-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Κάναμε το σερβις χρόνου της C180 blue6 λίτρα λάδι
6λτ? Γιατί τόσα πολλά?
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Κάναμε το σερβις χρόνου της C180 blue
6 λίτρα λάδι (φουλ συνθετικό shell 5w40)
φίλτρο λαδιού
υγρό υαλοκαθαριστήρων+εργασία
160 €
Εμεινα υπερευχαριστημένος απο την εξυπηρέτηση.
Ημουν όλη την ωρα πάνω απο το αμάξι και πραγματικά τέτοια προσοχή κατα τη διαρκεια του σερβις δεν έχω ξαναδεί σε αντιπροσωπεία.Πιο πολύ θα πληρώσω στο μαγαζάκι που λέγεται VW.
Αν αλλάξεις μόνο λάδια-φίλτρο υπολόγιζε ~120€
6 λιτρα λαδια εβαλε, οποτε 160-170 Ευρω και στη vw . Βεβαια πχ ο Παζαροπουλος θελει 160Ε για 4 λιτρα λαδι...
Εγώ πάντως τα άλλαξα με 110-120 €
Μιλάμε πάντα για Castrol βάσει προδιαγραφών κατασκευαστή
-
Ποσα λιτρα ομως;
-
Γύρω στα 4.
Φυσικά αν αγοράσεις μόνος σου τα λάδια απ' έξω θα σου έρθει ακόμα πιο οικονομικά.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κάναμε το σερβις χρόνου της C180 blue
6 λίτρα λάδι
6λτ? Γιατί τόσα πολλά?
Πολυ απλα γιατι τοσα παιρνει. Η C200K του 2001 (2λιτρη) παιρνει 6,5 lit με την αλλαγη φιλτρου (συμφωνα και με το manual).
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Κάναμε το σερβις χρόνου της C180 blue
6 λίτρα λάδι
6λτ? Γιατί τόσα πολλά?
Πολυ απλα γιατι τοσα παιρνει. Η C200K του 2001 (2λιτρη) παιρνει 6,5 lit με την αλλαγη φιλτρου (συμφωνα και με το manual).
ΤΕΡΑΣΤΙΟ κάρτερ!
Εμένα χωράει 4.2λτ με το φίλτρο
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κάναμε το σερβις χρόνου της C180 blue
6 λίτρα λάδι
6λτ? Γιατί τόσα πολλά?
οπως ηδη απαντησαν....τοσα παιρνει
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Κάναμε το σερβις χρόνου της C180 blue
6 λίτρα λάδι
6λτ? Γιατί τόσα πολλά?
Πολυ απλα γιατι τοσα παιρνει. Η C200K του 2001 (2λιτρη) παιρνει 6,5 lit με την αλλαγη φιλτρου (συμφωνα και με το manual).
Εγω που εχω τη C200K παιρνει με το φιλτρο λαδιου 6,5 λιτρα, οταν βγαλω και το φιλτρο 7λ
-
Δεν είναι πολλά τα 6 λίτρα. Μην ξεχνάτε ότι πρέπει να λιπάνει και τις πόρτες, τα πεντάλ κλπ
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Πολυ απλα γιατι τοσα παιρνει. Η C200K του 2001 (2λιτρη) παιρνει 6,5 lit με την αλλαγη φιλτρου (συμφωνα και με το manual).
Εγω που εχω τη C200K παιρνει με το φιλτρο λαδιου 6,5 λιτρα, οταν βγαλω και το φιλτρο 7λ
Σε 4 αλλαγες λαδιου με τα χερακια μου, μαζι με αλλαγη φιλτρου : 6,5 lit λαδι και μετα απο επανεκκινηση-ζεσταμα-σβησιμο κινητηρα και μετρημα μετα απο 15 λεπτα, ο δεικτης λαδιου ειναι στα 4/5 του min-max! (Αν θελεις δεικτη πανω απο το max, με οτι αυτο συνεπαγεται, βαζε 7 lit. Το εκανα και το επαθα και εκτοτε...-Υπενθυμιζω: κινητηρας 1998cc).
από stam69 » 04/01/10 1:33
Δεν είναι πολλά τα 6 λίτρα. Μην ξεχνάτε ότι πρέπει να λιπάνει και τις πόρτες, τα πεντάλ κλπΣε λαθος ανθρωπο εκανες το αστειακι, αλλα δεν πειραζει. Νομιζεις οτι ολοι οσοι εχουν Mercedes ειναι 'αρρωστοι'; Τοτε διαβασε αυτο:
viewtopic.php?f=6&t=40501 -
Δεν περναω το max, ισα ισα που ειμαι μεσα στα ορια. 6.5 λιτρα με φιλτρο, 7λτ χωρις. Οταν ξημερωσει θα παραθεσω και φωτο.
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Πολυ απλα γιατι τοσα παιρνει. Η C200K του 2001 (2λιτρη) παιρνει 6,5 lit με την αλλαγη φιλτρου (συμφωνα και με το manual).
Εγω που εχω τη C200K παιρνει με το φιλτρο λαδιου 6,5 λιτρα, οταν βγαλω και το φιλτρο 7λ
Σε 4 αλλαγες λαδιου με τα χερακια μου, μαζι με αλλαγη φιλτρου : 6,5 lit λαδι και μετα απο επανεκκινηση-ζεσταμα-σβησιμο κινητηρα και μετρημα μετα απο 15 λεπτα, ο δεικτης λαδιου ειναι στα 4/5 του min-max! (Αν θελεις δεικτη πανω απο το max, με οτι αυτο συνεπαγεται, βαζε 7 lit. Το εκανα και το επαθα και εκτοτε...-Υπενθυμιζω: κινητηρας 1998cc).
από stam69 » 04/01/10 1:33
Δεν είναι πολλά τα 6 λίτρα. Μην ξεχνάτε ότι πρέπει να λιπάνει και τις πόρτες, τα πεντάλ κλπΣε λαθος ανθρωπο εκανες το αστειακι, αλλα δεν πειραζει. Νομιζεις οτι ολοι οσοι εχουν Mercedes ειναι 'αρρωστοι'; Τοτε διαβασε αυτο:
viewtopic.php?f=6&t=40501Σε άλλον πήγα να το κάνω, αλλά δεν τσίμπησε (ακόμα). Συγγνώμη αν νόμισες ότι υπονοούσα εσένα...
-
7 lt παιρνει η 525 που ειναι και 3λιτρη και εξακυλινδρη.Το συνηθιζει αυτο η MB?Δηλαδη παιρνουν αναλογικα περισσοτερο λαδι και αλλοι κινητηρες της?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
7 lt παιρνει η 525 που ειναι και 3λιτρη και εξακυλινδρη.Το συνηθιζει αυτο η MB?Δηλαδη παιρνουν αναλογικα περισσοτερο λαδι και αλλοι κινητηρες της?Γιαυτό μου κάνει εντύπωση! 4λτ παίρνουν τα 2λτ BMW...6λτ τώρα σε ίδιας χωρητικότητας κινητήρα απορώ που το βάζουν...εκτός αν το κάρτερ είναι τόσο μεγάλο.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Και μου αρέσει το ψάρεμα, μα ΠΑΝΤΑ από την θέση του ψαρά!.
Η θέση 4/5 είναι η ιδανική για min – max.Θα μπορούσες να αναλύσεις το σκεπτικό αυτό διότι τόσα χρόνια στις αλλαγές λαδιών των αυτοκινήτων της οικογένειας ο δείκτης ήταν ακριβώς στο MAX (ούτε χιλιοστό πάνω, ούτε χιλιοστό κάτω).
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Και μου αρέσει το ψάρεμα, μα ΠΑΝΤΑ από την θέση του ψαρά!.
Η θέση 4/5 είναι η ιδανική για min – max.
Το μισό λίτρο η και λιγότερο που περισσεύει, το χρησιμοποιούμε για δωρεάν συμπλήρωμα στους πελάτες μας.
Συνήθως οι ‘ελεύθεροι’ δεν περνούν χρήματα για εργασία αλλαγής λαδιών.
Μα θα ρωτήσω και θέλω οπωσδήποτε απάντηση, τον φίλο τον dbekos, τα παλιά λάδια τι τα κάνει?.
Antonis-team.Αδειασμα και παραδοση σε φιλο-μαστορα που παω ενα παλιο SEAT IBIZA (mod 1997) και ελπιζω να τα διαχειριζεται σωστα (ανακυκλωση κλπ). Αλλωστε εκει κανω τη 'δουλεια' της Merc (μονο την αλλαγη λαδιων) και δινω ενα 10ευρω. (Τζαμπα δεν εχει σημερα). Απλως ο ανθρωπος γνωριζει τις 'αρρωστεις' μου και οταν δεν εχει φορτο εργασιας, με αφηνει να ασχοληθω μονος μου (αλλωστε το αφηνω τουλαχιστον 20 λεπτα να στραγγισει και μετα σηκωνω ενναλακτικα με γρυλλο τους δυο πισω τροχους. Περιττο να πω οτι εκει που δεν βγαζει ουτε σταγονα, μετα σου δινει και 100-150 ml ρέστα παλιου λαδιού).
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Και μου αρέσει το ψάρεμα, μα ΠΑΝΤΑ από την θέση του ψαρά!.
Η θέση 4/5 είναι η ιδανική για min – max.
Το μισό λίτρο η και λιγότερο που περισσεύει, το χρησιμοποιούμε για δωρεάν συμπλήρωμα στους πελάτες μας.
Συνήθως οι ‘ελεύθεροι’ δεν περνούν χρήματα για εργασία αλλαγής λαδιών.
Μα θα ρωτήσω και θέλω οπωσδήποτε απάντηση, τον φίλο τον dbekos, τα παλιά λάδια τι τα κάνει?.
Antonis-team.Αδειασμα και παραδοση σε φιλο-μαστορα που παω ενα παλιο SEAT IBIZA (mod 1997) και ελπιζω να τα διαχειριζεται σωστα (ανακυκλωση κλπ). Αλλωστε εκει κανω τη 'δουλεια' της Merc (μονο την αλλαγη λαδιων) και δινω ενα 10ευρω. (Τζαμπα δεν εχει σημερα). Απλως ο ανθρωπος γνωριζει τις 'αρρωστεις' μου και οταν δεν εχει φορτο εργασιας, με αφηνει να ασχοληθω μονος μου (αλλωστε το αφηνω τουλαχιστον 20 λεπτα να στραγγισει και μετα σηκωνω ενναλακτικα με γρυλλο τους δυο πισω τροχους. Περιττο να πω οτι εκει που δεν βγαζει ουτε σταγονα, μετα σου δινει και 100-150 ml ρέστα παλιου λαδιού).
Ολα τα συνεργεια υποχρεωτικα συνεργαζονται με εταιριεα συλλογης παλαιων ορυκτελαιων.
-
Ρε σεις το C180 Blue δεν είναι 1600cc ???
6 λίτρα για 1600 ?
1800cc turbo και παίρνω 4.6 λίτρα...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ρε σεις το C180 Blue δεν είναι 1600cc ???6 λίτρα για 1600 ?
1800cc turbo και παίρνω 4.6 λίτρα...
Ωχ ναι...το ξέχασα κι αυτό!!
Που τα βάζει 6λτ?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ρε σεις το C180 Blue δεν είναι 1600cc ???
6 λίτρα για 1600 ?
1800cc turbo και παίρνω 4.6 λίτρα...
Ωχ ναι...το ξέχασα κι αυτό!!
Που τα βάζει 6λτ?
Εχει χωρο.........., πατερας ενος φιλου μου που εχει τη C200 K το τελευταιο μοντελο μου ειπε πως παιρνει 8 λιτρα
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?