Jan 12, 2010, 10:38 AM

Ο χρήστης GF έγραψε:
Κώστα, τι σου λέει ότι έχουν περισσότερα στοιχεία ασφαλείας τα low cost αυτοκίνητα πίστας ?Σε αντίστοιχο παράδειγμα στο Υaris Cup το roll-cage ήταν στο απολύτως βασικό επίπεδο (περισσότερο για track days) για να περνάει ΤΕ και υπολογισμένο για περιστροφή επί του δρόμου και τίποτα παραπάνω. Οποτε είχαμε κάτι παραπάνω έδειξε ανεπαρκές και ειδικά σε ράλλυ και σταθερά εμπόδια σε μικρή απόσταση.

Καθε αυτοκινητο σχεδιαζεται για ενα λογο, τωρα αν παρεις ενα Leon Suppercopa και το βαλεις να τρεξει ραλι πιθανως να ειναι και αυτο ανεπαρκες. Αλλα σιγουρα για περιστατικα σε πιστα (οπως ενας εμβολισμος απο αλλο αυτοκινητο σε 90 μοιρες) ειναι πολυ πιο καταλληλο απο ενα 106.