Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda MX-5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda MX-5
    • 1
    • 2
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 144
    • 145
    • 59 / 145
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    2894
    14965
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      montechristo last edited by

      Sporty του 2001 σε πολυ καλη κατασταση πουληθηκε πριν 2-3 μηνες 10,5κ. Αντιστοιχα του 2002-2003 μπορει κανεις να βρει με 12-12,5κ σε πολυ καλη κατασταση. Υπομονη χρειαζεται και καλο αυτοκινητο παντα βρισκεται.

      Τα Μκ3 αρχιζουν να πωλουνται γιατι απλουστατ εχει αρχιζει να πωλειται η facelift εκδοση. Απλο και λογικο ειναι και εχει συμβει σε καθε γενια του ΜΧ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • xenos
        xenos last edited by

        Επίσης φαίνεται να υπάρχουν πολλές ύποπτες αγγελίες στο καρ.γρ.
        Το μκ3 δεν έχει κάποιο μηχανικό θέμα.

        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          Επίσης φαίνεται να υπάρχουν πολλές ύποπτες αγγελίες στο καρ.γρ

          Δηλαδής;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • xenos
            xenos last edited by

            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

            Επίσης φαίνεται να υπάρχουν πολλές ύποπτες αγγελίες στο καρ.γρ

            Δηλαδής;

            Δηλαδής αγγελίες για αυτοκίνητα καινούρια με πολύ χαμηλή τιμή, οι οποίες εξαφανίζονται μετά όλες μαζί κλπ.

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jbk last edited by

              Μαλλον μιλας για καποια παραεισαγωγης? Αληθεια, πως τα πας με το μπλοκε?!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • xenos
                xenos last edited by

                Ο χρήστης jbk έγραψε:
                Μαλλον μιλας για καποια παραεισαγωγης?

                Δεν ξέρω τι είναι αλλά είναι τουλάχιστον ύποπτα.

                Αληθεια, πως τα πας με το μπλοκε?!

                Καλά, το μαθαίνω σιγά σιγά για να μην έχουμε εκπλήξεις. Το αμάξι πατάει πολύ καλύτερα και το νιώθεις πιο γρήγορο μιας και δεν χαζοσπινάρει πλέον. Αν αλλάξω κάποια στιγμή κ αυτά τα παλιολάστιχα που φοράω σε συνδυασμό με τις αντιστρεπτικές από ΡΧ8 που ψάχνω, νομίζω ότι θα έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα.

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jbk last edited by

                  Σε εχει δυσκολεψει- ξαφνιασει καπου? Ποιο εβαλες τελικα? Απο Αμερικη το εφερες? Τελωνειο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • xenos
                    xenos last edited by

                    Ο χρήστης jbk έγραψε:
                    Σε εχει δυσκολεψει- ξαφνιασει καπου?

                    Μπορώ να πω όχι. Απλά δεν θέλω εκπλήξεις και αυξάνω ρυθμό σταδιακά.

                    Ποιο εβαλες τελικα?

                    Το ΟΕΜ του 2.0.

                    Απο Αμερικη το εφερες?

                    ναι ναι!

                    Τελωνειο?

                    Ποιο τελωνείο? Το γλίτωσα!

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      charmak66 last edited by

                      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                      οποτε πας σε ΜΚ3 1800ρακι και βαζεις ενα μπλοκεδακι μονος σου

                      αξίζει ρε γμτ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                        οποτε πας σε ΜΚ3 1800ρακι και βαζεις ενα μπλοκεδακι μονος σου

                        αξίζει ρε γμτ;

                        Ποιο πράγμα ακριβώς αν αξίζει να σε βοηθήσω στην σκέψη σου?
                        (στείλε πμ αν δεν θέλεις να γράψεις εδώ)

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Ο χρήστης xenos έγραψε:

                          οποτε πας σε ΜΚ3 1800ρακι και βαζεις ενα μπλοκεδακι μονος σου

                          αξίζει ρε γμτ;

                          Ποιο πράγμα ακριβώς αν αξίζει να σε βοηθήσω στην σκέψη σου?
                          (στείλε πμ αν δεν θέλεις να γράψεις εδώ)

                          Το να προτιμήσεις ένα 1.8 nc για να γλιτώσεις το τρελό ψάξιμο και τα πολλά χρόνια στην πλάτη ενός καλού 1.8 nbfl. Φυσικά με την προϋπόθεση ότι ένα nc 2.0 μας δυσκολεύει στην απόκτηση και στην συντήρηση (μικτή, τέλη κλπ κλπ)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                            Το να προτιμήσεις ένα 1.8 nc για να γλιτώσεις το τρελό ψάξιμο και τα πολλά χρόνια στην πλάτη ενός καλού 1.8 nbfl. Φυσικά με την προϋπόθεση ότι ένα nc 2.0 μας δυσκολεύει στην απόκτηση και στην συντήρηση (μικτή, τέλη κλπ κλπ)

                            Tα 1.8 nbfl βρίσκονται σε νορμάλ τιμές αν περιμένεις. Καλά είναι αλλά θα είναι φορτωμένα με χρόνια και ανάλογα με τον οδηγό, φθορές. Το nc κατηγορείται για πολλά αλλά τα περισσότερα δε νομίζω ότι ευσταθούν. Μόνο στο ότι το μοτέρ του ΝΒ ήταν πιο ανθεκτικό σε φτιαξίματα ισχύει στάνταρ όπως έχει φανεί. Κατά τα άλλα το nc έχει πολύ περισσότερη ακαμψία, ένα ροπάτο μοτέρ (δες τις αντίστοιχες ροπές του 'δυνατού' nb 1.8 vvt και του ταπεινού καημένου nc). Επίσης είναι κλάσεις πιο ασφαλές (rollbar, 4*a/b), λίγο πιο βαρύ (γιατί λέει ο καθένας ότι θέλει) και με φρενάρες (290/280μμ). Το 2.0 σε σκίζει από παντού, οπότε...

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kyr80 last edited by

                              Ο χρήστης xenos έγραψε:

                              Το να προτιμήσεις ένα 1.8 nc για να γλιτώσεις το τρελό ψάξιμο και τα πολλά χρόνια στην πλάτη ενός καλού 1.8 nbfl. Φυσικά με την προϋπόθεση ότι ένα nc 2.0 μας δυσκολεύει στην απόκτηση και στην συντήρηση (μικτή, τέλη κλπ κλπ)

                              Tα 1.8 nbfl βρίσκονται σε νορμάλ τιμές αν περιμένεις. Καλά είναι αλλά θα είναι φορτωμένα με χρόνια και ανάλογα με τον οδηγό, φθορές. Το nc κατηγορείται για πολλά αλλά τα περισσότερα δε νομίζω ότι ευσταθούν. Μόνο στο ότι το μοτέρ του ΝΒ ήταν πιο ανθεκτικό σε φτιαξίματα ισχύει στάνταρ όπως έχει φανεί. Κατά τα άλλα το nc έχει πολύ περισσότερη ακαμψία, ένα ροπάτο μοτέρ (δες τις αντίστοιχες ροπές του 'δυνατού' nb 1.8 vvt και του ταπεινού καημένου nc). Επίσης είναι κλάσεις πιο ασφαλές (rollbar, 4*a/b), λίγο πιο βαρύ (γιατί λέει ο καθένας ότι θέλει) και με φρενάρες (290/280μμ). Το 2.0 σε σκίζει από παντού, οπότε...

                              Αλλά σ'αρέσει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • xenos
                                xenos last edited by

                                Ο χρήστης kyr80 έγραψε:

                                Το 2.0 σε σκίζει από παντού, οπότε...

                                Αλλά σ'αρέσει...

                                Βρε και μου αρέσει και αν ήταν και 1.8Τ να δεις πως θα μου άρεσε!

                                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  charmak66 last edited by

                                  Ο χρήστης xenos έγραψε:

                                  Το να προτιμήσεις ένα 1.8 nc για να γλιτώσεις το τρελό ψάξιμο και τα πολλά χρόνια στην πλάτη ενός καλού 1.8 nbfl. Φυσικά με την προϋπόθεση ότι ένα nc 2.0 μας δυσκολεύει στην απόκτηση και στην συντήρηση (μικτή, τέλη κλπ κλπ)

                                  Tα 1.8 nbfl βρίσκονται σε νορμάλ τιμές αν περιμένεις. Καλά είναι αλλά θα είναι φορτωμένα με χρόνια και ανάλογα με τον οδηγό, φθορές. Το nc κατηγορείται για πολλά αλλά τα περισσότερα δε νομίζω ότι ευσταθούν. Μόνο στο ότι το μοτέρ του ΝΒ ήταν πιο ανθεκτικό σε φτιαξίματα ισχύει στάνταρ όπως έχει φανεί. Κατά τα άλλα το nc έχει πολύ περισσότερη ακαμψία, ένα ροπάτο μοτέρ (δες τις αντίστοιχες ροπές του 'δυνατού' nb 1.8 vvt και του ταπεινού καημένου nc). Επίσης είναι κλάσεις πιο ασφαλές (rollbar, 4*a/b), λίγο πιο βαρύ (γιατί λέει ο καθένας ότι θέλει) και με φρενάρες (290/280μμ). Το 2.0 σε σκίζει από παντού, οπότε...

                                  Δεν είναι πιο αργό;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    odyssey last edited by

                                    Roll bar παίρνουν και τα ΝΑ/NB/FL και μάλιστα πολύ πιο βαρβάτα
                                    Απο την άλλη δεν ειναι στον στάνταρντ εξοπλισμό, και άρα πρέπει να το αγοράσεις απο εξωτερικο και να το βάλεις η να πάς να στο βάλουν... κάτι σαν το μπλοκέ του 1.8 NC

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Ο χρήστης xenos έγραψε:

                                      Το 2.0 σε σκίζει από παντού, οπότε...

                                      Αλλά σ'αρέσει...

                                      Βρε και μου αρέσει και αν ήταν και 1.8Τ να δεις πως θα μου άρεσε!

                                      Τώρα θα έρθει ο italakias και θα σου πεί οτι θα σκοτωθείς
                                      Σκέφτεσαι το superchqrging ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jbk last edited by

                                        To 1.8 NC ειναι αρκετα πιο γρηγορο. Καπου ειχα διαβασει και συγκριτικο και 0-100 ηταν γυρω στο 8,5 ενω το ΝΒ 8,9. Σε ρεπριζ γυρω στο 1δλ γρηγοροτερο σε ολες τις σχεσεις. Απλα το ΝΒ (ΣΠΟΡΤΥ) ηταν πιο 'στημενο' ελεω στανταρ μπλοκε. Εχοντας οδηγησει και τα δυο και οντας πλεον κατοχος 1.8 nc rc, με σιγουρια μπορω να σου πω οτι το NC ειναι συνολικα πολυ καλυτερο αυτοκινητο και κυριως πιο φιλικο και προοδευτικο στο οριο. Αν το θες βεβαια πιο φιλικο...γιατι καποιοι γιαυτο και μονο προτιμουν το ΝΒ. Μην ξεχνας οτι το NC δεν ειναι 126 αλογα που ανακοινωνει η Μαζντα, ειναι αρκετα παραπανω...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • xenos
                                          xenos last edited by

                                          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                          Δεν είναι πιο αργό;

                                          Πιο συγκεκριμένα? Το nc από το nb?

                                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • xenos
                                            xenos last edited by

                                            Ο χρήστης odyssey έγραψε:
                                            Roll bar παίρνουν και τα ΝΑ/NB/FL και μάλιστα πολύ πιο βαρβάτα
                                            Απο την άλλη δεν ειναι στον στάνταρντ εξοπλισμό, και άρα πρέπει να το αγοράσεις απο εξωτερικο και να το βάλεις η να πάς να στο βάλουν... κάτι σαν το μπλοκέ του 1.8 NC

                                            Άλλο τι έχει, άλλο τι παίρνει. Όλα τα παίρνουν όλα τότε.

                                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 59 / 145
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr