Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2004 International Engine of the Year Awards
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 2004 International Engine of the Year Awards
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    15
    47
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      marwax last edited by

      International Engine of the Year Awards

      Τα φετινά αποτελέσματα της έχουν ως εξής: (και σαν HONDAκιας κοκκινίζω της πρωτιές της HONDA)...

      **2004 WINNERS **
      Best New Engine: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)
      Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
      Best Performance Engine: Mercedes-AMG 65 V12 (S65, CL65)
      Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
      1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
      1.4-litre to 1.8-litre: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)
      1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
      2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, Χ3, 525i, Z4)
      2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
      3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
      Above 4-litre: Volkswagen Diesel 5-litre V10 (Touareg/Phaeton)
      International Engine of the Year 2004: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)

      Οι προηγούμενες χρονίες:

      2003 WINNERS
      Best New Engine: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
      Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
      Best Performance Engine: Mercedes-AMG 55 (CL55, E55, S55, SL55)
      Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
      1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
      1.4-litre to 1.8-litre: MINI Supercharged 1.6-litre (Cooper S)
      1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
      2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, 525i, Z4)
      2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
      3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
      Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
      International Engine of the Year 2003: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )

      2002 WINNERS
      Best New Engine: BMW 4.4-litre Valvetronic
      Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
      Best Concept: GM AUTOnomy
      Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
      1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA
      1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.8-litre VVTL-i 190
      1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
      2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citro#235;n 2.2-litre HDi
      2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
      3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
      Above 4-litre: BMW 4.4-litre Valvetronic
      International Engine of the Year 2002: BMW 4.4-litre Valvetronic

      2001 WINNERS
      Best New Engine: BMW 3.2-litre
      Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
      Best Concept: Saab SVC
      Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
      1-litre to 1.4-litre: Volkswagen Group 1.4-litre TDi
      1.4-litre to 1.8-litre: BMW 1.8-litre Valvetronic
      1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
      2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citro#235;n 2.2-litre HDi
      2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
      3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
      Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre
      International Engine of the Year 2001: BMW 3.2-litre

      2000 WINNERS
      Best Eco-friendly: Toyota Hybrid Prius
      Best Fuel Economy: Honda Hybrid 1-litre Insight
      Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
      Sub 1-litre: Honda Hybrid 1-litre Insight
      1-litre to 1.4-litre: Toyota 1.3-litre VVTi
      1.4-litre to 1.8-litre: Honda 1.8-litre (Accord)
      1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
      2-litre to 2.5-litre: Alfa Romeo 2.5-litre V6
      2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre TDi
      3-litre to 4-litre: BMW 4-litre V8 TDi
      Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre V12
      International Engine of the Year 2000: Honda Hybrid 1-litre Insight

      1999 WINNERS
      Best Eco-friendly: Toyota Prius Hybrid
      Best Fuel Economy: Volkswagen 1.2-liter TDi
      Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
      Sub 1-litre: Toyota 1-liter
      1-liter to 1.4-litre: Volkswagen 1.2-liter TDi
      1.4-liter to 1.8-litre: Toyota Prius Hybrid
      1.8-liter to 2-litre: Volkswagen 1.9-liter 110PS TDi
      2-liter to 2.5-litre: Audi 2.5-liter V6 TDi
      2.5-liter to 3-litre: BMW 3-liter TDi
      3-liter to 4-litre: BMW 4-liter V8 TDi
      Above 4-litres: BMW 5.34-liter V12
      International Engine of the Year 1999: Toyota Yaris 1-liter

      Πέντε ολοκληρα χρόνια καλύτερο κινητήρας ειναι αυτός του S2000 στην κατηγορία 1.8 - 2.0

      Η HONDA φετος ισοψήφισε με την BMW με 18 νίκες!! Μπράβο και στους δύο.

      Η κατηγορία 'International Engine of the Year' είναι η μεγαλύτερη κατηγόρια στα βραβεία. Η μικρότερες επιμέρους κατηγόριες ειναι:

      • Best New Engine of the Year
      • Best Fuel Economy
      • Best Performance Engine
      • Sub 1-litre
      • 1-litre to 1.4-litre
      • 1.4-litre to 1.8-litre
      • 1.8-litre to 2-litre
      • 2-litre to 2.5-litre
      • 2.5-litre to 3-litre
      • 3-litre to 4-litre
      • Above 4-litre

      Ενδιαφέρον ειναι το οτι εκτός του diesel Touareg και την BMW όλες οι υπόλοιπες πρωτιές ειναι απο Ιαπωνια μεριά. Μονο η BMW δειχνει απο τις ευρωπαικες εταιρίες οτι ασχολείται και εχει αποτέλεσμα, οι υπόλιπες απουσιάζουν εμφανώς!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        marwax last edited by

        International Engine of the Year Awards

        Τα φετινά αποτελέσματα της έχουν ως εξής: (και σαν HONDAκιας κοκκινίζω της πρωτιές της HONDA)...

        **2004 WINNERS **
        Best New Engine: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)
        Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
        Best Performance Engine: Mercedes-AMG 65 V12 (S65, CL65)
        Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
        1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
        1.4-litre to 1.8-litre: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)
        1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
        2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, Χ3, 525i, Z4)
        2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
        3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
        Above 4-litre: Volkswagen Diesel 5-litre V10 (Touareg/Phaeton)
        International Engine of the Year 2004: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)

        Οι προηγούμενες χρονίες:

        2003 WINNERS
        Best New Engine: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
        Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
        Best Performance Engine: Mercedes-AMG 55 (CL55, E55, S55, SL55)
        Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
        1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
        1.4-litre to 1.8-litre: MINI Supercharged 1.6-litre (Cooper S)
        1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
        2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, 525i, Z4)
        2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
        3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
        Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
        International Engine of the Year 2003: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )

        2002 WINNERS
        Best New Engine: BMW 4.4-litre Valvetronic
        Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
        Best Concept: GM AUTOnomy
        Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
        1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA
        1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.8-litre VVTL-i 190
        1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
        2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citro#235;n 2.2-litre HDi
        2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
        3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
        Above 4-litre: BMW 4.4-litre Valvetronic
        International Engine of the Year 2002: BMW 4.4-litre Valvetronic

        2001 WINNERS
        Best New Engine: BMW 3.2-litre
        Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
        Best Concept: Saab SVC
        Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
        1-litre to 1.4-litre: Volkswagen Group 1.4-litre TDi
        1.4-litre to 1.8-litre: BMW 1.8-litre Valvetronic
        1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
        2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citro#235;n 2.2-litre HDi
        2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
        3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
        Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre
        International Engine of the Year 2001: BMW 3.2-litre

        2000 WINNERS
        Best Eco-friendly: Toyota Hybrid Prius
        Best Fuel Economy: Honda Hybrid 1-litre Insight
        Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
        Sub 1-litre: Honda Hybrid 1-litre Insight
        1-litre to 1.4-litre: Toyota 1.3-litre VVTi
        1.4-litre to 1.8-litre: Honda 1.8-litre (Accord)
        1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
        2-litre to 2.5-litre: Alfa Romeo 2.5-litre V6
        2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre TDi
        3-litre to 4-litre: BMW 4-litre V8 TDi
        Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre V12
        International Engine of the Year 2000: Honda Hybrid 1-litre Insight

        1999 WINNERS
        Best Eco-friendly: Toyota Prius Hybrid
        Best Fuel Economy: Volkswagen 1.2-liter TDi
        Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
        Sub 1-litre: Toyota 1-liter
        1-liter to 1.4-litre: Volkswagen 1.2-liter TDi
        1.4-liter to 1.8-litre: Toyota Prius Hybrid
        1.8-liter to 2-litre: Volkswagen 1.9-liter 110PS TDi
        2-liter to 2.5-litre: Audi 2.5-liter V6 TDi
        2.5-liter to 3-litre: BMW 3-liter TDi
        3-liter to 4-litre: BMW 4-liter V8 TDi
        Above 4-litres: BMW 5.34-liter V12
        International Engine of the Year 1999: Toyota Yaris 1-liter

        Πέντε ολοκληρα χρόνια καλύτερο κινητήρας ειναι αυτός του S2000 στην κατηγορία 1.8 - 2.0

        Η HONDA φετος ισοψήφισε με την BMW με 18 νίκες!! Μπράβο και στους δύο.

        Η κατηγορία 'International Engine of the Year' είναι η μεγαλύτερη κατηγόρια στα βραβεία. Η μικρότερες επιμέρους κατηγόριες ειναι:

        • Best New Engine of the Year
        • Best Fuel Economy
        • Best Performance Engine
        • Sub 1-litre
        • 1-litre to 1.4-litre
        • 1.4-litre to 1.8-litre
        • 1.8-litre to 2-litre
        • 2-litre to 2.5-litre
        • 2.5-litre to 3-litre
        • 3-litre to 4-litre
        • Above 4-litre

        Ενδιαφέρον ειναι το οτι εκτός του diesel Touareg και την BMW όλες οι υπόλοιπες πρωτιές ειναι απο Ιαπωνια μεριά. Μονο η BMW δειχνει απο τις ευρωπαικες εταιρίες οτι ασχολείται και εχει αποτέλεσμα, οι υπόλιπες απουσιάζουν εμφανώς!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          marwax last edited by

          International Engine of the Year Awards

          Τα φετινά αποτελέσματα της έχουν ως εξής: (και σαν HONDAκιας κοκκινίζω της πρωτιές της HONDA)...

          **2004 WINNERS **
          Best New Engine: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)
          Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
          Best Performance Engine: Mercedes-AMG 65 V12 (S65, CL65)
          Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
          1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
          1.4-litre to 1.8-litre: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)
          1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
          2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, Χ3, 525i, Z4)
          2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
          3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
          Above 4-litre: Volkswagen Diesel 5-litre V10 (Touareg/Phaeton)
          International Engine of the Year 2004: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)

          Οι προηγούμενες χρονίες:

          2003 WINNERS
          Best New Engine: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
          Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
          Best Performance Engine: Mercedes-AMG 55 (CL55, E55, S55, SL55)
          Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
          1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
          1.4-litre to 1.8-litre: MINI Supercharged 1.6-litre (Cooper S)
          1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
          2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, 525i, Z4)
          2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
          3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
          Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
          International Engine of the Year 2003: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )

          2002 WINNERS
          Best New Engine: BMW 4.4-litre Valvetronic
          Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
          Best Concept: GM AUTOnomy
          Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
          1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA
          1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.8-litre VVTL-i 190
          1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
          2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citro#235;n 2.2-litre HDi
          2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
          3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
          Above 4-litre: BMW 4.4-litre Valvetronic
          International Engine of the Year 2002: BMW 4.4-litre Valvetronic

          2001 WINNERS
          Best New Engine: BMW 3.2-litre
          Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
          Best Concept: Saab SVC
          Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
          1-litre to 1.4-litre: Volkswagen Group 1.4-litre TDi
          1.4-litre to 1.8-litre: BMW 1.8-litre Valvetronic
          1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
          2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citro#235;n 2.2-litre HDi
          2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
          3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
          Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre
          International Engine of the Year 2001: BMW 3.2-litre

          2000 WINNERS
          Best Eco-friendly: Toyota Hybrid Prius
          Best Fuel Economy: Honda Hybrid 1-litre Insight
          Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
          Sub 1-litre: Honda Hybrid 1-litre Insight
          1-litre to 1.4-litre: Toyota 1.3-litre VVTi
          1.4-litre to 1.8-litre: Honda 1.8-litre (Accord)
          1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
          2-litre to 2.5-litre: Alfa Romeo 2.5-litre V6
          2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre TDi
          3-litre to 4-litre: BMW 4-litre V8 TDi
          Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre V12
          International Engine of the Year 2000: Honda Hybrid 1-litre Insight

          1999 WINNERS
          Best Eco-friendly: Toyota Prius Hybrid
          Best Fuel Economy: Volkswagen 1.2-liter TDi
          Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
          Sub 1-litre: Toyota 1-liter
          1-liter to 1.4-litre: Volkswagen 1.2-liter TDi
          1.4-liter to 1.8-litre: Toyota Prius Hybrid
          1.8-liter to 2-litre: Volkswagen 1.9-liter 110PS TDi
          2-liter to 2.5-litre: Audi 2.5-liter V6 TDi
          2.5-liter to 3-litre: BMW 3-liter TDi
          3-liter to 4-litre: BMW 4-liter V8 TDi
          Above 4-litres: BMW 5.34-liter V12
          International Engine of the Year 1999: Toyota Yaris 1-liter

          Πέντε ολοκληρα χρόνια καλύτερο κινητήρας ειναι αυτός του S2000 στην κατηγορία 1.8 - 2.0

          Η HONDA φετος ισοψήφισε με την BMW με 18 νίκες!! Μπράβο και στους δύο.

          Η κατηγορία 'International Engine of the Year' είναι η μεγαλύτερη κατηγόρια στα βραβεία. Η μικρότερες επιμέρους κατηγόριες ειναι:

          • Best New Engine of the Year
          • Best Fuel Economy
          • Best Performance Engine
          • Sub 1-litre
          • 1-litre to 1.4-litre
          • 1.4-litre to 1.8-litre
          • 1.8-litre to 2-litre
          • 2-litre to 2.5-litre
          • 2.5-litre to 3-litre
          • 3-litre to 4-litre
          • Above 4-litre

          Ενδιαφέρον ειναι το οτι εκτός του diesel Touareg και την BMW όλες οι υπόλοιπες πρωτιές ειναι απο Ιαπωνια μεριά. Μονο η BMW δειχνει απο τις ευρωπαικες εταιρίες οτι ασχολείται και εχει αποτέλεσμα, οι υπόλιπες απουσιάζουν εμφανώς!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            alfasud last edited by

            http://car.kak.net/modules.php?op=modlo ... e&sid=1751
            Βαλτε στην βιβλιοθηκη σας αυτη την Νορβηγικη σελιδα, ειναι παραπολυ καλη!
            Σπυρος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Έχουν ξαναγραφτεί οι πρωτιές αυτές, αλλά ως γνωστόν οι Ιάπωνες είναι άσχετοι και υστερούν σε όλα. Φυσικά στα βραβεία αυτά κυριαρχεί η παράγκα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tiger last edited by

                Ο χρήστης MarWax έγραψε:

                2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )

                2.500 cc ειναι το RX-8;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                  2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )

                  2.500 cc ειναι το RX-8;

                  2.616 για την ακρίβεια. Η αντίστοιχη χωρητικότητα των εμβολοφόρων είναι διπλάσια από αυτή των Wankel

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    marwax last edited by

                    Το panel αποτελείτε απο τους 56 εγκυρότερους δημοσιογράφους του χώρου από 24 χώρες (Αμερική, Ιαπωνία, Γαλλία, Γερμανία, Αγγλία, Ρωσσία, Νέα Ζηλανδία, Ινδία, Κορέα, Ν.Αφρική και Κίνα).

                    Αντι να προβληματίσει καποιους αυτό, άρχισαν τα ασχετα σχόλια... αν ειναι να κανετε κριτική τουλάχιστον ας ειναι καλοπροαίρετη και εποικοδομιτική.

                    Ευχαριστούμε για την έγκυρη αυτή Νορβηγική σελίδα... και της πληροφορίες για το εγκυρο αυτό βραβείο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Πόσα smileys πρέπει να βάλω για να τονιστεί το ειρωνικόν του post;

                      Ίσως θα έπρεπε να βάλεις και μία δεύτερη θέση. Accord CDTi, μόλις ένα βαθμό διαφορά από το βενζινοκινητήρα της BMW μεταξύ 2-2.500κ.εκ.

                      Τελικά θα φτιάξουν και diesel οι Ιάπωνες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        alfasud last edited by

                        Φιαξανε και αυτοι, αφου πρωτα αγορασανε την πατεντα απο τους Ιταλους!
                        τα περισσοτερα κριτηρια που βαρυνουν για αυτα τα βραβεια ειναι ασχετα για τον κοινο θνητο!
                        Δεν εξηγειται αλλοιως οτι οι κινητηρες της Alfa και της BMW βγαινουν παντα νικητες στα τεστ των περιοδικων!Ποτε δεν εχω διαβασει οτι μια μηχανη Mazda η Toyota η Honda εχει παρει ολικους επαινους!
                        Σπυρος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Φιαξανε και αυτοι, αφου πρωτα αγορασανε την πατεντα απο τους Ιταλους!
                          τα περισσοτερα κριτηρια που βαρυνουν για αυτα τα βραβεια ειναι ασχετα για τον κοινο θνητο!
                          Δεν εξηγειται αλλοιως οτι οι κινητηρες της Alfa και της BMW βγαινουν παντα νικητες στα τεστ των περιοδικων!Ποτε δεν εχω διαβασει οτι μια μηχανη Mazda η Toyota η Honda εχει παρει ολικους επαινους!
                          Σπυρος

                          Μα νομίζω το 90% απο τους κινητήρες που πήραν βραβείο είναι αντίγραφα (κακέκτυπα μάλλον) του κινητήρα της alfasud.

                          Επίσης μην ξεχνάτε πως οι ιάπωνες είναι δυσκοίλιοι και έχουνε μικρά ^%*##$

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            frogy last edited by

                            Ο χρήστης MarWax έγραψε:

                            Η HONDA φετος ισοψήφισε με την BMW με 18 νίκες!! Μπράβο και στους δύο.

                            Καλημερα.
                            Χτες που διαβασα τους 4Τ ελεγε οτι η BMW εχει 20 διακρισεις ενω η Honda 19. Ποιος ειναι λαθος?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              marwax last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:

                              Φιαξανε και αυτοι, αφου πρωτα αγορασανε την πατεντα απο τους Ιταλους!
                              τα περισσοτερα κριτηρια που βαρυνουν για αυτα τα βραβεια ειναι ασχετα για τον κοινο θνητο!
                              Δεν εξηγειται αλλοιως οτι οι κινητηρες της Alfa και της BMW βγαινουν παντα νικητες στα τεστ των περιοδικων!Ποτε δεν εχω διαβασει οτι μια μηχανη Mazda η Toyota η Honda εχει παρει ολικους επαινους!
                              Σπυρος

                              Μα νομίζω το 90% απο τους κινητήρες που πήραν βραβείο είναι αντίγραφα (κακέκτυπα μάλλον) του κινητήρα της alfasud.

                              Επίσης μην ξεχνάτε πως οι ιάπωνες είναι δυσκοίλιοι και έχουνε μικρά ^%*##$

                              Εεεε αφού τους 'ΦΙΑΞΑΝΕ'... τότε εντάξει!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alfasud last edited by

                                Πω,πω εγω το ειπα ρε παιδια, δεν θυμαμαι!
                                Οτι δηλ οι Γιαπωνεζοι εχουν αντιγραψει!Πιπερι στο στομα μου!!!
                                Σπυρος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  marwax last edited by

                                  Οπως λενε και οι φίλοι μας οι Αγγλοι... it's not were you've been... it's were you at!!...

                                  Ακριβώς αυτό που εγραψα στην αρχή δηλαδή, θα επρεπε αντι καποιοι να λενε για αντιγραφές, για Νορμηγικές σελίδες, το ένα και το άλλο να προβληματιστούν γιατί οι Ευρωπαίοι χάνουν έδαφος μερα με την μέρα.

                                  Αλλά και το VTEC ειναι αντιγραφή... αν δεν κανω λαθος όλα τα συγχρονα αυτοκίνητα το εχουν πλεον αντιγράψει... και βεβαια υπάρχουν πολλά δίλιτρα πραγματικής παραγωγής που να βγάζουν 240 άλογα!

                                  Ακομα και ο WANKEL που ειναι γερμανικής προέλευσης δεν μας κανει εντύπωση οτι την εξέλιξη την εκαναν Ιάπωνες μονο; Ειναι σαν μου λές οτι εγω δεν θα πάρω φωτογραφική NIKON επειδή την φωτογραφία την ανακάλυψε ο Nicéphore Niépce που ειναι Γάλλος...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    alfasud last edited by

                                    Εισαι OT σε οσα λες!
                                    Απο την εικασια σου με την Alfasud μεχρι τα τελευταια που γραφεις!
                                    Μην βαζεις στο στομα αλλονων πραγματα που δεν εχουν πει!
                                    Σπυρος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr