-
Γιατί όχι Χιουντάι,μια χαρά αυτοκίνητα και σε πολύ καλή τιμή.Οχι δεν ειναι για να μπεις με 200 στο S,ούτε πισωκούνα,ούτε διζωνικό κλιματισμό εχει.
Εναλλακτικά θα έλεγα skoda octavia (βγηκε καινούριο,μήπως πέσει η τιμή του παλιού που θα πωλείται παράλληλα;)
Toyota corrola/avensis γιατί δίνει βαρβάτη εγγύηση.
Alfa αππορίπτεται γιατι ακόμα και στον 21ο αιώνα οι επισκεψεις στα συνεργεία δεν σπανίζουν. -
Ο χρήστης PKATV έγραψε:
Νομίζω ότι πρέπει να κοιτάξεις αποκλειστικά κατά Γαλλία μεριά...
Θα προτείνω κι εγώ Renault SCENIC II 1.6 (δεν ξέρω με τις τιμές του τι γίνεται).
Περιττό να σου πώ βέβαια ότι διαφωνώ απολύτως με την αδιαφορία για τις επιδόσεις (είμαι επίσης οικογενειάρχης με παιδί). Στην Ελλάδα ειδικά είναι τεράστιος παράγοντας ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, πολύ περισσότερο από αερόσακους κτλ. Τέλος πάντων, πιστεύω ότι το Renault καλύπτει ικανοποιητικά και αυτόν τον τομέα. Καλό ψάξιμοΜην υπερβάλλεις. Νομίζω ότι όλοι πλέον θεωρούν δεδομένη ένα αποδεκτό επίπεδο επιδόσεων απο αυτοκίνητο €20,000. Όχι επιδόσεις για κόντρα στο φανάρι, αλλά επιδόσεις που σου δίνουν κάποιο απόθεμα δύναμης σε ανηφόρα πίσω απο π.χ. φορτηγό
-
407 μήπως;;
Κουκλί είναι, καινούριο είναι, εξοπλισμένο είναι, στριφτερό και ασφαλές είναι, ακριβό δεν είναι, στα γούστα σου όμως είναι;;;
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Γιατί όχι Χιουντάι,μια χαρά αυτοκίνητα και σε πολύ καλή τιμή.Οχι δεν ειναι για να μπεις με 200 στο S,ούτε πισωκούνα,ούτε διζωνικό κλιματισμό εχει.Τα hyundai θέλουν ανανέωση. Αυτός ο έρμος ο κινητήρας των Accent είναι ίδιος από τότε που διαλύθηκε η Σοβιετική Ένωση. Ακόμα καλός πάντως για τη χρήση του αυτοκινήτου, εμένα δεν με προβληματίζει καθόλου για κίνηση στην πόλη, ίσα ίσα μάλιστα. Το θετικό είναι ότι δεν σου καίγεται καρφάκι αν το χαράξουν, αν το καβαλάς στα πεζοδρόμια ή αν το κοπανάς πέρα δώθε. Από εξοπλισμό επαρκές, αλλά αν ζητάς το κάτι παραπάνω...
Το elantra είναι καλύτερο, αλλά λίγο ξεπερασμένο.
Το matrix, αν δεν είναι πρόβλημα το σουλούπι του, αποδεικνύεται διαμάντι. Μεγάλοι χώροι, άνεση και σχετικά μκρές εξωτερικές διαστάσεις. Μειονέκτημα, όπως σε όλα τα hyndai άλλωστε, η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό (όχι η συναρμογή τους πάντως).
Δηλαδή, τηρουμένων των αναλογιών, τα hyundai είναι ΠΟΛΥ αξιόπιστα, φθηνά και υπερτίμια αυτοκίνητα. Αν μάλιστα βάλεις αναρτήσεις επιλογής σου (εκεί πάσχουν αρκετά, αφού οι αναρτήσεις τους είναι άνετες για την πόλη αλλά στις στροφές δεν εμπνέουν ασφάλεια), η οδηγική συμπεριφορά βελτιώνεται πολύ.
-
Να προτείνω και εγώ ...
Αφού θέλεις ανεση σε ταξιδια και αθόρυβα παρε Αvensis , εχει ολα τα καλα και περισσοτερα απο αυτά που ζητάς, αν δεν θελεις επιδοσεις παρε το 1600cc ...
Μιλώ εκ πειρας .. εκανα με τι μια 850 χλμ σε 7 ωρες( Αθήνα.-Πατρα-Αθηνα-Ιτέα-Αμφιλοχία) χωρίς κανενα προβλημα σε κουραση και μεση..
Το προτεινω ανεπιφυλακτα, και ειναι και απόλυτα ασφαλες για οικογενεια..*****
αρνητικά, ειναι μεγαλο αν το θές για την πολη, αστο καλυτεραΚαλή επιλογή
-
[>quote='Storm']Ηonda Jazz 1300 . . . μικρό αλλά μόνο εξωτερικά και είναι και οικογενειακό
Είναι σύγχρονο, τα δίνει όλα , πάει παντού άνετα , έχει τεράστιους χώρους μπρος-πίσω , έχει δύναμη και κάνει μόνο 13800 . . . και είναι και Honda . . .
Για να μην εχουμε θέμα .. δηλώνω fan της honda, αλλά εχθρος του σαρακάκη.. .φτου -φτου μακριά απο μενα αυτό το ονομα...
Ο κινητηρας του jazz, τεχνολογικά με απογοητευσε, 8v η HONDA??????? τι γινεται ρε παιδιά VW έγινε ξαφνικά,?????δεν το περιμενα απο την honda και ψαχνω ακόμη τον λογο ... τον ξερει καποιος?????
ΥΣ.βέβαι εχει 2 μπουζί ανα κύλινδρο, αλλά γιατί 8v και οχι VVTI
-
Εγω εξακολουθω να πιστευω οτι για προτεραιοτητα ΑΝΕΣΗ, citroen C5...
exω κανει ταξιδι, και το περιγραφω σαν 'μαγικο χαλι...' δεν παταει, ΠΕΤΑΕΙ...
ολα τα αλλα επονται.
(απλα δεν θα επαιρνα τετοια μαουνα ποτε... εκτος αν ειχα παρκινγκ και στη δουλεια και στο σπιτι.) -
Aν το μήκος είναι πρόβλημα (κίνηση - παρκάρισμα στη πόλη)
Ford Focus CMAX ...... 1,6 ή 1,8 ....... από 16.000 έως 20.000 €
Πολύ καλή ποιότητα , άνεση , κράτημα , χώροι , αξιοπιστία και 5ετης εγγύηση. -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Εγω εξακολουθω να πιστευω οτι για προτεραιοτητα ΑΝΕΣΗ, citroen C5...
exω κανει ταξιδι, και το περιγραφω σαν 'μαγικο χαλι...' δεν παταει, ΠΕΤΑΕΙ...
ολα τα αλλα επονται.
(απλα δεν θα επαιρνα τετοια μαουνα ποτε... εκτος αν ειχα παρκινγκ και στη δουλεια και στο σπιτι.)To C5 έχει υδραυλική ανάρτηση? Και σε τί τιμές κυμαίνεται?
-
CR-V
-
Απο οσο ξερω εχει την ιδια αναρτηση με την Ξαντια... Η υδραυλικη που ανεβοκατεβαινει...
Απο τιμη, το βασικο με 1.8, (εχει ΑΒΣ, και αεροσακους και Αιρ κοντισιον ενοειται), ξεκινα απο 19.000... αλλα ειχα δει οτι ειχε εκπτωση, οποτε λογικα θα παιρνει με 20.000 την φουλ εκδοση... (ελεγε για -2000 ευρω νομιζω η εκπτωση...)
Και απο επιδοσεις ειναι ΟΚ, χωρις να ειναι γρηγορη... οτι θες δηλαδη... -
CRV ή άλλα τζιποειδή με χώρους στην Ελλάδα δεν φτάνουν τα λεφτά να πάρει.
Citroen με περίεργη ανάρτηση δεν θα το θεωρούσα στις προδιαγραφές που έθεσε για απροβλημάτιστη και οικονομική χρήση....
Το μήκος που δέχεται να κουβαλάει (πληρώνοντας σε δυσκολία παρκαρίσματος και μειωμένη ευελιξία) είναι βασικής σημασίας...οικογένειες επιβιώνουν μια χαρά με 206 άλλοι θέλουν από Scenic και πάνω.... πρέπει να αποφασίσει αν σκοπεύει να τα κουβαλάει όλα ή όχι!
Επειδή βασικά περιλαμβάνονται τα πάντα με μόνο όριο το οικονομικό και αυτό σημαίνει πάρα πολλά μοντέλα.... καλό θα ήταν να δοκιμάσει 1-2 και μετά να μας πει εντυπώσεις πχ το τάδε άνετο αλλά σκληρό, το άλλο καλό και με χώρους αλλά λιτό κλπ. Έτσι θα μπορέσουμε να είμαστε πιο βοηθητικοί. -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Για να μην εχουμε θέμα .. δηλώνω fan της honda, αλλά εχθρος του σαρακάκη.. .φτου -φτου μακριά απο μενα αυτό το ονομα...
Ο κινητηρας του jazz, τεχνολογικά με απογοητευσε, 8v η HONDA??????? τι γινεται ρε παιδιά VW έγινε ξαφνικά,?????δεν το περιμενα απο την honda και ψαχνω ακόμη τον λογο ... τον ξερει καποιος?????
ΥΣ.βέβαι εχει 2 μπουζί ανα κύλινδρο, αλλά γιατί 8v και οχι VVTI
Γιατί είναι αυτοκίνητο ΠΟΛΗΣ. Θες οικονομία καυσίμου -το αμφισβητεί κανείς;- και ροπή χαμηλά (στις 2.800 σαλ η μέγιστη). Όπως και στα Accord και CR-V δεν βάζει τα 200 του Type R, έτσι και στο Jazz επέλεξε κάτι 'συμβατικό' με 8 βαλβίδες, δύο μπουζί και διπλή σειριακή ανάφλεξη
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
....έτσι και στο Jazz επέλεξε κάτι 'συμβατικό' με 8 βαλβίδες, δύο μπουζί και διπλή σειριακή ανάφλεξη...και θα βγει και Jazz-R για τους πιο χεράδες γιαπωνέζους....ελπίζω και για τους ευρωπαίους!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
....έτσι και στο Jazz επέλεξε κάτι 'συμβατικό' με 8 βαλβίδες, δύο μπουζί και διπλή σειριακή ανάφλεξη
...και θα βγει και Jazz-R για τους πιο χεράδες γιαπωνέζους....ελπίζω και για τους ευρωπαίους!
Μην ακούω βλακείες, αυτά είναι πολυμορφικά
-
Morris Marina Super De Luxe με κινητηρα V-Tech Honda....
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
ΥΣ.βέβαι εχει 2 μπουζί ανα κύλινδρο, αλλά γιατί 8v και οχι VVTI
Morris Marina Super De Luxe με κινητηρα V-Tech Honda....
vtec vtec vtec vtec vtec vtec vtec vtec vtec
-
Α ναι V-tec.... ενταξει ρε φιλε μην μας δερνεις δεν θα σε απολυσει η Honda
Τί αυτοκίνητο προτείνετε?