-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το πλεονέκτημα είναι οτι με το που βάλεις μπρός το αυτοκίνητο θα έχεις αμέσως ενδείξεις και όχι όπως με τον αναπτήρα που πρέπει να περιμένεις 10-15 δευτερόλεπτα.Και τι με αυτό;
-
Δέν μπορώ να περιμένω 15 ολόκληρα δευτερόλεπτα! Θέλω να βλέπω τις πιέσεις και το θέλω ΤΩΡΑ!!!!!!!
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δέν μπορώ να περιμένω 15 ολόκληρα δευτερόλεπτα! Θέλω να βλέπω τις πιέσεις και το θέλω ΤΩΡΑ!!!!!!!Καλα ντε!!
Μην κανεις ετσι και σου ανεβει η πιεση!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δέν μπορώ να περιμένω 15 ολόκληρα δευτερόλεπτα! Θέλω να βλέπω τις πιέσεις και το θέλω ΤΩΡΑ!!!!!!!
Καλα ντε!!
Μην κανεις ετσι και σου ανεβει η πιεση!!!
Aν του ανέβει όμως θα το δει άμεσα και όχι μετά από 15'!
-
το δοκιμασε κανεις με απευθειας συνδεση και οχι με αναπτηρα? εμενα μου αργει συνηθως 1λεπτο και μερικες φορες και παραπανω μεχρι να μου δειξει τις πιεσεις. Τι θερμοκρασια πρεπει να εχουν τα λαστιχα για να ειμαστε σιγουροι οτι ειναι οι σωστες πιεσεις? δηλαδη στα χιονια με 0 βαθμους μου δειχνει 27-28 ενω με 9-10 βαθμους μου δειχνει 30!
-
Ο χρήστης petroskforester έγραψε:
το δοκιμασε κανεις με απευθειας συνδεση και οχι με αναπτηρα? εμενα μου αργει συνηθως 1λεπτο και μερικες φορες και παραπανω μεχρι να μου δειξει τις πιεσεις. Τι θερμοκρασια πρεπει να εχουν τα λαστιχα για να ειμαστε σιγουροι οτι ειναι οι σωστες πιεσεις? δηλαδη στα χιονια με 0 βαθμους μου δειχνει 27-28 ενω με 9-10 βαθμους μου δειχνει 30!Δεν νομίζω πως παίζει τόσο με την εξωτερική θερμοκρασία, όσο με το πόσο τα πίεζες πιο πριν... Για να ρυθμίσεις σωστά τις πιέσεις, απλά με κρύα εντελώς λάστιχα, βάζεις αέρα. Τότε μόνον είναι αξιόπιστες οι ενδείξεις, γιατί αλλιώς δεν ξέρεις πόσο έχει πιεστεί κάθε λάστιχο και παίζει μόλις κρυώσουν να έχεις διαφορετικές ενδείξεις...
Διαφορές 1 psi δεν νομίζω πάντως πως θα φανούν στο δρόμο...
-
Ναι ρε συ ξαδερφε απλα λεω οτι οταν ειχα παει στο Μονοδεντρι την προηγουμενη βδομαδα που ειχε και λιγο χιονι οι θερμοκρασιες ελαστικων εδειχναν 0 και οι πιεσεις ητανε 27! ενω καθε πρωι πριν την δουλεια που το κοιταω με θερμοκρασιες απο 7-10(ελαστικων) δειχνει 30! Οταν τα πιεσα εγνατια πατημενος για ωρα εδειξαν 34 δεν θυμαμαι θερμοκρασια!!! διαφορες παντως δεν καταλαβα!
ποτε ερχεσαι Γιαννενα να το φτιαξουμε με μονιμη παροχη???
-
Έχω την εντύπωση οτι ενώ οι πιέσεις έχουν ακρίβεια στο σύν πλήν 1psi, οι θερμοκρασίες που δίνει είναι λίγο κουκου-ρούκου.
Πχ όταν ξεκινώ το αμάξι δείχνει το πίσω δεξιά μονίμως 2c λιγότερο απο τα άλλα. Επίσης όταν ξεκινώ με ίδιες πιέσεις και ίδιες θερμοκρασίες στα λάστιχα, μετά απο λίγο ανεβαίνουν οι πιέσεις σε όλα κατα τα ίδια psi αλλά οι θερμοκρασίες έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Έχω την εντύπωση οτι ενώ οι πιέσεις έχουν ακρίβεια στο σύν πλήν 1psi, οι θερμοκρασίες που δίνει είναι λίγο κουκου-ρούκου.Πχ όταν ξεκινώ το αμάξι δείχνει το πίσω δεξιά μονίμως 2c λιγότερο απο τα άλλα. Επίσης όταν ξεκινώ με ίδιες πιέσεις και ίδιες θερμοκρασίες στα λάστιχα, μετά απο λίγο ανεβαίνουν οι πιέσεις σε όλα κατα τα ίδια psi αλλά οι θερμοκρασίες έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους.
εμενα πιστευω πως οι θερμοκρασιες ειναι ενταξει γιατι βλεπω οτι οι μπροστινες συνηθως ζεσταινονται λιγο περισσοτερο απο τις πισω συνηθως (ας ειναι και τετρακινητο) μιας και το φορτιο συνηθως ειναι μπροστα κατα ενα ποσοστο περιπου 80-20 οταν δεν χανει προσφυση πουθενα και στις στροφες εχω παρατηρησει οτι ανεβαινει η θερμοκρασια στους τροχους που παιρνω 2-3 συνεχομενες ιδιες στροφες.
Εσυ του εδωσες απευθειας παροχη, οπως ελεγες οτι θα κανεις???
-
να ρωτήσω στο σωστό τοπικό λοιπόν
την οθόνη την έβαλες μόνιμα κάπου ΗΦ?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
να ρωτήσω στο σωστό τοπικό λοιπόντην οθόνη την έβαλες μόνιμα κάπου ΗΦ?
Δεν έχω βγάλει φωτό ακόμη, θα το κάνω μόλις το κάνω... όμορφο, για να πάρεις μια ιδέα, την έχω βάλει με velcro διπλή όψης (ήταν στην συσκευασία του TPMS) μεταξύ κερματοθήκης και λεβιέ ταχυτήτων, εκεί που φαίνεται να έχει μια 'λακούβα' εκεί, δες στην παρακάτω φωτό από άλλο αμάξι.
-
Και γω χρησιμοποιω ενα τετοιο μαραφετι..Με ξεχωριστη παροχη (οχι αναπτηρα δλδ)
Το εχω βαλει διπλα στον καθρεπτη. (Θα ποσταρω φωτο)Με το που βαζω μπροστα για 5-10 δευτερολεπτα δειχνει παυλιτσες η 2 λαστιχα ας πουμε και μετα ρολοι.
Τωρα που ειχα παει στα χιονια, εξω ειχε 0 και τα λαστιχα ειχαν ιδια θερμοκρασια!!!
Μετα απο μερικα κλμ σε καθαρισμενο απο χιονι δρομο εδειχναν 7-8 βαθμους..
Πολυ χρησιμο μαραφετι!!!
-
ενδιαφέρον
αλλάζω λάστιχα το καλοκαίρι ( ναι, αποχωρίζομαι τα ολοκαίνουργια energy ) οπότε θα το ψήσω.
Θα σε πάρω τηλ κλάμπανε για οδηγίες -
το πιο σωστο ειναι να τα μετρατε στις κανονικες συνθηκες που λεμε στην φυσικη.δηλαδη θερμοκρασια 20 κελσιου,ατμοσφαιρικη πιεση 1 ατμοσφαιρα και βαρος του αυτοκινητου συν το βαρος του οδηγου.14αρα ζαντα πιο σωστα ειναι 30 πιεση,15αρα και 16αρα συνηθως βαζουμε 32.περνουμε αυτα σαν μετρο και σταθμο και ρυθμιζουμε πιεσεις αναλογα το που μενουμε και τι βαρος βαζουμε.το δικο μου παντος αν απο 32 που βαζω πεσουν ολα τα λαστιχα ή εστω τα 2 μονο στο 28 παραδειγμα,το αυτοκινητο αυξανει την καταναλωση του κατα 1 λ/100 χλμ.
-
photos
-
Πολύ ωραίο Geo f1, τροφοδοσία από που πήρες;
-
Σε ευχαριστω Γιαννη.
Τροφοδοδια απο την ασφαλιοθηκη..Ειχε ενα διακοπτακι και το συνεδεσε εκει ο meck.
-
-
ποσο ειπαμε οτι ειχε κοστισει το συστημα αυτο?
-
Λοιπόν το αγόρασα και εγώ (το Tpms της orange) μου βγήκε 130 ευρώ μεταφορικά -τελωνείο μέσα από ένα ταϊβανέζικο μαγαζί (ebay). Καλό είναι, το μόνο που με χαλάει είναι αυτό το mini USB που έχει για τροφοδοσία, του δίνει περιττό πλάτος, ενώ η οθόνη είναι μικρή. Πολύ μεγάλη ακρίβεια στις ενδείξεις πίεσης , ο λαστιχάς μου έπαθε πλάκα ότι έδειχνε το μανόμετρο του έδειχνε και η οθόνη!
Περι TPMS