Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 545
    • 546
    • 547
    • 548
    • 549
    • 1330
    • 1331
    • 547 / 1331
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    26611
    193280
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pik last edited by

      ποιος καιει πιο λίγο ο νεος Ν55 ή ο παλιός ο Ν54;

      μάλλον ο νέος έτσι;

      παντως το αμαξι με τον Μ Πακ φτιαχνει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Ο χρήστης pik. έγραψε:
        ποιος καιει πιο λίγο ο νεος Ν55 ή ο παλιός ο Ν54;

        μάλλον ο νέος έτσι;

        παντως το αμαξι με τον Μ Πακ φτιαχνει...

        Θεωρητικά ο νέος. Έχει απευθείας ψεκασμό και Valvetronic.

        Το Μ-Pack αλλάζει όλο το αμάξι.

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mitsos587 last edited by

          To καμπριο ειναι πανεμορφο.Αν και λιγακι υπερβολικος ο πισω προφυλακτηρας το ολο συνολο ειναι πολυ αγριο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mango last edited by

            Μολις μπηκα σπιτι μετα απο 'βολτα' στην παραλιακη και συναντηση με SL 55 AMG .. οκ μεχρι τα 120 ελαφρα μπροστα εγω η εντελως τα ιδια σε 3 διαδοχικα ανοιγματα απο φαναρια. Απο τα 140 και μετα αν ειχαμε δρομο θα με εστηνε στα 4 και θα μου εριχνε ασχημα, τουλαχιστον ετσι φαινοταν οταν εβλεπα 120-130 στο κοντερ...

            Πηγαιναμε απο τη βουλα ως τη βουλιαγμενη και μας επιασαν ευτυχως 3 φαναρια . Σε καθε φαναρι οπως καταλαβαινετε επρεπε να φρεναρουμε δυνατα. Στο 3 φρεναρισμα οχι απλα εμεινα απο φρενα,αλλα κινδυνεψα να μην σταματησω εγκαιρα και βγηκε το μισο αυτοκινητο μπροστα στον καθετο δρομο ενω ειχα αρχισει να φεναρω και σχετικα νωριτερα απο οτι πριν.

            ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, 3 δυνατα φρεναρισματα απο υψηλη ταχυτητα και τα φρενα γιοκ ??? σε αμαξι με 3.000 χλμ ??
            Μοτερουκλα ο μπιτουρμπο αλλα με τετοια φρενα ( και αναρτησεις για το οχημα μου που ειναι για τον πεοντα) ,ειναι πολυ επικυνδυνο!!!!

            Το οχημα εχω σκοπο να το λυωσω αλλα θελει χρημα για να γινει οπως πρεπει τελικα... εχω αρχισει και αμφιβαλλω για τον σπορ χαρακτηρα της BMW και να μην καταλαβαινω πως γινεται να βαζεις 300 αλογα με μαλακες ανρτησεις και αχρηστα φρενα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pik last edited by

              αυτο με τα φρενα ειναι ενα θεμα....

              και φανταζομαι καποιος πρεπει να χαλασδει κανα 3χιλιαρο να βαλει καλα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης MANGO έγραψε:
                Μολις μπηκα σπιτι μετα απο 'βολτα' στην παραλιακη και συναντηση με SL 55 AMG .. οκ μεχρι τα 120 ελαφρα μπροστα εγω η εντελως τα ιδια σε 3 διαδοχικα ανοιγματα απο φαναρια. Απο τα 140 και μετα αν ειχαμε δρομο θα με εστηνε στα 4 και θα μου εριχνε ασχημα, τουλαχιστον ετσι φαινοταν οταν εβλεπα 120-130 στο κοντερ...

                Πηγαιναμε απο τη βουλα ως τη βουλιαγμενη και μας επιασαν ευτυχως 3 φαναρια . Σε καθε φαναρι οπως καταλαβαινετε επρεπε να φρεναρουμε δυνατα. Στο 3 φρεναρισμα οχι απλα εμεινα απο φρενα,αλλα κινδυνεψα να μην σταματησω εγκαιρα και βγηκε το μισο αυτοκινητο μπροστα στον καθετο δρομο ενω ειχα αρχισει να φεναρω και σχετικα νωριτερα απο οτι πριν.

                ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, 3 δυνατα φρεναρισματα απο υψηλη ταχυτητα και τα φρενα γιοκ ??? σε αμαξι με 3.000 χλμ ??
                Μοτερουκλα ο μπιτουρμπο αλλα με τετοια φρενα ( και αναρτησεις για το οχημα μου που ειναι για τον πεοντα) ,ειναι πολυ επικυνδυνο!!!!

                Το οχημα εχω σκοπο να το λυωσω αλλα θελει χρημα για να γινει οπως πρεπει τελικα... εχω αρχισει και αμφιβαλλω για τον σπορ χαρακτηρα της BMW και να μην καταλαβαινω πως γινεται να βαζεις 300 αλογα με μαλακες ανρτησεις και αχρηστα φρενα...

                Δημήτρη...στα είχα πει και πριν...βιάστηκες πολύ ρε συ! Θα μπορούσες να την είχες παραγγείλει όπως την ήθελες με την Μ-adaptive κλπ που δεν έχει καμία σχέση και αλλάζει πολλά πράγματα.

                Σχετικά με τα φρένα...μου κάνει εντύπωση γιατί σε 335i μετά από διάφορα ανοίγματα-φρεναρίσματα ( ) και 'βολτούλα' σε γνωστή ορεινή διαδρομή όχι μόνο δε κουράστηκαν...αλλά άντεχαν ακόμα άλλο τόσο...και είναι και πιο βαρύ το 3άρι

                Τέσπα...με ένα άλλο υγρό φρένων που κοστίζει 30 ευρώ και τακάκια έλυσες το πρόβλημά σου...τόσο απλά.

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pad last edited by

                  Εντάξει,πολύ ωραίο αυτοκίνητο και σίγουρα αξιόλογο στο δρόμο,αλλά δεν νομίζω οτι μετά από Μ3 Ε92,θα πήγαινα σε 335(έστω και is).
                  Ρε Μιχαλάκη είσαι σίγουρος?Θα είναι αρκετά χλιαρή σε σχέση με την Μ3....(μη βαράτε ρε...σε σχέση με Μ3 είπα.. )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mango last edited by

                    Προφανως τοτε ειμαι 'φονιας' γιατι στην παραλιακη χτυπαω 200αρες πολλακις(πρωινες ωρες συνηθως αλλα σημερα ηταν πριν τις 12) , και εννοειται πεφτω πολυ δυνατα στα φρενα πιο πολλακις.
                    Δεν ειμαι ο πρωτος που παραπονιεται για τα φρενα.. προφανως η εννοια πηγαινω γρηγορα προσδιοριζεται διαφορετικα απο τον καθενα μας..

                    Τωρα παλι θα τα λεμε?
                    Αφου με επεισε ο πωλητης οτι 'παρτο ειναι ευκαιρεια 64Κ' αν το επαιρνα οπως ηθελα εβγαινε 78Κ, αν περιμενα και επαιρνα το is σιγουρα θα εφτανε 80Κ...

                    Η μαλακια ειναι οτι νομιζα οτι γλιτωσα χρηματα(που οντως 15Κ ειναι λεφτα) αλλα ουτε αυτο ηταν το ζητουμενο, ουτε τελικα πηρα αυτο που ηθελα... ειμαι κι εγω για τον πεοντα !!!

                    Ειμαι εντελως απογοητευμενος οδηγικα απο τη νεα Ζ4.. Πανεμορφη δε λεω, σουπερ μοτερ αλλα ολα τα αλλα ειναι αστα να παν... Σιγουρα η αναρτηση θα το μεταμορφωνει, αλλα πειστικα στις παπαριες των πωλητων και το πηρα ετσι..

                    Ο μιχαλης να πα να παρει την 335is.. Ξεχωριστη απο τα υπολοιπα και παρα πολυ γρηγορη...Αν ηθελε θα το κραταγε το Μ3.το εδωσε για καποιους λογους και θελει κατι 'αλλο'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                      Μολις μπηκα σπιτι μετα απο 'βολτα' στην παραλιακη και συναντηση με SL 55 AMG .. οκ μεχρι τα 120 ελαφρα μπροστα εγω η εντελως τα ιδια σε 3 διαδοχικα ανοιγματα απο φαναρια. Απο τα 140 και μετα αν ειχαμε δρομο θα με εστηνε στα 4 και θα μου εριχνε ασχημα, τουλαχιστον ετσι φαινοταν οταν εβλεπα 120-130 στο κοντερ...

                      Πηγαιναμε απο τη βουλα ως τη βουλιαγμενη και μας επιασαν ευτυχως 3 φαναρια . Σε καθε φαναρι οπως καταλαβαινετε επρεπε να φρεναρουμε δυνατα. Στο 3 φρεναρισμα οχι απλα εμεινα απο φρενα,αλλα κινδυνεψα να μην σταματησω εγκαιρα και βγηκε το μισο αυτοκινητο μπροστα στον καθετο δρομο ενω ειχα αρχισει να φεναρω και σχετικα νωριτερα απο οτι πριν.

                      ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, 3 δυνατα φρεναρισματα απο υψηλη ταχυτητα και τα φρενα γιοκ ??? σε αμαξι με 3.000 χλμ ??
                      Μοτερουκλα ο μπιτουρμπο αλλα με τετοια φρενα ( και αναρτησεις για το οχημα μου που ειναι για τον πεοντα) ,ειναι πολυ επικυνδυνο!!!!

                      Το οχημα εχω σκοπο να το λυωσω αλλα θελει χρημα για να γινει οπως πρεπει τελικα... εχω αρχισει και αμφιβαλλω για τον σπορ χαρακτηρα της BMW και να μην καταλαβαινω πως γινεται να βαζεις 300 αλογα με μαλακες ανρτησεις και αχρηστα φρενα...

                      Δημήτρη...στα είχα πει και πριν...βιάστηκες πολύ ρε συ! Θα μπορούσες να την είχες παραγγείλει όπως την ήθελες με την Μ-adaptive κλπ που δεν έχει καμία σχέση και αλλάζει πολλά πράγματα.

                      Σχετικά με τα φρένα...μου κάνει εντύπωση γιατί σε 335i μετά από διάφορα ανοίγματα-φρεναρίσματα ( ) και 'βολτούλα' σε γνωστή ορεινή διαδρομή όχι μόνο δε κουράστηκαν...αλλά άντεχαν ακόμα άλλο τόσο...και είναι και πιο βαρύ το 3άρι

                      Τέσπα...με ένα άλλο υγρό φρένων που κοστίζει 30 ευρώ και τακάκια έλυσες το πρόβλημά σου...τόσο απλά.

                      αμα κανεις μερικα δυνατα και συνεχομενα αποτομα φρεναρισματα πανω απο τα 180 (δλδ κοντρες σε φαναρια) δεν ειναι και τοσο απιθανο να τα βγαλεις off

                      μια λυση για να μην τα ψησεις ειναι οταν σταματας στο φαναρι να μην εχεις πατημενο το φρενο, γιατι εκει βραζουν

                      αν εχει κλιση ο δρομος χειροφρενο, αλλα οχι καυτα φρενα πατημενα

                      εγω απο τοτε που αρχισα να το κανω δεν ξαναειχα παρομοια φαινομενα (βεβαια οταν ειχα αυτα τα φαινομενα δεν ειχα τοσο καλο τακακι)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyot last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                        αν εχει κλιση ο δρομος χειροφρενο, αλλα οχι καυτα φρενα πατημενα

                        Κι αυτό απαγορεύεται εξ ίσου. Πώς πιάνει δηλαδή το χειρόφρενο; Και πάλι καταδικάζεις το ζεματιστό τακάκι να γραπώσει σε ένα σημείο το ζεματιστό δίσκο, ο οποίος και θα στραβώσει, βεβαίως - άσε την.. εξαέρωση του τακακιού. Μόνον τα υγρά αφήνεις στην ησυχία τους με το χειρόφρενο.

                        Πιο ανθεκτικά σε θερμοκρασίες τακάκια και υγρά, καθώς και μεταλικά σωληνάκια 'αεροπορικού τύπου' είναι μία καλή πρώτη λύση. Βέβαια, αν το μοτέρ είναι πανίσχυρο και το αμάξωμα ασήκωτο, όπως είναι πια σήμερα στις περιπτώσεις που μας απασχολούν, μπορεί και αυτό να μην αρκεί...

                                                                      - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
                        

                        Πέραν αυτού, με αφορμή τη μαρτυρία του φίλου με το Ζ4-35, θα ήθελα να εκφράσω την αηδία μου για την πορεία της BMW, η οποία αναλώνεται στο να λανσάρει αλλόκοτα, άχρηστα (Χ6, X σε Μ γενικώς, 5GT) ή απλώς γαμπρίστικα οχήματα, πλην των κλασικών Μ βέβαια. Μουράτες μούρες (πλεονασμός ) και πανίσχυρα/αξιόπιστα μοτέρ φτιάχνει, αλλά ως εκεί. Αυτά τα 'ξερε μια ζωή κι η Μερσεντέ...
                        Πραγματικά σπορ χαρακτηριστικά (ρύθμιση ανάρτησης, μπλοκέ διαφορικό, ψιλοαξιοπρεπή φρένα-με πολλή επιείκεια) βάζει μόνο στα Μ, που κι αυτά τα φτιάχνει ανεπίτρεπτα βαριά πλέον, και δεν αξιώνεται να βγάλει μία Μ3 CSL τουλάχιστον - μη μου πείτε για τη GTS, γιατί στα ακραία χωράφια που διάλεξε να μπει θα κλάψει πικρά (αγοραστικά, αν μη τι άλλο).
                        Πλην Μ, αν έχεις αληθείς οδηγικές ανησυχίες, τα δυνατά Μπεμβέ θέλουν πλέον ένα σκασμό λεφτά για να γίνουν αμάξια, συν το αδιανόητο ξενέρωμα να βάζεις ολοκαίνουργιο αμάξι στα βελτιωτικά συνεργεία, σπάζοντας την εγγύηση (και απογειώνοντας το ασφάλιστρό σου σε σοβαρές χώρες) για να αποκτήσει φρένα και ανάρτηση ανάλογα του μοτέρ, χώρια το μπλοκέ.
                        Η Μπεμβέ κάποια περίοδο έκανε με επιτυχία αυτό που έκανε πολύ παλαιότερα η Αλφα: Αμάξια πραγματικά σπορ, με γόητρο κυρίως εξ αυτού του σπορ χαρακτήρα, για τη μέση τσέπη. Ας βγάλει τώρα τα μάτια της με τη Μερσεντέ, την Άουντι και τη Λέξους.
                        Κρίμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pad last edited by

                          Ο χρήστης MANGO έγραψε:

                          Ο μιχαλης να πα να παρει την 335is.. Ξεχωριστη απο τα υπολοιπα και παρα πολυ γρηγορη...Αν ηθελε θα το κραταγε το Μ3.το εδωσε για καποιους λογους και θελει κατι 'αλλο'

                          Δεν υπάρχουν σοβαροί λόγοι,δεν υπάρχουν καν απλοί λόγοι.Απλά έτσι είναι Ο Μιχάλης.
                          Τα τελευταία έξι χρόνια το έχω δει καμιά δεκαριά φορές το αυτό το σκηνικό.Καμια 10αριά ταξίδια Αθήνα-Κόρινθο, και η έλειψη της Μ3 θα κάνει την επανεμφάνιση της.
                          Τεσπά,έχει χρόνο μπροστά του για αν το ξανάσκεφτεί.

                          Και κάτι σχετικό με την Ζ4.Έκανες τρία 200-0 και περίμενες να μην παραδώσουν πνεύμα τα φρένα?
                          Και τα καλύτερα φρένα να είχες το ίδιο αποτέλεσμα θα έβλεπες.
                          Πάντως τα 15κ είναι τεράστια διαφορά σε σχέση με την 'βελτιωμένη Ζ4'.
                          Δούλεψε λίγο παραπάνω το αυτοκίνητο και μετά βλέπεις αν χρειάζεται κάτι.Προσωπικά μόνο ανάρτηση θα αναβάθμιζα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pad last edited by

                            Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                            Πλην Μ, αν έχεις αληθείς οδηγικές ανησυχίες, τα δυνατά Μπεμβέ θέλουν πλέον ένα σκασμό λεφτά για να γίνουν αμάξια, συν το αδιανόητο ξενέρωμα να βάζεις ολοκαίνουργιο αμάξι στα βελτιωτικά συνεργεία, σπάζοντας την εγγύηση (και απογειώνοντας το ασφάλιστρό σου σε σοβαρές χώρες) για να αποκτήσει φρένα και ανάρτηση ανάλογα του μοτέρ, χώρια το μπλοκέ.

                            +1000 Νίκο
                            Σήμερα το μεσημέρι έλαβε χώρα,άλλη μια αποτυχημένη προσπάθεια μου παραγγελίας αυτοκινήτου.
                            Για να γινει όπως θέλω(μαζί με τα εξωτερικά-σπάζοντας εγγύηση που δίνει ο αντιπρόσωπος)έπρεπε να πάω με ένα τσουβάλι λεφτά.
                            Εντάξει,θέλω ένα οικογενειακό πισωκίνητο(ποτέ ξανά 5άρα) με σπορ χαραχτήρα.
                            θέλω κοντά στα 60Κ(για ελαφρώς μεταχειρισμένο ε?)
                            Μου φαινεται οτι δεν θα αποφασίσω ποτε.
                            Η πιο 'οικονομική' λύση ήταν ένας μεταχειρισμένος άσσος(3lt) που κόστιζε 30Κ και ήθελε άλλα 7Κ για να πώ οτι είμαι οκ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mango last edited by

                              Ο χρήστης pad έγραψε:
                              Δεν υπάρχουν σοβαροί λόγοι,δεν υπάρχουν καν απλοί λόγοι.Απλά έτσι είναι Ο Μιχάλης.

                              Και κάτι σχετικό με την Ζ4.Έκανες τρία 200-0 και περίμενες να μην παραδώσουν πνεύμα τα φρένα?
                              .

                              οχι οχι εκανα 3 απανωτα 150-0 αλλα πιο πριν εκανα διαφορα φρεναρισματα πχ: 160-100 η 150-80 κλπ
                              Δεν εκανα καμια φορα 200-0. Παλιοτερα ειχα ενα SLK 350 με τον V6 272ps και μπορω με σιγουρια να πω οτι σαν στησιμο ηταν καλυτερο απο το Ζ4. ΑΣΥΖΗΤΙΤΙ!!! Και ειδικα στα φρενα...

                              Και τα καλύτερα φρένα να είχες το ίδιο αποτέλεσμα θα έβλεπες.
                              .

                              Τωρα αυτο το λες σοβαρα ? Εμπειρια δεν εχω για να απαντησω, απλα ειχα σχηματισει την εντυπωση πως υπαρχουν ακουραστα φρενα..... με την εντυπωση στο χερι θα μεινω δηλαδη ? .

                              Πάντως τα 15κ είναι τεράστια διαφορά σε σχέση με την 'βελτιωμένη Ζ4'.
                              Δούλεψε λίγο παραπάνω το αυτοκίνητο και μετά βλέπεις αν χρειάζεται κάτι.Προσωπικά μόνο ανάρτηση θα αναβάθμιζα.

                              Το πιο ευκολο να κανει κανεις σε αυτο το αυτοκινητο ειναι να αυξησει την ιπποδυναμη. με ενα προγραμμα λιγοτερο απο 2Κ επενδυση απλα και ωραια..ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να γινει εαν δεν νιωσω οτι το αυτοκινητο ειναι οπως πρεπει. Αναρτηση για νεα Ζ4 δεν εχει βγει ακομη οποτε στην αναμονη...
                              Πανε καλα ρε γμτ? για ποιο λογο εκαναν τη βασικη αναρτηση ενος 35αρη κινητηρα τοσο μαλακη? εδω τα 335 εχουν Μ αναρτηση, γιατι το Ζ4 εχει σε ολη τη γκαμα την ιδια αναρτηση ? Δεν καταλαβαινω..

                              Μιλαμε οτι αλλαζεις αποτομα πορεια και νιωθεις την αποτομη μεταφορα βαρους να σου επηρεαζει τα παντα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyot last edited by

                                Ο χρήστης pad έγραψε:

                                Πλην Μ, αν έχεις αληθείς οδηγικές ανησυχίες, τα δυνατά Μπεμβέ θέλουν πλέον ένα σκασμό λεφτά για να γίνουν αμάξια, συν το αδιανόητο ξενέρωμα να βάζεις ολοκαίνουργιο αμάξι στα βελτιωτικά συνεργεία, σπάζοντας την εγγύηση (και απογειώνοντας το ασφάλιστρό σου σε σοβαρές χώρες) για να αποκτήσει φρένα και ανάρτηση ανάλογα του μοτέρ, χώρια το μπλοκέ.

                                +1000 Νίκο
                                Σήμερα το μεσημέρι έλαβε χώρα,άλλη μια αποτυχημένη προσπάθεια μου παραγγελίας αυτοκινήτου.
                                Για να γινει όπως θέλω(μαζί με τα εξωτερικά-σπάζοντας εγγύηση που δίνει ο αντιπρόσωπος)έπρεπε να πάω με ένα τσουβάλι λεφτά.
                                Εντάξει,θέλω ένα οικογενειακό πισωκίνητο(ποτέ ξανά 5άρα) με σπορ χαραχτήρα.
                                θέλω κοντά στα 60Κ(για ελαφρώς μεταχειρισμένο ε?)
                                Μου φαινεται οτι δεν θα αποφασίσω ποτε.
                                Η πιο 'οικονομική' λύση ήταν ένας μεταχειρισμένος άσσος(3lt) που κόστιζε 30Κ και ήθελε άλλα 7Κ για να πώ οτι είμαι οκ.

                                Kαλά, εγώ δεν μπορώ να αποφασίσω επί χρόνια . Πάρε κανα Σ-Κ να τα πούμε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                                  αν εχει κλιση ο δρομος χειροφρενο, αλλα οχι καυτα φρενα πατημενα

                                  Κι αυτό απαγορεύεται εξ ίσου. Πώς πιάνει δηλαδή το χειρόφρενο; Και πάλι καταδικάζεις το ζεματιστό τακάκι να γραπώσει σε ένα σημείο το ζεματιστό δίσκο, ο οποίος και θα στραβώσει, βεβαίως - άσε την.. εξαέρωση του τακακιού. Μόνον τα υγρά αφήνεις στην ησυχία τους με το χειρόφρενο.

                                  Πιο ανθεκτικά σε θερμοκρασίες τακάκια και υγρά, καθώς και μεταλικά σωληνάκια 'αεροπορικού τύπου' είναι μία καλή πρώτη λύση. Βέβαια, αν το μοτέρ είναι πανίσχυρο και το αμάξωμα ασήκωτο, όπως είναι πια σήμερα στις περιπτώσεις που μας απασχολούν, μπορεί και αυτό να μην αρκεί...

                                  το χειροφρενο ειναι βεβαιο οτι χρησιμοποιει τις δισκοπλακες?

                                  αλλα και να τις χρησιμοποιει τουλαχιστον θα ειναι μονο οι πισω , οι οποιες τρωνε πιεση βεβαια , αλλα καμια σχεση με τις εμπρος

                                  παντως στις παραλιακες που ειπε ο mango τα παντα ειναι επιπεδα, αρα μπορεις στο φαναρι να μην πατας τιποτα

                                  ας το δοκιμασει αν θελει, πιστευω οτι θα δει διαφορα

                                  εγω προσωπικα ειδα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                                    αν εχει κλιση ο δρομος χειροφρενο, αλλα οχι καυτα φρενα πατημενα

                                    Κι αυτό απαγορεύεται εξ ίσου. Πώς πιάνει δηλαδή το χειρόφρενο; Και πάλι καταδικάζεις το ζεματιστό τακάκι να γραπώσει σε ένα σημείο το ζεματιστό δίσκο, ο οποίος και θα στραβώσει, βεβαίως - άσε την.. εξαέρωση του τακακιού. Μόνον τα υγρά αφήνεις στην ησυχία τους με το χειρόφρενο.

                                    Καλώς τον!

                                    Βασικά το χειρόφρενο δεν επιδράει στα τακάκια...αλλά σε σιαγώνες που είναι μέσα στον κάθε πίσω δίσκο. Είναι κάτι σαν ταμπούρα μέσα στον δίσκο.

                                    Πάντως εγώ όσο μπορώ αφήνω το φρένο να κρυώσει καλύτερα.

                                    Πάντως έχω σκεφτεί να βάλω τα φρένα της performance με 1200 εμπρός-πίσω...αλλά δε μου αρέσουν καθόλου οι χρυσαφί δαγκάνες και δεν βγαίνουν για το δικό μου. Μου είπαν ότι μπορεί αν μπαίνει το σετ του 130i και ίσως μπαίνουν τα φρένα του 135i. Γενικώς η BMW δεν προσφέρει κανένα έξτρα/retrofit/αξεσουάρ για το δικό μου. Ούτε μπλοκέ δε μπορώ να βρω.

                                    Σχετικά με το 335is...προς το παρόν προσφέρεται ΜΟΝΟ για Βόρεια Αμερική και όχι για Ελλάδα.

                                    Για το Ζ4 σου Δημήτρη...θα τσεκάρω λίγο τα parts, αλλά νομίζω όταν το είχα δει έχεις τις ίδιες αναρτήσεις αμορτισέρ (σαν part number) με το Ζ4 που έχει την M-adaptive. Απλά οι αντιστρεπτικές αλλάζουν...οι οποίες κάνουν αρκετά μεγάλη διαφορά αν κρίνω 320i Μ-pack που οδήγησα σε σχέση με το δικό μου...που έχω πιο χοντρές αντιστρεπτικές από το κλασσικό M-pack της 3άρας (βεβαίως έχω και άλλα ελατήρια & αναρτήσεις από το Μ-pack).

                                    Μη προσπαθήσεις να βάλεις adaptive πάντως...πήγαινε για αναρτησούλα performance και οπωσδήποτε παχύτερες αντιστρεπτικές. Σχετικά με τα φρένα...άλλαξε πρώτα υγρά (γιατί αυτά βράζουν πρώτα) και μετά βλέπουμε αν έχεις ακόμα θέμα. Πάντως αυτό που λέει ο pad έχει δίκιο. Ακόμα και 6pot να είχες εμπρός και 4pot πίσω...μετά από τόσα φρεναρίσματα θα έβγαιναν off. Προσπάθησε να αφήνεις το πόδι από το φρένο όταν σταματάς να μη 'στέλνεις' τη θερμότητα των δίσκων/τακακιών επάνω στα υγρά φρένων γιατί βράζουν.

                                    Αυτά...καλημέρα

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      professeur last edited by

                                      Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                      ...
                                      Πιο ανθεκτικά σε θερμοκρασίες τακάκια και υγρά, καθώς και μεταλικά σωληνάκια 'αεροπορικού τύπου' είναι μία καλή πρώτη λύση. Βέβαια, αν το μοτέρ είναι πανίσχυρο και το αμάξωμα ασήκωτο, όπως είναι πια σήμερα στις περιπτώσεις που μας απασχολούν, μπορεί και αυτό να μην αρκεί...

                                                                                   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
                                      

                                      Πέραν αυτού, με αφορμή τη μαρτυρία του φίλου με το Ζ4-35, θα ήθελα να εκφράσω την αηδία μου για την πορεία της BMW, η οποία αναλώνεται στο να λανσάρει αλλόκοτα, άχρηστα (Χ6, X σε Μ γενικώς, 5GT) ή απλώς γαμπρίστικα οχήματα, πλην των κλασικών Μ βέβαια. Μουράτες μούρες (πλεονασμός ) και πανίσχυρα/αξιόπιστα μοτέρ φτιάχνει, αλλά ως εκεί. Αυτά τα 'ξερε μια ζωή κι η Μερσεντέ...
                                      Πραγματικά σπορ χαρακτηριστικά (ρύθμιση ανάρτησης, μπλοκέ διαφορικό, ψιλοαξιοπρεπή φρένα-με πολλή επιείκεια) βάζει μόνο στα Μ, που κι αυτά τα φτιάχνει ανεπίτρεπτα βαριά πλέον, και δεν αξιώνεται να βγάλει μία Μ3 CSL τουλάχιστον - μη μου πείτε για τη GTS, γιατί στα ακραία χωράφια που διάλεξε να μπει θα κλάψει πικρά (αγοραστικά, αν μη τι άλλο).
                                      Πλην Μ, αν έχεις αληθείς οδηγικές ανησυχίες, τα δυνατά Μπεμβέ θέλουν πλέον ένα σκασμό λεφτά για να γίνουν αμάξια, συν το αδιανόητο ξενέρωμα να βάζεις ολοκαίνουργιο αμάξι στα βελτιωτικά συνεργεία, σπάζοντας την εγγύηση (και απογειώνοντας το ασφάλιστρό σου σε σοβαρές χώρες) για να αποκτήσει φρένα και ανάρτηση ανάλογα του μοτέρ, χώρια το μπλοκέ.
                                      Η Μπεμβέ κάποια περίοδο έκανε με επιτυχία αυτό που έκανε πολύ παλαιότερα η Αλφα: Αμάξια πραγματικά σπορ, με γόητρο κυρίως εξ αυτού του σπορ χαρακτήρα, για τη μέση τσέπη. Ας βγάλει τώρα τα μάτια της με τη Μερσεντέ, την Άουντι και τη Λέξους.
                                      Κρίμα.

                                      Για την πορεία της BMW (ειδικά στα σπορ, Μ και όχι μόνο) δεν μπορώ να συμπληρώσω τίποτα. Συμπύκνωσες σε μια παράγραφο τη δυσάρεστη πραγματικότητα.

                                      Για τα φρένα να συμφωνήσω επίσης (όπως και με τους άλλους προγράψαντες για το θέμα) για τα σωληνάκια, τα υγρά και τα τακάκια και να εστιάσω κυρίως στα τακάκια. Είναι η πιο εύκολα εφαρμόσιμη και ίσως και η 'καλύτερη' για την τσέπη μας (γνωρίζω περιπτώσεις που θαύμαζαν τα τετραπίστονα/εξαπίστονα μπρέμπο τους και σε 1-2 μήνες τα σκότωναν στις αγγελίες γιατί τελικά δεν είχαν το φρενάρισμα που θέλανε ή μπορούσε να τους δώσει ο συνδυασμός τρόμπας/δαγκάνων κλπ).

                                      Βάζοντας ένα Φεροντο 2500 (ή αν είσαι 'καύτης' το 3000 που ΔΕΝ πιάνει κρύο!! ) κερδίζεις σίγουρα σε αντοχή και μάλιστα πολύ ΑΛΛΑ ακόμη και αν λένε ότι 'πιάνουν' κρύα το απότομο φρενάρισμα σε κρύα τακάκια εμπεριέχει πολύ αγωνία! Θυμάμαι ήμουν μετά το Αγρίνιο για Γιάννενα με πολύ κρύο καιρό και πήγαινα για κανά τέταρτο χαλάρα για να ξεκουραστώ λιγάκι ΧΩΡΙΣ να φρενάρω καθόλου. Κάποια στιγμή λέω 'δεν το πατάω λίγο?' και το πάτησα. Στην πρώτη προσπέραση όμως χρειάστηκα τα φρένα. Εεεε ΔΕΝ τα είχα!!! Είχαν κρυώσει και δεν ήταν αυτά που έπρεπε. Δεν έπαθα τίποτα (έχω και βαρύ δεξί πόδι εκτός από το γκάζι ΚΑΙ στο φρένο!) αλλά σιγουρα δεν ήταν μια ευχάριστη εμπειρία. Δύο ακόμη αρνητικά είναι ότι βγάζουν πολύ σπαστική σκόνη (πιο πολύ από τα εργοστασιακά) και είναι αρκετά ακριβότερα. Νομίζω όμως εν κατακλείδι ότι κάποιος που το πατάει λιγάκι (ή πολύ, ακούς φίλε MANGO ? ) πρέπει να τα δοκιμάσει σίγουρα πριν επιδιώξει αναβάθμιση των φρένων (δίσκους/δαγκάνες) με ενδεχομένως αμφίβολα αποτελέσματα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Professeur η λύση υγρά φρένων με εργοστασιακά τακάκια...τι λέει? Μήπως έτσι λύσει το πρόβλημά του ο Mango?

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          professeur last edited by

                                          Δεν είμαι φρενόλογος (για φρενοβλαβής το παλεύω όμως ! ) αλλά θεωρώ ότι πρώτα πρέπει να δοκιμάσει τα τακάκια. Άλλωστε αυτά βράζουν 'πρώτα' και μεταφέρουν το 'βράσιμο' τους στα υγρά. Θεωρώ ότι πρώτα πρέπει να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στα τακάκια και μετά να προχωρήσουμε σε υγρά και σωληνάκια. Και τελευταία λύση η πλήρης αναβάθμιση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            Που να προσπαθούσες να φρενάρεις κανένα Honda δηλαδή απο τα 230......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 545
                                            • 546
                                            • 547
                                            • 548
                                            • 549
                                            • 1330
                                            • 1331
                                            • 547 / 1331
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr