Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 546
    • 547
    • 548
    • 549
    • 550
    • 1332
    • 1333
    • 548 / 1333
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    77
    26646
    210301
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      @pad γιατί ποτέ ξανά 5άρα;

      Νομίζω καταλαβαίνεις αν φταίνε τα υγρά ή τα τακάκια. Στα υγρά μαλακώνει το πεντάλ, ίσως βουλιάζει περισσότερο ενώ στα τακάκια το πεντάλ μένει σφιχτό αλλά δεν φρενάρουν αρκετά. Και ναι τα τακάκια από μόνα τους μπορεί να κάνουν τεράστια διαφορά σε φρενάρισμα και αντοχή στα ζόρια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Υπάρχουν χειρόφρενα που χρησιμοποιούν την δαγκάνα των πίσω τροχών, υπάρχουν χειρόφρενα που έχουν ένα μικρό ταμπουράκι στο εσωτερικό του πίσω δίσκου, υπάρχουν χειρόφρενα που έχουν δικιά τους δαγκάνα, και τέλος υπάρχουν και οι γάλλοι που έχουν χειρόφρενα μπροστά.

        Μετά από ξέσκισμα (leonp TM) εννοείται ότι δεν σταματάμε με χειρόφρενο... ΤΟ ιδανικότερο είναι σταμάτημα σε επίπεδο σημείο και ακινητοποίηση με ταχύτητα αν μπορούμε να σβήσουμε το μοτέρ.

        Έχω κάπου μια φωτό που μετά από κάτι γύρους στις Σέρρες που (έκανα ότι) κυνηγούσα ένα RS2 (είχα και μια ωραία ΕΒΓΑ, μέρες που ήτανε) το σταμάτησα και ξεχασμένος από την αδρεναλίνη σήκωσα χειρόφρενο. Ε, στον πίσω δίσκο έμεινε στάμπα από το τακάκι

        Επίσης, μετά από πύρωμα ούτε το απότομο (=μηδενική χρήση του φρένου) είναι καλό. Αν γίνεται, καλό θα είναι να ρίχνουμε μερικά ελαφρά φρεναρίσματα όσο ρίχνουμε ρυθμό ώστε η μείωση της θερμοκρασίας να είναι σταδιακή.

        Το fade πάντως θεωρητικά μπορείς να το μειώσεις με πολυπίστονες δαγκάνες, οι οποίες ασκούν πιο ομοιόμοφη πίεση στο τακάκι και (θεωρητικά πάλι) το θερμικό φορτίο μοιράζεται καλύτερα.

        Αν βράζεις υγρά, άλλο πράμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pad last edited by

          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
          @pad γιατί ποτέ ξανά 5άρα;

          Eίναι τα καλύτερα αυτοκίνητα,και σίγουρα καλύτερα κατασκευαστικά από τις αντοίστιχης χρονολογίας 3άρες.(είχα ταυτόχρονα Ε46 και Ε39)
          Αλλά τα θεωρώ υπερβολικά μεγάλα για Ελλάδα,και σε κλειστά κομμάτια(τα οποία μου αρέσουν)είναι φυσιολογικό να υστερεί σε σχέση με μια 3αρα.
          Η Ε39 κατά την γνώμη μου είναι η πιό όμορφη 5άρα και οι στατιστικές λένε οτι ήταν και η πιο αξιόπιστη,αλλά εμένα δεν με πήγαινε καθόλου!! (:lol: γκαντέμης)

          Κάποια στιγμή( πολύ αργότερα) ίσως ξαναπάρω!

          Όσο για την Ε60 ΔΕΝ μου άρεσε καθόλου,μέχρι που μου δώσανε μια 535d για ένα ΣΚ,και ξέχασα την ασχήμια της και όλα τα κουσούρια της!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            Κοιτα, εχεις δίκιο
            Μεσα στην πόλη δε η 3αρα ειναι σαν να οδηγω πλέον μικρό αμάξι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης pad έγραψε:
              ...μέχρι που μου δώσανε μια 535d για ένα ΣΚ,και ξέχασα την ασχήμια της και όλα τα κουσούρια της!!

              Πως έγινε αυτό...εσύ είσαι petrolhead?!

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                τον πιέσανε μάλλον

                δε θα ήθελε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pad last edited by

                  Εντάξει ρε σείς!Για οικογενειακό είναι ότι πρέπει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pad last edited by

                    Ο χρήστης coyote έγραψε:
                    Κοιτα, εχεις δίκιο
                    Μεσα στην πόλη δε η 3αρα ειναι σαν να οδηγω πλέον μικρό αμάξι...

                    Αυτό και αν είναι πρόβλημα.
                    Ο πατέρας μου, που από 5αρα πήγε σε άσσο νιώθει πανευτηχής.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Για χρήση σε πόλη το μικρό αυτοκίνητο έχει άλλη χάρη. Αλλά έξω στον ανοιχτό δρόμο το μεγάλο έχει τη χάρη! Και στα στροφιλίκια όσο πιο κλειστό τόσο πιο μικρό και το μεταξόνιο που θέλεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pad last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                        Για χρήση σε πόλη το μικρό αυτοκίνητο έχει άλλη χάρη. Αλλά έξω στον ανοιχτό δρόμο το μεγάλο έχει τη χάρη! Και στα στροφιλίκια όσο πιο κλειστό τόσο πιο μικρό και το μεταξόνιο που θέλεις.

                        Ναι, δεν το συζητάω.Σε ανοιχτό δρόμο οι 5άρες είναι αλλού!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mitsos587 last edited by

                          @pad Απ'οτι καταλαβα εχεις ενα budget 60χιλ €.Τοτε γιατι δεν χτυπας το απολυτο οικογενειακο(Μ3 ε90)?Το ξανακουβεντιασαμε και νομιζω απο Γερμανια θα εισαι κατω απο τα 60

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης mitsos587 έγραψε:
                            @pad Απ'οτι καταλαβα εχεις ενα budget 60χιλ €.Τοτε γιατι δεν χτυπας το απολυτο οικογενειακο(Μ3 ε90)?Το ξανακουβεντιασαμε και νομιζω απο Γερμανια θα εισαι κατω απο τα 60

                            My dream car

                            Νομίζω ότι και του pad...ειδικά σε μολυβί, ε pad?

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                              Υπάρχουν χειρόφρενα που χρησιμοποιούν την δαγκάνα των πίσω τροχών, υπάρχουν χειρόφρενα που έχουν ένα μικρό ταμπουράκι στο εσωτερικό του πίσω δίσκου, υπάρχουν χειρόφρενα που έχουν δικιά τους δαγκάνα, και τέλος υπάρχουν και οι γάλλοι που έχουν χειρόφρενα μπροστά.

                              ε ναι εγω νομιζα οτι εχουν ταμπουρακι πισω και στις bmw οπως και στο δικο μου το οποιο δεν επηρεαζεται καθολου απο τους καυτους δισκους

                              αλλα και οι πισω δισκοι να ειναι το χειροφρενο, καμια σχεση η ζεστη με τους μπροστα οπου μπορεις να ψησεις μπριτζολα ή να παει καποιος αστεγος το χειμωνα κοντα τους να ζεσταθει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Μπα, μια χαρά ζεσταίνονται και οι πίσω όταν πιέζεις. Σου λέω, ουκ ολίγες φορές τα έχω ψήσει τα τακάκια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evgenios last edited by

                                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                  ...ή να παει καποιος αστεγος το χειμωνα κοντα τους να ζεσταθει

                                  Ελεος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Μπα, μια χαρά ζεσταίνονται και οι πίσω όταν πιέζεις. Σου λέω, ουκ ολίγες φορές τα έχω ψήσει τα τακάκια.

                                    ναι αμα βαλεις το δαχτυλο σου καιγεσαι δε λεω απλα η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη με τους εμπρος, οπου δεν τολμας καν να το βαλεις

                                    καποτε ειχα διαβασει ενα αρθρο για τα φρενα (καποιο drive πρεπει να ηταν) και ελεγε το ποσοστο φρεναρισματος μεταξυ εμπρος και πισω φρενων

                                    δε θυμαμαι ακριβως ακριβως τι ελεγε (φυσικα ) , αλλα νομιζω οτι τα πισω φρενα δεν ασκουν ποτε πανω απο 15% της συνολικης δυναμης που απαιτειται για το φρεναρισμα

                                    για αυτο και πολλοι λενε οτι και ταμπουρα να εχεις δεν τρεχει τιποτα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pik last edited by

                                      η τριαρα ειναι η καλητερη μεση λυση για ολα ειδικα στην μορφη μεχρι σημερα που παραμενει στα 4,5 μετρα.

                                      απο εκει και περα οντως για Ελλαδα all around ειναι μεγαλη η 5.
                                      Ο Παντελης ισως να περιμενει και την νεα σειρα 1.
                                      Εκτος αν βιαζεται.

                                      αληθεια ειχε ποτε την 330i?

                                      οπως και να εχει η 1 ειναι πολυ μικρη για μενα γμτ...

                                      οσον αφορα τα τελευταια bmw, οντως πλεον πουλανε πιο πολλα ᾽᾽gadgets'' / ηλεκτρονικα καλουδια και πολυτελεια οπισθιων μαλακων μερων παρα αλλα πραγματα.

                                      τα φρενα επρεπε να ηταν καλητερα....αποτελει προβλημα τωρα σχεδον 10 χρονια αυτο.
                                      απ οταν οδηγησα την Z3M Coupe το 2000 φαινοταν πως ειχε προβλημα και οχι αδικα ΟΛΟΙ εβαζαν τα πιο ακριβα με τους διατρητους δισκους κλπ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pad last edited by

                                        Ο χρήστης pik. έγραψε:
                                        Εκτος αν βιαζεται.

                                        αληθεια ειχε ποτε την 330i?

                                        οπως και να εχει η 1 ειναι πολυ μικρη για μενα γμτ...

                                        Bασικά θα έπρεπε να βιάζομαι(έχουμε και τρίτο μέλος στην οικογένεια)...αλλά...τον τελευτάιο χρόνο πέρασαν διάφορα οικογενειακά (bmw) από τα χέρια μου,και όσα δεν μου έκαναν, τα πάσαρα στον πατέρα μου,και μετά διαπίστωνα ότι ήθελα να τα πουλήσω μπλα μπλα μπλα.....ώσπου και ο ίδιος δεν άντεξε και μου είπε 'φέρε ένα αυτοκίνητο να τελειώνουμε'και βρήκα τον άσσο....που τον πήρε και δεν τον ξαναδίνει.
                                        Είχα πάρει και μια χ3 2.5si,αλλά ενώ είχα κλείσει την πώληση της Ε39,βρέθηκα με δυο θηρία στο γκαράζ.
                                        Τελικά πουλήθηκαν και τα δύο
                                        Τεσπά,να μη σας κουράζω...ο tsilis ξέρει όλες τις ιστορίες αγοροπωλησιών μου

                                        Νίκο,κούκλα η Μ3 Ε90,αλλά συντηρώ δυο παλιά αυτοκίνητα και μια μοτοσυκλέτα.
                                        Τα παλιά τρώνε πολλά χρήματα και ΔΕΝ τα πουλάω για συναισθηματικούς λόγους(είναι σε τέλεια κατάσταση)
                                        Συνηδητοποίησα,οτι δεν μπορώ να τα θέλω όλα δικά μου.Το κασέ κατέβηκε στα 35-40Κ κας(αν και είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου οτι δεν θα φύγω πάνω από 30Κ. )
                                        Τεσπά είμαι μπερδεμένος.Το καλό είναι οτι δεν μένω χωρίς αυτοκίνητο.Κάθε εβδομάδα κάτι διαφορετικό έχω.
                                        Έχω έναν φίλο που είναι αντιπρόσωπος στην επαρχία(alfa-fiat-lancia-ford)και επειδή έχουν φάει τρελό στοκ,ανεβάζει τα αυτοκίνητα Αθήνα μπάς και πουληθούν εύκολα.
                                        Εγώ απλά τα κυκλοφορώ με το 'πωλείται'και τπτ άλλο.

                                        Ενδιαφέρεται κανείς για 156 1.8-2004??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pad last edited by

                                          Ο χρήστης pad έγραψε:
                                          :ysterical: >Εκτος αν βιαζεται.

                                          αληθεια ειχε ποτε την 330i?

                                          οπως και να εχει η 1 ειναι πολυ μικρη για μενα γμτ...

                                          Bασικά θα έπρεπε να βιάζομαι(έχουμε και τρίτο μέλος στην οικογένεια)...αλλά...τον τελευτάιο χρόνο πέρασαν διάφορα οικογενειακά (bmw) από τα χέρια μου,και όσα δεν μου έκαναν, τα πάσαρα στον πατέρα μου,και μετά διαπίστωνα ότι ήθελα να τα πουλήσω μπλα μπλα μπλα.....ώσπου και ο ίδιος δεν άντεξε και μου είπε 'φέρε ένα αυτοκίνητο να τελειώνουμε'και βρήκα τον άσσο....που τον πήρε και δεν τον ξαναδίνει.
                                          Είχα πάρει και μια χ3 2.5si,αλλά ενώ είχα κλείσει την πώληση της Ε39,βρέθηκα με δυο θηρία στο γκαράζ.
                                          Τελικά πουλήθηκαν και τα δύο
                                          Τεσπά,να μη σας κουράζω...ο tsilis ξέρει όλες τις ιστορίες αγοροπωλησιών μου

                                          Νίκο,κούκλα η Μ3 Ε90,αλλά συντηρώ δυο παλιά αυτοκίνητα και μια μοτοσυκλέτα.
                                          Τα παλιά τρώνε πολλά χρήματα και ΔΕΝ τα πουλάω για συναισθηματικούς λόγους(είναι σε τέλεια κατάσταση)
                                          Συνηδητοποίησα,οτι δεν μπορώ να τα θέλω όλα δικά μου.Το κασέ κατέβηκε στα 35-40Κ κας(αν και είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου οτι δεν θα φύγω πάνω από 30Κ. )
                                          Τεσπά είμαι μπερδεμένος.Το καλό είναι οτι δεν μένω χωρίς αυτοκίνητο.Κάθε εβδομάδα κάτι διαφορετικό έχω.
                                          Έχω έναν φίλο που είναι αντιπρόσωπος στην επαρχία(alfa-fiat-lancia-ford)και επειδή έχουν φάει τρελό στοκ,ανεβάζει τα αυτοκίνητα Αθήνα μπάς και πουληθούν εύκολα.
                                          Εγώ απλά τα κυκλοφορώ με το 'πωλείται'και τπτ άλλο.

                                          Ενδιαφέρεται κανείς για 156 1.8-2004??

                                          To δεύτερο παλιό το έχω για χρήση πίστας....έχω και αυτό το 'πρόβλημα'...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                            Υπάρχουν χειρόφρενα που χρησιμοποιούν την δαγκάνα των πίσω τροχών, υπάρχουν χειρόφρενα που έχουν ένα μικρό ταμπουράκι στο εσωτερικό του πίσω δίσκου, υπάρχουν χειρόφρενα που έχουν δικιά τους δαγκάνα, και τέλος υπάρχουν και οι γάλλοι που έχουν χειρόφρενα μπροστά.

                                            ε ναι εγω νομιζα οτι εχουν ταμπουρακι πισω και στις bmw οπως και στο δικο μου

                                            Έχουν:

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 546
                                            • 547
                                            • 548
                                            • 549
                                            • 550
                                            • 1332
                                            • 1333
                                            • 548 / 1333
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr