-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ρε σεις το C180 Blue δεν είναι 1600cc ???
6 λίτρα για 1600 ?
1800cc turbo και παίρνω 4.6 λίτρα...
Ωχ ναι...το ξέχασα κι αυτό!!
Που τα βάζει 6λτ?
Εχει χωρο.........., πατερας ενος φιλου μου που εχει τη C200 K το τελευταιο μοντελο μου ειπε πως παιρνει 8 λιτρα
Μου φαίνεται απίστευτα άχρηστο και πέταμα χρημάτων, συν το επιπλέον βάρος των 4 επιπλέον λίτρων.
Ο,τι 2λτ άλλο ξέρω παίζει στα ~4.5λτ, που σημαίνει λιγότερα χρήματα σε λάδια, λιγότερο κακό στο περιβάλλον και γλυτώνεις και βάρος.
Λογικά έχει τεράστιο κάρτερ...δεν εξηγείται αλλιώς, γιατί στο μοτέρ δε χωράνε τόσα
-
-
Ρε συ το V6 SLK350 φίλου παίρνει 8 λίτρα και το 1600 ....6 ?!!! Είναι πολλά.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ρε συ το V6 SLK350 φίλου παίρνει 8 λίτρα και το 1600 ....6 ?!!! Είναι πολλά.Καπως πρεπει να δικαιολογησει τις τιμες και η Μερσεντες για τα αμαξια που πουλαει
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ρε συ το V6 SLK350 φίλου παίρνει 8 λίτρα και το 1600 ....6 ?!!! Είναι πολλά.
Καπως πρεπει να δικαιολογησει τις τιμες και η Μερσεντες για τα αμαξια που πουλαει
Ναι γιατί τα πουλάει τσάμπα
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ρε συ το V6 SLK350 φίλου παίρνει 8 λίτρα και το 1600 ....6 ?!!! Είναι πολλά.1.4 ατμοσφαιρικά και παίρνει 5.
-
Η Β170 (1.700cc) παίρνει 4 λίτρα λάδι, μαζί με το φίλτρο.
Η αντιπροσωπεία για αλλαγή λαδιών, φίλτρου και σύνδεση με obd ήθελε 65 ευρώ....
Τα λάδια και το φίλτρο στοίχισαν 52 ευρώ (Mobil 1, 5-30, 229.5) αγορασμένα από t-w (δε θέλω να ξέρω πόσο θα τα χρέωνε η αντιπροσωπεία). Το σύνολο για service A --> 117 ευρώ... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Λογικά έχει τεράστιο κάρτερ...δεν εξηγείται αλλιώς, γιατί στο μοτέρ δε χωράνε τόσα
Σου λέει άντε να κάψει 4λτ το πολύ, να είμαστε καλυμμένοι.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Λογικά έχει τεράστιο κάρτερ...δεν εξηγείται αλλιώς, γιατί στο μοτέρ δε χωράνε τόσα
Σου λέει άντε να κάψει 4λτ το πολύ, να είμαστε καλυμμένοι.
Δεν ειναι vaggελης group γι ανα καψει
-
Η μεγάλη ποσότητα σημαίνει οτι στη διάρκεια του χρόνου το λιπαντικό θα καταπονηθεί λιγότερο. Δηλ. μεγάλη χωρητικότητα=μικρότερη καταπόνηση στο λιπαντικό.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Η μεγάλη ποσότητα σημαίνει οτι στη διάρκεια του χρόνου το λιπαντικό θα καταπονηθεί λιγότερο. Δηλ. μεγάλη χωρητικότητα=μικρότερη καταπόνηση στο λιπαντικό.Ετσι τι να λεμε τωρα!!!! Οχι που θα καιμε και λαδια
-
Όχι και τόσο σχετικό, αλλά τέλος πάντων... Κάθε πότε τα αλλάζεις αλήθεια;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ρε σεις το C180 Blue δεν είναι 1600cc ???6 λίτρα για 1600 ?
1800cc turbo και παίρνω 4.6 λίτρα...
ναι 1.6 κομπρεσορατο ειναι
τι σχεση έχουν τα κυβικά με το πόσα λίτρα λάδι παίρνει?
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Ρε σεις το C180 Blue δεν είναι 1600cc ???
6 λίτρα για 1600 ?
1800cc turbo και παίρνω 4.6 λίτρα...
ναι 1.6 κομπρεσορατο ειναι
τι σχεση έχουν τα κυβικά με το πόσα λίτρα λάδι παίρνει?
Παίζουν ρόλο και τα κυβικά στη χωρητικότητα γιατί ανάλογα με αυτά πρέπει να το κάρτερ να έχει τη κατάλληλη χωρητικότητα για να λιπαίνει.
Δεν έχει την ίδια ανάγκη για λάδι και τους ίδιους κυλίνδρους ένα 1000άρι και ένα 5λτ
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Η μεγάλη ποσότητα σημαίνει οτι στη διάρκεια του χρόνου το λιπαντικό θα καταπονηθεί λιγότερο. Δηλ. μεγάλη χωρητικότητα=μικρότερη καταπόνηση στο λιπαντικό.Σε τελική ανάλυση δεν κερδίζεις κάτι. Αν τα 6 λίτρα καταπονούνται λιγότερο από τα 4, απλά αλλάζεις π.χ. τα 4 κάθε 5000 χλμ αντί κάθε 7500 χλμ τα 6 και είσαι στο ίδιο κόστος και πάντα με πιο φρέσκα λάδια (τυχαίο το παράδειγμα).
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Παίζουν ρόλο και τα κυβικά στη χωρητικότητα γιατί ανάλογα με αυτά πρέπει να το κάρτερ να έχει τη κατάλληλη χωρητικότητα για να λιπαίνει.Δεν έχει την ίδια ανάγκη για λάδι και τους ίδιους κυλίνδρους ένα 1000άρι και ένα 5λτ
Το εχεις διαβάσει κάπου ή το φαντάζεσαι?
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Παίζουν ρόλο και τα κυβικά στη χωρητικότητα γιατί ανάλογα με αυτά πρέπει να το κάρτερ να έχει τη κατάλληλη χωρητικότητα για να λιπαίνει.
Δεν έχει την ίδια ανάγκη για λάδι και τους ίδιους κυλίνδρους ένα 1000άρι και ένα 5λτ
Το εχεις διαβάσει κάπου ή το φαντάζεσαι?
Είναι common sense
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Η μεγάλη ποσότητα σημαίνει οτι στη διάρκεια του χρόνου το λιπαντικό θα καταπονηθεί λιγότερο. Δηλ. μεγάλη χωρητικότητα=μικρότερη καταπόνηση στο λιπαντικό.
Σε τελική ανάλυση δεν κερδίζεις κάτι. Αν τα 6 λίτρα καταπονούνται λιγότερο από τα 4, απλά αλλάζεις π.χ. τα 4 κάθε 5000 χλμ αντί κάθε 7500 χλμ τα 6 και είσαι στο ίδιο κόστος και πάντα με πιο φρέσκα λάδια (τυχαίο το παράδειγμα).
Έτσι όμως πάει και πιο μακριά το σερβις.
Κάνεις και πιο αραια το σερβις...και πληρώνεις και λιγότερα εργατικά.Προσωπικα μου φαίνεται αστειο να κρίνουμε αρνητικά έναν τέτοιο κατασκευαστή για αυτή την επιλογή του κάνοντας υποθέσεις και προβάλοντας αστεία επιχειρήματα
και γλυτώνεις και βάρος.
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Η μεγάλη ποσότητα σημαίνει οτι στη διάρκεια του χρόνου το λιπαντικό θα καταπονηθεί λιγότερο. Δηλ. μεγάλη χωρητικότητα=μικρότερη καταπόνηση στο λιπαντικό.
Σε τελική ανάλυση δεν κερδίζεις κάτι. Αν τα 6 λίτρα καταπονούνται λιγότερο από τα 4, απλά αλλάζεις π.χ. τα 4 κάθε 5000 χλμ αντί κάθε 7500 χλμ τα 6 και είσαι στο ίδιο κόστος και πάντα με πιο φρέσκα λάδια (τυχαίο το παράδειγμα).
Έτσι όμως πάει και πιο μακριά το σερβις.
Κάνεις και πιο αραια το σερβις...και πληρώνεις και λιγότερα εργατικά.Προσωπικα μου φαίνεται αστειο να κρίνουμε αρνητικά έναν τέτοιο κατασκευαστή για αυτή την επιλογή του κάνοντας υποθέσεις και προβάλοντας αστεία επιχειρήματα
και γλυτώνεις και βάρος.
Δε κατακρίνουμε κανένα...φαίνεται υπερβολικά περίεργο ένα 1600άρι να παίρνει 6λτ λάδι τη στιγμή που 2λτ παίρνουν 4.2
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Παίζουν ρόλο και τα κυβικά στη χωρητικότητα γιατί ανάλογα με αυτά πρέπει να το κάρτερ να έχει τη κατάλληλη χωρητικότητα για να λιπαίνει.
Δεν έχει την ίδια ανάγκη για λάδι και τους ίδιους κυλίνδρους ένα 1000άρι και ένα 5λτ
Το εχεις διαβάσει κάπου ή το φαντάζεσαι?
Είναι common sense
Φαίνεται πως δεν εχω την κοινή λογική λοιπόν...
καλύτερα.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?