Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιατί ο Michael Schumacher είναι τελικά ασύγκριτος
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Γιατί ο Michael Schumacher είναι τελικά ασύγκριτος
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 9 / 10
    Formula 1
    32
    183
    710
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      Ο χρήστης kleisj έγραψε:
      Την συζητηση την αφοδευσατε!

      Αυτο ειναι οτι πιο σωστο εχει γραφτει στα τελευταια posts. Αν συνεχιστει το ιδιο μοτιβο το θεμα θα κλειδωθει. Και θα ειναι κριμα γιατι ξεκινησε μια χαρα.

      moderator

      ΥΓ Σεβασμος στον συνομιλητη δεν ειναι μονο να βαζουμε @ στα βρισιδια μας, ειναι να μη βριζουμε γενικως και φυσικα να μην κανουμε post που μονο στοχο εχουν την προκληση. Ελπιζω να το σεβαστειτε απο δω και περα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Οσον αφορα τον ΚΙΜΙ ειναι καλος οδηγος και με πολυ μελλον αλλα τουλαχιστον φετος δεν του παει τιποτα καλα ,και στον ΝτΚ.Με τοσες αστοχιες στους κινητηρες απορω πως αντεχει και δεν εχει σηκωθει να φυγει.Η κατασταση εχει φτασει στο απροχωρητο για την Mc L Merc.ΚΑι το μονο που ακουμε ειναι για το νεο μονοθεσιο που θα ερθει και οχι για τον κινητηρα που θα αντεχει ενα ολοκληρο σαββατοκυριακο.Μακαρι να επανελθουν γιατι μονο με τεχνητους τροπους θα κρατηθει το ενδιαφερον στην Φ1 και οχι με τον ανταγωνισμο αναμεσα στις ομαδες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          socratesdtc last edited by

          Ο χρήστης sakiss έγραψε:
          Δηλαδη αμα ειχαν και το καλυτερο μονοθεσιο τι θα λεγανε?Αν και νωρις πιστευω οτι το ιαπωνικο διαμαντι της χοντα μπορει να κοντραρει ως ενα βαθμο τον αριστουργηματικο κινητηρα της mercedes στο ατυπο πρωταθλημα των περισσοτερων σπασμενων κινητηρων.

          Ψυχραιμια!

          moderator

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Μπράβο...
            Εποικοδομητική συζήτηση με επιχειρήματα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sakiss last edited by

              Αν θες να γραφεις επιχειρηματα εχει καλως, οτιδηποτε αλλο θα σβηνεται

              moderator

              Both Mansell and Senna switched to wet tyres. Senna gambled the rain would stop and was last to switch to wets and lost positions. Later when the rain stopped Schumi was quicker to switch back to slicks and thats when Mansell lost the lead.

              People often look down on tactical moves as being unsportsman like, but it is exactly what makes true champions rise above the others, especially when those others are driving superior equipment as was the case. It all comes down to a few crucial moments during the race that decide upon the final outcome

              I think Michael said he was following Brundle and he noticed his rear tyres were getting really poor, so he pitted and got slicks and the rest is history, or was that a different year?

              Interesting to note that 92 was Schumi's first (full) year in F1 and he won his first GP. He has also won at least one GP every year since then which is a record I believe for the most consecutive years to win GP. Greig is right, Schumi went to the pits that day after missing the apex of one corner and running wide off the track. After rejoining just behind Brundle he saw that Brundle's tyres were really worn out and changed to slicks and starting putting in some incredible lap times. He even set a new lap record on a less than perfect track as it was still wet offline. Mansell was closing in the final laps and then backed off with a cracked exhaust. Still an incredible victory for Schumi beating the all conquering Williams!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iceman_angel last edited by

                Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                ..........

                Ειπαμε, τελος...

                moderator

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  migf1 last edited by

                  Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                  Αν θες να γραφεις επιχειρηματα εχει καλως, οτιδηποτε αλλο θα σβηνεται

                  moderator

                  Both Mansell and Senna switched to wet tyres. Senna gambled the rain would stop and was last to switch to wets and lost positions. Later when the rain stopped Schumi was quicker to switch back to slicks and thats when Mansell lost the lead.

                  People often look down on tactical moves as being unsportsman like, but it is exactly what makes true champions rise above the others, especially when those others are driving superior equipment as was the case. It all comes down to a few crucial moments during the race that decide upon the final outcome

                  I think Michael said he was following Brundle and he noticed his rear tyres were getting really poor, so he pitted and got slicks and the rest is history, or was that a different year?

                  Interesting to note that 92 was Schumi's first (full) year in F1 and he won his first GP. He has also won at least one GP every year since then which is a record I believe for the most consecutive years to win GP. Greig is right, Schumi went to the pits that day after missing the apex of one corner and running wide off the track. After rejoining just behind Brundle he saw that Brundle's tyres were really worn out and changed to slicks and starting putting in some incredible lap times. He even set a new lap record on a less than perfect track as it was still wet offline. Mansell was closing in the final laps and then backed off with a cracked exhaust. Still an incredible victory for Schumi beating the all conquering Williams!

                  Μπορει να μου πει κάποιος που πρόλαβε να διαβάσει το quote που διαγράφηκε από τους moderators, τι έγραφε επί της ουσίας; (καταλαβαίνω πως προφανώς ήταν προσβλητικό για' αυτό και διαγράφηκε, αλλά έλεγε και τίποτα ουσιαστικό; ).
                  Ρωτάω διότι το αγγλικό κείμενο που ακολουθεί επαναλαμβάνει επί της ουσίας τα όσα είχα ήδη γράψει για τον αγώνα του Σπα το 1992. Ότι δηλαδή ο ΜΣ με βρεγμένα βγήκε στα γρασίδια και ότι δεν προσπέρσε στα ίσα ούτε τον Σένα ούτε τον Μάνσελ. Στα πιτς τους προσπέρασε και μάλιστα με στεγνά ελαστικά. Η νίκη του αυτή ήταν φυσικά αξιόλογη, αλλά ήταν προϊόν κυρίως τύχης και τακτικής. Απέχει δηλαδή έτη φωτός από την εικόνα που πήγε να 'περάσει' ο sakiss στο φόρουμ... περί rainman, 'κοτούλες' και 'σταματημένους'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                    Μπορει να μου πει κάποιος που πρόλαβε να διαβάσει το quote που διαγράφηκε από τους moderators, τι έγραφε επί της ουσίας; (καταλαβαίνω πως προφανώς ήταν προσβλητικό για' αυτό και διαγράφηκε, αλλά έλεγε και τίποτα ουσιαστικό; ).

                    Τιποτα το ουσιαστικο, πιστεψε με

                    moderator

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      a-viper7 last edited by

                      Απέχει δηλαδή έτη φωτός από την εικόνα που πήγε να 'περάσει' ο sakiss στο φόρουμ... περί rainman, 'κοτούλες' και 'σταματημένους'.

                      Μα σταματημένοι δεν ήταν (στα πιτ;) Ούτως ή άλλως ο ΜΣ έχει αποδείξει πολλάκις την αξία του στα προσπεράσματα. Το έδειξε και φέτος που διαθέτει μακράν το κορυφαίο μονοθέσιο και όταν δεν είναι στην πρώτη θέση απλά περιμένει μέχρι τα πιτ στοπ. Πολύ θεαματικό Πάντως από έναν από τους κορυφαίους οδηγούς την τελευταία 12ετία (αναφέρομαι πάντα στον ΜΣ) θα περίμενα πολύ περισσότερα προσπεράσματα και οχι 5-6 που θυμάμαι εγώ τώρα. Μπορεί βέβαια να έχω και ασθενική μνήμη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        migf1 last edited by

                        Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
                        Μα σταματημένοι δεν ήταν (στα πιτ;)

                        Καλόοοο

                        Ούτως ή άλλως ο ΜΣ έχει αποδείξει πολλάκις την αξία του στα προσπεράσματα. Το έδειξε και φέτος που διαθέτει μακράν το κορυφαίο μονοθέσιο και όταν δεν είναι στην πρώτη θέση απλά περιμένει μέχρι τα πιτ στοπ. Πολύ θεαματικό Πάντως από έναν από τους κορυφαίους οδηγούς την τελευταία 12ετία (αναφέρομαι πάντα στον ΜΣ) θα περίμενα πολύ περισσότερα προσπεράσματα και οχι 5-6 που θυμάμαι εγώ τώρα. Μπορεί βέβαια να έχω και ασθενική μνήμη...

                        Είσαι άδικος όμως με τον ΜΣ! Κυρίως διότι όντως έχει αποδείξει επανειλλημένα την αξία του και στα προσπεράσματα, όταν τα χρειαζόταν και ιδίως τις παλιότερες εποχές. Μη ξεχνάς ότι τα περίπου τελευταία 10 χρόνια το προσπέρασμα έχει γίνει ιδιαίτερα ριψοκίνδυνη διδικασία, αφού ούτε λίγο ούτε πολύ υπάρχει μια αγωνιστική γραμμή (λόγω της μεγάλης εξάρτησης των μονοθεσίων από το αεροδυναμικό τους κράτημα, σε αντίθεση με τις παλιότερες εποχές -μέχρι και το '94 νομίζω- όπου το άφθονο μηχανικό κράτημα σου επέτρεπε να αλλάξεις γραμμή με πολύ μεγαλύτερη ευκολία). Αμέσως-αμέσως μου έρχονται 2 καλά προσπεράσματα του ΜΣ, στη νεότερη εποχή: ένα πάνω στο Χάκινεν στη Μόντσα το 1998 και ένα πάνω στο Ντ.Κ στην Αμερική το 2000.

                        Μπορεί να μην είναι το δυνατότερο σημείο του (όπως και οι εκκινήσεις), αλλά παραμένει αξιόλογος.

                        ΥΓ. Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση φίλε Go_For_Pole.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sakiss last edited by

                          Ουτε ο Τσουκαλας στα καλυτερα του...

                          moderator

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman_angel last edited by

                            Αργει να επεμβει ο Moderator και δε μου αρεσει αυτο.......Ελπιζω να επεμβει συντομα γιατι θα γινει...........

                            Δικιο εχεις, αλλα δε τους προλαβαινω δυστυχως...

                            moderator

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              raikkonen last edited by

                              Πω χαμός έγινε πάλι...

                              Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                              Οσο για τον καλυτερο οδηγο τον raikonen αφου ειναι τοσο κορυφαιος γιατι στην sauber ο hiedfield πριν δυο χρονια συγκεντρωσε περισσοτερους βαθμους.Να δω τι δικαιολογιες τωρα θα σκαρφιστεις.

                              'Σκαρφίστηκα εγώ δικαιολογίες'!!!

                              Πρώτα απ'όλα τη χρονιά 2001 την είδες??? Η μήπως έψαξες κ είδες τις βαθμολογίες κ είδες 12 - 9 υπέρ του Heidfeld κ λες πω πω τι άσχετοι που είναι εκεί στη McLaren κ δεν τον πηραν?

                              Αν ζούσαμε στην ιδεατό κόσμο κ κανένα μονοθέσιο δεν είχε πρόβλημα κ δεν υπήρχαν ατυχήματα, ΝΑΙ τότε θα μπορούσες να λες από τις βαθμολογίες ποιος team-mate είναι καλύτερος από ποιον.
                              Όμως έλα που υπάρχουν κ αυτά!

                              Παράγοντες όπως ότι ο Heidfeld είχε ήδη ένα χρόνο εμπειρία σε σχέση με τον νεοεισελθέντα τότε Kimi, που σημαίνει ότι γνώριζε τις πίστες κ δεν είχε να τις μάθει πρώτα, αυτό δεν προσμετράται ε???

                              Το γεγονός ότι ο Kimi είχε όλους κι όλους 23 αγώνες με μονοθέσια ενώ δεν είχε περάσει καν από F3000 ούτε αυτό μετράει???

                              Ποτέ μη κρίνεις ΜΟΝΟ από βαθμολογίες.
                              Για παράδειγμα δες το 2002 όπου ο Coulthard τον νίκησε 42-24. Πω πω μεγάλη διαφορά!!!! Άρα κακώς τον επιλέξανε στη Mclaren...

                              Χμμμ... Πλασματικό αποτέλεσμα. Τότε οι κινητήρες κ τα μηχανικά προβλήματα ήταν ερωτευμένα με τον μικρό κ όταν ήταν 'τσακωμένοι' (η αναξιόπιστία με τον μικρό ) αυτός συνήθιζε να τερματίζει μέσα στους βαθμούς, στους 6 αγώνες που τερμάτισε τελικά. Όχι άσχημα.

                              Φυσικά άπειρος ήταν (φυσιολογικό δεν είναι???) κ αποκορύφωμα της απειρίας ήταν, όταν στο γαλλικό GP ήταν αγκαλιά με την 1η του νίκη κ πάτησε στα λάδια του σπασμένου κινητήρα του Salo νομίζω κ τελικά τερμάτισε 2ος.

                              Ικανοποιήθηκες?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                raikkonen last edited by

                                Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                                Eνω ο raikonen εκανε τετ α κε στον γυρο προθερμανσης.
                                Μιλαμε για οδηγαρα.Forza schumi gia to 7oooooooooooo

                                Ρε κιμι κανε καμια σουζα http://f1.racing-live.com/photos/2004/m ... po_316.jpg

                                Κάλά έχεις ξεφύγει τελείως???
                                Που είναι ο κόκκαλης να απολύσει τον Κιμι, ε???

                                Πολύ γήπεδο το κάναμε εδώ μέσα!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  socratesdtc last edited by

                                  EDO VLEPOUME TON SCHUMI......

                                  OK ο αλλος ειναι απαραδεκτος, εσυ τωρα τι εισαι;

                                  moderator

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceman_angel last edited by

                                    Καλα αμα δεν επεμβεις θα γινει ζουγκλα............

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stavrosg last edited by

                                      Μαζευτείτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!
                                      [Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να κλειδώσει το topic...]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        raikkonen last edited by

                                        Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
                                        Μαζευτείτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!
                                        [Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να κλειδώσει το topic...]

                                        Συμφωνώ, κρίμα γιατί ήταν ωραίο θέμα...

                                        Συμφωνω και εγω, αλλα...

                                        moderator

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          socratesdtc last edited by

                                          Πολυ καλο θέμα μέχρι κάποιος να προσβάλλει τα Ιερά (για μένα)...

                                          όπως και εσεις εισαστε πορομενοι μες την scuderia και δεν σας προσβάλλω, έτσι και εσυ να κανεις το ίδιο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            raikkonen last edited by

                                            Ο χρήστης SocratesDTC έγραψε:
                                            Πολυ καλο θέμα μέχρι κάποιος να προσβάλλει τα Ιερά (για μένα)...

                                            όπως και εσεις εισαστε πορομενοι μες την scuderia και δεν σας προσβάλλω, έτσι και εσυ να κανεις το ίδιο

                                            Σε μένα αναφέρεσαι? Αν ναι τι εννοείς???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 9 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr