Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2004 - 5ος γύρος Cyprus Rally
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2004 - 5ος γύρος Cyprus Rally
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    WRC
    22
    114
    269
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nilafzr last edited by

      Ο χρήστης piko έγραψε:

      Ναι καλά...όπως θα καταλάβει ότι δεν χρειάζονται 4 ώρες για την διαδρομή Ιτέα-Δροσοχώρι!!

      Σίγουρα όχι. Αλλά Αράχωβα- Δροσοχώρι;;

      Έγώ ένα έχω να πώ : Σάββατο 5 Ιουνίου 2004. ΕΓΕΡΤΗΡΙΟ 03:30h ...ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Ο χρήστης nilafzr έγραψε:

        Ναι καλά...όπως θα καταλάβει ότι δεν χρειάζονται 4 ώρες για την διαδρομή Ιτέα-Δροσοχώρι!!

        Σίγουρα όχι. Αλλά Αράχωβα- Δροσοχώρι;;

        Έγώ ένα έχω να πώ : Σάββατο 5 Ιουνίου 2004. ΕΓΕΡΤΗΡΙΟ 03:30h ...ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!

        Ορίστε ρε Παναγιώτη....μας κάνει και σκόντο 1 ώρα!!Απο 02:30 το πήγε 03:30!!....Ε ρε τι εχουμε να τραβήξουμε!!

        Δεν μου λές Νίκο?!!....Πρωινό θα τρώμε (μην ξεχνιόμαστε) ή να πάρουμε μαζί ξηρά τροφή!?!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kantoniou last edited by

          Ο χρήστης tazz έγραψε:
          μπερδεμένα τα νέα από την κύπρο: οι τεχνικοί έφοροι δεν έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αντλίες νερού του 307, και έχει προγραμματιστεί νέα συνάντησή τους με την ομάδα της πεζώ για τις 26 μαϊου, για την έκδοση οριστικής απόφασης.

          οι xsara βρέθηκαν καθ' όλα νομότυπες. αν τελικά ακυρωθεί ο gro, οι βαθμοί της νίκης πάνε στον seb...

          Δεν είναι ίδια τα εξαρτήματα μεταξύ Peugeot / Citroen?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kantoniou last edited by

            Ο χρήστης cmarin έγραψε:

            • Την αλλαγές ταχυτήτων που κάνουν σε μία ειδική. Η συγκεκριμένη ήταν 13 χιλ (αυτό δεν το θυμάμαι καλά ) και ο Loeb έκανε 426 αλλαγές, ο Martin 405 και ο Gronholm 525!!! (περίπου ). Αυτό δείχνει ότι ακόμη και σε σφιχτούς αγώνες όπως η κύπρος το 4αρι κιβώτιο δεν ευνοεί. Ο χρόνος που χάνεται είναι 1 δευτερόπτο κάθε 15 αλλαγές!!!

            Αυτή η ιστορία με το 4άρι τους έχει πάει τελικά πολύ πίσω. Δεν υπάρχει δυνατότητα να κινηθούν πιο γρήγορα για να ομολγκάρουν καινούριο;;;

            • Τον συνοδηγό του μεγάλου αδελφου Solberg και την ανάγνωση των σημειώσεων με νοηματική, μετά την βλάβη της ενδοσυννενόησης!!

            !!!!! !!!!! ????
            Τι χάσαμε παλι ρε γμτ... Τι θα γίνει ρε παιδιά με τους φτωχούς συγγενείς εκτός Αθήνας; Ότι θα ερχόταν η ώρα να παρακαλάω να έμενε η μετάδοση στο STAR δεν το περίμενα...

            ΥΓ: Just kidding, μη βαρατε οι εκ του Λεκανοπεδίου...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΗ ΓΛΙΤΩΝΟΥΝ ΤΑ PEUGEOT ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ...
              Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΝΗ ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑΝ GRONHOLM KAI RAUTIAINEN ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥΣ, Η ΑΝΤΛΙΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ...

              ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΩΣ, Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ...

              ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cmarin last edited by

                Μόλις ακυρώθηκαν τα Peugeot από τον αγώνα της κύπρου!!!

                http://www.fia.com/mediacentre/Press_Releases/FIA_Sport/2004/260504-03.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ PEUGEOT, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΡΟΥΝ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ 307!!!
                  BEBAIA OI KANONEΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ!
                  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΕΦΕΣΗ Η PEUGEOT, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ.

                  Η ΝΙΚΗ ΠΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ LOEB KAI TH CITROEN!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Έτσι η κατάταξη στο Κύπρου είναι:

                    1.Loeb (πρώτη χωμάτινη νίκη )
                    2.Μartin
                    3.Sainz
                    4.Solberg!
                    5.Hirvonen
                    6.Tuohino
                    7.Ginley
                    8.Campos

                    και η βαθμολογία:

                    1. Loeb 35
                    2. Martin 34
                    3. Solberg 28
                    4. Gronholm 24
                    5. Sainz 19

                    Παρόλο που χαρήκαμε την 1η νίκη του Gro και του 307, εφόσον τα πράγματα είναι παράνομα καλά τους έκαναν. Οι 10 μέρες που χρειάστηκαν για την απόφαση δεν είναι πολλές για τέτοιο ζήτημα?

                    Αλλάζει και η σειρά εκκίνησης στο Ακρόπολις....

                    Αλλάζει και ο διαγωνισμός μας, φτου!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ:

                      ΟΔΗΓΟΙ
                      LOEB 35
                      MARTIN 34
                      SOLBERG 28
                      GRONHOLM 24
                      SAINZ 19

                      ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      FORD 55
                      CITROEN 54
                      SUBARU 40
                      PEUGEOT 33

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        syele last edited by

                        Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
                        ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ PEUGEOT, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΡΟΥΝ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ 307!!!
                        BEBAIA OI KANONEΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ!
                        ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΕΦΕΣΗ Η PEUGEOT, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ.

                        Η ΝΙΚΗ ΠΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ LOEB KAI TH CITROEN!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

                        Πραγματικά κρίμα!
                        Οι κανονισμοί είναι όμως για όλους και πρέπει να τηρούνται απ' όλους. Τελεία και παύλα.
                        Όσο για τον Gronholm, απλά εκεί που είχε ισιώσει το πράγμα, τώρα αρχίζει ο ανήφορος πάλι.
                        Όσο για την Peugeot, τι να πω; Αβλεψία; Εσκεμμένο; Αν είναι το πρώτο κάποιος πρέπει να πληρώσει γι αυτό. Αν είναι το δεύτερο (που δεν είναι γιατί είναι πολύ εμφανές) τότε... καλά κρασιά!

                        ΥΓ: Καλό θα είναι να μάθουμε και τα αίτια τοποθέτησης αντικανονικής αντλίας. Τί κέρδισαν; Υπάρχει όντως μπλέξιμο με τη homologation σύμφωνα με το worldrallynews?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Πλαστική φτερωτή = μικρότερη απώλεια ίππων για την περιστροφή της ή, για την ίδια απώλεια ίππων, καλύτερη παροχή νερού.

                          Δε νομίζω να είναι μπλέξιμο... Απλά συνελήφθησαν κλέβοντες οπώρας (και δεν θα εκπλαγώ αν τους βάλουν και άλλη τιμωρία). Είναι χειρότερο και από τη Ford το 99 διότι τότε είχε προηγηθεί ολόκληρη διαφωνία με τη FIA και την ερμηνεία των κανονισμών και ουσιαστικά η Ford πήγε με τον τσαμπουκά της να περάσει το δικό της αλλά είχε το ελαφρυντικό της ασάφειας των κανονισμών. Ενώ τώρα με την Peugeot είναι καθαρό...

                          Αυτό που μου κάνει εντύπωση (και πρέπει να το τσεκάρω στους κανονισμούς) είναι που έγινε τεχνικός έλεγχος στο αυτοκίνητο του Gronholm αλλά αποκλείστηκε και ο Rovanpera. Πως όμως ξέρουν στα σίγουρα πως και ο Rovanpera ήταν παράνομος ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            syele last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                            Πλαστική φτερωτή = μικρότερη απώλεια ίππων για την περιστροφή της ή, για την ίδια απώλεια ίππων, καλύτερη παροχή νερού.

                            Δε νομίζω να είναι μπλέξιμο... Απλά συνελήφθησαν κλέβοντες οπώρας (και δεν θα εκπλαγώ αν τους βάλουν και άλλη τιμωρία). Είναι χειρότερο και από τη Ford το 99 διότι τότε είχε προηγηθεί ολόκληρη διαφωνία με τη FIA και την ερμηνεία των κανονισμών και ουσιαστικά η Ford πήγε με τον τσαμπουκά της να περάσει το δικό της αλλά είχε το ελαφρυντικό της ασάφειας των κανονισμών. Ενώ τώρα με την Peugeot είναι καθαρό...

                            Αυτό που μου κάνει εντύπωση (και πρέπει να το τσεκάρω στους κανονισμούς) είναι που έγινε τεχνικός έλεγχος στο αυτοκίνητο του Gronholm αλλά αποκλείστηκε και ο Rovanpera. Πως όμως ξέρουν στα σίγουρα πως και ο Rovanpera ήταν παράνομος ?

                            ΟΚ
                            Η Peugeot ισχυρίζεται ότι ναι μεν δεν είναι η ίδια με αυτήν στην homologation αλλά κι αυτή είναι standard αφού σαν ανταλλακτικό μπαίνει η πλαστική φτερωτή. Γι αυτό έγραψα για μπλέξιμο. Τέλος πάντων

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης syele έγραψε:
                              ΟΚ
                              Η Peugeot ισχυρίζεται ότι ναι μεν δεν είναι η ίδια με αυτήν στην homologation αλλά κι αυτή είναι standard αφού σαν ανταλλακτικό μπαίνει η πλαστική φτερωτή. Γι αυτό έγραψα για μπλέξιμο. Τέλος πάντων

                              Για την περίπτωση που λέει η Peugeot, δηλ. για δύο διαφορετικά αλλά ίδιων προδιαγραφών εξαρτήματα (πχ. δύο διαφορετικές ισοδύναμες αντλίες νερού από δύο διαφορετικούς προμηθευτές) υπάρχει μια επέκταση των δελτίων αναγνώρισης που ονομάζεται VF -η οποία δεν είχε βγει στην περίπτωσή μας. Αυτές οι δικαιολογίες 'ήταν standard part, δεν έχει διαφορά στην απόδοση' κτλ. δεν ταιριάζουν στο επίπεδο του WRC και της συγκεκριμένης ομάδας, τα ίδια λέει σε αντίστοιχη φάση και ο τελευταίος Ελληνας 'μαϊμουδιάρης'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nilafzr last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:

                                Αυτό που μου κάνει εντύπωση (και πρέπει να το τσεκάρω στους κανονισμούς) είναι που έγινε τεχνικός έλεγχος στο αυτοκίνητο του Gronholm αλλά αποκλείστηκε και ο Rovanpera. Πως όμως ξέρουν στα σίγουρα πως και ο Rovanpera ήταν παράνομος ?

                                Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί κατά διάρκεια του τεχνικού ελέγχου πριν τον αγώνα δεν εντοπίστηκε η συγκεκριμένη παρατυπία. Δεν είναι κάτι το οποίο μπορεί να βρεθεί από πριν?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ο χρήστης nilafzr έγραψε:
                                  Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί κατά διάρκεια του τεχνικού ελέγχου πριν τον αγώνα δεν εντοπίστηκε η συγκεκριμένη παρατυπία. Δεν είναι κάτι το οποίο μπορεί να βρεθεί από πριν?

                                  Οχι, δεν είναι κάτι το οποίο ελέγχεται στον έλεγχο πριν τον αγώνα, ο οποίος προσανατολίζεται κυρίως σε θέματα ασφάλειας και σφραγίσματος των Turbo και των μεταδόσεων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4
                                  • 5
                                  • 6
                                  • 6 / 6
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr