-
Ο χρήστης piko έγραψε:
Ναι καλά...όπως θα καταλάβει ότι δεν χρειάζονται 4 ώρες για την διαδρομή Ιτέα-Δροσοχώρι!!
Σίγουρα όχι. Αλλά Αράχωβα- Δροσοχώρι;;
Έγώ ένα έχω να πώ : Σάββατο 5 Ιουνίου 2004. ΕΓΕΡΤΗΡΙΟ 03:30h ...ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!
-
Ο χρήστης nilafzr έγραψε:
Ναι καλά...όπως θα καταλάβει ότι δεν χρειάζονται 4 ώρες για την διαδρομή Ιτέα-Δροσοχώρι!!
Σίγουρα όχι. Αλλά Αράχωβα- Δροσοχώρι;;
Έγώ ένα έχω να πώ : Σάββατο 5 Ιουνίου 2004. ΕΓΕΡΤΗΡΙΟ 03:30h ...ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!
Ορίστε ρε Παναγιώτη....μας κάνει και σκόντο 1 ώρα!!Απο 02:30 το πήγε 03:30!!....Ε ρε τι εχουμε να τραβήξουμε!!
Δεν μου λές Νίκο?!!....Πρωινό θα τρώμε (μην ξεχνιόμαστε) ή να πάρουμε μαζί ξηρά τροφή!?!
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
μπερδεμένα τα νέα από την κύπρο: οι τεχνικοί έφοροι δεν έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αντλίες νερού του 307, και έχει προγραμματιστεί νέα συνάντησή τους με την ομάδα της πεζώ για τις 26 μαϊου, για την έκδοση οριστικής απόφασης.οι xsara βρέθηκαν καθ' όλα νομότυπες. αν τελικά ακυρωθεί ο gro, οι βαθμοί της νίκης πάνε στον seb...
Δεν είναι ίδια τα εξαρτήματα μεταξύ Peugeot / Citroen?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
- Την αλλαγές ταχυτήτων που κάνουν σε μία ειδική. Η συγκεκριμένη ήταν 13 χιλ (αυτό δεν το θυμάμαι καλά ) και ο Loeb έκανε 426 αλλαγές, ο Martin 405 και ο Gronholm 525!!! (περίπου ). Αυτό δείχνει ότι ακόμη και σε σφιχτούς αγώνες όπως η κύπρος το 4αρι κιβώτιο δεν ευνοεί. Ο χρόνος που χάνεται είναι 1 δευτερόπτο κάθε 15 αλλαγές!!!
Αυτή η ιστορία με το 4άρι τους έχει πάει τελικά πολύ πίσω. Δεν υπάρχει δυνατότητα να κινηθούν πιο γρήγορα για να ομολγκάρουν καινούριο;;;
- Τον συνοδηγό του μεγάλου αδελφου Solberg και την ανάγνωση των σημειώσεων με νοηματική, μετά την βλάβη της ενδοσυννενόησης!!
!!!!! !!!!! ????
Τι χάσαμε παλι ρε γμτ... Τι θα γίνει ρε παιδιά με τους φτωχούς συγγενείς εκτός Αθήνας; Ότι θα ερχόταν η ώρα να παρακαλάω να έμενε η μετάδοση στο STAR δεν το περίμενα...ΥΓ: Just kidding, μη βαρατε οι εκ του Λεκανοπεδίου...
-
ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΗ ΓΛΙΤΩΝΟΥΝ ΤΑ PEUGEOT ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ...
Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΝΗ ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑΝ GRONHOLM KAI RAUTIAINEN ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥΣ, Η ΑΝΤΛΙΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ...ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΩΣ, Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ...
ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ...
-
Μόλις ακυρώθηκαν τα Peugeot από τον αγώνα της κύπρου!!!
http://www.fia.com/mediacentre/Press_Releases/FIA_Sport/2004/260504-03.html
-
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ PEUGEOT, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΡΟΥΝ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ 307!!!
BEBAIA OI KANONEΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΕΦΕΣΗ Η PEUGEOT, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ.Η ΝΙΚΗ ΠΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ LOEB KAI TH CITROEN!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
-
Έτσι η κατάταξη στο Κύπρου είναι:
1.Loeb (πρώτη χωμάτινη νίκη )
2.Μartin
3.Sainz
4.Solberg!
5.Hirvonen
6.Tuohino
7.Ginley
8.Camposκαι η βαθμολογία:
- Loeb 35
- Martin 34
- Solberg 28
- Gronholm 24
- Sainz 19
Παρόλο που χαρήκαμε την 1η νίκη του Gro και του 307, εφόσον τα πράγματα είναι παράνομα καλά τους έκαναν. Οι 10 μέρες που χρειάστηκαν για την απόφαση δεν είναι πολλές για τέτοιο ζήτημα?
Αλλάζει και η σειρά εκκίνησης στο Ακρόπολις....
Αλλάζει και ο διαγωνισμός μας, φτου!!!
-
ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ:
ΟΔΗΓΟΙ
LOEB 35
MARTIN 34
SOLBERG 28
GRONHOLM 24
SAINZ 19ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
FORD 55
CITROEN 54
SUBARU 40
PEUGEOT 33 -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ PEUGEOT, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΡΟΥΝ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ 307!!!
BEBAIA OI KANONEΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΕΦΕΣΗ Η PEUGEOT, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ.Η ΝΙΚΗ ΠΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ LOEB KAI TH CITROEN!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
Πραγματικά κρίμα!
Οι κανονισμοί είναι όμως για όλους και πρέπει να τηρούνται απ' όλους. Τελεία και παύλα.
Όσο για τον Gronholm, απλά εκεί που είχε ισιώσει το πράγμα, τώρα αρχίζει ο ανήφορος πάλι.
Όσο για την Peugeot, τι να πω; Αβλεψία; Εσκεμμένο; Αν είναι το πρώτο κάποιος πρέπει να πληρώσει γι αυτό. Αν είναι το δεύτερο (που δεν είναι γιατί είναι πολύ εμφανές) τότε... καλά κρασιά!ΥΓ: Καλό θα είναι να μάθουμε και τα αίτια τοποθέτησης αντικανονικής αντλίας. Τί κέρδισαν; Υπάρχει όντως μπλέξιμο με τη homologation σύμφωνα με το worldrallynews?
-
Πλαστική φτερωτή = μικρότερη απώλεια ίππων για την περιστροφή της ή, για την ίδια απώλεια ίππων, καλύτερη παροχή νερού.
Δε νομίζω να είναι μπλέξιμο... Απλά συνελήφθησαν κλέβοντες οπώρας (και δεν θα εκπλαγώ αν τους βάλουν και άλλη τιμωρία). Είναι χειρότερο και από τη Ford το 99 διότι τότε είχε προηγηθεί ολόκληρη διαφωνία με τη FIA και την ερμηνεία των κανονισμών και ουσιαστικά η Ford πήγε με τον τσαμπουκά της να περάσει το δικό της αλλά είχε το ελαφρυντικό της ασάφειας των κανονισμών. Ενώ τώρα με την Peugeot είναι καθαρό...
Αυτό που μου κάνει εντύπωση (και πρέπει να το τσεκάρω στους κανονισμούς) είναι που έγινε τεχνικός έλεγχος στο αυτοκίνητο του Gronholm αλλά αποκλείστηκε και ο Rovanpera. Πως όμως ξέρουν στα σίγουρα πως και ο Rovanpera ήταν παράνομος ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πλαστική φτερωτή = μικρότερη απώλεια ίππων για την περιστροφή της ή, για την ίδια απώλεια ίππων, καλύτερη παροχή νερού.Δε νομίζω να είναι μπλέξιμο... Απλά συνελήφθησαν κλέβοντες οπώρας (και δεν θα εκπλαγώ αν τους βάλουν και άλλη τιμωρία). Είναι χειρότερο και από τη Ford το 99 διότι τότε είχε προηγηθεί ολόκληρη διαφωνία με τη FIA και την ερμηνεία των κανονισμών και ουσιαστικά η Ford πήγε με τον τσαμπουκά της να περάσει το δικό της αλλά είχε το ελαφρυντικό της ασάφειας των κανονισμών. Ενώ τώρα με την Peugeot είναι καθαρό...
Αυτό που μου κάνει εντύπωση (και πρέπει να το τσεκάρω στους κανονισμούς) είναι που έγινε τεχνικός έλεγχος στο αυτοκίνητο του Gronholm αλλά αποκλείστηκε και ο Rovanpera. Πως όμως ξέρουν στα σίγουρα πως και ο Rovanpera ήταν παράνομος ?
ΟΚ
Η Peugeot ισχυρίζεται ότι ναι μεν δεν είναι η ίδια με αυτήν στην homologation αλλά κι αυτή είναι standard αφού σαν ανταλλακτικό μπαίνει η πλαστική φτερωτή. Γι αυτό έγραψα για μπλέξιμο. Τέλος πάντων -
Ο χρήστης syele έγραψε:
ΟΚ
Η Peugeot ισχυρίζεται ότι ναι μεν δεν είναι η ίδια με αυτήν στην homologation αλλά κι αυτή είναι standard αφού σαν ανταλλακτικό μπαίνει η πλαστική φτερωτή. Γι αυτό έγραψα για μπλέξιμο. Τέλος πάντωνΓια την περίπτωση που λέει η Peugeot, δηλ. για δύο διαφορετικά αλλά ίδιων προδιαγραφών εξαρτήματα (πχ. δύο διαφορετικές ισοδύναμες αντλίες νερού από δύο διαφορετικούς προμηθευτές) υπάρχει μια επέκταση των δελτίων αναγνώρισης που ονομάζεται VF -η οποία δεν είχε βγει στην περίπτωσή μας. Αυτές οι δικαιολογίες 'ήταν standard part, δεν έχει διαφορά στην απόδοση' κτλ. δεν ταιριάζουν στο επίπεδο του WRC και της συγκεκριμένης ομάδας, τα ίδια λέει σε αντίστοιχη φάση και ο τελευταίος Ελληνας 'μαϊμουδιάρης'
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αυτό που μου κάνει εντύπωση (και πρέπει να το τσεκάρω στους κανονισμούς) είναι που έγινε τεχνικός έλεγχος στο αυτοκίνητο του Gronholm αλλά αποκλείστηκε και ο Rovanpera. Πως όμως ξέρουν στα σίγουρα πως και ο Rovanpera ήταν παράνομος ?
Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί κατά διάρκεια του τεχνικού ελέγχου πριν τον αγώνα δεν εντοπίστηκε η συγκεκριμένη παρατυπία. Δεν είναι κάτι το οποίο μπορεί να βρεθεί από πριν?
-
Ο χρήστης nilafzr έγραψε:
Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί κατά διάρκεια του τεχνικού ελέγχου πριν τον αγώνα δεν εντοπίστηκε η συγκεκριμένη παρατυπία. Δεν είναι κάτι το οποίο μπορεί να βρεθεί από πριν?Οχι, δεν είναι κάτι το οποίο ελέγχεται στον έλεγχο πριν τον αγώνα, ο οποίος προσανατολίζεται κυρίως σε θέματα ασφάλειας και σφραγίσματος των Turbo και των μεταδόσεων.
WRC 2004 - 5ος γύρος Cyprus Rally