-
Η σύγκριση ημι-άκαμπτου με πολλαπλούς συνδεσμους μου κάνει σαν σύγκριση ταμπούρου με δισκόφρενο, ενώ οι 8 με 16 βαλβίδες είναι ανάλογα τι χαρτογράφηση θέλει να πετύχει ο κατασκευαστής. Ε προφανώς αυτή τους βόλεψε σε βάση απόδοσης, όχι σε βάση εξοικονόμησης χρημάτων.
-
Κάπως έτσι είναι,
και να προσπαθείς μάταια να το εξηγήσεις... -
Οι 16 βαλβίδες δεν σημαίνουν εξ ορισμού αδυναμία χαμηλά.
-
Με τη ροπή όμως τί γίνεται;...
-
Πρόσεξε, οι 16 βαλβίδες δίνουν την δυνατότητα για πολύ καλύτερη αναπνοή ψηλά. Οι κατασκευαστές δίνουν βαρύτητα εκεί κατά τον σχεδιασμό (plenum, εκκεντροφόροι κλπ) οπότε 'φαίνεται' ότι χαμηλά είναι πιο αδύναμοι.
Αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να ρυθμίσεις ένα μοτέρ να είναι δυνατό χαμηλά αλλά να ψοφάει ψηλά σαν 8βάλβιδο, όπως και υπάρχουν 8βαλβιδα με τετοια γεωμετρια πχ που λυσσάνε ψηλά. -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Επίσης δεν είναι αλήθεια ότι το vag έχει υιοθετήσει μόλις τα τελευταία 7 χρόνια τους πολλαπλούς...
Πως δεν είναι;
Ακόμα και στα D, ακόμα και στα Ε, ακόμα και στην premium εταιρεία του ομίλου, να θυμίσω τι ανάρτηση υπήρχε πίσω στα προσθιοκίνητα Α4/Α6 μέχρι το 2000-2000κάτι;Αν πάμε και λίγο πιο πίσω (90s), θα δούμε ότι με την εξαίρεση των κορυφαίων Audi (quattro, V8), τα βασικά τους μοντέλα τρώγανε το άπειρο ξύλο από τους Ιταλούς σε ό,τι έχει να κάνει με τεχνολογία (βλ. καρμπυρατέρ και άκαμπτους, όταν η Lancia είχε περάσει σε υπερ-σύγχρονο για την εποχή ψεκασμό Marelli, ανεξάρτητη πίσω κ.λπ).
-
@drdino
Είναι προφανές ότι στην πράξη αποδείχτηκε πως με τον 8βάλβιδο κατάφεραν να πετύχουν τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό ροπής-ιπποδύναμης-χαρτογράφησης με βάση τον κινητήρα που είχαν υπό εξέλιξη.@Pai Mei
Δηλαδή δεν ξέρεις ότι πχ σε 4κίνητες εκδόσεις του C segment έβγαιναν vag της (προ)προηγούμενης γενιάς με πολλαπλούς πίσω; -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
@drdino
Είναι προφανές ότι στην πράξη αποδείχτηκε πως με τον 8βάλβιδο κατάφεραν να πετύχουν τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό ροπής-ιπποδύναμης-χαρτογράφησης με βάση τον κινητήρα που είχαν υπό εξέλιξη.Δεν ξέρω καθώς δεν έχω καθόλου εμπειρία με το μοτέρ ακόμα, απλά εξηγώ 1-2 λεπτομέρειες γενικότερα.
-
Έχεις παραγγείλει το Polo με τον 1.2tsi ;
Καλορίζικο. -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
@drdino
Είναι προφανές ότι στην πράξη αποδείχτηκε πως με τον 8βάλβιδο κατάφεραν να πετύχουν τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό ροπής-ιπποδύναμης-χαρτογράφησης με βάση τον κινητήρα που είχαν υπό εξέλιξη.Ε αυτό ακριβώς, δεν έχει νόημα αυτή η συζήτηση, δεν δούλεψε κανείς στο τμήμα εξέλιξης της vw για να ξέρει και κάθε επιχείρημα θα είναι άστοχο ως προς τις 8 ή τις 16 βαλβίδες.
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Έχεις παραγγείλει το Polo με τον 1.2tsi ;
Καλορίζικο.Όχι.
Δυστυχώς δεν κατάφερα να πείσω μια φίλη μου να πάρει το 1,2Τ, ο φάδερ της ήθελε 1,4. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πρόσεξε, οι 16 βαλβίδες δίνουν την δυνατότητα για πολύ καλύτερη αναπνοή ψηλά. Οι κατασκευαστές δίνουν βαρύτητα εκεί κατά τον σχεδιασμό (plenum, εκκεντροφόροι κλπ) οπότε 'φαίνεται' ότι χαμηλά είναι πιο αδύναμοι.
Αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να ρυθμίσεις ένα μοτέρ να είναι δυνατό χαμηλά αλλά να ψοφάει ψηλά σαν 8βάλβιδο, όπως και υπάρχουν 8βαλβιδα με τετοια γεωμετρια πχ που λυσσάνε ψηλά.Ναι αλλά άλλες οι δυνατότητες να γίνει αυτό σε έναν υψηλότερου κυβισμού κινητήρα, και άλλες σε έναν μικρότερου κυβισμού. Το να βγάλεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ροπή, από όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές, διατηρώντας την κατανάλωση στο χαμηλότερο δυνατόν επίπεδο, αυτό είναι που χρειάζεται σε ένα αυτοκίνητο πόλης
-
Από φόβο μήπως με το turbo θα τρέχει η κόρη του;...
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Από φόβο μήπως με το turbo θα τρέχει η κόρη του;...Μπα, κολλημένα μυαλά... Ετοίμασα λίστα με (+) και (-) αλλά δεν τον έπεισα...
(τώρα βέβαια, τι (+) είχε ο 1,4 δεν ξέρω.
-
1.4 16V
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Από φόβο μήπως με το turbo θα τρέχει η κόρη του;...
Μπα, κολλημένα μυαλά... Ετοίμασα λίστα με (+) και (-) αλλά δεν τον έπεισα...
(τώρα βέβαια, τι (+) είχε ο 1,4 δεν ξέρω.
Ετοιμοπαράδοτο να μην έχει το πρήξιμο του πότε θα το παραλάβει.
-
Έλα όμως που δεν ήταν ετοιμοπαράδοτο και ακόμα το περιμένουν. Γιαυτό σου λέω, επική αγορά...
(o bro της βέβαια πήρε 6αρι GTI DSG σε λευκό οπότε κάπως στρώνει το πράμα )
-
Φαντάζομαι το σκηνικό να μπαίνει με πούρο ο φάδερ στην έκθεση και να λέει στον ξαφνιασμένο πωλητή της VW:
'Αγόρι μου , πιάσε μου ένα από Golf σε λευκό και ένα από Polo !... ' -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
@drdino
Είναι προφανές ότι στην πράξη αποδείχτηκε πως με τον 8βάλβιδο κατάφεραν να πετύχουν τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό ροπής-ιπποδύναμης-χαρτογράφησης με βάση τον κινητήρα που είχαν υπό εξέλιξη.@Pai Mei
Δηλαδή δεν ξέρεις ότι πχ σε 4κίνητες εκδόσεις του C segment έβγαιναν vag της (προ)προηγούμενης γενιάς με πολλαπλούς πίσω;Για προσθιοκίνητα δεν μιλούσατε τόση ώρα;
-
Δεν αναφέρθηκε κανένας συγκεκριμένα.
VW Polo 2009