-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ακομα ομως περιμενω μια απαντηση απο τους υποστηρικτες της τακτικης Φερραρι/Σουμαχερ:
Τέλος, περα απο το οτι 'αυτο κανει η Φερραρι και σ' οποιον αρεσει' (πραγματι, ετσι ειναι), απαντηστε παρακαλω με το χερι στην καρδια:
Τι προτιματε σαν θεατες και οχι σαν οπαδοι; Το καθεστως Ferrari ή το καθεστως McLaren, Williams, Renault κλπ, με τις μαχες επι ισοις οροις μεταξυ Senna/Prost, Montoya/Ralf, Hakkinen/Coulthard, Alonso/Trulli κλπ κλπ.Οπως σου ανεφερα κ πιο πριν η καθε περιπτωση εχει την ιδιατεροτητα της γιατι το καθε καθεστως ειναι κ σε αμεση σχεση με ποιους πιλοτους εχει να κανει. Senna/Prost αδιαμφισβητητα εδινε ενδιαφερον στους υπολοιπους για την θεση 3 κ πισω οταν αυτοι σκοτωνοντουσαν για το 1-2. Με τα γνωστα βεβαια αποτελεσματα. Κ μην ξεχνας οτι τελικα δεν μπορεσαν να μεινουν team mate με τον ενα να αποχωρει. Κ οχι μονον αυτο, αλλα ο Γαλλος να μπλοκαρει την μεταγραφη του Senna στην Williams το 93.
Περισοτερο μ ενοχλει που οι υπολοιποι εχουν μεινει πισω σε εξελιξη παρα τ οτι ο MS ειναι the man στην Ferrari. Απο την στιγμη που ειναι ετσι σχεδιασμενο με γνωμονα την νικη (κ αποδιδει) δεν μ ενοχλει παρα καποιες νικες του RB που τις στερηθηκε χωρις λογο προς οφελος MS.Το καθεστως JPM/RS δεν μ αρεσει γιατι εχουν γινει ολοι μυλος εκει μεσα!
Το MH/DC μου ηταν αδιαφορο μια κ ο Σκοτσεζος παντα ηταν πισω απο MH με πολυ λιγες εξαιρεσεις κ εκλαμψεις.
Τωρα Αλονσο/Τρουλι δεν μου λεει τιποτα επισης μια κ ακομα κανεις δεν ειναι στο επιπεδο πρωταθλητη που να διεκδικει με αξιωσεις την ευννοια οποτε δεν μιλαμε για καποιο καθεστως περαν του νορμαλ. -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Το υποστηριζω κ εγω ότι ειχε κ εχει τυχη, απλα διαφωνω οχι με εσενα αλλα με την γενικοτερ αποψη πως λογω τυχης (κ δινουν εμφαση αρκετοι σ αυτό) εχει κανει ολες αυτες τις επιτυχιες. H τυχη παντα ειναι ένα ποσοστο που συμβαλει στην επιτυχια. Η τυχη του ήταν στο ότι δεν ειχε αντιπαλο δεος οπως παλαιοτεροι πρωταθλητες.Να και μια φορά που συμφωνούμε... σαφώς.
Το ότι η Scuderia εβαλε κωλο κατω κ δουλεψε στην αξιοπιστια ρεφαροντας για ολα τα προηγουμενα χρονια αυτό εγω δεν το θεωρω τυχη αλλα σκληρη δουλεία.
Για την παραπάνω από αξιόλογη δουλειά της Φεράρι και τη συνδρομή της τετράδας ανθρώπων που αναφέραμε κ παραπάνω δεν τίθεται θέμα, συμφωνούμε επίσης.
Όμως, η τύχη του ΜΣ στην προκειμένη περίπτωση είναι ορατή συγκριτικά με τους ομόσταβλούς του, ακριβώς επειδή οδηγούσαν επίσης την ίδια Φεράρι.
Στο ότι πολλοι λογω μεγαλης αντιπαθειας που του εχουν προσπαθουν να μειωσουν την αξια των επιτευγματων του.
Πολλοί όντως το κάνουν. Εγώ πιστεύω πως όχι... για αυτό και σε ρώτησα ειδικά για μένα.
Κ αν θες το πιστευεις ή οχι ο Senna για μενα ηταν Ο κ οχι ο MS.
Και φυσικά σε πιστεύω. Ιδιαίτερα αν ευτύχησες (όπως εγώ) να παρακολουθήσεις την καριέρα και των δυο πιλότων. Προσωπικά δεν γνωρίζω κανέναν που να έχει παρακολουθήσει την καριέρα του Σένα και να μην τον θεωρεί ανώτερο τουλάχστον του ΜΣ.
Για την ακριβεια πιο πολυ υποστηριζα JV το 97 αν κ ημουν κ με Ferrari αλλα μου την εσπασε ιδιαιτερα η τοτε συμπεριφορα MS. Αλλα από το 94 κ μετά Senna ήταν φανερο κ πασειφανες ότι η κλαση του ήταν σκαλι αν οχι σκαλια παραπανω από τους υπολοιπους.
Η μόνη μου αντίρρηση εδώ είναι πως εγώ θεωρώ το Χάκινεν ίδια κλάση με τον ΜΣ (αν κι ενα κλικ πιο κάτω το Φιλανδό.
Δεν μπορω να μην το αναγνωριζω οταν ειχε κανει αγώνες που αλλοι τριγυρω του ειχαν απλα σαστισει.
Μαζί σου κι εδώ.
Δεν διαφωνω ότι τον υποστηριζω παλευω να ειμαι αντικειμενικος πιθανον να μην το καταφερνω αλλα τουλαχιστον προσπαθω να τεκμηριωνω αποδεκτα!
Για αυτό ακριβώς ΔΕΝ μου την σπάει (συνήθως ) να κουβεντιάζω μαζί σου.
Δεν αναφερθηκα σε υπεραυτοκινητο απλα στο ότι ήταν καλυτερο της Williams. Αλλωστε σ ολα τα GP την pole ειχε ο Senna.
Όχι όμως γιατί οδηγούσε overall καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά γιατί ήταν καλύτερος οδηγός από τον (έτσι κι αλλιώς rookie τότε) Σουμάχερ.
Δεν ειχε παρει ο MS (βεβαια αυτό θα μπορουσε να οφειλεται περισσοτερο κ στις ικανοτητες του Senna).
Ακριβώς!
Του Αyrton οι εγκαταληψεις λογω ατυχηματος κ οχι λογω αναξιοπιστιας.
Εδώ έχεις απόλυτο δίκιο, δικό μου το λάθος (βασικά η μια εγκατάλειψη ήταν από ατύχημα που προκάλεσε ο Χάκινεν, αν το θυμάμαι καλά, και η άλλη απο οδηγικό λάθος του Σένα -σπινάρισε).
Αυτό που έπρεπε να περιγράψω εξαρχής ως μέγα πρόβλημα της Γουίλιαμς ήταν η ιδιαίτερα δύσκολη οδηγική της συμπεριφορά (και όχι η αναξιοπιστία που λανθασμένα έγραψα).
Μια φορα το εκανε στον πρωτο του αγωνα σιγουρα εντυπωσιακο σαν μεμονωμενο γεγονος αλλα τιποτα παραπανω.
Εδώ κάνεις λάθος!
Ο Χάκινεν έτρεξε 3 αγώνες όλους & όλους ως ομόσταβλος του Σένα το 1993, γιατί μετά έληξε η σαιζόν. Και στα 3 δοκιμαστικά πήγε εξαιρετικά συγκριτικά με τον διάσημο (και Mr.poleman) ομόσταβλό του (στο 1ο τον κέρδισε κιόλας).. κατά σειρά εκκίνησε 3ος, 3ος και 5ος. Από τους 3 αγώνες τερμάτισε μόνο στην Ιαπωνία αλλά στο βάθρο (3ος), ενώ στην Πορτογαλία έκανε οδηγικό λάθος όταν ήταν σε ψηλή θέση (δεν θυμάμαι ποια ακριβώς). Στην Αυστραλία έσπασαν τα φρένα του.
Το '94 όσες φορές τερμάτισε (8 ) ήταν κατά κανόνα στο βάθρο (6 φορές) ενώ στις υπόλοιπες 5 τον κρεμασε το αμάξι του (μηχανικές βλάβες). Είχε και 2 ατυχήματα (οδηγικά λάθη του).
Αυτά λοιπόν είναι λίαν εντυπωσιακά αποτελέσματα, ειδικά αν λάβεις υπόψη σου τα μονοθέσια που οδηγούσε. Που ειδικά το '94 ήταν τουλάχιστον μια κλάση κάτω από τις Μπενετόν & Γουίλιαμς (εδώ κολλάει ο χαρακτηρισμός 'γαϊδούρι').
Κ ουτως ή αλλιως το σημειο αναφορας ήταν κυριως στο ότι ανδρωθηκε στην McLaren κ ειχε την συμπαθεια κ συμπαρασταση του Dennis.
Συμπάθεια & συμπαράσταση είχε από τον Ντπενις. Ειδική μεταχείριση & εξοπλισμό δεν είχε όμως.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Αυτό που έπρεπε να περιγράψω εξαρχής ως μέγα πρόβλημα της Γουίλιαμς ήταν η ιδιαίτερα δύσκολη οδηγική της συμπεριφορά (και όχι η αναξιοπιστία που λανθασμένα έγραψα).
Ειχαν χασει τις ενεργητικες αναρτησεις που φορουσαν το 93
Μια φορα το εκανε στον πρωτο του αγωνα σιγουρα εντυπωσιακο σαν μεμονωμενο γεγονος αλλα τιποτα παραπανω.
Εδώ κάνεις λάθος!
Ο Χάκινεν έτρεξε 3 αγώνες όλους & όλους ως ομόσταβλος του Σένα το 1993, γιατί μετά έληξε η σαιζόν. Και στα 3 δοκιμαστικά πήγε εξαιρετικά συγκριτικά με τον διάσημο (και Mr.poleman) ομόσταβλό του (στο 1ο τον κέρδισε κιόλας).. κατά σειρά εκκίνησε 3ος, 3ος και 5ος. Από τους 3 αγώνες τερμάτισε μόνο στην Ιαπωνία αλλά στο βάθρο (3ος), ενώ στην Πορτογαλία έκανε οδηγικό λάθος όταν ήταν σε ψηλή θέση (δεν θυμάμαι ποια ακριβώς). Στην Αυστραλία έσπασαν τα φρένα του.
Το '94 όσες φορές τερμάτισε (8 ) ήταν κατά κανόνα στο βάθρο (6 φορές) ενώ στις υπόλοιπες 5 τον κρεμασε το αμάξι του (μηχανικές βλάβες). Είχε και 2 ατυχήματα (οδηγικά λάθη του).
Αυτά λοιπόν είναι λίαν εντυπωσιακά αποτελέσματα, ειδικά αν λάβεις υπόψη σου τα μονοθέσια που οδηγούσε. Που ειδικά το '94 ήταν τουλάχιστον μια κλάση κάτω από τις Μπενετόν & Γουίλιαμς (εδώ κολλάει ο χαρακτηρισμός 'γαϊδούρι').
Αναφερθηκα στο outqualify που ειπες οτι εκανε. Κ απλα λεω οτι το εκανε μια φορα κ ηταν εντιπωσιακο (ειχαν 48χιλιοστα του sec διαφορα). Κ οι επομενες εμφανισεις του εντυπωσιακες απλα σε σχεση με τον Senna no2 ηταν εστω κ γι αυτο το λιγο κ no2 θα παρεμενε αν ο Senna δεν εφευγε. Διαφωνεις;
Κ ουτως ή αλλιως το σημειο αναφορας ήταν κυριως στο ότι ανδρωθηκε στην McLaren κ ειχε την συμπαθεια κ συμπαρασταση του Dennis.
Συμπάθεια & συμπαράσταση είχε από τον Ντπενις. Ειδική μεταχείριση & εξοπλισμό δεν είχε όμως.
Αυτο κ μονο δεν του δινει καποιο avantage εστω κ ψυχολογικο εναντι του team mate του; Οχι οτι εχει κ ιδιαιτερη σημασια στην προκειμενη περιπτωση.
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Δεν χαρακτηρίζω τυχερό αυτόν που οδηγεί το καλύτερο - ταχύτερο μονοθέσιο και ειδικά στην περίπτωση του Michael...
Συμφωνώ ΑΛΛΑ όταν συμβαινει στα 4-5 τελευταία χρόνια...
Δεν είναι τύχη που έχει τέτοια αξιοπιστία???Εγώ πάντως ρε παιδιά, δεν μπορώ με τίποτα να δεχτώ ότι επι 4-5 χρόνια είναι 'τυχερός' στο θέμα της αξιοπιστίας... Ο ίδιος ο Michael έχει πει ότι δεν πιέζει 100% τον κινητήρα του βάζοντας τον κόφτη πιο χαμηλά. Αυτό είναι συνειδητή επιλογή, χάνω σε δύναμη - ιπποδύναμη, αλλά κερδίζω αρκετά στην αξιοπιστία... Αυτό δεν είναι τύχη. Ακόμα δεν μπορεί και τα 4-5 συνεχόμενα μονοθέσια που έχουν βγει από το Maranelo τα 4-5 τελευταία χρόνια να είναι όλα κατά τύχη αξιόπιστα...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Αναφερθηκα στο outqualify που ειπες οτι εκανε. Κ απλα λεω οτι το εκανε μια φορα κ ηταν εντιπωσιακο (ειχαν 48χιλιοστα του sec διαφορα). Κ οι επομενες εμφανισεις του εντυπωσιακες απλα σε σχεση με τον Senna no2 ηταν εστω κ γι αυτο το λιγο κ no2 θα παρεμενε αν ο Senna δεν εφευγε. Διαφωνεις;Το 'outqualify' αναφέρθηκε (μεταξύ άλλων) ως επιχείρημα πως ο Χάκινεν ΔΕΝ ανδρώθηκε ως Νο.2 στη ΜακΛάρεν. Το τι θα γινόταν αν δεν έφευγε ο Σένα δεν το γνωρίζω. Γνωρίζω όμως τι έγινε και επ' αυτού σχολίασα.
Αυτο κ μονο δεν του δινει καποιο avantage εστω κ ψυχολογικο εναντι του team mate του; Οχι οτι εχει κ ιδιαιτερη σημασια στην προκειμενη περιπτωση.
Ε καλά τώρα παίζουμε μου φάινεται
Αν η συμπάθεια χωρίς ιδιαίτερη μεταχείριση δίνει ψυχολογικό μειονέκτημα στον ομόσταβλο, τότε η apriori (και φημολογούμενα υπογεγραμμένη σε συμβόλαιο) αντιμετώπιση ως 1ου βιολιού της ομάδας τι δίνει στον αντίστοιχο ομόσταυλο? -
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Εγώ πάντως ρε παιδιά, δεν μπορώ με τίποτα να δεχτώ ότι επι 4-5 χρόνια είναι 'τυχερός' στο θέμα της αξιοπιστίας... Ο ίδιος ο Michael έχει πει ότι δεν πιέζει 100% τον κινητήρα του βάζοντας τον κόφτη πιο χαμηλά. Αυτό είναι συνειδητή επιλογή, χάνω σε δύναμη - ιπποδύναμη, αλλά κερδίζω αρκετά στην αξιοπιστία... Αυτό δεν είναι τύχη. Ακόμα δεν μπορεί και τα 4-5 συνεχόμενα μονοθέσια που έχουν βγει από το Maranelo τα 4-5 τελευταία χρόνια να είναι όλα κατά τύχη αξιόπιστα...
Η επίτευξη απράμιλλης αξιοπιστίας στη Φεράρι είναι δεδομένη και φαίνεται όταν τη συγκρίνεις με τις αντίπαλες ομάδες.
Από και πέρα, τα σύγχρονα μονοθέσια είναι χαρτογραφημένα έτσι στους κινητήρες & τα ηλεκτρονικά τους ώστε να μην κινδυνεύουν να 'σπάσουν' από ενδεχόμενο overdrive του οδηγού.
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Εγώ πάντως ρε παιδιά, δεν μπορώ με τίποτα να δεχτώ ότι επι 4-5 χρόνια είναι 'τυχερός' στο θέμα της αξιοπιστίας... Ο ίδιος ο Michael έχει πει ότι δεν πιέζει 100% τον κινητήρα του βάζοντας τον κόφτη πιο χαμηλά. Αυτό είναι συνειδητή επιλογή, χάνω σε δύναμη - ιπποδύναμη, αλλά κερδίζω αρκετά στην αξιοπιστία... Αυτό δεν είναι τύχη. Ακόμα δεν μπορεί και τα 4-5 συνεχόμενα μονοθέσια που έχουν βγει από το Maranelo τα 4-5 τελευταία χρόνια να είναι όλα κατά τύχη αξιόπιστα...Εδώ φίλε LYBE μου φαίνεται πως μπερδεύεις κάτι . ΔΕΝ εννοώ ότι είναι τύχη να έχουν στη φερραρι το πιο αξιόπιστο μονοθέσιο τα τελευταία 4-5 χρόνια (αυτό λέγεται σκληρή δουλειά που έχει φέρει αποτελέσματα εκ μέρους των μηχανικών ).
Είναι τύχη για ένα ΟΔΗΓΟ (στη προκειμένη περίπτωση του Schumi) να έχει για τόσο καιρό ένα αξιόπιστο και δυνατο μονοθέσιο.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Ε καλά τώρα παίζουμε μου φάινεται
Αν η συμπάθεια χωρίς ιδιαίτερη μεταχείριση δίνει ψυχολογικό μειονέκτημα στον ομόσταβλο, τότε η apriori (και φημολογούμενα υπογεγραμμένη σε συμβόλαιο) αντιμετώπιση ως 1ου βιολιού της ομάδας τι δίνει στον αντίστοιχο ομόσταυλο?Καλυτερα μην πουμε.........Θα γινουμε χυδαιοι!!!
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Από και πέρα, τα σύγχρονα μονοθέσια είναι χαρτογραφημένα έτσι στους κινητήρες & τα ηλεκτρονικά τους ώστε να μην κινδυνεύουν να 'σπάσουν' από ενδεχόμενο overdrive του οδηγού.Το παραπάνω σχόλιό μου δεν αναφέρονταν στην περίπτωση 'overdrive' από έναν πιλότο, αλλά στην δυνατότητα του κάθε πιλότου να επιλέγει τον μέγιστο ρυθμό περιστροφής του κινητήρα του.
Είναι τύχη για ένα ΟΔΗΓΟ (στη προκειμένη περίπτωση του Schumi) να έχει για τόσο καιρό ένα αξιόπιστο και δυνατο μονοθέσιο.
Ο.Κ., αυτή είναι η γνώμη σου σχετικά με το θέμα, αλλά εγώ διαφωνώ σε κάτι τέτοιο. Τύχη θα ήταν για την ομάδα της Ferrari να κατασκευάσει μια χρονιά ένα πολύ καλό μονοθέσιο και τις επόμενες να σέρνονταν.
Ίσα - ίσα που εμένα αυτή η διάρκεια με κάνει να πιστεύω πως τίποτα δεν είναι τυχαίο. -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Και φυσικά σε πιστεύω. Ιδιαίτερα αν ευτύχησες (όπως εγώ) να παρακολουθήσεις την καριέρα και των δυο πιλότων. Προσωπικά δεν γνωρίζω κανέναν που να έχει παρακολουθήσει την καριέρα του Σένα και να μην τον θεωρεί ανώτερο τουλάχστον του ΜΣ.
O Walker σου κάνει;
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Και φυσικά σε πιστεύω. Ιδιαίτερα αν ευτύχησες (όπως εγώ) να παρακολουθήσεις την καριέρα και των δυο πιλότων. Προσωπικά δεν γνωρίζω κανέναν που να έχει παρακολουθήσει την καριέρα του Σένα και να μην τον θεωρεί ανώτερο τουλάχστον του ΜΣ.
O Walker σου κάνει;
Ξέρεις, δεν τον γνωρίζω προσωπικά τον Walker (και νομίζω ούτε εκείνος εμένα )
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Από και πέρα, τα σύγχρονα μονοθέσια είναι χαρτογραφημένα έτσι στους κινητήρες & τα ηλεκτρονικά τους ώστε να μην κινδυνεύουν να 'σπάσουν' από ενδεχόμενο overdrive του οδηγού.
Το παραπάνω σχόλιό μου δεν αναφέρονταν στην περίπτωση 'overdrive' από έναν πιλότο, αλλά στην δυνατότητα του κάθε πιλότου να επιλέγει τον μέγιστο ρυθμό περιστροφής του κινητήρα του.
Όμως δεν προέρχονται όλες οι μηχανικές βλάβες από το ρυθμό περιστροφής του κινητήρα (π.χ. υδραυλικά, ηλεκτρονικά, κιβώτιο ταχυτήτων, ψαλίδια, αναρτήσεις, φρένα και πολλά άλλα)
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Όμως δεν προέρχονται όλες οι μηχανικές βλάβες από το ρυθμό περιστροφής του κινητήρα (π.χ. υδραυλικά, ηλεκτρονικά, κιβώτιο ταχυτήτων, ψαλίδια, αναρτήσεις, φρένα και πολλά άλλα)Ανέφερα ένα γενικό και κατανοητό παράδειγμα. Ο Γερμανός, το έχει δηλώσει άλλωστε πολλές φορές ο ίδιος, δεν στήνει ποτέ οριακά το μονοθέσιό του, επιλέγοντας έτσι 'χαλαρές ρυθμίεις' γενικά. Το μόνο πράγμα που δεν πρέπει να λυπάται είναι τα ελαστικά της Bridgestone...
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Είναι τύχη για ένα ΟΔΗΓΟ (στη προκειμένη περίπτωση του Schumi) να έχει για τόσο καιρό ένα αξιόπιστο και δυνατο μονοθέσιο.
Ο.Κ., αυτή είναι η γνώμη σου σχετικά με το θέμα, αλλά εγώ διαφωνώ σε κάτι τέτοιο. Τύχη θα ήταν για την ομάδα της Ferrari να κατασκευάσει μια χρονιά ένα πολύ καλό μονοθέσιο και τις επόμενες να σέρνονταν.
Ίσα - ίσα που εμένα αυτή η διάρκεια με κάνει να πιστεύω πως τίποτα δεν είναι τυχαίο.Εγώ πάλι θα επιμείνω στην άποψή σε ότι λέει η παράθεση μου. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε, άλλωστε αν συμφωνούσαμε δεν θα είχε νόημα να συζητάμε Μπορεί να είναι λάθος η άποψή μου όπως μπορεί να είναι κ η δικιά σου. Αφού δεν τα βρίσκουμε ας το αφήσουμε και πάμε γι'άλλα...
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Είναι τύχη για ένα ΟΔΗΓΟ (στη προκειμένη περίπτωση του Schumi) να έχει για τόσο καιρό ένα αξιόπιστο και δυνατο μονοθέσιο.
Ο.Κ., αυτή είναι η γνώμη σου σχετικά με το θέμα, αλλά εγώ διαφωνώ σε κάτι τέτοιο. Τύχη θα ήταν για την ομάδα της Ferrari να κατασκευάσει μια χρονιά ένα πολύ καλό μονοθέσιο και τις επόμενες να σέρνονταν.
Ίσα - ίσα που εμένα αυτή η διάρκεια με κάνει να πιστεύω πως τίποτα δεν είναι τυχαίο.Εγώ πάλι θα επιμείνω στην άποψή σε ότι λέει η παράθεση μου. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε, άλλωστε αν συμφωνούσαμε δεν θα είχε νόημα να συζητάμε Μπορεί να είναι λάθος η άποψή μου όπως μπορεί να είναι κ η δικιά σου. Αφού δεν τα βρίσκουμε ας το αφήσουμε και πάμε γι'άλλα...
Είναι 'τυχερός' ένας οδηγός που τυχαίνει να βρίσκεται σε μια πολύ καλή και αξιόπιστη Ομάδα.
Είναι 'άτυχος' κάποιος οδηγός που τυχαίνει να βρίσκεται σε μια ομάδα που ανά αγώνα μετρά σπασμένους κινητήρες.
ΔΕΝ είναι τυχαίο όμως, δεν πρόκειται για τύχη, το γεγονός ότι μια Ομάδα διατηρείται επί χρόνια στην πρώτη θέση.
Είναι καθαρά αποτέλεσμα σκληρής και μακροχρόνιας δουλειάς σε όλους τους τομείς. -
Είναι 'τυχερός' ένας οδηγός που τυχαίνει να βρίσκεται σε μια πολύ καλή και αξιόπιστη Ομάδα.
Συμφωνώ. Τώρα αν έρθουμε στον Shumacher, κάθε άλλο παρά 'έτυχε' να βρίσκεται στη Ferrari. Βρέθηκε εκεί επειδή ακριβώς τη στιγμή εκείνη φαινόταν καλύτερος! Και τελικά δικαίωσε αυτήν την εντύπωση που είχε τότε πολύς κόσμος και αποδείχτηκε πραγματικά ασύγκριτος.
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε, άλλωστε αν συμφωνούσαμε δεν θα είχε νόημα να συζητάμε Μπορεί να είναι λάθος η άποψή μου όπως μπορεί να είναι κ η δικιά σου. Αφού δεν τα βρίσκουμε ας το αφήσουμε και πάμε γι'άλλα... -
Δεν ξερω τι λετε ολοι σας αλλα εμενα μου ειναι ακομα καρφωμενη στο μυαλο και στη μνημη η πρωτη νικη του schumi to 92 sto σπα oπου υπο βροχη εκανε οτι ηθελε με το μονοθεσιο και ενω οι sena kai manshel πηγαιναν σαν κοτουλες ο rainman τους περασε σαν σταματημενους.Οσο γιατι σημερα ειναι ασυγκρατητος.Η απαντηση ειναι πολυ απλη.Τρεχει με βουτυροπαιδα και οπως ειπε και ο prost ο σουμι ανηκει στην παλια παστα οδηγων.Αυτο ομως που τον ξεχωριζει απο ολους τους οδηγους(παλαιους και συγχρονους) ειναι η σταθεροτητα στην κορυφη και αυτο μην το περνατε στο ντουκου.Επιτυχια δεν ειναι το ξεπεταγμα-φωτοβολιδα αλλα η διαρκεια.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Δεν ξερω τι λετε ολοι σας αλλα εμενα μου ειναι ακομα καρφωμενη στο μυαλο και στη μνημη η πρωτη νικη του schumi to 92 sto σπα oπου υπο βροχη εκανε οτι ηθελε με το μονοθεσιο και ενω οι sena kai manshel πηγαιναν σαν κοτουλες ο rainman τους περασε σαν σταματημενους.Οσο γιατι σημερα ειναι ασυγκρατητος.Η απαντηση ειναι πολυ απλη.Τρεχει με βουτυροπαιδα και οπως ειπε και ο prost ο σουμι ανηκει στην παλια παστα οδηγων.Αυτο ομως που τον ξεχωριζει απο ολους τους οδηγους(παλαιους και συγχρονους) ειναι η σταθεροτητα στην κορυφη και αυτο μην το περνατε στο ντουκου.Επιτυχια δεν ειναι το ξεπεταγμα-φωτοβολιδα αλλα η διαρκεια.Δεν συμφωνω κ πολυ με αυτα.Βουτυροπαιδο ο Raikkonen?Τι αλλο να κανει δηλαδη π.χ. σημερα?Με το καρο(προσβαλλω κ την λεξη!) σημερα κρατουσε πισω του Alonso,Sato,Trulli,Button,Barrichello.Oσο για την αναφορα περι Rainman ο Senna το μονο χαρακτηριστικο λαθος στη βροχη απο οτι θυμαμαι ηταν στην ισπανια οπου στην συνεχεια εβαλε οπισθεν κ το γυρισε εντος.Mε τον Schumi μου ερχονται γρηγορα 2 αγωνες στο μυαλο(Βραζηλια 2001,Βραζηλια 2003) οπου δεν τα πηγε κ τοσο καλα.Στο spa οπου αναφερεσαι ο schumi μπηκε την καταλληλη στιγμη στα πιτς κατι που του εδωσε τον αγωνα.
Please oχι παλι συγκριση Θεου-Schumi
Φιλικα -
Συμφωνα με αποκλειστικες (δικες μου ) πληροφοριες στον επομενο αγωνα θα ειναι ο ΜΣ αυτος που θα κουναει την σημαια τερματισμου σε αυτους που θα τερματισουν πισω απο αυτον (στον δευτερο/τριτο κ.ο.κ. )
Γιατί ο Michael Schumacher είναι τελικά ασύγκριτος