-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Και το saxo VTS λένε ότι είναι πιο συμμετοχικό στην πίστα, ότι το C2 VTS δεν έστριβε όπως θα θέλανε κι όμως...όταν μπήκε στην πίστα, το C2 έκανε 'γύρο' πιο γρήγορα από το saxo...
Σε ποιο ονειρο αυτο;
power technics αν θυμάμαι καλά.
Πάει και καιρός (όταν πρωτο-βρήκε το C2 VTS και κάνανε 'χαμό' ότι 'χάθηκε το πνεύμα του VTS-rallye' κι άλλες τέτοιες μπούρδες )Δεν θυμασαι καθολου καλα μιας και τονισαν οτι το Saxo ειχε και τελειωμενα λαστιχα.
Κατσε να βρω και το περιοδικο που λες γιατι καπου το εχω σαν αρχειο. -
Υπάρχει αγωνιστικό Scirocco και κερδίζει στις πίστες...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Μωρε κοιτα οπου θες,δεν με πειραζει,εχει πολλες μεριες το βουνο για να κοιτας.
Απλα οταν θα γυριζεις τις σελιδες του περιοδικου που θα διαβαζεις,δεν νομιζω να δεις καμια φωτογραφια αγωνιστικου Scirocco.κι ομως http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12795
Κααατσε να τρεξει και οοοοταν με το καλο τα παει καλα,τοτε εγω μαζι σου.
-
και ομως στους αγωνες στο ΟΑΚΑ μεταξυ 106 - C2 VTS το δευτερο κερδισε και με ανεση.
μερικες φορες οι αισθηση δεν συνοδευετε και απο τις αντιστιχες επιδοσεις στην πιστα.
-
ολες αυτες οι διαφωνιες γινονται επειδη οποιος ξεκινησε αυτη την αντιπαραθεση,ηταν καραμπερδεμενος.δεν ηταν σε διλημμα.ξαναλεω,τα αυτοκινητα αυτα ειναι εντελως διαφορετικης φιλοσοφιας.το ενα ειναι gt,sport tourer,all around,οπως θελεις πες το.το αλλο ειναι ενα πιο σκληροπυρηνικο αυτοκινητο,που σιγουρα δεν ειναι σχεδιασμενο για καλυψη μεγαλων αποστασεων Κ με ανεση,οπως ενα ροκο.
ολα τα υπολοιπα που συζητιουνται ειναι διχως νοημα.μια συγκριση κλιο με σιβικ τυπε ρ,θα ηταν πολυ πιο σωστη.η οπως συνεβη στο περιοδικο με το κουπερ σ.
πιστευω οτι η συγκριση εγινε με βαση τα χρηματα.επειδη μονο σε τιμη αγορας(περιπου),τελη κυκλοφοριας κ εφορια,αυτα τα αυτοκινητα μπορουν να συγκριθουν..οσο για την διαφορα που εχουν στην ποιοτητα κατασκευης,εχω φιλο με κλιο(οχι ρς,αλλα δεν νομιζω να αλλαζει η ποιοτητα) κ εγω ειμαι κατοχος ροκο.διαφορα δεν ειδα.δεν ειναι καθολου τυχαιο που το ροκο πανευρωπαικως δεν κανει,ουτε κατα την παρανοικοτερη φαντασιωση ενος βαγκελη,τις πωλησεις που κανει στην ελλαδα..για να μη μιλησω για την υποτιθεμενη καταπληκτικη οδικη του συμπεριφορα..
εγω καταληγω,αν ηθελα για μοναδικο αυτοκινητο,θα επαιρνα το ροκο(η ακομα καλυτερα το γκολφ,αλλα ειναι εκτος αυτης της ανουσιας συγκρισης).αν ηθελα για δευτερο σαφως το κλιο. -
Μια βασικη διαφορα...
Τα C2(σε μορφη R2) εχουν εξελιξη 106 Kit Car οποτε δεν τιθεται συγκριση.
Ας μην το γυρισουμε ομως σε αγωνες,ειναι αλλο κεφαλαιο... -
Φίλε Κάβουρα μάλλον δεν διάβασες αυτό που έγραψα περί αποτελεσματικότητας ...
Φίλε Qsis όσο και να χτυπάς το κεφάλι σου κάποια αυτοκίνητα είναι όντως ξαδέρφια αγωνιστικών, ready to race κτλ. Φυσικά και ευχαριστιέσαι το αυτοκίνητο σου. Το ίδιο κάνει και κάποιος που ταξιδεύει με 80 χλμ σταθερά και απολαμβάνει το τοπίο, όπως και αυτός που βάζει κόντρες στα φανάρια και πολλοί άλλοι.Αν και σε αυτήν την κατηγορία οι αγοραστές νιώθουν ότι τους λενε τα περιοδικά πάω πάσο .
Και τέλος η ιστορία που δεν σ αρέσει είναι αυτή που ανεβάζει τις πωλήσεις τις πωλήσεις της αγαπημένης σου εταιρείας .... -
χανει σε ευθεια , αλλα σε στροφες μια χαρα στριβει σε σχεση με πολυ κοσμο, τεσπα δεν ειναι αυτο το θεμα μας
το θεμα μας ειναι οτι θες να μας πεις οτι η renault ειναι θεικη
και επειδη κι εγω την αγαπω , σου λεω οτι στα ειδικα αυτοκινητα που βγαζει τα σπαειτα υπολοιπα της δε με ενθουσιαζουν εξισου, εκει οι γερμανοι του ριχνουν
θες να μου μιλησεις για πολεμικη αισθηση και τα ρεστα και γω μαζι σου, και μονο που καθεσαι στο μπακετ νιωθεις ετοιμος για μαχη
απο κει και περα σε αποτελεσματικοτητα και τα υπολοιπα εχει απαντησεις το vag, πιο φθηνες πιο ακριβες , αλλης κατηγοριας αν χρειαστει εχει παντως
οσο για αυτα τα 2 που συγκρινουμε , επειδη μαλλον δεν εχεις δει gti ή scirocco να στριβει λες τα δικα σου
στον πραγματικο δρομο το clio πασχει απο μοτερ σε σχεση με το αλλο
ειναι ψιλοταφος (καμια σχεση με ταπερ) , οποτε το προβλημα ξεκινα απο κει
τωρα αν ο αλλος ειναι μαγκας θα ακολουθησει, αλλα θα περασει μπροστα με νυχια και με δοντιατωρα αν θες να εχεις 2 λιτρα και να εχεις κλιο και να κοπανιεσαι ορμα οι περισσοτεροι ανθρωποι παντως δεν εχουν τετοιες προτιμησεις
και για μην αναφερω απειρα σπορ μοντελα (γιατι εδω μπορω να σου λεω παραδειγματα μεχρι αυριο) που ειναι ανετα και πας για καφε, αλλα σκοτωνουν θα πω μονο οτι και το πλεον σκληροπυρηνικο evo εγινε πιο πολιτισμενο , οπως και το focus RS
αυτο δηλαδη που κανει και το vagτωρα η renault δε ξερω ποσο σκληρη θα κανει την αναρτηση της για να ειναι μπροστα στη πιστα , μπορει να βγαλει και τα πισω καθισματα αν εχεις δει, αυτο πολλους δεν τους νοιαζει
να τα χετε και να τα χαιρεστε και αμα γουσταρετε επειδη ειπε ο Κικιζα οτι δεν ειναι τοσο σκληρο οσο νομιζουμε, να πατε να βαλετε ακομα πιο σκληρη αναρτηση και ενα μπουρι πισω να κερδισετε 5 αλογα και να τρομαζετε τις γιαγιαδες
ασε τωρα μην ασχολεισαι με φλωρους που εχουν vw τι ξερει η vw?
-
Δωσε Γιωργο!!!!!!!
Και εγω μαζι σου +απειρο -
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Φίλε Κάβουρα μάλλον δεν διάβασες αυτό που έγραψα περί αποτελεσματικότητας ...
Φίλε Qsis όσο και να χτυπάς το κεφάλι σου κάποια αυτοκίνητα είναι όντως ξαδέρφια αγωνιστικών, ready to race κτλ. Φυσικά και ευχαριστιέσαι το αυτοκίνητο σου. Το ίδιο κάνει και κάποιος που ταξιδεύει με 80 χλμ σταθερά και απολαμβάνει το τοπίο, όπως και αυτός που βάζει κόντρες στα φανάρια και πολλοί άλλοι.Αν και σε αυτήν την κατηγορία οι αγοραστές νιώθουν ότι τους λενε τα περιοδικά πάω πάσο .
Και τέλος η ιστορία που δεν σ αρέσει είναι αυτή που ανεβάζει τις πωλήσεις τις πωλήσεις της αγαπημένης σου εταιρείας ....πουλαει η audi με την ιστορια της?
και ειναι τοσο σπουδαιο το megane rs ειτε το τωρινο ειτε το προηγουμενο που το μεν δεν ειναι καν πιο γρηγορο απο το αποστειρωμενο κατα τα αλλα αυτοκινητο μου και το αλλο σε συνθηκες τελειου οδοστρωματος πιστας ριχνει 0.2 sec?
συγγνωμη, αλλα εγω και το 99.9% των ανθρωπων δεν παμε για αγωνες
και ΝΑΙ πιστευω οτι αυτοι που νομιζουν οτι πανε διαβαζουν πολλα περιοδικα
και τελος θιγω την αποτελεσματικοτητα ΚΑΘΕ φορα που μου μιλανε για σπορ στησιμο , αισθηση παθος ψυχης και αλλα τετοια γραφικα , τα οποια τα κανω και το βαγγελη μου και στο τελος της βολτας βγαινω ξεκουραστος μεσα απο το αυτοκινητο μουαν ποτε θελησω κατι αγωνιαρικο και εχω τα λεφτα , το εχω πει, θα παρω καρτ
απειρως πιο διασκεδαστικο απο οποιοδηποτε γηινο αυτοκινητοτο αυτοκινητο μου ομως θελω να ειναι αυτοκινητο για τα παντα χωρις υποσημιωσεις οπως 'βολταδικο' ειδικο , σκληροπυρηνικο κτλ
-
Αγορι μου καλο(δεν ξερω ποσων ετων εισαι),ο καθενας επιλεγει βαση γουστων.
Το τι ειναι καλυτερο και το τι οχι,ειναι παντα υποκειμενικο οποτε οοοταν καποια στιγμη γινονται καποιες ερευνες απο τον ειδικο τυπο ή καποιος βλεπει τα νουμερα πωλησεων/ταξινομησεων,βγαζει καποια συμπερασματα και αναλογα παραθετει αυτα τα οποια προκυπτουν απο τα νουμερα που παιρνει στα χερια του.Δεν λεω,στην Ελλαδα ο τυπος ειναι για τον φουτσο και οντως δεν υπαρχει αξιοκρατια,απο εκει και περα ομως δεν μπορει οοολος ο ειδικος τυπος ανα τον κοσμο να ειναι πουλημενος ή να κρινει με εντελως δικα του κριτηρια.
Οποτε θελωντας και μη,αυτο που ειπε ο Jean ειναι αληθεια και το Clio στην κατηγορια του σαν 'ειδικη κατασκευη' ειναι παρα πολυ πετυχημενο σε αντιθεση με αλλα που περασαν και δεν ακουμπησαν καν.Σιγουρα αν πιασεις ολη την γκαμα της Renault,τα 8 στα 10 αυτοκινητα ειναι στον μεσο ορο γενικης αξιολογησης αλλα το συγκεκριμενο ξεχωριζει.
Αυτα δεν ειναι συμπερασματα δικα μας αλλα κοινες παραδοχες...
-
Μα το θέμα είναι για ειδικά αυτοκίνητα ...
Τώρα αμα θες να το φέρουμε σε καγκουρο θέμα βρες μου εσύ νορμάλ μοτέρ 1.8 Τ.
Τώρα για τους φλώρους και το τι οδηγάνε ... εσύ το είπες ... -
Ο χρήστης sthom έγραψε:
Αυτα δεν ειναι συμπερασματα δικα μας αλλα κοινες παραδοχες...
οκ μαζι σου , απο κει και περα πρακτικα για ποιο λογο να το προτιμησεις απο ενα scirocco 2.0?
και οχι αν εισαι ο Jean , αλλα ο οποισδηποτε ο οποιος θες ενα γρηγορο gti? -
Ασχετα με την αισθηση που σου δινει,σαν κοστος πανω απο ολα.
Και εννοω και συντηρησης αλλα και αγορας,ε. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Φίλε Κάβουρα μάλλον δεν διάβασες αυτό που έγραψα περί αποτελεσματικότητας ...
Φίλε Qsis όσο και να χτυπάς το κεφάλι σου κάποια αυτοκίνητα είναι όντως ξαδέρφια αγωνιστικών, ready to race κτλ. Φυσικά και ευχαριστιέσαι το αυτοκίνητο σου. Το ίδιο κάνει και κάποιος που ταξιδεύει με 80 χλμ σταθερά και απολαμβάνει το τοπίο, όπως και αυτός που βάζει κόντρες στα φανάρια και πολλοί άλλοι.Αν και σε αυτήν την κατηγορία οι αγοραστές νιώθουν ότι τους λενε τα περιοδικά πάω πάσο .
Και τέλος η ιστορία που δεν σ αρέσει είναι αυτή που ανεβάζει τις πωλήσεις τις πωλήσεις της αγαπημένης σου εταιρείας ....πουλαει η audi με την ιστορια της?
και ειναι τοσο σπουδαιο το megane rs ειτε το τωρινο ειτε το προηγουμενο που το μεν δεν ειναι καν πιο γρηγορο απο το αποστειρωμενο κατα τα αλλα αυτοκινητο μου και το αλλο σε συνθηκες τελειου οδοστρωματος πιστας ριχνει 0.2 sec?
συγγνωμη, αλλα εγω και το 99.9% των ανθρωπων δεν παμε για αγωνες
και ΝΑΙ πιστευω οτι αυτοι που νομιζουν οτι πανε διαβαζουν πολλα περιοδικα
και τελος θιγω την αποτελεσματικοτητα ΚΑΘΕ φορα που μου μιλανε για σπορ στησιμο , αισθηση παθος ψυχης και αλλα τετοια γραφικα , τα οποια τα κανω και το βαγγελη μου και στο τελος της βολτας βγαινω ξεκουραστος μεσα απο το αυτοκινητο μουαν ποτε θελησω κατι αγωνιαρικο και εχω τα λεφτα , το εχω πει, θα παρω καρτ
απειρως πιο διασκεδαστικο απο οποιοδηποτε γηινο αυτοκινητοτο αυτοκινητο μου ομως θελω να ειναι αυτοκινητο για τα παντα χωρις υποσημιωσεις οπως 'βολταδικο' ειδικο , σκληροπυρηνικο κτλ
Το αποστειρωμένο με το χρόνο που κολλάει ???
Γραφικά είναι για σένα για μένα όχι.
Το αυτοκίνητο σου δεν έχει υποσημειώσεις δεκτόν. Αλλά για μένα πάλι είναι καλύτερο να κάνω σε κάποια πράγματα συμβιβασμούς και να παίρνω το maximum σε κάποιους άλλους. Και να μην ξεχάσω πως η audi είναι το μεσαίο από τα 3 αρχικά ... -
Ο χρήστης sthom έγραψε:
Ασχετα με την αισθηση που σου δινει,σαν κοστος πανω απο ολα.
Και εννοω και συντηρησης αλλα και αγορας,ε.γιατι θα καιει λιγοτερο το 2λιτρο ατμοσφαιρα απο το turbo? ή μηπως δε θα εχει 580 ευρω σημα?
νομιζεις οτι τα vw εχουν πολυ πιο ακριβη συντηρηση απο τα renault?
-
Πολυ σωστα το εθεσες και οντως εχει πολλα βλαμμενα που οδηγανε Saxo/106/M3/S3/κλπ(εκ των οποιων και εγω)...
Απλα επειδη παντα υπαρχει η μεριδα των βλαμμενων αλλα και η μεριδα των 'λογικων',αναλογα με το που θα ψαξεις θα βρει και τους υποψηφιους αγοραστες.
Αμα ειμαι οικογενειαρχης με 3 παιδια,οσο και να θελω,δεν θα κοιταξω το Χ/Ψ Clio μιας και δεν με καλυπτει απο χωρους.
Αμα ειμαι 30χρονος ομως και θελω να φευγω μια φορα την εβδομαδα μονος μου στο βουνο,θα επιλεξω κατι αναλογο.Δυστυχως 'ταμπελες' υπαρχουν για ολους τους οδηγους,ειτε αν ειναι τελειωμενος κοντρακιας και θελει με το 106 να παταει τους παντες,ειτε αν ειναι νεοπλουτος βουτηρομπεμπες και επειδη περασε πανεπιστημιο ο πατερας του του πηρε S3.
Δυστυχως η βλακεια δεν ξεχωριζει οικονομικη κατασταση και κοινωνικα επιπεδα... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ασχετα με την αισθηση που σου δινει,σαν κοστος πανω απο ολα.
Και εννοω και συντηρησης αλλα και αγορας,ε.γιατι θα καιει λιγοτερο το 2λιτρο ατμοσφαιρα απο το turbo? ή μηπως δε θα εχει 580 ευρω σημα?
νομιζεις οτι τα vw εχουν πολυ πιο ακριβη συντηρηση απο τα renault?
Πολυ,δεν φανταζεσαι ποσο...
Ειτε το δεις σε εθνικο επιπεδο,ειτε σε πανευρωπαικο.Σχετικα με την καταναλωση,οχι,δεν θα καιει λιγοτερο,οταν ομως ερθει η ωρα για service,ανταλλακτικα,κλπ,και εχεις Audi/VW(αφηνω εξω Seat/Skoda) εκει σκυβεις και λες και ευχαριστω.
-
Qsis
Συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο σου post. Εσύ όμως άρχισες τους χαρακτηρισμούς. Για τις γιαγιάδες και τα 5 άλογα και 'σκληροπυρηνικοί' κτλ. Στη Βούτα που λες είμαι 100 % σίγουρος πως περνάνε και πολλά S3,
BMW και ότι θες. (δεν είμαι απο Αθήνα άρα δεν έχω δει για να ξέρω ποια είναι πιο πολλά)Έχω την εντύπωση πως δεν με κατάλαβες όμως. Δεν κατέκρινα κανέναν γιατί αγόρασε audi και όχι renault.
Η ένσταση μου έχει να κάνει πως , κατά την προσωπική μου άποψη, στα περισσότερο ή λιγότερο ειδικά αυτοκίνητα η αίσθηση και η συμμετοχικότητα πρέπει να βαραίνουν περισσότερο απ' ότι ο χρόνος στην πίστα.
Για δημόσιο δρόμο φυσικά και δεν ισχύει τίποτα γιατί τη διαφορά την κάνει ο οδηγός. ΟΚ όταν δεν γνωρίζεις το δρόμο το turbo έχει πλεονέκτημα γιατί μαζεύει τη χαμένη φόρα πιο γρήγορα αλλά για μένα δεν αρκεί για να κάνει τη διαφορά. Όπως είναι λάθος αυτό που είπες για το πουλ μουρ στα καγκουρώ αντίστοιχα είναι λάθος και η αγορά ενός S3 γιατί είναι audi ή ενός gti γιατί είναι vw. Και μάλλον καταλαβαίνεις πως είναι πιο εύκολη η αγορά των τελευταίων από κάποιον μη συνειδητοποιημένο εξαιτίας του ότι είναι πιο all around και άρα θα κάνει λιγότερες θυσίες. Με τα saxo και τα rallye ήταν πιο εύκολα τα πράγματα για τους κάγκουρες που λες. Τώρα όμως πολύ φοβάμαι πως πολλοί τα αντικαταστήσαν με scirocco (δυστυχώς). -
εδω συμφωνουμε απολυτα(και με τους 2 σας), αλλα επειδη παρεξηγηθηκαμε πριν, να ξεκαθαρισω
ειπα και ξαναλεω οτι η renault φτιαχνει σπουδαια ειδικα αυτοκινητα
λεω οτι αυτα απευθυνονται σε πολυ περιορισμενο κοινο
αν ο υποψηφιος αγοραστης ξερει γιατι το παιρνει ας το παρει και καλοταξιδοεπειδη ομως ειναι για λιγους, δεν ξερω ποσοι το χρειαζονται πραγματικα
η διαφωνια μου ηταν με το να λεμε οτι ενα scirocco με 200 αλογα ειναι για καφε και το αλλο για πραγματικους οδηγους
του πουστη δηλαδη, εχει γκαζια, εχει φρενα , στριβει , κανει χρονους , εχει αρκουντως ικανοποιητικη αισθηση δεν ειναι superb ή RRδεν ειναι το πιο σκληροπυρηνικο οκ και σε αυτο, δεν το διεκδικησε ποτε να ειναι , απο ολο το vag μονο τα audi RS διεκδικουν κατι τετοιο και αυτο οχι με τον τροπο που το κανει η renault sport, σε καμια περιπτωση
δε μπορουμε ομως να λεμε οτι αυτο το αυτοκινητο απο τη στιγμη που για το λογο που φτιαχτηκε (να εχει επιδοσεις σε πολιτισμενο ομως βαθμο) ειναι πολυ καλο , να λεμε οτι ειναι γτπ
δεν ειναι του γουστου μας , οκ αλλα οχι και για πεταμααντιστοιχα και γω υπερεβαλλα για τα πιο σκληροπυρηνικα αυτοκινητα, τα θεωρω περιττα αλλα ας υπαρχουν αφου αρεσουν σε καποιους αλλα να ξερουν για ποιο λογο τα πηραν
ΥΓ οσο για το αν καποιος τρεχει , εγω δε θα τον πω κωλοπαιδο ας τρεχει και ας κανει μαλακιες οσο γουσταρει, αρκει να μην κινδυνευσει καποιος περα απο τον εαυτο του
ουτε και θα κατακρινω τον αγοραστη s2000 πχ που γουσταρε πολυ το αυτοκινητο, αλλα δε μπορει να το παει οπως πρεπει
αλλωστε και γω με το δικο μου ειμαι πολυ μακρια ακομα απο το 'οπως πρεπει'ομως δεν μπορω με τιποτα να το παιζει καποιος ιστορια για τον οποιοδηποτε λογο (λεφτα, οδηγικες ικανοτητες) με το αμαξι του και φυσικα δεν ανεχομαι καποιος να μου το παιζει οτι ανηκει σε μια εκλεκτη καστα οδηγων που θελει αυτοκινητα για ' πραγματικους οδηγους ' και οσοι δεν επιλεγουμε τετοια ειμαστε φλωροι , αχρηστοι , θυματα του μαρκετινγκ και παμε μονο για καφε
Renault Clio RS η VW Scirocco 2.0 ;