-
Δεν είχε.
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Eυχαριστω για την προσπαθεια αλλα τα αγγλικα μου δεν ειναι καλα.
θελω με λιγα λογια τι περιλαμβανει αυτος ο θεσμος.Τσέκαρε τότε αυτό
http://translate.google.gr/translate?u= ... l&ie=UTF-8και γενικά αξιοποίησε αυτό
http://www.google.gr/language_tools?hl=el -
Σ ευχαριστω πολυ καλητερα!
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
με κλειστο την εχω παθει (καμμενη φλαντζα λιγο αργοτερα ),με ανοιχτο οχι.
λόγω Μέρφυ (όχι Έντι ) είναι πιο δύσκολο να σου κολλήσει ανοιχτή
Οι καινουργιοι θερμοστατες κολλανε συνηθως ανοιχτοι ή σωστοτερα μισανοιχτοι για να αποφευγονται τα οσα περιγραφει ο italakias παραπανω. Σε 1 χρονο αλλαξα 2, ο τελευταιος ειναι ΟΚ μεχρι στιγμης και ελπιζω να μην αλλαξω και 3ο.
-
Το Citroen C2 διπλα απο το ηχοσυστημα εχει ενα κουμπακι το οποιο πατωντας το μολις το αυτοκινητο πιασει τα 100χλμ ακουγεται ενας ηχος σαν ειδοποιηση.Ξερουμε τι ειναι αυτο???
-
speed buzzer, ηχητική προειδοποίηση όταν ξεπεράσεις μια ταχύτητα
-
Kαι τη ρυθμιζεις οσο θες εσυ,πχ στα 80,100,130χλμ κλπ???
-
Προφανώς...
RTFM !
-
Η απορια ειναι φιλου ο οποιος θα το χει προσωρινα για καποιον καιρο και επειδη με ρωτησε και δεν ηξερα ρωτησα εδω.
-
Έχω μια απορία κι επειδή έχω καινούριο αμάξι και φοβάμαι μην του κάνω καμιά ζημιά από δική μου μλκια ήθελα να ρωτίσω κάτι..Κατ'αρχάς έχω πάρει το φιεστακι το σπορ 1.6 120ps πολύ πρόσφατα και χτες το έβγαλα για πρώτη φορά εθνική!Θεωρώ πως είναι πλήρως στρωμένο αφού έχει κάνει 12000km και το πρόσέχω πολύ!Στην αρχή το πήγαινα χαλαρά,αλλά στο γυρισμό κάτι με έπιασε και το πήγαινα με 160-190, δλδ ένα μεγάλο μέρος με πάνω από 5000+ στροφες για πολύ ώρα κ μία φορά το πήγα 220 περίπου,κοντα στον κόφτη δηλαδή που είναι στις 6750(για να δω πόσο πιάνει )..Και εκεί είναι που το 'λυπήθηκα'..Πιστέυεται πως το πίεσα παραπάνω απ'ο,τι έπρεπε???Μπορέι να φανεί πολύ χαζή η ερώτηση μου,αλλά ήθελα να πάρω και γνώμες από κάποιους που ξέρουν καλύτερα..Ευχαριστώ!
-
Δεν ξέρω γιατί παρασύρθηκες με τέτοιο κακό τρόπο.... ίσως κρύβεις παιδικά τραύματα...
Και είσαι και ψεύτης.... άκου το προσέχω πολύ και του φέρεσαι με τέτοιον προσβλητικό τρόπο! Νόμισες ότι επειδή έκανες μόνο 12.000χλμ το αυτοκίνητο είναι σε θέση να επιδείξει τις ικανότητές του;; Αίσχος! Δεν ξέρεις την γνωστή άποψη ότι θέλει στρώσιμο για τουλάχιστον 50000χλμ...
Νόμισες ότι επειδή ο κατασκευαστής το έφτιαξε να πιάνει τέτοιες αντικοινωνικές ταχύτητες υπάρχει περίπτωση να έχουν υπολογίσει ότι μπορεί κάποιος να προσπαθήσει να τις επιτύχει; Και πάλι αίσχος.... τι άνθρωποι, τι καιροί, τι ήθη (ο tempora, o mores.... που έλεγε κι ο πειρατάκος στον Αστερίξ)
Και μετά από όλα αυτά δεν σου ανέβασε θερμοκρασία στα 150 το ψυκτικό και δεν σου κάηκε όλο το λάδι να λειτουργεί στεγνός ο κινητήρας και να χαλάσει... ;; Πολύ τυχερός είσαι...
Λοιπόν πρόσεχε άλλη φορά αν το ξανακάνεις .... μην σε πιάσει κανένα ραντάρ!
Βρε πώς κρατιόσουνα τόσο καιρό, το καημένο δίψαγε να γνωρίσει και λίγα γκάζια και σου το ζήταγε....
Θεωρητικά δεν μπορείς να πηγαίνεις για πολλή ώρα τέρμα, θα ζεσταθεί και σίγουρα το καταπονείς αλλά μην πανικοβάλλεσαι. Οπότε ναι λοιπόν, το αυτοκίνητο μπορεί, εσύ όμως να προσέχεις... -
Καλο οnyx!!!!!
Kανενα αυτοκινητο δεν παθαινει τιποτα αν το πατησεις τελικη(εφοσον παντα δεν ειναι στο σταδιο του στρωσιματος).
-
Ο χρήστης nikos1000 έγραψε:
Θεωρώ πως είναι πλήρως στρωμένο αφού έχει κάνει 12000km και το πρόσέχω πολύ!Στην αρχή το πήγαινα χαλαρά,αλλά στο γυρισμό κάτι με έπιασε και το πήγαινα με 160-190, δλδ ένα μεγάλο μέρος με πάνω από 5000+ στροφες για πολύ ώρα κ μία φορά το πήγα 220 περίπου,κοντα στον κόφτη δηλαδή που είναι στις 6750(για να δω πόσο πιάνει )..Και εκεί είναι που το 'λυπήθηκα'..Πιστέυεται πως το πίεσα παραπάνω απ'ο,τι έπρεπε???Μπορέι να φανεί πολύ χαζή η ερώτηση μου,αλλά ήθελα να πάρω και γνώμες από κάποιους που ξέρουν καλύτερα..Ευχαριστώ!Περίμενες 12000 χλμ για να πιάσεις κόφτη?
Τί είναι παρθένα και φοβάσαι μη χώσεις δράπανο?Άργησες. Το μάνιουαλ τί έλεγε? Το ακολούθησες?
Εγώ φίλε βάσει του μάνιουλ έπιασα κόφτη σταδιακά από τα 1000 μέχρι τα 1500. Αυτό έλεγε το μανουάλι αυτό έκανα . και -
-
Αν θελω να μεταβιβασω ενα οχημα με παραδομενες πινακιδες πρεπει να πληρωσω κ τα τελη κυκλοφοριας περα απο τα τελη μεταβιβασης?
Δηλαδη να μεταβιβαστει ως ενα περουσιακο στοιχειο το οποιο ο ιδιοκτητης του δεν εχει σκοπο να το κυκλοφορισει.Ευχαριστω -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Εγώ φίλε βάσει του μάνιουλ έπιασα κόφτη σταδιακά από τα 1000 μέχρι τα 1500. Αυτό έλεγε το μανουάλι αυτό έκανα . και -
+1
Και 175.000 χλμ μετά με έναν κινητήρα που δεν έχει καταναλώσει σταγόνα λάδι σε όλη του τη ζωή, αποδίδει άριστα και καταναλώνει ελάχιστη βενζίνη (και του αλλάζω λάδια σύμφωνα με τις οδηγίες της αντιπροσωπίας, δηλαδή κάθε 20.000χλμ) λένε ότι είχα απόλυτο δίκιο. Και να σημειώσω ότι έχει πάει 5-6 φορές πίστα και όποτε βρεθεί σε στροφές ή σε προσπέρασμα (ή σε κ@υλες) ο οδηγός παραπονιέται ότι στις 6.000σαλ έχει λίγο τραχιά λειτουργία...
No mercy!
Μόνο οι tsi εκρύγνυνται...
-
καλημερα παιδια εχω μια απορια ενας φιλος μου ειδε σε ενα διαφημιστικο εναν βελτιωτη να αναφερει οτι με προγραμμα του αυξανει την ιπποδυναμη αλλα καταφερνει να μειωσει τη καταναλωση εως 40% μπορει να γινει κατι τετοιο εμενα μου ακουγεται περιεργο
-
Μια βελτίωση με αύξηση ροπής στις χαμηλομεσαίες στροφές (άσχετα με τα μέγιστα άλογα στις υψηλές στροφές) μπορεί να σου κάνει οικονομία αν σου επιτρέπει να κρατάς μια πιο μεγάλη σχέση στο κιβώτιο εκεί που θα κατέβαζες. Το πόσο έχει σχέση με τον οδηγό και τον τρόπο οδήγησης, το αυτοκίνητο, τις διαδρομές που επιλέγει κλπ και σίγουρα δεν είναι εύκολο να το υπολογίσεις εκτός αν μιλάμε για τις τυποποιημένες ευρωπαϊκές δοκιμασίες. Πάντως 40% είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό. Μπορεί να είναι αληθινό αλλά σε ένα πολύ περιορισμένο εύρος καταστάσεων πχ στην τάδε ανηφόρα που πριν έπρεπε να βάλω 3η τώρα κρατάω 4η οπότε ναι μπορεί να έχει οικονομία μέχρι 40%. Και απλά στο ενημερωτικό σου φυλλάδιο χωρίς να λες ψέματα αναφέρεις ότι κάνει οικονομία μέχρι 40%!!...
-
Δεν υπάρχει περίπτωση εκτός και αν μετακινηται πάνω σε φορτηγό οδικής ενω αυτό δουλευει στο ρελαντι. Συνηθως το συνολο τέτοιων ισχυρισμών ειναι μουφα , όπως το κιτακι που δινει 20% αυξηση ιπποδύναμης ,το οποίο στην ουσία ειναι αντίσταση για το αισθητήρα θερμοκρασίας ώστε ώστε να δειχνει χαμηλότερη θερμοκρασία περιβαλλοντος και ο εγκεφαλος να ρίχνει βενζίνα. Ή αντιστοιχα το sprintbooster το οπίο παρόλο που λένε οτι δίνει άλογα ,στην ουσία ανοιγει πιο πολύ την πεταλούδα και άρα πιο πολύ καυσιμο.
Εδώ ολοκληρη Φιατ εβγαλε νεα τεχνολογια (Multiair) με αποτέλεσμα αυξηση στην ιπποδύναμμη με αντιστοιχα ,μικρή , κατανάλωση.
-
Θέλω να βρω την κάτοψη του σπιτιού μου για μια εργασία. Που να απευθυνθώ; Δήμο, Πολεοδομία, κάπου αλλού;
Επίσης, αν πρέπει να πάω σε Πολεοδομία και το σπίτι μου βρίσκεται Ανατολική Θεσσαλονίκη, σε ποια πολεοδομία υπάγεται; Σε αυτή του κέντρου ή υπάρχει άλλη για ανατολικά; -
Ο χρήστης Alexel έγραψε:
Θέλω να βρω την κάτοψη του σπιτιού μου για μια εργασία. Που να απευθυνθώ; Δήμο, Πολεοδομία, κάπου αλλού;
Επίσης, αν πρέπει να πάω σε Πολεοδομία και το σπίτι μου βρίσκεται Ανατολική Θεσσαλονίκη, σε ποια πολεοδομία υπάγεται; Σε αυτή του κέντρου ή υπάρχει άλλη για ανατολικά;Στο συμβόλαιο του σπιτιού δεν υπάρχει;
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο