-
Αν ήταν καλό και σωστό θα το γράφανε σε όλα τα manual.
Παιδιά δεν ανακαλύψατε την πυρίτιδα το έχουν κάνει και άλλοι και οι ειδικοί λένε ότι δεν πρέπει να γίνεται. Τα 200ml που θέλετε να ξεφορτωθείτε είναι ασήμαντη ποσότητα. -
γουατεβα
-
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
οταν το αυτοκινητο ακινητοποιηθει για μια δυο μερες παλι ολο το λαδι θα στραγκιξει στο καρτερ
αλλα παρολα αυτα δεν κολλαει με την πρωτη μιζια
οποτε δεν ειναι λαθος αυτο που ειπε το παλικαριΠολυ απλα, δε στραγγιζει ολο.
Το λαδι εχει ηδη δημιουργησει ενα λιπαντικο φιλμ γυρω απο τα κινουμενα και μη μερη και υπαρχει σε διαφορα σημεια.
Μενει μια αρκετη ποσοτητα ωστε να μη παρεις τον κινητηρα στο χερι οταν βαζεις μπρος κατοπιν ακινησιας, που δεν ειναι αξια λογου οταν μιλαμε για αλλαγη λαδιων.Lubrication system
The engine lubrication system is designed to deliver clean oil at the correct temperature and pressure to every part of the engine. The oil is sucked out the sump into the pump, being the heart of the system, than forced through an oil filter and pressure feeded to the main bearings and to the oil pressure gauge. From the main bearings, the oil passes through feed-holes into drilled passages in the crankshaft and on to the big-end bearings of the connecting rod. The cylinder walls and piston-pin bearings are lubricated by oil fling dispersed by the rotating crankshaft. The excess being scraped off by the lower ring in the piston.** A bleed or tributary from the main supply passage feeds each camshaft bearing**. Another bleed supplies the timing chain or gears on the camshaft drive. The excess oil then drains back to the sump, where the heat is dispersed to the surrounding air. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
οταν το αυτοκινητο ακινητοποιηθει για μια δυο μερες παλι ολο το λαδι θα στραγκιξει στο καρτερ
αλλα παρολα αυτα δεν κολλαει με την πρωτη μιζια
οποτε δεν ειναι λαθος αυτο που ειπε το παλικαριΠολυ απλα, δε στραγγιζει ολο.
Το λαδι εχει ηδη δημιουργησει ενα λιπαντικο φιλμ γυρω απο τα κινουμενα και μη μερη και υπαρχει σε διαφορα σημεια.
Μενει μια αρκετη ποσοτητα ωστε να μη παρεις τον κινητηρα στο χερι οταν βαζεις μπρος κατοπιν ακινησιας, που δεν ειναι αξια λογου οταν μιλαμε για αλλαγη λαδιων.Lubrication system
The engine lubrication system is designed to deliver clean oil at the correct temperature and pressure to every part of the engine. ....................................................... .............The excess oil then drains back to the sump, where the heat is dispersed to the surrounding air.Ευχαριστω για τις πληροφοριες και το ενδιαφερον για την επιλυση της 'παρεξηγησης'.
Τελικα διαπιστωνω οτι , αν μη τι αλλο, δεν θα 'προξενουσα' ζημια σε κανεναν, οπως καποιοι εντονα ισχυριστηκαν!!!
Και επιπροσθετως, για να προλαβω 'παρενεργειες', ειχα γραψει: ΠΡΟΣΟΧΗ: Οσοι εχουν Computer στο αυτοκινητο, που κανει διαγνωση βλαβων, να διαβασουν πρωτα στο manual τι κατηγορια βλαβης ειναι η διαγνωση της ελλειψης λαδιων, ωστε να μην κανουν την ενεργεια και εντοπιστει 'βλαβη' στη διαδικασια των 10 δευτερολεπτων και τρεχουν ανευ λογoυ σε τεχνικο, για 'μηδενισμο' του computer.
Αλλα καποιοι που ειναι παλιοι στο forum με 'ψαρωσαν' και ειπα να μην επιμεινω, γιατι σκεφτηκα: 'δεν ειμαι και επαγγελματιας τεχνικος, ασχολουμαι απο χομπυ' -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Ευχαριστω για τις πληροφοριες και το ενδιαφερον για την επιλυση της 'παρεξηγησης'.
Τελικα διαπιστωνω οτι , αν μη τι αλλο, δεν θα 'προξενουσα' ζημια σε κανεναν, οπως καποιοι εντονα ισχυριστηκαν!!!
Και επιπροσθετως, για να προλαβω 'παρενεργειες', ειχα γραψει: ΠΡΟΣΟΧΗ: Οσοι εχουν Computer στο αυτοκινητο, που κανει διαγνωση βλαβων, να διαβασουν πρωτα στο manual τι κατηγορια βλαβης ειναι η διαγνωση της ελλειψης λαδιων, ωστε να μην κανουν την ενεργεια και εντοπιστει 'βλαβη' στη διαδικασια των 10 δευτερολεπτων και τρεχουν ανευ λογoυ σε τεχνικο, για 'μηδενισμο' του computer.
Αλλα καποιοι που ειναι παλιοι στο forum με 'ψαρωσαν' και ειπα να μην επιμεινω, γιατι σκεφτηκα: 'δεν ειμαι και επαγγελματιας τεχνικος, ασχολουμαι απο χομπυ'Λογικα, εαν βαλεις μπρος χωρις λαδι στο καρτερ, αυτο που εχει μεινει στον κινητηρα θα 'σπασει'.
Επισης, σκεψου την αντλια λαδιου που δε θα εχει τι να ρουφηξει.
Προσωπικα δε θα ακολουθουσα τη τεχνικη σου για μερικα 'βρωμικα' ml λαδιου.
Αν θες να νιωθεις πιο καλα, αλλαζε λαδια συχνοτερα. -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Θα πειραξουν δηλαδη 10 δευτερολεπτα?? Ηδη στο μοτερ θα εχουν ξεμεινει λιγα λαδια...
Αυτο εννοουσα και αυτα τα λαδια ηθελα να ξεφορτωθω. Και τα 10 δευτερα ειναι χρονομετρημενα, οχι 'ξεχαστηκα' και εκανα μισο ή 1 λεπτο!!!. Αλλα θα δουμε απο τις απαντησεις των φιλων του forum στο topic, μπορει να υπαρχει τεχνικη λεπτομερεια που να βγαζει εντελως 'fault' την ενεργεια. Σε καθε περιπτωση, οτι ειναι υπερβολικη ενεργεια το δεχομαι, τοσο λαθος ομως; (Οσο ζεις, Μαθαινεις!)
οταν βαλεις μπροστα την μηχανη θα δουλευει με 850 στλ για 10-15 δευτερολεπτα.
ξερεις ποσες στροφες θα παρει ο στροφαλος μεχρι τοτε,μερικες 100αδες.αν νομιζεις οτι θα δωσω τα εκκατομυρια μου για να κανω τις μπουρδες που λεει ο καθενας εισαι γελασμενος.
σε λιγο θα μας πειτε να λυνουμε το μοτερ και να το καθαριζουμε με στουπι μην τυχων μεινει παλιο λαδι
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Θα πειραξουν δηλαδη 10 δευτερολεπτα?? Ηδη στο μοτερ θα εχουν ξεμεινει λιγα λαδια...
Αυτο εννοουσα και αυτα τα λαδια ηθελα να ξεφορτωθω. Και τα 10 δευτερα ειναι χρονομετρημενα, οχι 'ξεχαστηκα' και εκανα μισο ή 1 λεπτο!!!. Αλλα θα δουμε απο τις απαντησεις των φιλων του forum στο topic, μπορει να υπαρχει τεχνικη λεπτομερεια που να βγαζει εντελως 'fault' την ενεργεια. Σε καθε περιπτωση, οτι ειναι υπερβολικη ενεργεια το δεχομαι, τοσο λαθος ομως; (Οσο ζεις, Μαθαινεις!)
οταν βαλεις μπροστα την μηχανη θα δουλευει με 850 στλ για 10-15 δευτερολεπτα.
ξερεις ποσες στροφες θα παρει ο στροφαλος μεχρι τοτε,μερικες 100αδες.αν νομιζεις οτι θα δωσω τα εκκατομυρια μου για να κανω τις μπουρδες που λεει ο καθενας εισαι γελασμενος.
σε λιγο θα μας πειτε να λυνουμε το μοτερ και να το καθαριζουμε με στουπι μην τυχων μεινει παλιο λαδι
Ηρεμα!!!!
-
-
τι ηρεμα ,εδω λεει ο καθενας οτι του κατεβει.
και αμα τον αφησω τον κινητηρα για 20 δευτερα μετα θα τον πεταξω οπως ειναι στα σκουπιδια. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τι ηρεμα ,εδω λεει ο καθενας οτι του κατεβει.
και αμα τον αφησω τον κινητηρα για 20 δευτερα μετα θα τον πεταξω οπως ειναι στα σκουπιδια.Και εσυ οτι διαβαζεις στο ιντερνετ πας και το κανεις;
-
-
Ο χρήστης jerald έγραψε:
ναι, κανα δεκαλεπτο.... ειπαμε για 5 αντε 10 δευτερολεπτα το πολυ (ισως και λιγοτερο). Ε ,** αν ειναι και απο ιταλικο, ενας λογος ακομα για πεταμα**...εγινε ρε μαγκα ,ευχαριστω τα λεμε ,καληνυχτα
-
Το να ξεφορτωθείς όλο το 'βρώμικο¨' λάδι είναι αδύνατο. Κάποια μικρο ποσότητα πάλι θα μείνει. Τώρα γιατί κάποιος θα είναι διατεθειμένος να μπει σε όλη αυτή τη διαδικασία ριψοκινδυνεύοντας να πάρει το μοτέρ στο χέρι ... έτσι κι αλλιώς φίλε dbekos το ibiza σου θα τα κάψει αυτά τα 200 ml ...
-
Όταν κάνουν αναρρόφηση, δεν αφαιρούν περισσότερο λάδι απ όταν το αφήνεις να στραγγίξει?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Όταν κάνουν αναρρόφηση, δεν αφαιρούν περισσότερο λάδι απ όταν το αφήνεις να στραγγίξει?μπα.απο θειο μου που εχει μαγαζι με αλλαγες λαδιων κλπ ξερω οτι οι μονοι που ζητουν αυτη την τεχνικη ειναι οι ταξιτζηδες γιατι γινεται η αλλαγη στο τσακ μπαμ.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Όταν κάνουν αναρρόφηση, δεν αφαιρούν περισσότερο λάδι απ όταν το αφήνεις να στραγγίξει?Το ίδιο λάδι τραβάει. Βάζουν ένα μακρύ σωληνάκι απο την τρύπα του δείκτη το οποίο φτάνει μέχρι τον πάτο του κάρτερ και ρουφάει σαν καλαμάκι.
Τα 200-300ml λαδιού που μένει στη μηχανή και για το οποίο έγινε τόση φασαρία στα προηγούμενα πόστ, το κρατάει η αντλία οπότε ούτε με ρούφηγμα θα φύγει. Αν ο άλλος είναι τόσο anal retentive που να θέλει να τα βγάλει και αυτά μπορεί να δώσει μισή μιζιά (ωστε να μήν πάρει μπρός ο κινητήρας) και όπως θα γυρίσει η αντλία θα τα πετάξει. Πιστευω οτι τα 10-15 sec που γράφηκαν δέν θα κάνουν ζημιά στον κινητήρα, αλλά είναι υπερβολή γιατί δέν πρόκειται να βγεί παραπάνω λάδι απ ότι με τη μισή μιζιά.
-
Επίσης σχετικά με το ρούφηγμα απο πάνω vs. στράγγισμα απο κάτω:
Ναί μεν με το ρούφηγμα δέν θέλει σήκωμα το αμάξι, αλλά επειδή είναι μικρή η τρύπα του δείκτη αργεί πιό πολύ να τα ρουφήξει οπότε σαν χρόνος είναι ίδιος ή και χειρότερα ειδικά αν το λάδι δέν έχει ζεσταθεί.
Προσωπικά κάνω ρούφηγμα μόνο σε αυτοκίνητα που έχουν ποδιά με 100 βίδες απο κάτω, ειδάλλως το στράγγισμα είναι πιό γρήγορο.
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΚΑ ΠΟΣΤ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΠ ΟΤΟΥΣ ΜΟΝΤΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑΟΚ. Αφου ειστε ολοι τοσο σιγουροι για το αρπαγμα με μια 'μιζιά', γιατι τοσο στην ουσια ειναι τα 10 δευτερα, ζηταω συγνωμη και επειδη δεν εχω προσβαση, ας σβησουν το ποστ μου οι MOD. Aλλα δεν το εξηγει καποιος καλυτερα το θεμα προκλησης ζημιας μεσα σε 10 δευτερα και το λαδι αυτο που περισευει που ηταν (υποθετω στην τρομπα λαδιου;), ωστε να μαθουμε και οι 'αδαεις'; (χωρις κανενα ιχνος ειρωνειας.)
Για να πάρεις τη σωστή απάντηση πρέπει να σου την δώσει κάποιος που γνωρίζει καλά τις ΜΕΚ και το σύστημα λίπανσης.
Όσο μπορώ θα σου το εξηγήσω.
Το βράδυ που λέτε ότι στραγγίζει όλο το λάδι έχετε δίκηο, πλην όμως υπάρχει λάδι στο κάρτερ και η αντλία του λαδιού με την 1η στροφή της μίζας σηκώνει πίεση αμέσως στα κουζινέτα τα οποία φέρουν όχι μόνο το βάρος του στροφάλου και των μπιελών / εμβόλων αλλά και τη δύναμη της έκρηξης της ανάφλεξης, αν λείπει λοιπόν η σφηνοειδής λίπανση στα κουζινέτα και ακουμπίσει ο στρόφαλος επάνω στο λευκό μέταλλο του κουζινέτου ή το κουζινέτο της μπιέλας στον στρόφαλο ( το οποίο είναι τόσο μαλακό που σχεδόν γδέρνεται με το νύχι ) τότε έχουμε την καταστροφή του του κουζινέτου με ότι αυτό συνεπάγεται, επίσης μετά από τις 3-4 περιστροφές του κινητήρα το λάδι έχει ανέβει και στα κουζινέτα του εκκεντροφόρου ο οποίος δέχεται πολύ μεγάλα φορτία από τα ελατήρια των βαλβίδων, οι εκκεντροφόροι κάθονται σε κουζινέτα τα οποία είναι διαμορφωμένα στο καπάκι του κινητήρα, έχουν σαφώς μεγαλύτερη αντοχή αλλά και σε αυτά δεν πρέπει να ακουμπήσουν μεταξύ τους τα μέταλλα γιατί αν σπάσει η πίεση της λίπανσης εκεί πάνω, άπό τις χαρακιές που θα δημιουργηθούν θα πέσει η πίεση σε όλο το κύκλωμα της λίπανσης.
Τα 10' είναι τεράστιος χρόνος χωρίς πίεση στο κύκλωμα της λίπανσης και καταστρέφεται ο κινητήρας.
Eδώ έχει πολλά βιντεάκια, όλο και κάτι περισσότερο θα βρείς.
http://www.youtube.com/watch?v=u5RA3zHL ... re=related -
Αμα βγαλουμε τις πιπες απο τα μπουζι και δωσουμε μια μιζια γινεται δουλεια;;;
-
Ο χρήστης GA14DE έγραψε:
Αμα βγαλουμε τις πιπες απο τα μπουζι και δωσουμε μια μιζια γινεται δουλεια;;;Για πιο λόγο να το κάνεις αυτό ? Τα μέταλλα χωρίς λάδι καταστρέφονατι ακόμα και κατά την περιστροφή του στροφάλου με το χέρι, μη παίζεται με τις περιουσίες σας, τα λίγα ml που μένουν στον κινητήρα δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα, μη τρελαίνεστε.
Αδειάστε τα λάδια και το φίλτρο με ζεστό κινητήρα και είναι αρκετό, μη δυσκολεύεται την ζωή σας.
Στο λάστιχο στεγάνωσης του φίλτρου πριν το βιδώσετε αλοίψτε μια δαχτυλιά από το παληό λάδι και σφίχτε το με το χέρι, είναι αρκετό.
τεχνικές για την αλλαγή λαδιών