διαβασες καλα τι εγραψα, η απλα αρχισες με τη μια να κατεβαζεις τα σεντονια..??
αμφεβαλα εστω και λιγο για την αποτελεσματικοτητα του 1,2TSI???
το εγραψα μαλιστα σε 2 ποστ για να μπορουν και ατομα σαν και σενα που το μονο που θελουν ειναι να επιβληθούν χωρις πρωτα να διαβαζουν αποψεις, να το δουν καθαρα, οτι παρολες τις 8 βαλβιδες του δεν θεωρω τον 1,2TSI παρωχημενο κινητηρα η κατι άλλο αρνητικο
κανονικα, θα επρεπε να σε παραπεμψω ξανα στα ποστ μου για να καταλαβεις μονος σου σε πιο σημειο στεκομαι, αλλά θα το γραψω για 3η φορα μπας και γινει κατανοητο
το ζητημα ειναι οτι οι φιλοι του vag επειδη η αγαπημενη τους εταιρια δεν χρησιμοποιει τα τελευταια 7 χρονια ημιακαμπτο, βγαζει ολο το κομπλεξ της σε εταιριες και μοντελα που χρησιμοποιουν αυτη τη διαταξη και με πλυση εγκεφαλου προσπαθουν οπως ακριβως κανεις και εσυ να μας πεισουν οτι αφου το vag δεν το χρησιμοποιει ειναι ξεπερασμενο τεχνολογικα
τρεμω και μονο στην ιδεα του τι θα λεγατε εσεις και τα περιοδικα αν βρισκόταν μια άλλη εταιρία εκτος group εν ετει 2009 να βγαλει κινητηρα με 8 βαλβίδες, **ασχετα αν οντως η επιλογη αυτη ηταν σωστη και δικαιωσε τους μηχανικούς οπως π.χ στο πολο τωρα **
ο ημιακαμπτος σε πολλα μοντελα ειναι τοσο καλα ρυθμισμένος, που πρακτικα εξαλείφει τα θεωρητικα του μειωνεκτηματα στο ελάχιστο, δικαιωμα σου βεβαια να μην το πιστευεις, αλλά να ξερεις οτι επειδη κατι το λεει στους 4Τ δεν σημαινει οτι το λενε ολοι και ποσω μαλλον οτι ισχυει, και προφανος η διαταξη πολλαπλων συνδεσμων δε λεει τιποτα από μόνη της
ολα αυτα τα σεντονια που εγραψες για να αποδειξεις τι? και σε ποιον? μαλλον σε εναν rafi κατα φαντασιαν εχθρο που εγραψε την αποψη του για το ποσο απολυτοι και στενομυαλοι ειναι οι vageληδες... το μονο που καταφερες ειναι να επιβεβαιωσεις αυτον τον κανονα και απλα παπαγαλιζεις στερεοτυπα και υπερασπιζεσαι των επιλογων του group σου χωρις να κανεις εποικοδομητικο διαλογο
με ρωτας αν οδηγησα το polo και μου φανηκε μουφα ο κινητηρας.... δεν εγραψα ποτε τεοιο πραγμα... προσπαθεις να βγαλεις τον κινητρα της renault κατωτερο με καθε τροπο, που και γω συμφωνω μαζι σου, αλοίμονο, 3 χρονων κινητηρας να ειναι καλυτερος απο εναν καινούριο, αλλα παντως να ξερεις και φαινεται και από οσα εγραψα οτι δεν επεδιωκα τετοια αντιπαραθεση
για την ιστορια δυο σχολιακια,1. τα megane/astra με ημιακαμπτο πουλιουνται αρκετα φτηνοτερα από το golf, οποτε ακυρο το οτι δε σε νοιαζει που η εταιρια ξοδευει πολλά για τους πολλαπλούς γιατι ξερεις ποιος εν τελει δινει τα κερατιατικα... ευτυχως που εχει πιασει το παραμυθι και τα σκατε για μια ανωτερη διαταξη και δεν κανετε παραχωρησεις στην οδικη συμπεριφορα οπως αλλοι που αγοραζουν τα χρεπια εκτος vag
2.τα 9 δευτερολεπτα 0-100 το polo απο πότε..?? δυστυχως για σενα χερακι χερακι πανε σε επιδοσεις απο οτι λέγεται, αν και πιστευω πως στις ρεπριζ θα τα σπαει το polo..
α, και ο TCe ειναι 1150 κυβικα