-
@pad γιατί ποτέ ξανά 5άρα;
Νομίζω καταλαβαίνεις αν φταίνε τα υγρά ή τα τακάκια. Στα υγρά μαλακώνει το πεντάλ, ίσως βουλιάζει περισσότερο ενώ στα τακάκια το πεντάλ μένει σφιχτό αλλά δεν φρενάρουν αρκετά. Και ναι τα τακάκια από μόνα τους μπορεί να κάνουν τεράστια διαφορά σε φρενάρισμα και αντοχή στα ζόρια.
-
Υπάρχουν χειρόφρενα που χρησιμοποιούν την δαγκάνα των πίσω τροχών, υπάρχουν χειρόφρενα που έχουν ένα μικρό ταμπουράκι στο εσωτερικό του πίσω δίσκου, υπάρχουν χειρόφρενα που έχουν δικιά τους δαγκάνα, και τέλος υπάρχουν και οι γάλλοι που έχουν χειρόφρενα μπροστά.
Μετά από ξέσκισμα (leonp TM) εννοείται ότι δεν σταματάμε με χειρόφρενο... ΤΟ ιδανικότερο είναι σταμάτημα σε επίπεδο σημείο και ακινητοποίηση με ταχύτητα αν μπορούμε να σβήσουμε το μοτέρ.
Έχω κάπου μια φωτό που μετά από κάτι γύρους στις Σέρρες που (έκανα ότι) κυνηγούσα ένα RS2 (είχα και μια ωραία ΕΒΓΑ, μέρες που ήτανε) το σταμάτησα και ξεχασμένος από την αδρεναλίνη σήκωσα χειρόφρενο. Ε, στον πίσω δίσκο έμεινε στάμπα από το τακάκι
Επίσης, μετά από πύρωμα ούτε το απότομο (=μηδενική χρήση του φρένου) είναι καλό. Αν γίνεται, καλό θα είναι να ρίχνουμε μερικά ελαφρά φρεναρίσματα όσο ρίχνουμε ρυθμό ώστε η μείωση της θερμοκρασίας να είναι σταδιακή.
Το fade πάντως θεωρητικά μπορείς να το μειώσεις με πολυπίστονες δαγκάνες, οι οποίες ασκούν πιο ομοιόμοφη πίεση στο τακάκι και (θεωρητικά πάλι) το θερμικό φορτίο μοιράζεται καλύτερα.
Αν βράζεις υγρά, άλλο πράμα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
@pad γιατί ποτέ ξανά 5άρα;Eίναι τα καλύτερα αυτοκίνητα,και σίγουρα καλύτερα κατασκευαστικά από τις αντοίστιχης χρονολογίας 3άρες.(είχα ταυτόχρονα Ε46 και Ε39)
Αλλά τα θεωρώ υπερβολικά μεγάλα για Ελλάδα,και σε κλειστά κομμάτια(τα οποία μου αρέσουν)είναι φυσιολογικό να υστερεί σε σχέση με μια 3αρα.
Η Ε39 κατά την γνώμη μου είναι η πιό όμορφη 5άρα και οι στατιστικές λένε οτι ήταν και η πιο αξιόπιστη,αλλά εμένα δεν με πήγαινε καθόλου!! (:lol: γκαντέμης)Κάποια στιγμή( πολύ αργότερα) ίσως ξαναπάρω!
Όσο για την Ε60 ΔΕΝ μου άρεσε καθόλου,μέχρι που μου δώσανε μια 535d για ένα ΣΚ,και ξέχασα την ασχήμια της και όλα τα κουσούρια της!!
-
Κοιτα, εχεις δίκιο
Μεσα στην πόλη δε η 3αρα ειναι σαν να οδηγω πλέον μικρό αμάξι... -
Ο χρήστης pad έγραψε:
...μέχρι που μου δώσανε μια 535d για ένα ΣΚ,και ξέχασα την ασχήμια της και όλα τα κουσούρια της!!Πως έγινε αυτό...εσύ είσαι petrolhead?!
-
τον πιέσανε μάλλον
δε θα ήθελε...
-
Εντάξει ρε σείς!Για οικογενειακό είναι ότι πρέπει
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Κοιτα, εχεις δίκιο
Μεσα στην πόλη δε η 3αρα ειναι σαν να οδηγω πλέον μικρό αμάξι...Αυτό και αν είναι πρόβλημα.
Ο πατέρας μου, που από 5αρα πήγε σε άσσο νιώθει πανευτηχής. -
Για χρήση σε πόλη το μικρό αυτοκίνητο έχει άλλη χάρη. Αλλά έξω στον ανοιχτό δρόμο το μεγάλο έχει τη χάρη! Και στα στροφιλίκια όσο πιο κλειστό τόσο πιο μικρό και το μεταξόνιο που θέλεις.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για χρήση σε πόλη το μικρό αυτοκίνητο έχει άλλη χάρη. Αλλά έξω στον ανοιχτό δρόμο το μεγάλο έχει τη χάρη! Και στα στροφιλίκια όσο πιο κλειστό τόσο πιο μικρό και το μεταξόνιο που θέλεις.Ναι, δεν το συζητάω.Σε ανοιχτό δρόμο οι 5άρες είναι αλλού!
-
@pad Απ'οτι καταλαβα εχεις ενα budget 60χιλ €.Τοτε γιατι δεν χτυπας το απολυτο οικογενειακο(Μ3 ε90)?Το ξανακουβεντιασαμε και νομιζω απο Γερμανια θα εισαι κατω απο τα 60
-
Ο χρήστης mitsos587 έγραψε:
@pad Απ'οτι καταλαβα εχεις ενα budget 60χιλ €.Τοτε γιατι δεν χτυπας το απολυτο οικογενειακο(Μ3 ε90)?Το ξανακουβεντιασαμε και νομιζω απο Γερμανια θα εισαι κατω απο τα 60My dream car
Νομίζω ότι και του pad...ειδικά σε μολυβί, ε pad?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Υπάρχουν χειρόφρενα που χρησιμοποιούν την δαγκάνα των πίσω τροχών, υπάρχουν χειρόφρενα που έχουν ένα μικρό ταμπουράκι στο εσωτερικό του πίσω δίσκου, υπάρχουν χειρόφρενα που έχουν δικιά τους δαγκάνα, και τέλος υπάρχουν και οι γάλλοι που έχουν χειρόφρενα μπροστά.ε ναι εγω νομιζα οτι εχουν ταμπουρακι πισω και στις bmw οπως και στο δικο μου το οποιο δεν επηρεαζεται καθολου απο τους καυτους δισκους
αλλα και οι πισω δισκοι να ειναι το χειροφρενο, καμια σχεση η ζεστη με τους μπροστα οπου μπορεις να ψησεις μπριτζολα ή να παει καποιος αστεγος το χειμωνα κοντα τους να ζεσταθει
-
Μπα, μια χαρά ζεσταίνονται και οι πίσω όταν πιέζεις. Σου λέω, ουκ ολίγες φορές τα έχω ψήσει τα τακάκια.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
...ή να παει καποιος αστεγος το χειμωνα κοντα τους να ζεσταθειΕλεος
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μπα, μια χαρά ζεσταίνονται και οι πίσω όταν πιέζεις. Σου λέω, ουκ ολίγες φορές τα έχω ψήσει τα τακάκια.ναι αμα βαλεις το δαχτυλο σου καιγεσαι δε λεω απλα η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη με τους εμπρος, οπου δεν τολμας καν να το βαλεις
καποτε ειχα διαβασει ενα αρθρο για τα φρενα (καποιο drive πρεπει να ηταν) και ελεγε το ποσοστο φρεναρισματος μεταξυ εμπρος και πισω φρενων
δε θυμαμαι ακριβως ακριβως τι ελεγε (φυσικα ) , αλλα νομιζω οτι τα πισω φρενα δεν ασκουν ποτε πανω απο 15% της συνολικης δυναμης που απαιτειται για το φρεναρισμα
για αυτο και πολλοι λενε οτι και ταμπουρα να εχεις δεν τρεχει τιποτα
-
η τριαρα ειναι η καλητερη μεση λυση για ολα ειδικα στην μορφη μεχρι σημερα που παραμενει στα 4,5 μετρα.
απο εκει και περα οντως για Ελλαδα all around ειναι μεγαλη η 5.
Ο Παντελης ισως να περιμενει και την νεα σειρα 1.
Εκτος αν βιαζεται.αληθεια ειχε ποτε την 330i?
οπως και να εχει η 1 ειναι πολυ μικρη για μενα γμτ...
οσον αφορα τα τελευταια bmw, οντως πλεον πουλανε πιο πολλα ᾽᾽gadgets'' / ηλεκτρονικα καλουδια και πολυτελεια οπισθιων μαλακων μερων παρα αλλα πραγματα.
τα φρενα επρεπε να ηταν καλητερα....αποτελει προβλημα τωρα σχεδον 10 χρονια αυτο.
απ οταν οδηγησα την Z3M Coupe το 2000 φαινοταν πως ειχε προβλημα και οχι αδικα ΟΛΟΙ εβαζαν τα πιο ακριβα με τους διατρητους δισκους κλπ. -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Εκτος αν βιαζεται.αληθεια ειχε ποτε την 330i?
οπως και να εχει η 1 ειναι πολυ μικρη για μενα γμτ...
Bασικά θα έπρεπε να βιάζομαι(έχουμε και τρίτο μέλος στην οικογένεια)...αλλά...τον τελευτάιο χρόνο πέρασαν διάφορα οικογενειακά (bmw) από τα χέρια μου,και όσα δεν μου έκαναν, τα πάσαρα στον πατέρα μου,και μετά διαπίστωνα ότι ήθελα να τα πουλήσω μπλα μπλα μπλα.....ώσπου και ο ίδιος δεν άντεξε και μου είπε 'φέρε ένα αυτοκίνητο να τελειώνουμε'και βρήκα τον άσσο....που τον πήρε και δεν τον ξαναδίνει.
Είχα πάρει και μια χ3 2.5si,αλλά ενώ είχα κλείσει την πώληση της Ε39,βρέθηκα με δυο θηρία στο γκαράζ.
Τελικά πουλήθηκαν και τα δύο
Τεσπά,να μη σας κουράζω...ο tsilis ξέρει όλες τις ιστορίες αγοροπωλησιών μουΝίκο,κούκλα η Μ3 Ε90,αλλά συντηρώ δυο παλιά αυτοκίνητα και μια μοτοσυκλέτα.
Τα παλιά τρώνε πολλά χρήματα και ΔΕΝ τα πουλάω για συναισθηματικούς λόγους(είναι σε τέλεια κατάσταση)
Συνηδητοποίησα,οτι δεν μπορώ να τα θέλω όλα δικά μου.Το κασέ κατέβηκε στα 35-40Κ κας(αν και είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου οτι δεν θα φύγω πάνω από 30Κ. )
Τεσπά είμαι μπερδεμένος.Το καλό είναι οτι δεν μένω χωρίς αυτοκίνητο.Κάθε εβδομάδα κάτι διαφορετικό έχω.
Έχω έναν φίλο που είναι αντιπρόσωπος στην επαρχία(alfa-fiat-lancia-ford)και επειδή έχουν φάει τρελό στοκ,ανεβάζει τα αυτοκίνητα Αθήνα μπάς και πουληθούν εύκολα.
Εγώ απλά τα κυκλοφορώ με το 'πωλείται'και τπτ άλλο.Ενδιαφέρεται κανείς για 156 1.8-2004??
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
:ysterical: >Εκτος αν βιαζεται.αληθεια ειχε ποτε την 330i?
οπως και να εχει η 1 ειναι πολυ μικρη για μενα γμτ...
Bασικά θα έπρεπε να βιάζομαι(έχουμε και τρίτο μέλος στην οικογένεια)...αλλά...τον τελευτάιο χρόνο πέρασαν διάφορα οικογενειακά (bmw) από τα χέρια μου,και όσα δεν μου έκαναν, τα πάσαρα στον πατέρα μου,και μετά διαπίστωνα ότι ήθελα να τα πουλήσω μπλα μπλα μπλα.....ώσπου και ο ίδιος δεν άντεξε και μου είπε 'φέρε ένα αυτοκίνητο να τελειώνουμε'και βρήκα τον άσσο....που τον πήρε και δεν τον ξαναδίνει.
Είχα πάρει και μια χ3 2.5si,αλλά ενώ είχα κλείσει την πώληση της Ε39,βρέθηκα με δυο θηρία στο γκαράζ.
Τελικά πουλήθηκαν και τα δύο
Τεσπά,να μη σας κουράζω...ο tsilis ξέρει όλες τις ιστορίες αγοροπωλησιών μουΝίκο,κούκλα η Μ3 Ε90,αλλά συντηρώ δυο παλιά αυτοκίνητα και μια μοτοσυκλέτα.
Τα παλιά τρώνε πολλά χρήματα και ΔΕΝ τα πουλάω για συναισθηματικούς λόγους(είναι σε τέλεια κατάσταση)
Συνηδητοποίησα,οτι δεν μπορώ να τα θέλω όλα δικά μου.Το κασέ κατέβηκε στα 35-40Κ κας(αν και είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου οτι δεν θα φύγω πάνω από 30Κ. )
Τεσπά είμαι μπερδεμένος.Το καλό είναι οτι δεν μένω χωρίς αυτοκίνητο.Κάθε εβδομάδα κάτι διαφορετικό έχω.
Έχω έναν φίλο που είναι αντιπρόσωπος στην επαρχία(alfa-fiat-lancia-ford)και επειδή έχουν φάει τρελό στοκ,ανεβάζει τα αυτοκίνητα Αθήνα μπάς και πουληθούν εύκολα.
Εγώ απλά τα κυκλοφορώ με το 'πωλείται'και τπτ άλλο.Ενδιαφέρεται κανείς για 156 1.8-2004??
To δεύτερο παλιό το έχω για χρήση πίστας....έχω και αυτό το 'πρόβλημα'...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Υπάρχουν χειρόφρενα που χρησιμοποιούν την δαγκάνα των πίσω τροχών, υπάρχουν χειρόφρενα που έχουν ένα μικρό ταμπουράκι στο εσωτερικό του πίσω δίσκου, υπάρχουν χειρόφρενα που έχουν δικιά τους δαγκάνα, και τέλος υπάρχουν και οι γάλλοι που έχουν χειρόφρενα μπροστά.
ε ναι εγω νομιζα οτι εχουν ταμπουρακι πισω και στις bmw οπως και στο δικο μου
Έχουν:

BMW FORUM