-
Μετα το Μονακο, η σκληρη πραγματικοτητα μας επανεφερε στην ταξη... Αλλος ενας βαρετος αγωνας, οπου, αν δεν υπηρχε το συμβαν με τον Takuma -kamikaze- Sato, η πιο ενδιαφερουσα στιγμη θα ηταν η 'συγκλονιστικη' μαχη Montoya - Klien για τη 10η (!!!) θέση...
Η πιο χαρακτηριστικη στιγμη, που θα μπορουσε να γινει η περιληψη του Πρωταθληματος φετος, ειναι ο Σουμαχερ να χαιρεταει τα πληθη εν ωρα αγωνα (!!!). Πως την αντεχει τοση πιεση, δεν μπορω να καταλαβω . Αντε και τετ-α-κε 'αλα Πανιζι' (στην Ισπανια πριν απο 2-3 χρονια), μηπως και δουμε λιγο θεαμα. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Στο τελος-τελος που ξερετε οτι ο Σατο δεν ειχε σκοπο να κυνηγησει τον ΜΣ; 13' σε 15 γυρους ειχε.Εκτιμω το χιουμορ σου , αλλα αν δει κανεις το γυρολογιο θα καταλαβει πολλα.
Ας μην ξεχναμε οτι, σε ολα σχεδον τα GP φετος, ο ΜΣ 'ταξιδευει' στο τριτο (και μερικες φορες και στο δευτερο) stint. Οι τελικες λοιπον διαφορες σε χρονο δεν λενε σχεδον τιποτα. Αν ηθελε, θα μπορουσε να τις εκτοξευσει σε δυσθεωρητα υψη. Αλλωστε και μονο οι χαιρετουρες προς τους θεατες δειχνουν καθαρα σε τι ρυθμους οδηγουσε χθες (αν δεν κανω λαθος, την ωρα που χαιρετουσε, κοντεψε να τον περασει καποιος που μολις ειχε 'φαει' γυρο...) -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Η πιο χαρακτηριστικη στιγμη, που θα μπορουσε να γινει η περιληψη του Πρωταθληματος φετος, ειναι ο Σουμαχερ να χαιρεταει τα πληθη εν ωρα αγωνα (!!!). Πως την αντεχει τοση πιεση, δεν μπορω να καταλαβω .Το ειπε κ ο Τακης στην μεταδοση αυτο, εγω νομιζω οτι ηταν 'ψιλομπινελικια' στην Jaquar που πηγε να προσπερασει κ απ οτι φανηκε ηταν αρκετα κοντα!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τελος, ο JT ξαναεστειλε τον FA για περισυλλογη και ψυχαναλυση. Ετσι για να το εμπεδωσουν οι τυποι στο Autosport που...Έτσι μπράβο!
Να τα λέμε αυτά. Γιατί πέρσι πολλοί μας είχαν τρελάνει με τον Alonso και δεν έβλεπαν τα πραγματικά στοιχεία. Φέτος επί ίσοις όροις (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!) βλέπουμε ποια είναι η αλήθεια: Ότι και οι δυο τους είναι ικανότατοι οδηγοί, απλά ο ένας θέλει λίγο ακόμα εμπειρία και αυτοσυγκράτηση (FA), ενώ ο άλλος λίγο περισσότερο αυτοπεπίθηση (JT). Τόσο απλά! -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Τελος, ο JT ξαναεστειλε τον FA για περισυλλογη και ψυχαναλυση. Ετσι για να το εμπεδωσουν οι τυποι στο Autosport που...
Έτσι μπράβο!
Να τα λέμε αυτά. Γιατί πέρσι πολλοί μας είχαν τρελάνει με τον Alonso και δεν έβλεπαν τα πραγματικά στοιχεία. Φέτος επί ίσοις όροις (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!) βλέπουμε ποια είναι η αλήθεια: Ότι και οι δυο τους είναι ικανότατοι οδηγοί, απλά ο ένας θέλει λίγο ακόμα εμπειρία και αυτοσυγκράτηση (FA), ενώ ο άλλος λίγο περισσότερο αυτοπεπίθηση (JT). Τόσο απλά!Εγώ απλά θα πώ ότι η βαθμολογική διαφορά 2 οδηγών μιάς ομάδας δεν αποτελούν ασφαλή ένδειξη της κλάση του καθενός.
Η διαφορά των 22 βαθμών υπερ του Alonso πέρυσι δεν σήμαινε ότι ο Trulli ήταν για τα μπάζα! Όπως κ ο Κιμι το 2002 έτσι κ o Trulli το 2003 υπέφερε περισσότερες φορές από μηχανικά προβλήματα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Η προβλεψη μου ειναι οτι απο εδω και περα σε οποια πιστα ο Taku δεν υπολειπεται σε πειρα θα ειναι ειτε μπροστα ειτε πολυ κοντα. Αν φυσικα ο Richards δε βαλει τα βρωμοχερα του και ανακατεψει τη τραπουλα.Τι έννοείς ακριβώς?
Φυσικα και λιγη βοηθεια απο την ομαδα που τρικλοποδιασε τον RB ετσι για να ειναι σιγουροι.
Κώστα και εσύ?
ΥΓ Αυτες οι ανακοινωσεις της Williams ηταν δροσεροτατες. Να ειναι καλα οι ανθρωποι, εχουν χιουμορ...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Τελικα ρε παιδια τι οδηγους θελουμε να βλεπουμε; Και τι ειδους αγωνες θελουμε να βλεπουμε;Δε φτανει που το νεο βαθμολογικο συστημα εχει εκτοξευσει τη βαθμοθηρια στα υψη, κραζουμε και οσους οδηγους μας κανουν να ευχαριστιομαστε.
Ο Ρουμπενς ειπε παπαριά και το ξερει. Αν περιμενε κινηση απο το Σατο θα τον εκλεινε η θα του εκοβε τη φορα στην προηγουμενη στροφη. Ο Σατο ηξερε οτι μοναδικη περιπτωση να περασει ηταν να αιφνιδιασει. Και αυτο πηγε να κανει.
Και φυσικα αν ελεγα εγω τον εξεταστη μου οτι δεν εβλεπα τους καθρεφτες μου δεν θα μου εδινε ουτε Β ερασιτεχνικο. Οχι super licence για F1! Αστεια δικαιολογια. Ο Σουμι πως απεφυγε τον Πανις δηλαδη;Το προβλημα δυστυχως ξεκιναει απο το οτι οι δημοσιογραφοι προτιμανε την ευκολη λυση, που ειναι να κραζουν οποιον βρουν. Και φυσικα ο ευκολος στοχος ειναι οσοι κανουν ενεργειες και οχι οσοι περιμενουν στην ουρα να εγκαταλλειψει ολος ο κοσμος να νικησουν.
[snip]Άψογος!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Τελικα ρε παιδια τι οδηγους θελουμε να βλεπουμε; Και τι ειδους αγωνες θελουμε να βλεπουμε;Δε φτανει που το νεο βαθμολογικο συστημα εχει εκτοξευσει τη βαθμοθηρια στα υψη, κραζουμε και οσους οδηγους μας κανουν να ευχαριστιομαστε.
Ο Ρουμπενς ειπε παπαριά και το ξερει. Αν περιμενε κινηση απο το Σατο θα τον εκλεινε η θα του εκοβε τη φορα στην προηγουμενη στροφη. Ο Σατο ηξερε οτι μοναδικη περιπτωση να περασει ηταν να αιφνιδιασει. Και αυτο πηγε να κανει.
Και φυσικα αν ελεγα εγω τον εξεταστη μου οτι δεν εβλεπα τους καθρεφτες μου δεν θα μου εδινε ουτε Β ερασιτεχνικο. Οχι super licence για F1! Αστεια δικαιολογια. Ο Σουμι πως απεφυγε τον Πανις δηλαδη;Το προβλημα δυστυχως ξεκιναει απο το οτι οι δημοσιογραφοι προτιμανε την ευκολη λυση, που ειναι να κραζουν οποιον βρουν. Και φυσικα ο ευκολος στοχος ειναι οσοι κανουν ενεργειες και οχι οσοι περιμενουν στην ουρα να εγκαταλλειψει ολος ο κοσμος να νικησουν. Στο τελος-τελος που ξερετε οτι ο Σατο δεν ειχε σκοπο να κυνηγησει τον ΜΣ; 13' σε 15 γυρους ειχε.
Δηλαδη σε τι σ εχει ευχαριστησει τοσο πολυ ο Sato? Που καρφωσε την Ferrari κ ο ιδιος εμεινε εκτος; Εγω θα ευχαριστιομουν αν εβλεπα μια μαχη μεταξη των 2! Κατι που βεβαια δεν εγινε λογω της επιπολαιοτητας του TS.
Ωραιος ο αιφνιαδιασμος πετυχε να βγει εκτος!
K αν ελεγες στον εξεταστη σου οτι δεν εβλεπες του καθρεφτες πηγαινοντας με 300 μεσα σε πιστα, ναι δεν ξερω τι διπλωμα θα επαιρνες! Ειναι συγκριση αυτη; Δεν καταλαβαινω τον συσχετισμο!
Δηλ. μου ειναι απιστευτο πως βγαινει τελικα να φταιει ο RB στη υποθεση!!! -
K επιπροσθετα οταν ο RS πηγε να τον περασει στην Μαλαισια μου φαινεται δεν ηταν καν απο πισω του, αλλα ειχε ερθει στο πλαι του παρολαυτα ακουμπησαν βγηκαν εγιναν ροϊδο κ τελικα ολοι εθαψαν τον RS. Καλως ή κακως κ αυτος προσπαθεια προσπερασματος εκανε! Αλλα ολοι ειπαν κουλαμαρα του!
-
-
Επειδη ειδα απαντησεις μεχρι και στο αν ο Σατος θα εφτανε τον ΜΣ, ελεος!!! Χιουμορ ειναι, αν και στο γιαπωνεζικο μυαλο του μπορει να το σκεφτοταν
-
Στο Μπαχρέιν ηταν και ηταν προσπαθεια του Σατο να ξαναπαρει τη θεση του και ο ΡΣ τον στριμωξε στο κολωνακι, γιαυτο και εφαγε κραξιμο και τιμωρια. Η αγωνιστικη πρακτικη και παραδοση λεει πως οποιος εχει παρει την εσωτερικη εχει τον πρωτο λογο
-
Οταν ενας σπουδαιος πιλοτος δεν θελει να τον περασει καποιος μπορει να το κανει πολυ δυσκολο. Συνηθως κοβει πολυ στην προηγουμενη στροφη και επιταχυνει αποτομα, ωστε να μην ειναι κοντα ο αλλος στο σημειο προσπερασματος. Αν ο Σατο εχωνε τη μουρη του στο diffuser της Φερραρι, ο ΡΜ θα τον εκλεινε αναλογως, οπως ο ΚΡ με σαφως χειροτερο αμαξι κρατουσε 5 ταχυτερους πισω του. Και επι τη ευκαιρια. Τι θεαμα προσφερε αυτο το τρενακι στην αρχη; Τιποτα απολυτως!
-
Δεν μπορω παρα να εκτιμησω εναν ανθρωπο που 'θυσιασε' το πρωτο του ποντιουμ για το κατι παραπανω, τη στιγμη που ο team-mate του το πανηγυριζε λες και πηρε το πρωταθλημα. Εγω αυτο λεω παστα πρωταθλητη.
-
Δεν εχει σημασια τι οδηγας και με ποσο το πας. Σημασια εχει να εχεις παντα πληρη ελεγχο του οχηματος σου και των καταστασεων γυρω σου. Αν δεν μπορεις κοψε ταχυτητα.
-
Και κατι για τις Ρενω. Συμφωνω οτι και τους 2 κατι τους λειπει για να γινουν κορυφαιοι. Αλλα σε ποιον θα πονταρε να βελτιωθει ο οποιος team-manager; Στον 24αρη ή στον 30αρη;
-
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
- Στο Μπαχρέιν ηταν και ηταν προσπαθεια του Σατο να ξαναπαρει τη θεση του και ο ΡΣ τον στριμωξε στο κολωνακι, γιαυτο και εφαγε κραξιμο και τιμωρια. Η αγωνιστικη πρακτικη και παραδοση λεει πως οποιος εχει παρει την εσωτερικη εχει τον πρωτο λογο
Ναι λαθος μου Bahrein ηταν. Στην συγκεκριμενη επαφη ηταν το ορμα του RS ο αλλος δεν αφησε κ ακουμπησαν. Ειχε την εσωτερικη ο ενας ηταν σχεδον μισο αυτοκινητο μπροστα ο αλλος. Απο την στιγμη που χρεωθηκε το ατυχημα ο RS δεν υπαρχουν κ πολλα περιθωρια αμφισβητησης, απλα κ εκει ηταν ορμα για προσπεραση που κατεληξε σε ατυχημα κ κραξιμο του εν λογω πιλοτου.
- Οταν ενας σπουδαιος πιλοτος δεν θελει να τον περασει καποιος μπορει να το κανει πολυ δυσκολο. Συνηθως κοβει πολυ στην προηγουμενη στροφη και επιταχυνει αποτομα, ωστε να μην ειναι κοντα ο αλλος στο σημειο προσπερασματος. Αν ο Σατο εχωνε τη μουρη του στο diffuser της Φερραρι, ο ΡΜ θα τον εκλεινε αναλογως, οπως ο ΚΡ με σαφως χειροτερο αμαξι κρατουσε 5 ταχυτερους πισω του. Και επι τη ευκαιρια. Τι θεαμα προσφερε αυτο το τρενακι στην αρχη; Τιποτα απολυτως!
Ας περιμενε ο Sato να τον προσπερασει σε καποια πιο καταλληλη στιγμη αυτο λεω. Αν δεις σε καποιο video το ατυχημα, no way ηταν κοντα για προσπεραση. Μονο αν ο Rubi ανοιγε την πορτα σ εκεινο το σημειο που κ παλι με την φορα που ειχε νομιζω θα εφευγε τουλαχιστον λιγο εκτος. Ισως ομως ο RB δεν τον περιμενε να χωθει αφου δεν ηταν πολυ κοντα του.
Για το τρενακι που λες, τι να κανουμε αφου τα τωρινα μονοθεσια δεν επιτρεπουν προσπερασεις;;;- Δεν μπορω παρα να εκτιμησω εναν ανθρωπο που 'θυσιασε' το πρωτο του ποντιουμ για το κατι παραπανω, τη στιγμη που ο team-mate του το πανηγυριζε λες και πηρε το πρωταθλημα. Εγω αυτο λεω παστα πρωταθλητη.
Διαφωνω σ αυτο αλλα κ γι αυτο ειμαστε εδω (κ για να διαφωνουμε)
Παστα πρωταθλητη θα ειχε οταν θα εβρισκε τον τροπο να περασει τον Rubens. Παστα πρωταθλητη αυτος που ξερει (οχι απαραιτητα μονο απο F1 εμπειρια) τι να κυνηγησει σ εναν αγωνα. Που κανει την στρατηγικη στο μυαλο του κ αναλογα ρυθμιζει τις κινησεις του. Που θα ευχαριστηθει κ θα κυνηγησει την θεση στο podium. Ναι στο κατι παραπανω αλλα εχοντας κ τον τροπο για την επιτευξη αυτου. Δεν ειχε τον τροπο με τα γνωστα αποτελεσματα. Βεβαια κ πολλα αλλα υποδηλωνουν την παστα πρωταθλητη αλλα δεν ειναι επι του παροντος.- Δεν εχει σημασια τι οδηγας και με ποσο το πας. Σημασια εχει να εχεις παντα πληρη ελεγχο του οχηματος σου και των καταστασεων γυρω σου. Αν δεν μπορεις κοψε ταχυτητα.
Το λες για τον RB φανταζομαι, για μενα αυτο ισχυει για τον Sato για το γεγονος που σχολιαζουμε.
Αυτα!
-
Λάθος έκανε ο Σάτο, λάθος και ο Μπαρικέλο.
Γιαυτό και δεν υπήρξε συνέχεια από τους αγωνοδίκες. Απλώς ένα αγωνιστικό συμβάν.Ο Σάτο θα μπορούσε να έχει περιμένει, οπότε ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ λάθος του που όρμησε. Βλέποντας όμως ξανά και ξανά ΄την σκηνή στο DVD, πουθενά δεν βλέπω ο Σάτο να έχει απώλεια ελέγχου στο μονοθέσιο! Σαφώς και μπορούσε να στρίψει αν ο Μπαρικέλο του άφηνε χώρο στην άσφαλτο και όχι μόνο στο εσωτερικό γρασίδι...
Από την άλλη ο Μπαρικέλο δεν είνι παλαβός να ρισκάρει την 2η ή έστω την 3η θέση και να εμβολίσει τον Σάτο (αλά Σουμάχερ ) σε αδιάφορο βαθμολογικά σημείο για το πρωτάθλημα. Θα τον άφηνε...
Οπότε φτάνουμε στο λάθος από την μεριά του Μπαρικέλο, το οποοίο ήταν λίγο πιο σύνθετο... Βλέπει τον Σάτο στην ευθεία να μην είναι τόσο κοντά, οπότε θεωρεί πως ο Σάτο δεν θα προσπεράσει και ποτέ δεν ξανακοιτά τους καθρέφτες του... Άλλωστε με δική του δήλωση τον 'έπιασε' με την άκρη του ματιού του να προσπαθεί να προσπεράσει, και προσπάθησε να τον αποφύγει, αλλά ήταν ήδη αργά...
Η άλλη συνιστώσα του λάθους του Μπαρικέλο ήταν πως φρέναρε νωρίς. Σαν να έκανε δοκιμές στην πίστα μόνος του, και όχι σαν να παιζόταν η δεύτερη θέση στο βάθρο... ΑΥΤΟ ήταν που διάβασε ακαριαία ο Σάτο και πήγε να εκμεταλλευτεί! Αν φρενάριζε πιο αργά, ή κρατούσε μια πιο σφιχτή γραμμή από νωρίς, ο Σάτο δεν θα είχε χώρο να τρυπώσει! Απαξ όμως και άφησε την τρύπα, όφειλε να του αφήσει και λίγο χώρο στην άσφαλτο να εξελιχθεί η μονομαχία. Απλά δεν κοίταζε τους καθρέφτες...Με απογοήτευσε η ενέργεια αυτή του Μπαρικέλο, ο οποίος δεν μου δείχνει τόσο ζωντανός όσο πέρσι... Κρίμα, γιατί είναι ένας πιλότος που μου αρέσει πολύ, ενώ τον Σάτο τον θεωρούσα άλλον ένα γιαπωνέζω ημίαιμο οδηγό... Μάλλον όμως μου φαίνεται πως εκτίμησα λάθος (και ευτυχώς, γιατί χρειαζόμαστε καλούς οδηγούς).
Από την άλλη βλέπω μια ολίσθηση προς τα πίσω κάποιων ταλαντούχων οδηγών των περασμένων ετών... Ο Μπαρικέλο όπως προανέφερα, και ο Ράλφ τόσο όσο ο Κούλθαρντ δείχνουν όλο και πιο πεσμένοι... Βέβαια εδώ να πούμε πως ο Κούλθαρντ πήγε (όσο πήγε ο... πύραυλος) στον τελευταίο αγώνα αρκετά καλά, ανεβαίνοντας θέσεις.
-
Την πτώση στη διάθεση κυρίως για την όποια διεκδίκηση είναι ορατή σε πολλούς οδηγούς. Δεν έχουν όμως και τα δίκια τους; Είναι δυνατόν να διατηρείς άσβεστη τη φλόγα για πρωτιά όταν ούτε το μονοθέσιο (πόσους κινητήρες σπασμένους έχουμε κιόλας φέτος) ούτε ο αντίπαλος σου δίνουν τέτοια δυνατότητα παρά μόνο από εγκατάλειψη του. Όταν το μονοθέσιο σου δεν σου δίνει την απαιτούμενη σιγουριά δεν μπορείς να έχεις υψηλούς στόχους κακά τα ψέματα, Σε μια σύγκρουση σχεδόν ποτέ δεν φταίει μόνο ο ένας. Πάντα υπάρχει υπαιτιότητα ή οδηγικό λάθος και από τους δυο. Το συγκεκριμένο συμβάν μόνο ως ανόητο μπορώ να το σχολιάσω όσων αφορά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε.
-
Κάποια πράγματα που μου έκαναν εντύπωση από την επίσκεψή μου στο 'ΓΠ της Ευρώπης 2004':
-Η διαφορά σε μέγεθος των περιπτέρων. Η ΒΜW με ένα θηριώδες περίπτερο (η Allianz ήταν κύριος χορηγός του αγώνα), η Φεράρι με ένα μέτριο, ο Μίκαελ Σουμάχερ (!!!) με ένα μέτριο και ανάμεσά τους η Μπαρ-Χόντα με ένα μικρό. Ομοίως και για τις υπόλοιπες ομάδες, μέτρια προς μικρά, χωρίς να έχουν όλες οι ομάδες παρουσία...
-Το ότι στο περίπτερο της Ρενώ ***ΟΛΑ ***ήταν μπλοζοκαπελοσημαιοκασκώλ του Αλόνζο. Τρούλι Ούτε για δείγμα!! Κρίμα, ίσως και να έπαιρνα την μπλε κορδέλα που φοράει στους τελευταίους αγώνες...
-Το ότι στο περίπτερο της Μπαρ-Χόντα ΟΛΑ ήταν του Τζένσον Μπάτον, και είχε και κάποια απομεινάρια από Ζακ Βιλνέβ. Τακούμα Σάτο ούτε για δείγμα. Και όσα ήταν ουδέτερα είχαν το λογότυπο του τσιγαρά, όχι της Χόντα. Κρίμα, και η κοπέλα (γιαπωνεζόφιλη) μου ήθελε είτε μπλουζάκι είτε καπελάκι με Χόντα ή Σάτο...
-Οι νεαροί που έπαιζαν ποδόσφαιρο στην μέση του κεντρικού δρόμου χωρίς φως στις 3:30 το ΒΡΑΔΥ του Σαββάτου προς Κυριακή!!! Αυτό δεν το έχω δει ούτε και στην Ελλάδα!!! Μάλιστα όταν είδαν πως έκοψα να περιμένω να μην τους χαλάσω την φάση γελούσαν και έδειξαν χαρούμενοι με την κίνησή μου!!!
-Οι μοτοσυκλετιστές. ΑΠΕΙΡΟΙ!!! Και η πλειονότητα άσχετη με τον αγώνα. Απλώς είδαν καλό καιρό και βγήκαν σαν τα σαλιγκάρια μετά τη βροχή. Με στρήτ, με Χάρλευ, με καμπίνα στα δεξιά, με κάτι περίεργες τρίκυκλες κατασκευές σε μέγεθος αυτοκινήτου, και όλοι με κράνος, οι περισσότεροι με δερμάτινες στολές κιόλας.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το ότι στο περίπτερο της Ρενώ ***ΟΛΑ ***ήταν μπλοζοκαπελοσημαιοκασκώλ του Αλόνζο. Τρούλι Ούτε για δείγμα!! Κρίμα, ίσως και να έπαιρνα την μπλε κορδέλα που φοράει στους τελευταίους αγώνες...-Το ότι στο περίπτερο της Μπαρ-Χόντα ΟΛΑ ήταν του Τζένσον Μπάτον, και είχε και κάποια απομεινάρια από Ζακ Βιλνέβ. Τακούμα Σάτο ούτε για δείγμα. Και όσα ήταν ουδέτερα είχαν το λογότυπο του τσιγαρά, όχι της Χόντα. Κρίμα, και η κοπέλα (γιαπωνεζόφιλη) μου ήθελε είτε μπλουζάκι είτε καπελάκι με Χόντα ή Σάτο...
Ε βέβαια αφού κ οι 2 είναι άχρηστοι. Ειδικά ο Trulli πάει καιρός από τότε που νίκησε στο Μονακό κ τώρα τελευταία ειδικά είναι πολύ πεσμένος. Σιγά μην έχει οπαδούς ο Trulli. Όσο για το Sato οι μόνοι που θα μπορούσαν να τον υποστηρίξουν είναι οι συμπατριώτες τους. Αλλά φαίνεται πως είναι ο τελευταίος γιαπωνέζος που έχει μείνει πάνω στη γη (χουααααα γιαααα)....
Σοβαρά τώρα, γιατί συμβαίνει κάτι τέτοιο, ειδικά στη περίπτωση του Trulli που ήταν κ ο νικητής του προυηγούμενου αγώνα!!!
-
Από ότι ακούγεται λόγο ισχνών αγελάδων έχουν κοπεί πολλά από τις ομάδες. Όσο αφορά την έλλειψη ειδών με κάποιον οδηγό ίσως να οφείλεται στην μεγάλη ζήτηση. Λέμε τώρα. Είναι πάντως πολύ περίεργο.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Δηλαδη σε τι σ εχει ευχαριστησει τοσο πολυ ο Sato? Που καρφωσε την Ferrari κ ο ιδιος εμεινε εκτος; Εγω θα ευχαριστιομουν αν εβλεπα μια μαχη μεταξη των 2! Κατι που βεβαια δεν εγινε λογω της επιπολαιοτητας του TS.
Ωραιος ο αιφνιαδιασμος πετυχε να βγει εκτος!Για να δούμε μάχη μεταξύ των 2 πρέπει να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει γύρω τους και οι 2. Στην προκειμένη περίπτωση ο ΡΜ (κατά δήλωση του μάλιστα) δεν κατάλαβε τι ακριβώς έγινε. Άφησε δηλαδή ανοιχτή την πόρτα και μετά κατηγόρησε κι από πάνω τον αντίπαλό του ως ερασιτέχνη, επειδή εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία που του παρουσιάστηκε. Αυτός που είναι επαγγελματίας πως και δεν κατάλαβε ότι τον πλησίαζε ταχύτερο μονοθέσιο κι άφησε μάλιστα κι ανοιχτή την πόρτα?
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Δηλαδη σε τι σ εχει ευχαριστησει τοσο πολυ ο Sato? Που καρφωσε την Ferrari κ ο ιδιος εμεινε εκτος; Εγω θα ευχαριστιομουν αν εβλεπα μια μαχη μεταξη των 2! Κατι που βεβαια δεν εγινε λογω της επιπολαιοτητας του TS.
Ωραιος ο αιφνιαδιασμος πετυχε να βγει εκτος!Για να δούμε μάχη μεταξύ των 2 πρέπει να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει γύρω τους και οι 2. Στην προκειμένη περίπτωση ο ΡΜ (κατά δήλωση του μάλιστα) δεν κατάλαβε τι ακριβώς έγινε. Άφησε δηλαδή ανοιχτή την πόρτα και μετά κατηγόρησε κι από πάνω τον αντίπαλό του ως ερασιτέχνη, επειδή εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία που του παρουσιάστηκε. Αυτός που είναι επαγγελματίας πως και δεν κατάλαβε ότι τον πλησίαζε ταχύτερο μονοθέσιο κι άφησε μάλιστα κι ανοιχτή την πόρτα?
Συνηθως πρεπει να προσεχει περισσοτερο αυτος που κυνηγαει, δεν λεω κ οι καθρεφτες εχουν λογω υπαρξης, αλλα εδω ειναι αγωνας, δεν κοιτας καθρεφτη βγαζεις φλας κ στριβεις, 300 φρενα για 80 κ στριβει, δεν ειναι το ιδιο. Να πω τον εκλεισε κ τον εμποδιζε ok. Εδω ειναι do or die move χωρις λογο κανεναν. Αποπειρα προσπερασματος, ενθουσιωδης κ λανθασμενη. Αυτος που πρεπει κυριως να κοιταει καθρεφτη ειναι αυτος που τρωει γυρο, ή εκει που ο αλλος τον εχει κολλητιρι απο πισω κ ετοιμαζεται για την εκτελεση. Η εικονα εδειξε οτι ο Sato ηταν πισω, ειδε ανοιγμα, εχοντας παρει γραμμη ο RB, κ πηγε να χωθει πεφτοντας πολυ αργα στα φρενα κ παραλληλα στον Rubens!
Τσπ η εικονα ειναι μια, οι οπτικες γωνιες περισσοτερες.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Δηλ. μου ειναι απιστευτο πως βγαινει τελικα να φταιει ο RB στη υποθεση!!!Δηλαδή υπάρχουν κάποιοι εδώ μέσα που πιστεύουν ότι ο Βραζιλιάνος έπρεπε κατά την διάρκεια του φρεναρίσματός του να έχει τα μάτια του καρφομένα στους καθρέφτες του ενώ ταυτόχρονα καθώς θα πέρνει την στροφή, να έχει και την αντίληψη, έτσι ώστε αν καταλάβει ότι ο Sato πλησιάζει απειλητικά στα φρένα, να του ανοίξει την πόρτα για να αποφευχθεί μια σύγκρουση.
Αν κάποιος πιστεύει κάτι τέτοιο, πραγματικά είναι δικαίωμά του, όμως θα είναι υποχρέωσή του να υποστηρίξει το ίδιο σε ένα παρόμοιο μελλοντικό συμβάν με πρωταγωνιστή στην θέση του Rubens τον Raik., Mont. ή οποιονδήποτε άλλο πιλότο. -
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Αν κάποιος πιστεύει κάτι τέτοιο, πραγματικά είναι δικαίωμά του, όμως θα είναι υποχρέωσή του να υποστηρίξει το ίδιο σε ένα παρόμοιο μελλοντικό συμβάν με πρωταγωνιστή στην θέση του Rubens τον Raik., Mont. ή οποιονδήποτε άλλο πιλότο.Εύστοχο!
Πάντως από τη στιγμή που σε καταδιώκει ένα μονοθέσιο κ ειδικά αν είναι μέσα ο καμικάζι Ιάπωνας τότε πρέπει να προσέχεις τι γίνεται πίσω σου!
Πάντως ένα δίκιο το έχει ο Barrichelo. Τέτοιες φάσεις (όπως θέλετε χαρακτηρίστε τις) είναι είδος υπό εξαφάνιση στη σύγχρονη Φορμουλα1! Είχε ξεσυνηθήσει ο άνθρωπος!
European GP 2004