Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 414
    • 415
    • 416
    • 417
    • 418
    • 697
    • 698
    • 416 / 698
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    130
    13958
    215793
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      106_4_ever last edited by

      δεν το σχολιασα....γιατι θα ειχαμε θεμα....ιδιαιτερα αν μιλαμε για 1,6 και 1,8 κ. εκ απο γερμανια .....τοτε θα ελεγαν τις προσωπικες τους ιστοριες τα 307 με γερμανους που νομιζαν οτι ητνα κατι το σπουδαιο και εφαγαν ...... και θα ξεσπουσε πολεμος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mitsos587 last edited by

        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

        Ειμαι αναγκασμενος να συμβιωσω για περιπου 1 μηνα με το 307 που εχουμε.

        κακόμοιρε... κακό που σε βρήκε...

        εμ δεν ειμαι????Δεν μπορω να πιστεψω ποσα πολλα προβληματα εχει βγαλει

        το αμαξι εχει το απλο air condition

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          ή ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mitsos587 last edited by

            το πανω εχω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              γύρω στα 100 ευρώ θες για αντάπτορα για ipod, κάτι λιγότερο για line-in

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mitsos587 last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                γύρω στα 100 ευρώ θες για αντάπτορα για ipod, κάτι λιγότερο για line-in

                το line In τι ειναι?τον ανταπτορα τον βρισκω απο την αντιπροσωπια?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  καρφάκι στην έξοδο των ακουστικών, έτσι όμως δεν έχεις δυνατότητα για μπρος-πισω στα τραγούδια

                  οχι αντιπροσωπεία, είτε σε ηχοσυστηματάδικο αν έχεις λεφτά για πέταμα είτε από ίντερνετ

                  δες εδώ τι έκανα εγώ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mitsos587 last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    καρφάκι στην έξοδο των ακουστικών, έτσι όμως δεν έχεις δυνατότητα για μπρος-πισω στα τραγούδια

                    οχι αντιπροσωπεία, είτε σε ηχοσυστηματάδικο αν έχεις λεφτά για πέταμα είτε από ίντερνετ

                    δες εδώ τι έκανα εγώ

                    μαλιστα οποτε θα το ψαξω απο ebay.σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια.

                    εσενα 1.6 ειναι?

                    εδιτ:αυτο κανει????

                    http://cgi.ebay.com/PEUGEOT-iPOD-3-5MM- ... 3efba4a6b9

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      γιες, 1600

                      ebay χλωμό σε κόβω, αυτό θέλεις: http://www.niq.de/catalog/product_info. ... ts_id=1590

                      αυτό πήρα και εγώ από αυτό το e-shop

                      εντιτ: πολυ πιθανο να κανει και αυτο που εβαλες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        blackpug106 last edited by

                        εχει δουλεψει κανεις καλωδιο OBDII σε rallye '01, εχω αγορασει αυτο απο το ebay

                        http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Scan-too ... veQ5fTools

                        εκανα εγκατασταση το digimoto, αλλα δε λεει να δουλεψει με τιποτα,

                        εβαλα και τα drivers για διαβασει το usb δημιουργωντας μια virtual com port,

                        δυστυχως το laptop εχει vista

                        κανεις καμια ιδεα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          τις τελευαταίες μέρες κινούμαι καθημερινά στο κέντρο με το 207 1.4 και έχω ενθουσιαστεί με την κατανάλωση...
                          σε μόνιμα μποτιλιαρισμένους δρόμους και με κανονικούς ρυθμούς οδήγησης γράφει 6-6.2...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mitsos587 last edited by

                            Ας γραψω λοιπον και γω την εμπειρια μου με την εταιρια.

                            Το 2005 αποκτησαμε καινουριο ενα 307 1.4 πενταθυρο.Τι εκδοση ειναι δεν θυμαμαι(ουτε με ενδιεφερε),το μονο που ηθελα ηταν ηλεκτρικους καθρεπτες(ηταν στανταρ στην συγκεκριμενη εκδοση),υποβραχιονιο(εξτρα 200€) και αεροτομη(εξτρα 250€).

                            Τον πρωτο χρονο το αυτοκινητο ηταν μια χαρα.Πολυ ωραιο πατημα στο δρομο,ωραιο συστημα διευθυνσης,πολυ καλοι χωροι,χαλια βεβαια φρενα(γιαυτο τελικα εφταιγαν τα λαστιχα).Γενικα ειμασταν ευχαριστημενοι απο το αυτοκινητο.

                            Μετα τον πρωτο χρονο αρχησαν τα προβληματα.Στον δευτερο χρονο χρειαστηκε να αλλαξουμε 2 φορες την αντισταση του air condition.Επισης υπηρχε ενας θορυβος απο την πισω αναρτηση σαν να ηταν ξεβιδωτη,ο οποιος θεωρηθηκε φυσιολογικος απο την αντιπροσωπια.Επισης οταν ξεκιναγα και το αμαξι ηταν κρυο υπηρχε πολυ δυνατο τρανταγμα.Το οποιο και αυτο θεωρηθηκε φυσιολογικο

                            Τον τριτο χρονο αρχισαν τα προβληματα με τον κινητηρα.Παρατηρηθηκε μια πτωση αποδοσης σε συνδιασμο με σκαμπανεβασμα των στροφων στο ρελαντι και περιεργο δουλεμα(παταγες γκαζι,το αφηνες και συνεχιζε για λιγο να ανεβαζει στροφες).Το αμαξι πηγε συνεργειο οπου και δεν βρεθηκε βλαβη.Το παραλαβαμε αλλα τα προβληματα συνεχιζαν.Το ξαναπαμε,ειπαν οτι κατι εκαναν στον εγκεφαλο και στην πεταλουδα,και οτι το αμαξι ειναι ενταξει.Επισης χρειαστηκε να γινει αλλαγη και της κεραιας μαζι με την βαση της.
                            Να σημειωσω οτι ολα τα σερβις εχουν γινει στην αντιπροσωπεια στην ωρα τους(εκτος απο μια αλλαγη λαδιων που εκανα εγω νωριτερα προληπτικα).Να σημειωσω οτι εγινε αλλη μια αλλαγη της αντιστασης

                            Κλεινοντας,το αμαξι το εχουμε 5 χρονια και εχει κατι λιγοτερο απο 40000χλμ.Οι βλαβη του κινητηρα συνεχιζει να υπαρχει,οπως επισης και του κλιματισμου,του ραδιοφωνου(δεν πιανει καθολου καλα),του θορυβου απο την πισω αναρτηση αλλα και του τρανταγματος απο τον δισκο.

                            Γιαυτο λοιπον δεν θα ξαναπαρω αυτοκινητο της συγκεκριμενης μαρκας και γιαυτο εγραψα οτι δυστυχως ειμαι αναγκασμενος να το εχω για ενα μηνα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              swift-b-p-m last edited by

                              Με το δίκιο σου φαίνεσαι ξενερωμένος.
                              Κι εγώ στη θέση σου έτσι θα ήμουν. Όχι όμως με το αυτοκίνητο, καθώς ό,τι κι αν πάρεις αυτήν τη εποχή, έχεις αρκετές πιθανότητες να σε ταλαιπωρήσει κατά παρόμοιο τρόπο.

                              Εγώ θα τά'βαζα με την απαράδεκτη στάση και αντιμετώπιση των 'θεμάτων' μου, από το εξουσιοδοτημένο της περιοχή μου. Και είτε θα πήγαινα σε κάποιο άλλο, είτε θα απευθυνόμουν στα κεντρικά της Peugeot καταγγέλλοντας ανεπαρκη υποστήριξη κι ενδιαφέρον.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                citrovag last edited by

                                Παντως θεμα τυχης ειναι ολα
                                Εμεις οταν ειχαμε το 307 τα προβληματα ηταν κυριως ηλεκτρικα αλλα δεν μπορεσα να καταλαβω ποτε αφου τα φτιαχναμε μεσα στην εγγυηση με καινουργια ανταλακτικα παντα μετα απο λιγο καιρο χαλαγε παλι το ιδιο
                                Ενα 406 που ειχε ο πατερας μου δεν ειχε βγαλει τιποτα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mitsos587 last edited by

                                  Ο χρήστης citrovag έγραψε:
                                  Παντως θεμα τυχης ειναι ολα
                                  Εμεις οταν ειχαμε το 307 τα προβληματα ηταν κυριως ηλεκτρικα αλλα δεν μπορεσα να καταλαβω ποτε αφου τα φτιαχναμε μεσα στην εγγυηση με καινουργια ανταλακτικα παντα μετα απο λιγο καιρο χαλαγε παλι το ιδιο
                                  Ενα 406 που ειχε ο πατερας μου δεν ειχε βγαλει τιποτα

                                  ακριβως το ιδιο πραγμα και στο δικο μου.Οτι χαλαγε το αλλαζαμε στην αντιπροσωπεια,και παλι αυτο χαλαγε,παρε παραδειγμα την αντισταση.Την αλλαξαμε τοσες φορες που ουτε εγω θυμαμαι.Ε τωρα την εχουμε αφησει χαλασμενη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stormold last edited by

                                    Διαβάζω τα παραπάνω για το 307...
                                    Έχω ένα γνωστό μου με 307 1.4/16V και αυτός είχε αντιμετωπίσει κάποια προβλήματα κυρίως με τα ηλεκτρονικά (κόρνα, alarms, immobilizer, εγκέφαλος).
                                    Γενικά η αίσθηση που έχει περάσει στο κόσμο είναι ότι το 307 αλλά και το 206 έχουν βγάλει προβληματάκια.

                                    Σε αντίθεση με πολλούς φίλους που είχαν και έχουν 106 (XR/XN/XSi/Rallye/GTi) δεν έχουν αντιμετωπίσει σχεδόν τίποτα. Αλλά και το 207 από αυτά που διαβάζω από κατόχους καθώς και για το 308 δεν βγάζουν μαζικά συγκεκριμένα προβλήματα. Ίσως τα πρώτα που κυκλοφόρησαν να είχαν κάποια θεματάκια αλλά γρήγορα τα διόρθωσαν.

                                    Φυσικά αστοχίες υλικών ή 'ατυχίες' πάντα θα υπάρχουν...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Φίλε Μήτσο, μάλλον έχεις πέσει σε άσχετους στο συνεργείο.

                                      Τίποτα από αυτά που περιγράφεις δεν είναι ανεπίλυτο.

                                      Ποιάν αντίσταση του αρκουδίσιον άλλαξες; Δεν κατάλαβα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 1
                                        106_4_ever last edited by

                                        Ακου !!!!
                                        Ο θορυβος πισω ειναι απο τα σινεμπλοκ τα οποια με τον καιρο χαλαρωνουν και ακουγονται θορυβοι απο τον ημιακαμπτο...
                                        αυτο και να στο αλλαξει μετα απο καποιους μηνες θα το ξανακανει.
                                        Ο λογος???
                                        Το μεγαλο βαρος που δεχεται ο πισω αξονας το οποιο ''αδυνατιζει''τα σινεμπλοκ.
                                        Αυτο δεν οφειλεται στην μαρκα ( η οποια εχει την καλυτερη ποιοτητα κυλησης σε ολες τις κατηγοριες εστω και με μικρη διαφορα απο τους αλλους) αλλα οφειλεται στην διαταξη της πισω αναρτησης...
                                        Σε οποια εταιρεια και αν πας που εχει την ιδια διαταξη το ιδιο ακουσμα θα εχεις, και σιγουρα θα υπαρχουν πολλοι να σου πουν εμενα δεν το κανει, μην τους παιρνεις και πολυ στα σοβαρα, ομως προσωπικα στο λεω διοτι εχω μπει σε πολλα αυτοκινητα ( παρα πολλα) το κανουν ΟΛΑ...αλλα πιο αργα στον χρονο αλλα πιο γρηγορα...αλλα το κανουν ολα.
                                        Οι στροφες τωρα που ανεβαζει ( μηπως δεν ανεβαζει αλλα κραταει στην πρωτη ταχυτητα??)
                                        Αν ναι,ειναι φυσικο και το κανει ο εγκεφαλος σπανιες φορες διοτι για καποιον λογο κρινει σκοπιμο να κρατηθουν οι στροφες για λιγα δευτερολεπτα ( πες κακη βενζινη η οτι αλλο θες) για να διευκολυνεις το κινητηρα που θα ανεβασει σε 2η ταχυτητα.
                                        Και αυτο παλι το κανουν παρα πολλα καινουργια αυτοκινητα....αν οδηγησεις μερικα θα το διαπιστωσεις.
                                        Για την κεραια δεν ξερω να σου πω ...μπορει οντως να υπαρχουν αστοχιες στην συναρμολογηση της κεραιας..
                                        ρε dino με το που σκεφτομαι οτι θα κανω ετσι το ταμπλο του 307 τρομαζω και δεν το προσπαθω καν

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mitsos587 last edited by

                                          Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις.Σιγουρα εχω πεσει σε ασχετους στο συνεργειο.Αλλιως και γω πιστευω οτι τα προβληματα θα ειχαν λυθει.Να τονισω οτι το αμαξι το πηγαινα και το πηγαινω στην αντιπροσωπεια.
                                          Για να αναλυσω το προβλημα με τις στροφες,οταν παταω γκαζι με οτι ταχυτητα και να εχω,αφηνοντας το γκαζι συνεχιζει να κραταει τις στροφες λιγο,ισως τις ανεβαζει κιολας δεν θυμαμαι.Επισης η πτωση αποδοσης ειναι πολυ εμφανης(ξεφορτωτο δεν παει πανω απο 150 με τπτ),το συγκρινω και με της κοπελας μου το αμαξι που ειναι ακριβως το ιδιο.Ο θορυβος της αναρτησης πια δεν με ενδιαφερει οπως στην ουσια και κανενα αλλο προβλημα γιατι περιμενω να μαθει να οδηγαει σε αυτο η αδερφη μου και μετα θα το πεταξω στην κυριολεξια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            citrovag last edited by

                                            Ο χρήστης mitsos587 έγραψε:
                                            και μετα θα το πεταξω στην κυριολεξια.

                                            Πες μας που μονο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 414
                                            • 415
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 418
                                            • 697
                                            • 698
                                            • 416 / 698
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr