-
Σε Panda 1.2 , λίγων χλμ, όταν με αναμένη μηχανή σε στάση, ακούγεται έντονος ήχος και τρεμουλο στο τιμόνι . Σταματάει το φαινόμενο, αν στρίψεις ελαφρά το τιμόνι (ελάχιστα, απλά ακουμπάς το χέρι και με το βαρος παει 2-3 μοιρες), ή οταν το όχημα κινήται.
μου είπαν οτι ειναι το ηλεκτρικό μοτέρ της υποβοήθησης. Θα ρωτήσω πόσο έχει αλλαγή -αν χρειαστεί-, η εργασία, χρόνους, κλπ..
ηθελα να ρωτήσω:
- ειναι συχνό στα Φίατ ή ειμαι απλά ατυχος;
- υπάρχει περιπτωση να αγοράσω αυτα τα ανταλλακτικά μονος μου απο καποιο σαιτ, αντι της αντιπροσωπιας και να τα δώσω σε συνεργείο, και να βγω κερδισμένος; ή να μην ασχοληθώ;
- μπορει να ειναι κατι πολυ απλό,που να λυθει με λύσιμο, καθαρισμα, λάδωμα ή θα το πληρώσω σίγουρα ακριβά με αλλαγή;
σημ. το 'city' δεν το χρησιμοποιώ ποτέ, αλλα το μοτεράκι δουλεύει έτσι κι αλλιώς...
-
Σε Panda 1.2 , λίγων χλμ, όταν με αναμένη μηχανή σε στάση, ακούγεται έντονος ήχος και τρεμουλο στο τιμόνι . Σταματάει το φαινόμενο, αν στρίψεις ελαφρά το τιμόνι (ελάχιστα, απλά ακουμπάς το χέρι και με το βαρος παει 2-3 μοιρες), ή οταν το όχημα κινήται.
μου είπαν οτι ειναι το ηλεκτρικό μοτέρ της υποβοήθησης. Θα ρωτήσω πόσο έχει αλλαγή -αν χρειαστεί-, η εργασία, χρόνους, κλπ..
ηθελα να ρωτήσω:
- ειναι συχνό στα Φίατ ή ειμαι απλά ατυχος;
- υπάρχει περιπτωση να αγοράσω αυτα τα ανταλλακτικά μονος μου απο καποιο σαιτ, αντι της αντιπροσωπιας και να τα δώσω σε συνεργείο, και να βγω κερδισμένος; ή να μην ασχοληθώ;
- μπορει να ειναι κατι πολυ απλό,που να λυθει με λύσιμο, καθαρισμα, λάδωμα ή θα το πληρώσω σίγουρα ακριβά με αλλαγή;
σημ. το 'city' δεν το χρησιμοποιώ ποτέ, αλλα το μοτεράκι δουλεύει έτσι κι αλλιώς...
-
Σε Panda 1.2 , λίγων χλμ, όταν με αναμένη μηχανή σε στάση, ακούγεται έντονος ήχος και τρεμουλο στο τιμόνι . Σταματάει το φαινόμενο, αν στρίψεις ελαφρά το τιμόνι (ελάχιστα, απλά ακουμπάς το χέρι και με το βαρος παει 2-3 μοιρες), ή οταν το όχημα κινήται.
μου είπαν οτι ειναι το ηλεκτρικό μοτέρ της υποβοήθησης. Θα ρωτήσω πόσο έχει αλλαγή -αν χρειαστεί-, η εργασία, χρόνους, κλπ..
ηθελα να ρωτήσω:
- ειναι συχνό στα Φίατ ή ειμαι απλά ατυχος;
- υπάρχει περιπτωση να αγοράσω αυτα τα ανταλλακτικά μονος μου απο καποιο σαιτ, αντι της αντιπροσωπιας και να τα δώσω σε συνεργείο, και να βγω κερδισμένος; ή να μην ασχοληθώ;
- μπορει να ειναι κατι πολυ απλό,που να λυθει με λύσιμο, καθαρισμα, λάδωμα ή θα το πληρώσω σίγουρα ακριβά με αλλαγή;
σημ. το 'city' δεν το χρησιμοποιώ ποτέ, αλλα το μοτεράκι δουλεύει έτσι κι αλλιώς...
-
Αποκλείεται. Τα Panda έχουν βγει άθραυστα, αμέμπτου αξιοπιστίας.
-
Δεν σε καλυπτει η εγγυηση;Το ηλεκτρικο τιμονι εχει βγαλει προβληματα στα πουντο παντως.
-
εχει λιγα χλμ, αλλα ειναι αγορά '05.
θα κοιτάξω την εγγύηση ... (οταν βρεθεί). δεν ξερω αν ισχυει για το συγκεκριμένο , το 2 χρόνια, ή το 2+3 που λέει εδώ : http://anonym.to/?http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid=57&cat=aftersalesαν το έχει περάσει απο συνεργείο μη επίσημο (για συντήρηση ρουτινας, λαδακια, μπουζι, κλπ ολα αυτα ασχετα με το τιμονι ), και ισχύει το 2+3, λέτε να έχει πρόβλημα;
-
Στα Punto ήταν συνηθισμένο πρόβληματακι αλλά όχι στα Panda. Δεν είναι τίποτα σοβαρό.
Στο καλύπτει σίγουρα η εγγύηση, πήγαινε και άλλαξε το.
-
Χώρις να θέλω να σε πικράνω αν δεν έχεις εγγύηση μάλλον είναι μεγάλο έξοδο.Σε G.Punto Sporting του '06 που έχω με τα ίδια συμπτώματα έγινε αλλαγή κολώνας ηλεκτρικού τιμονιού με κόστος 741 ευρώ.
-
Ο χρήστης clios έγραψε:
Χώρις να θέλω να σε πικράνω αν δεν έχεις εγγύηση μάλλον είναι μεγάλο έξοδο.Σε G.Punto Sporting του '06 που έχω με τα ίδια συμπτώματα έγινε αλλαγή κολώνας ηλεκτρικού τιμονιού με κόστος 741 ευρώ.Καποιος δεν πηρε την επεκταση εγγυησης νομιζω... αν και βασικα... εφοσον ησουν του 06... τι διαολο? Δεν σε καλυψε η διετης εγγυηση?
-
ναι, ενα συνεργειο που ρώτησα, μου ειπε οτι σε Πουντο κόστισε καπου 800, για όλο το σύστημα.
η ελπίδα μου ειναι ειτε να μετραει η εγγύηση, ειτε να μην ειναι βλάβη, αλλα με κανα καθαρισμό να φτιάξει.
αν και σε επισημα σερβις, υποθετω δεν καθονται να το ψαξουν πολύ. 'βαλτου εκει ενα καινουριο να τελειωνουμε' θα πάει. Ε, αν ειναι να τα πληρώσουν αυτοί, ας αλλάξουν μεχρι και τα πατάκιαακόμα δεν ασχολήθηκα, αφου το οχημα τσουλάει,
και με άφησε το άλλο: Γκέτζ, και το κιβώτιο ταχυτήτων στο χέρι
(μην το θεωρήσετε μομφή για τη μάρκα. Εγώ φταίω που οδηγώ σαν ..)την άλλη βδομάδα, θα κοιτάξω και το φίατ.
-
Όχι, και τα Panda έχουν προβληματάκια με τα τιμόνια τους. Συχνότερα ηλεκτρολογικού χαρακτήρα (γύρω στα 5 ή 6 αμάξια) και σπανιότερα πρόβλημα κρεμαγιέρας (σε 2 αμάξια το έχω δει)
Δες την εγγύηση και αν δε σε καλύπτει μπορει να σου κάνουν κάποια ευκολιά στη Fiat λόγω λίγων χιλιομέτρων. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Χώρις να θέλω να σε πικράνω αν δεν έχεις εγγύηση μάλλον είναι μεγάλο έξοδο.Σε G.Punto Sporting του '06 που έχω με τα ίδια συμπτώματα έγινε αλλαγή κολώνας ηλεκτρικού τιμονιού με κόστος 741 ευρώ.
Καποιος δεν πηρε την επεκταση εγγυησης νομιζω... αν και βασικα... εφοσον ησουν του 06... τι διαολο? Δεν σε καλυψε η διετης εγγυηση?
Ναι,δεν είχα επέκταση εγγύησης,έτσι είχα επιλέξει.Άδεια 05/06 και το προβλημα εμφανιστηκε 07/08.Δεν με κάλυπτε η διετής όπου και αν ρώτησα,όπου και αν προσπάθησα....
-
ΕΧΩ ΕΝΑ FIAT PUNTO 2002 1300cc 3D, ΚΑΙ ΕΧΘΕΣ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣ ΜΟΥ ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΡΙΨΩ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ FIAT ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΣΤΟ ΤΣΑΚ ΜΠΑΜ.ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΗΤΑΝ 340,54 ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ 42,84 Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ.ΕΠΑΘΑ ΕΝΑ ΣΟΚ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ..Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑ ΜΑΣ.
Υ.Γ ΤΑ ΦΙΑΤ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ..ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΑΠΕΣ ΦΛΑΤΖΑ ΚΑΙ ΤΡΟΜΠΕΣ KAI ΤΩΡΑ ΜΟΤΕΡ...ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ..ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ..
-
Ε ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ,ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕΣ;ΜΠΛΕΚΟΥΝ ΠΟΤΕ ΜΕ ΦΙΑΤ;Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΦΙΑΤ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100000ΧΛΜ.....ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΑ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ!ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΣΕ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΥΝΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 3ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ!
-
Ρε παιδιά...καλοσύνη σας που μοιράζεστε τις εμπειρίες σας αλλά αν μπορείτε μη γράφετε με κεφαλαία...δείχνει σα να φωνάζετε και είναι δύσκολο και κουραστικό για τον αναγνώστη.
Γράψτε με μικρά και ας είναι χωρίς τόνους αν βαριέστε
Καλώς ήλθες στο φόρουμ Θωμά!
-
Και θα επανελθω αφου την προηγουμενη εβδομαδα η φιλη που σας ανεφερα αλλαξε μοτερ τιμονιου καθως μπετωσε ξαφνικα!Εβαλε μεταχειρο με κοστος 200εουρος.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!
-
Ο χρήστης ranfan έγραψε:
Σε Panda 1.2 , λίγων χλμ, όταν με αναμένη μηχανή σε στάση, ακούγεται έντονος ήχος και τρεμουλο στο τιμόνι . Σταματάει το φαινόμενο, αν στρίψεις ελαφρά το τιμόνι (ελάχιστα, απλά ακουμπάς το χέρι και με το βαρος παει 2-3 μοιρες), ή οταν το όχημα κινήται.μου είπαν οτι ειναι το ηλεκτρικό μοτέρ της υποβοήθησης. Θα ρωτήσω πόσο έχει αλλαγή -αν χρειαστεί-, η εργασία, χρόνους, κλπ..
ηθελα να ρωτήσω:
- ειναι συχνό στα Φίατ ή ειμαι απλά ατυχος;
- υπάρχει περιπτωση να αγοράσω αυτα τα ανταλλακτικά μονος μου απο καποιο σαιτ, αντι της αντιπροσωπιας και να τα δώσω σε συνεργείο, και να βγω κερδισμένος; ή να μην ασχοληθώ;
- μπορει να ειναι κατι πολυ απλό,που να λυθει με λύσιμο, καθαρισμα, λάδωμα ή θα το πληρώσω σίγουρα ακριβά με αλλαγή;
σημ. το 'city' δεν το χρησιμοποιώ ποτέ, αλλα το μοτεράκι δουλεύει έτσι κι αλλιώς...
Το είχε πάθει και το δικό μου Πάντα (του 06) αυτό, και μάλιστα μόλις βγήκε από την εγγύηση.
Αν το αφήσεις, το επόμενο στάδιο είναι να χάσεις την υποβοήθηση.
Η επισκευή κοστίζε γύρω στα 700 ευρώ σε εξουσιοδοτημένο. Δεν είναι θέμα κρεμαγιέρας, αλλά του μηχανισμού της υποβοήθησης.
Είναι το μόνο μείον, σε ένα κατά τα άλλα αξιόπιστο αυτοκίνητο.
-
για την ιστορία: 550 πήγε το μαλλί
-
Φίλε, μακάρι να είναι και η τελευταία ζημιά που σου τυχαίνει
-
To μοτερ ηλεκτρικου τιμονιου το ειχα πληρωσει καινουργιο 211€ στις 6/7/2006 σε γνωστη αντιπροσωπεια Fiat στη Θεσσαλονικη. (περιλαμβανει 23% εκπτωση και δωρεαν τοποθετηση)
Fiat Panda, πρόβλημα με ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού