Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VΙ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VΙ
    • 1
    • 2
    • 142
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 168
    • 169
    • 144 / 169
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    337
    3380
    34636
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntix last edited by

      πεσμου ενα αμαξι με ανωτερη ποιοτητα απο γκολφ στην ιδια τιμη και στην ιδια κατηγορια.
      ε αμα μου πεις τωρα το bravo θα σε βρισω με το παρντον κιολας . και οταν λεω ποιοτητα λεω να μπεις να κλισεις την πορτα και βρισκεσε σε εναν αλλο κοσμο . επισεις προβληματα μου επεσε το παραθυρο δε ειναι κατι σοβαρο , σοβαρο ειναι που το Link poy εβαλα με bravo 07 να χανει τα φρενα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Ο χρήστης puntix έγραψε:
        πεσμου ενα αμαξι με ανωτερη ποιοτητα απο γκολφ στην ιδια τιμη και στην ιδια κατηγορια.
        ε αμα μου πεις τωρα το bravo θα σε βρισω με το παρντον κιολας .

        Το Megane!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nonos last edited by

          Ο χρήστης puntix έγραψε:
          πεσμου ενα αμαξι με ανωτερη ποιοτητα απο γκολφ στην ιδια τιμη και στην ιδια κατηγορια.

          Lancia delta ετσι απλα..και περιμενε και τη giullieta..Ας μη μιλησω για το νεο astra και τα σχολια που ακουγονται και ας μη μιλησω και για το πως φανηκε το νεο megane σε κατοχους γερμανικων..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            puntix last edited by

            το megane η πλαστικουρα οκ τραβα πιεσε ενα φτερο απο megane Και ελα να ξαναγραψεις .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Ο χρήστης puntix έγραψε:
              το megane η πλαστικουρα οκ τραβα πιεσε ενα φτερο απο megane Και ελα να ξαναγραψεις .

              Πως φαινεται οτι δεν εχεις μπει μεσα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                puntix last edited by

                αστρα φιλε το ειχα προπαραγγιλει και περιμενα 3 μηνες και το ακυρωσα οταν το ειδα απο μεσα .
                lancia delta ενταξει παμε στο επομενο (ντρεπομαι να μπω σε τετοια βλακια) επισεις ξεκιναει η τιμη απο 19.500 το γκολφακι μυο ειναι φουλ εξτρα με ηλιοροφη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Ο χρήστης nonos έγραψε:

                  το megane η πλαστικουρα οκ τραβα πιεσε ενα φτερο απο megane Και ελα να ξαναγραψεις .

                  Πως φαινεται οτι δεν εχεις μπει μεσα....

                  Γιατί έχει μπει σε Golf νομίζεις??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης puntix έγραψε:
                    αστρα φιλε το ειχα προπαραγγιλει και περιμενα 3 μηνες και το ακυρωσα οταν το ειδα απο μεσα .
                    lancia delta ενταξει παμε στο επομενο.

                    Μιλαω για το ολοκαινουργιο astra...
                    Ποση μυωπια........?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mark last edited by

                      Μ'αρέσει πάντως που παντού υπάρχει το ίδιο θέμα. Golf vs all Φανατικοί όλων των εθνικοτήτων πασχίζουν να πείσουν ότι έχουν το καλύτερο αμάξι.
                      Οι φανατικοί γκολφάκηδες, γουστάρουν golf. Δε χρειάζεται επεξήγηση και απόδειξη. Είναι αξίωμα. Αυτοκίνητο ή Golf.
                      Οι γάλλοι από την άλλη αντιλέγουν ως έχοντες καλύτερο κράτημα και άνεση.
                      Οι ιταλοί έχουν καλύτερο κράτημα και αυτοκίνητα με ψυχή.
                      (Οι 2 πρώτες κατηγορίες, δεν κάνουν καμμία κουβέντα για αξιοπιστία).
                      Οι φανατικοί κορεάτες λένε μετά ότι είναι πιο αξιόπιστοι και κοστίζουν τα μισά λεφτά.
                      Και μετά είναι οι σύγχρονοι γιαπωνέζοι που είναι πιο αξιόπιστοι, και έχουν καλύτερο aftersales. Μικρή μερίδα προσπαθεί να πείσει πως έχει εκολαπτόμενο supercar στα 1.6(βλ. auris στοκ που κάνει κάτω από 9' για τα 100 και πάει μαζί με στοκ rallye)
                      (Οι 2 τελευταίες κατηγορίες όπως είχα ξαναπεί έχουν όλοι από έναν τουλάχιστον καλό φίλο με golf που όλο το έχει στο συνεργείο.)
                      Γενικά έχει πολύ φάση!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        puntix last edited by

                        ναι εχω μπει καθως και πολυ πριν απο σενα στο mk1 και στο μκ2 που ειχε τοτε ο πατερας μου , προσφατα εδω και 3 χρονια εχει το πενταρι sport line οπως και ενα 6αρι που θα εχω σε 10 μερες.

                        Μιλαω για το ολοκαινουργιο astra...
                        Ποση μυωπια........?

                        για το ολοκαινουργιο του 2010 μιλαω και εγω το 1600 ατμοσφαιρα με τα 115 το οποιο βγαινει μονο 5πορτο (3θυρο σε 2 χρονια ) και τελος φεβρουαριου το 1400 με τα 140

                        αμα ειναι να κλεινω την πορτα και να μου πεφτει το παραθυρο .......

                        Ενω αν εχεις την οικογενια σου μεσα και χασεις τα φρενα σου με το bravo ... ειναι λιγοτερο σοβαρο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          audipassion last edited by

                          Ο χρήστης nonos έγραψε:
                          repeat που θυμιζει η φαση αλλα δε πειραζει..
                          Λοιπον για να τελειωνουμε γιατι εχω βαλει θεικο σουφλε στο φουρνακι.. εκεινη την εποχη 2-3 αμαξια ητανε..το 128 , η alfasud και η gs..Επισης για τη συλληψη και σχεδιαση-κατασκευη του golf μκ1 κανανε μπιλιες ενα 128,γνωστοτατα πραγματα ειναι αυτα..Τα 3 αυτα αυτοκινητα επισης ειχαν παρουσιαστει στο κοινο περι την 5ετια πριν..

                          Το περίμενα ότι θα άκουγα για 128 και sud και επιδεί λοιπόν τα έχω οδηγίσει και τα δυό το 128 το διατηρεί ακόμα σε άριστη κατάσταση ένα κόκκινο δίπορτο s ένας καλός φίλος μπορώ να σου πώ ότι μόνο φρένα έχουν καλύτερα και τα δύο από το gti .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            Ο χρήστης puntix έγραψε:
                            πεσμου ενα αμαξι με ανωτερη ποιοτητα απο γκολφ στην ιδια τιμη και στην ιδια κατηγορια.
                            ε αμα μου πεις τωρα το bravo θα σε βρισω με το παρντον κιολας . και οταν λεω ποιοτητα λεω να μπεις να κλισεις την πορτα και βρισκεσε σε εναν αλλο κοσμο . επισεις προβληματα μου επεσε το παραθυρο δε ειναι κατι σοβαρο , σοβαρο ειναι που το Link poy εβαλα με bravo 07 να χανει τα φρενα.

                            δεν σε χαλαει που το αμαξακι σου βγαζει ζημιες πιο πολλες και απο φιατ εεεεε.

                            αμα ειναι να κλεινω την πορτα και να μου πεφτει το παραθυρο .......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Ο χρήστης Mark έγραψε:
                              Μ'αρέσει πάντως που παντού υπάρχει το ίδιο θέμα. Golf vs all Φανατικοί όλων των εθνικοτήτων πασχίζουν να πείσουν ότι έχουν το καλύτερο αμάξι.
                              Οι φανατικοί γκολφάκηδες, γουστάρουν golf. Δε χρειάζεται επεξήγηση και απόδειξη. Είναι αξίωμα. Αυτοκίνητο ή Golf.
                              Οι γάλλοι από την άλλη αντιλέγουν ως έχοντες καλύτερο κράτημα και άνεση.
                              Οι ιταλοί έχουν καλύτερο κράτημα και αυτοκίνητα με ψυχή.
                              (Οι 2 πρώτες κατηγορίες, δεν κάνουν καμμία κουβέντα για αξιοπιστία).
                              Οι φανατικοί κορεάτες λένε μετά ότι είναι πιο αξιόπιστοι και κοστίζουν τα μισά λεφτά.
                              Και μετά είναι οι σύγχρονοι γιαπωνέζοι που είναι πιο αξιόπιστοι, και έχουν καλύτερο aftersales. Μικρή μερίδα προσπαθεί να πείσει πως έχει εκολαπτόμενο supercar στα 1.6(βλ. auris στοκ που κάνει κάτω από 9' για τα 100 και πάει μαζί με στοκ rallye)
                              (Οι 2 τελευταίες κατηγορίες όπως είχα ξαναπεί έχουν όλοι από έναν τουλάχιστον καλό φίλο με golf που όλο το έχει στο συνεργείο.)
                              Γενικά έχει πολύ φάση!

                              Επισης υπαρχει μικρη μεριδα που γουσταρει αυτοκινηση ,να εχει τα ματια ανοιχτα και να μη ψωνιζει σα το ζωο..εχει βαρεθει να ακουει στερεοτυπες μακακιες οπως αυτες που γραφεις (οχι οτι ειναι μακακιες απλα ειναι στερεοτυπα)επι χρονια και προσπαθει να γελασει με πασης φυσεως καημενους γενικως..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                italakias last edited by

                                Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                                repeat που θυμιζει η φαση αλλα δε πειραζει..
                                Λοιπον για να τελειωνουμε γιατι εχω βαλει θεικο σουφλε στο φουρνακι.. εκεινη την εποχη 2-3 αμαξια ητανε..το 128 , η alfasud και η gs..Επισης για τη συλληψη και σχεδιαση-κατασκευη του golf μκ1 κανανε μπιλιες ενα 128,γνωστοτατα πραγματα ειναι αυτα..Τα 3 αυτα αυτοκινητα επισης ειχαν παρουσιαστει στο κοινο περι την 5ετια πριν..

                                Το περίμενα ότι θα άκουγα για 128 και sud και επιδεί λοιπόν τα έχω οδηγίσει και τα δυό το 128 το διατηρεί ακόμα σε άριστη κατάσταση ένα κόκκινο δίπορτο s ένας καλός φίλος μπορώ να σου πώ ότι μόνο φρένα έχουν καλύτερα και τα δύο από το gti .

                                μονο που το 128 ειναι κατασκεης 1968.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Ο χρήστης Mark έγραψε:
                                  Μ'αρέσει πάντως που παντού υπάρχει το ίδιο θέμα. Golf vs all Φανατικοί όλων των εθνικοτήτων πασχίζουν να πείσουν ότι έχουν το καλύτερο αμάξι.
                                  Οι φανατικοί γκολφάκηδες, γουστάρουν golf. Δε χρειάζεται επεξήγηση και απόδειξη. Είναι αξίωμα. Αυτοκίνητο ή Golf.
                                  Οι γάλλοι από την άλλη αντιλέγουν ως έχοντες καλύτερο κράτημα και άνεση.
                                  Οι ιταλοί έχουν καλύτερο κράτημα και αυτοκίνητα με ψυχή.
                                  (Οι 2 πρώτες κατηγορίες, δεν κάνουν καμμία κουβέντα για αξιοπιστία).
                                  Οι φανατικοί κορεάτες λένε μετά ότι είναι πιο αξιόπιστοι και κοστίζουν τα μισά λεφτά.
                                  Και μετά είναι οι σύγχρονοι γιαπωνέζοι που είναι πιο αξιόπιστοι, και έχουν καλύτερο aftersales. Μικρή μερίδα προσπαθεί να πείσει πως έχει εκολαπτόμενο supercar στα 1.6(βλ. auris στοκ που κάνει κάτω από 9' για τα 100 και πάει μαζί με στοκ rallye)
                                  (Οι 2 τελευταίες κατηγορίες όπως είχα ξαναπεί έχουν όλοι από έναν τουλάχιστον καλό φίλο με golf που όλο το έχει στο συνεργείο.)
                                  Γενικά έχει πολύ φάση!

                                  Σε αυτό συμφωνώ γιατί η γκώλφο δεν πρέπει να λογίζεται ως αυτοκίνητο! Και επιτέλους έχουμε πήξει από 'συνειδητοποιημένους' αγοραστές (γιατί αγοραστές είναι και όχι οδηγοί) Golf που περιφέρονται στα φόρα προκειμένου να δικαιολογήσουν την επιλογή τους και να αναζητήσουν την επιβεβαίωση των υπολοίπων. Δεν νομίζω ότι είναι πολλοί αυτοί που παίρνουν κάποιο από τα υπόλοιπα που χαλάνε, τρίζουν, δεν πάνε κτλ που βγαίνουν με ύφος 1000 καρδηναλίων να φωνασκούν για την υπέρτατη αγορά που κάνανε και για το πόσο γαμάτο είναι το αμαξάκι τους!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pasxos last edited by

                                    Ο χρήστης puntix έγραψε:
                                    Ενω αν εχεις την οικογενια σου μεσα και χασεις τα φρενα σου με το bravo ... ειναι λιγοτερο σοβαρο

                                    Μετα απ αυτο μπορουμε να πουμε αντιο στο παιδι,μετα το ευχαριστο κυριακατικο μεσημερι που μας προσφερε..Παντα τετοια φιλος!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      audipassion last edited by

                                      Ο χρήστης italakias έγραψε:

                                      repeat που θυμιζει η φαση αλλα δε πειραζει..
                                      Λοιπον για να τελειωνουμε γιατι εχω βαλει θεικο σουφλε στο φουρνακι.. εκεινη την εποχη 2-3 αμαξια ητανε..το 128 , η alfasud και η gs..Επισης για τη συλληψη και σχεδιαση-κατασκευη του golf μκ1 κανανε μπιλιες ενα 128,γνωστοτατα πραγματα ειναι αυτα..Τα 3 αυτα αυτοκινητα επισης ειχαν παρουσιαστει στο κοινο περι την 5ετια πριν..

                                      Το περίμενα ότι θα άκουγα για 128 και sud και επιδεί λοιπόν τα έχω οδηγίσει και τα δυό το 128 το διατηρεί ακόμα σε άριστη κατάσταση ένα κόκκινο δίπορτο s ένας καλός φίλος μπορώ να σου πώ ότι μόνο φρένα έχουν καλύτερα και τα δύο από το gti .

                                      μονο που το 128 ειναι κατασκεης 1968.

                                      Το συγκεκριμένο είναι του '72 το πρώτο ιταλικό που ξεπέρασε το mki σε στρίψιμο είναι η delta.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                                        repeat που θυμιζει η φαση αλλα δε πειραζει..
                                        Λοιπον για να τελειωνουμε γιατι εχω βαλει θεικο σουφλε στο φουρνακι.. εκεινη την εποχη 2-3 αμαξια ητανε..το 128 , η alfasud και η gs..Επισης για τη συλληψη και σχεδιαση-κατασκευη του golf μκ1 κανανε μπιλιες ενα 128,γνωστοτατα πραγματα ειναι αυτα..Τα 3 αυτα αυτοκινητα επισης ειχαν παρουσιαστει στο κοινο περι την 5ετια πριν..

                                        Το περίμενα ότι θα άκουγα για 128 και sud και επιδεί λοιπόν τα έχω οδηγίσει και τα δυό το 128 το διατηρεί ακόμα σε άριστη κατάσταση ένα κόκκινο δίπορτο s ένας καλός φίλος μπορώ να σου πώ ότι μόνο φρένα έχουν καλύτερα και τα δύο από το gti .

                                        Ναι βρε καημενε μονο που τα το 128 βγηκε το '69, η gs το '70 και η alfasud το '72..To γολf τελος του '74 και ακομα και ετσι σε εκμεταλλευση χωρων και οδικη συμπεριφορα ηταν πισω..
                                        Να φανταστω οτι εχεις οδηγησει και golf gti μκ1 το οποιο ειναι εργοστασιακο και αψογο...Ασε που ειναι πολυ κοινο αμαξι οπως και η alfasud

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          puntix last edited by

                                          δεν ειπε κανεις οτι χαλανε τα υπολιπα αυτοκινητα εσεις το λετε αυτο για τα γκολφ που δεν εχεται και ιδεα κατω κατω , οπωτε οταν αποκτησετε το πρωτο γκολφ ελατε να μας τα πριξετε.
                                          προς το παρων μονο με αρχαιολογιες ασχοληστε τυπου 128 εχουν μερασει 40 χρονια κοντα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            italakias last edited by

                                            το γκολφακι ειναι του 74.
                                            η αλφασουντ το καλυτερο προσθιοκινητο .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 144 / 169
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr