Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 - αλλαγή δίσκου-πλατώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. SUZUKI SX4 - αλλαγή δίσκου-πλατώ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    130
    4098
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jazleas last edited by

      Την προηγούμενη βδομάδα που είχα πάει στην Fiat για το πρόβλημα στο δίσκο, ενώ εξηγούσα την περίπτωση στον υπεύθυνο, κάποιος που ήταν δίπλα και άκουγε την συζήτηση μας είπε ότι και το δικό του SX4 όταν πήγε να ανέβει σε μια ράμπα του παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα. Απορώ πώς με τόσες περιπτώσεις η Fiat και η Suzuki δεν έχουν εκδόσει κάποια οδηγία για την αντικατάσταση του εν λόγω εξαρτήματος. Σκέψου να πάς σε καμιά ερημιά στηριζόμενος στο ότι έχεις τετρακίνητο όχημα και να μείνεις από δίσκο και μετά να ψάχνουν να σε βρουν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • ?
        A Former User last edited by

        Όποιος νομίζει ότι επειδή έχει κίνηση στους 4 τροχούς μπορεί να το παίζει και τζίπ είναι πολύ γελασμένος... Αν μάλιστα η κίνηση του προκύπτει με συμπλέκτη ακόμα χειρότερα...
        Από την άλλη βέβαια ξεθαρρεύει κανείς όταν βλέπει ότι σε κάποια αυτοκίνητα λειτουργεί καλά... δυστυχώς το SX4 δεν είναι από αυτά...
        Αξίζει να διερευνήσετε αν τυχόν υπάρχει σχετική οδηγία ή ανάκληση που όμως στην Ελλάδα επιλέγουν να αγνοούνε... (δεν θα είναι η πρώτη φορά...)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikosa2009 last edited by

          Telika shmera to prwi pou phre thl h filh mou sthn antiproswpia ths eipane na mhn anysixoune giati den exei tpt k na paei na to parei. Apla epidi einai kainourgio thelei ligo prosoxh sthn arxh, an emfanistei kati tha to ksanadoune sto service ths eipane. Alla amfivalw an tha anteksei mexri tote o diskos giati kata 99% einai elatwmatikos opos k stis dikes sas martyries....den borei na myrize toso polu gia dyo meres! Tha eprepe na ta kanoune anaklhsh efoson exoun tosa peristatika k talaipwroun ton kosmo.....oi kseftiles.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            drdino last edited by

            Τι προσοχή θέλει δλδ; Ταλκ να μην συγκαεί;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kon5 last edited by

              Φτου φτου μην πάθει τπτ το δικό μου. Πάντως μέχρι σήμερα στα 24000 χλμ πρπ δεν έχει κάνει τπτ ο συμλέκτης και έχει πάει και σε κακοτραχαλα μέρη και αρκετές φορές σε χιόνι και μερικές άμμο.

              Μόνο μην δει το thread ο πάσχος ο αχμάκης, αυτή η μαυρόγατα γιατί την κάτσαμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cosneo last edited by

                Θα αρχίσουν να φοβούνται και τα ... ξαδερφάκια σε λίγο! Και εγώ με το Splash (από το ίδιο εργοστάσιο βγαίνουν) με 10.000 χλμ πλέον και ένα δύσκολο καλοκαίρι -αν είχε και τερακίνηση θα ήταν απίστευτο- δεν έχω κανένα πρόβλημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  atrias last edited by

                  κι εγώ με 30.000χλμ στο SX4 (προχτές έκανα το σχετικό service) κανένα πρόβλημα

                  έχω βρεθεί κάποιες φορές σε χιόνι και λάσπη και χώμα αλλά δεν έχει τύχει να κολλήσω πουθενά και να το ζορίσω και γενικά ήμουν πάντα πολύ ευγενικός με τον συμπλέκτη σε ότι αμάξι πέρασε από τα χέρια μου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nikosa2009 last edited by

                    Ξέχασα να αναφέρω οτι δεν έπαιρνε καλά κ τις ταχύτητες και μόλις το είπανε στον αντιπρόσωπο το έβαλε μέσα και κάτι αλλάξανε στον συμπλέκτη. Μην με ρωτήσετε τη γιατι δεν γνωρίζω....Βεβαια δεν πλήρωσε τίποτα, ενοείται είναι στην εγγύηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      atrias last edited by

                      από τα όσα διάβασα σχετικά με τα προβλήματα στο συμπλέκτη στα SX4 μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι αυτοί που είχαν αυτό το πρόβλημα είχαν πάρει 'σχετικά κοντά χρονικά' τα αυτοκίνητά τους.
                      πράγμα που αν συμβαίνει οδηγεί σε υποψία για ελαττωματική παρτίδα συμπλεκτών στο εργοστάσιο οπότε αν είναι έτσι θα πρέπει σίγουρα να καλυφθούν από εγγύηση

                      αν θέλουν όσοι αντιμετώπισαν το πρόβλημα ας μας αναφέρουν πότε αγόρασαν το αυτοκίνητο ή το πότε κατασκευάστηκε αν φαίνεται πουθενά στην άδεια για να δούμε αν βγει καμιά άκρη με αυτό το θέμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jazleas last edited by

                        Το δικό μου το αγόρασα στις 28/01/2009 (Sedici). Μήπως ο αριθμός πλαισίου θα βοηθούσε περισσότερο? Πάντως είναι απαράδεκτο να έχεις ένα αυτοκίνητο 8 μήνες και να πρέπει να πληρώσεις 400 ευρώ τουλάχιστον για μια ζημιά για την οποία δεν ευθύνεσαι και στην βαπτίζουν ως 'κακή χρήση'.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          only-japan last edited by

                          Θα συμφωνησω με atrias. Ισως να υπαρχει προβληματικη παρτιδα. Εχω ακουσει και εγω απο γνωστους μου αλλα δυο περιστατικα για δισκο με SX4 αλλα δε θυμαμαι περιοδους που τα αγορασαν.
                          Φανταστητε ποσα περιστατικα υπαρχουν ακομα για τα οποια δε ξερουμε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zidtozic last edited by

                            Kαλησπέρα παιδιά... περίμενα 3 μηνες για να δώ μια τέτοια συζήτηση... (και νομιζα οτι ημουν ο μονος)

                            Εμένα εβγαλε τη 2η μέρα που το πήρα δισκο πλατο.. στα 150 χλμ που του ειχα κανει..

                            Απο τη 1η στιγμη που μπήκα μυριζε καμμενο.. και το ειπαμε στον αντιπροσωπο και μας λεει ειναι καινούργιο... ετσι μυριζουν στην αρχη...

                            Την 2η μέρα αρχισε ξαφνικα να πατιναρει και ΤΕΛΟΣ...

                            Οδικη βοηθεια κτλ...

                            Μου τα αλλάξανε ολα στην εγγύηση και δε πλήρωσα φράγκο..... αλλά ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ηταν τόσο μεγάλο που ειλικρινα.... δεν εχω ξανανιωσει...

                            Περαστικα μας....

                            Υ.Γ ΜΕτά την αλλαγη δισκο πλατο και κατι ρουλεμαν που αλλαξαν προληπτικα καμία μυρωδια... και παω αυριο για service 7.000 xlm λιπανση... οπως φαινεται απλα ειναι η παρτίδα ελλατωματικη,,,

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • X
                              xpirakox last edited by

                              Κύριοι καλησπέρα.
                              Ως ιδιοκτήτης ενός καινούριου sx4 (το παρέλαβα από αντιπροσωπεία νταλιάνη θεσσαλονίκη) 30/07/2009), αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα. Την πρώτη ημέρα και μόλις το παρέλαβα (λίγα μέτρα μακριά από την αντιπροσωπέια) κάτι μου μύρισε...... Άντε είπα καινούριο αυτοκίνητο είναι μέχρι να στρώσουν το μηχανικά μέρη θα μυρίσει, θα βρωμίσει κτλ. Υπ όψιν μετά από 1 1/2 μήνα που το έχω στη κατοχή μου (μόνο εγώ το έχω οδηγήσει) το αυτοκίνητο έχει 4000 χλμ εκ των οποίων τα 3500 χλμ έχουν γίνει σε εθνική οδό, τα 400 χλμ σε περιφερειακή θεσσαλονίκης και τα 100 βαριά βαριά στο κέντρο. Λοιπόν πριν από κανένα μήνα σε μία ανηφόρα με μεγάλη κλίση και ξεκινώντας το αμάξι μύρισε λίγο πιο έντονα. Μετά από καμία εβδομάδα σε μία ράμπα (μιλάμε για απλά πράγματα....όχι ζόρισμα ξαναμύρισε). Λέω άντε να δούμε πότε θα πάψει να είναι καινούριο. Τελικά και διαβάζοντας αυτό το φόρουμ το έψαξα το θέμα και εχθές ήμουν στο συνεργείο της αντιπροσωπέιας. Να σημειώσω ότι έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από την αντιμετώπιση και φυσικά το περιβάλλον (υποδειγματικό συνεργείο) αλλά δυσαρεστημένος από τις απαντήσεις. Ο κύριος Αναστασάκης λοιπόν (αρχιμηχανικός και από ότι φαίνεται εξαίρετος άνθρωπος) από την αρχή έδειξε να κατανοεί το πρόβλημα το οποίο σύμφωνα με αυτόν οφείλεται στα οικολογικά υλικά από τα οποία είναι κατασκευασμένος ο δίσκος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Μου είπε λοιπόν ότι όντος υπάρχει πρόβλημα και φθείρεται εξαιρετικά εύκολα ο δίσκος. Ο άνθρωπος και προς τιμήν του έφτασε σε τέτοιο βαθμο ειλικρίνειας που μου είπε να είμαι γενικά πολύ ευγενικός με το συμπλέκτη και ότι.......ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΣΤΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΑΝΗΦΟΡΑΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΛΙΣΗ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΝΑ ΤΣΟΥΛΗΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΜΕ ΦΟΡΑ. Φυσικά δε πίστευα στα αυτιά μου και φυσικά γελούσαμε και οι δύο. Το θέμα είναι ότι επειδή ο δίσκος θεωρείται αναλώσιμο υλικό η μαμά εταιρία δεν δικαιολογεί την αλλαγή του εντός εγγυήσεως (δηλαδή δεν παραδέχεται την απουσία ουσιαστικών προδιαγραφών για το συγκεκριμένο εξάρτημα το οποίο όπως φαίνεται δημιουργεί πρόβλημα σε πολύ κόσμο) και το χρεώνεται ο αγοραστείς λίγο μετά την αγορά του κατά τα άλλα εξαιρετικού sx4.
                              Ο άνθρωπος μου έδωσε λύση στο πρόβλημα αφού μου είπε ότι μπορούμε να βάλουμε υπερενισχυμένο δίσκο ο οποίος κοστίζει ακριβά και τον βάζει σε αγωνιστικά αυτοκίνητα (600 ευρώ - έπαθα εγκεφαλικό κ γι αυτό δεν ρώτησα αν συμπεριλαμβανονται τα εργατικά - μάλλον όχι).
                              Επιμένω ότι το συνργείο τους είναι καταπληκτικό και οι άνθρωποι δουλεύουν ρολόι και δίνουν λύσεις απλά εγώ δεν μπορώ να δεχτώ το κόστος μιας αστοχίας υλικού την οποία η μαμα εταιρία δεν αποδέχεται επειδή πρόκειται για αναλώσιμο εξάρτημα.
                              Τέλοσπάντων σήμερα πήγα στην αντιπροσωπεία και αύριο μεθαύριο θα συναντήσω έναν επιθεωρητή από αθήνα (της Suzuki ) συνεπώς μπορώ να μεταφέρω το παράπονο μαζικά.
                              ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΕΔΩ......ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΤΥΠΩΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΔΩΣΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ.
                              Δεν ξέρω τί θα καταφέρω αλλά τουλάχιστον θα ακουστούν οι φωνές μας.

                              Με εκτίμηση στην όμορφη κοινότητα
                              Μυλωνάς Σπύρος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Ο χρήστης xpirakox έγραψε:
                                ... την οποία η μαμα εταιρία δεν αποδέχεται ...

                                Αυτό ακριβώς θα πρέπει να επιδιώξεται να πάει στη 'μαμά εταιρία' και όχι στην ελληνική μαμά εταιρία. Να φτασει στο εξωτερικό και όχι μόνο στα αυτιά του έλληνα εισαγωγέα που πιθανόν να ιδρώνουν λόγω του κόστους αντικαταστασης αλλά και να μην ιδρώνουν όταν οι πελάτες το αποδέχονται.

                                ΥΓ 1. Εδώ σε άλλο topic (στο Mitsubishi Outlander) έφτασαν στο εξωτερικό με mails και επιστολες για την αναβάθμιση του προγράμματος του Gps τους και καταφεραν επικοινωνία όχι για κάτι σοβαρότερο και ακριβότερο αναλώσιμο υλικό που έχει σχέση με την κίνηση του αυτοκινήτου!!!

                                ΥΓ 2. Ούτε στο Splash μου, ούτε στο 3θυρο GV (που έχω δανεικό εδώ και 2 μέρες (με 1000χλμ)) δεν δείχνουν τέτοια σημάδια ο συμπλέκτης τους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xpirakox last edited by

                                  Φίλε μου ο ίδιος ο αρχιμηχανικός μου είπε ότι το GV το 3θυρο φοράει ακριβώς την ίδια μηχανή με το sx4 και δυστυχώς διαθέτει τον ίδιο οικολογικό δίσκο!!!! Συνεπώς ......

                                  Το προηγούμενο μοντέλο βέβαια δεν είχε οικολογικό δίσκο όπως και το τωρινό το 5θυρο. Βγάλε άκρη!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Ο χρήστης xpirakox έγραψε:
                                    Φίλε μου ο ίδιος ο αρχιμηχανικός μου είπε ότι το GV το 3θυρο φοράει ακριβώς την ίδια μηχανή με το sx4 και δυστυχώς διαθέτει τον ίδιο οικολογικό δίσκο!!!! Συνεπώς ...... !!!

                                    Το ξέρω και θα το τυραννήσω ιδιαίτερα το ΣΚ με ρυμούλκηση σκάφους και εκτός δρόμου βόλτες και θα το τεστάρω! Φαντάζομαι θα φανεί η ποιότητα του. (Στην αρχή του καλοκαιριού έρειξε το σκάφος στην θάλασσα απο την άμμο και δεν μου έδωσε τέτοια σημάδια ... αλλά δεν κόλλησε κιόλας).

                                    Τον συγκεκριμένο αρχιμηχανικό τον εκτίμησα και εγώ για τους τρόπους του, την ευγένια και την επαγγελματικότητα του!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jazleas last edited by

                                      Επειδή πρέπει να λέμε και του στραβού το δίκιο, θεωρήσα πως θα ήταν πρέπων να αναφέρω πως τελικά αφου είδαν οτι το αυτοκίνητο πλέον άρχισε να πατινάρει και δεν είχε πολλή ζωή ο δίσκος, δέχτηκαν τελικά από την FIAT να με καλύψουν στην εγγύηση. Απλά ελπίζω ο νέος δίσκος που θα μου βάλουν να έχει μεγαλύτερη διάρκεια και να μην είναι ελλάτωματικός όπως ο πρώτος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elvet
                                        elvet last edited by

                                        Το Sedici diesel του πατέρα μου μετά από 11000 km και 9 μήνες δεν έχει μυρίσει καθόλου, ούτε διαμαρτυρήθηκε σε δύσκολες συνθήκες... είμαστε τυχεροί ή είναι λιγότερο 'οικολογικός ' ο δίσκος στα diesel?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kon5 last edited by

                                          Άγνωστο. Το δικό μου sx4 βενζίνης έχει φτάσει τα 26.000 χλμ χωρίς κανένα μηχανολογικό πρόβλημα. Παρελήφθη Μάϊο του 07'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            anouvis last edited by

                                            Αγόρασα τον Απρίλιο του 2008 ένα SUZUKI SX4 και ήμουνα πολύ ευχαριστμένος. Όταν το πήγα για σερβις στα 14.000 χλμ μου άλλαξαν τακάκια με τη δικαιολογία ότι έφτεγα εγώ. Το αυτοκίνητο αυτό έκανε τα χλμ αυτά στην εθνική οδό και καθόλου δεν το είχα χρησιμοποιήσει στην κίνηση. Πλήρωσα περίπου 340 ευρώ και αφού βεβαίως διαμαρτυρήθηκα μου είπαν ότι ήταν οικολογικά και φθείρονται εύκολα. Τώρα έχει 23.000 χιλ και παρουσιάζει εδώ και πολύ καιρό (από τα 15.000 χιλ) πρόβλημα όταν βάζεις την πρώτη και τη δεύτερη ταχύτητα την οποία δεν παίρνει εύκολα. Η αντιπροσωπεία που το πήγαμε για το σερβις μας είπε ότι είναι εντάξει.. το πρόβλημα όμως παραμένει...Περιμένω τα σχόλιά σας....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr