Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    bmw e30 διαφορικό
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. bmw e30 διαφορικό
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    10
    319
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgee3075 last edited by

      για σας φίλοι μου.θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος στο εξής. εχω βάλει στην 316 ε30 2λιτρο μοτερ.το 2λιτρο φορούσε διαφορικό 4.10. το δικό μου είναι 3.91. μπορεί καποιος να μου πει ποιο είναι κοντύτερο και αν πρέπει να το αλλάξω.να σημειώσω οτι έχω και τα 2 διαφορικά.
      ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgee3075 last edited by

        για σας φίλοι μου.θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος στο εξής. εχω βάλει στην 316 ε30 2λιτρο μοτερ.το 2λιτρο φορούσε διαφορικό 4.10. το δικό μου είναι 3.91. μπορεί καποιος να μου πει ποιο είναι κοντύτερο και αν πρέπει να το αλλάξω.να σημειώσω οτι έχω και τα 2 διαφορικά.
        ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgee3075 last edited by

          για σας φίλοι μου.θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος στο εξής. εχω βάλει στην 316 ε30 2λιτρο μοτερ.το 2λιτρο φορούσε διαφορικό 4.10. το δικό μου είναι 3.91. μπορεί καποιος να μου πει ποιο είναι κοντύτερο και αν πρέπει να το αλλάξω.να σημειώσω οτι έχω και τα 2 διαφορικά.
          ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • xenos
            xenos last edited by

            Ο χρήστης Georgee3075 έγραψε:
            για σας φίλοι μου.θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος στο εξής. εχω βάλει στην 316 ε30 2λιτρο μοτερ.το 2λιτρο φορούσε διαφορικό 4.10. το δικό μου είναι 3.91. μπορεί καποιος να μου πει ποιο είναι κοντύτερο και αν πρέπει να το αλλάξω.να σημειώσω οτι έχω και τα 2 διαφορικά.
            ευχαριστώ.

            Το κ/π εννοείς κ όχι το διαφορικό. Από τα 2, το 4.1 είναι κοντύτερο.

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              georgee3075 last edited by

              οφείλω να πώ ότι δεν ξέρω τι είναι το κ/π. εννοώ αυτό που βρίσκεται ανάμεσα στα ιμιαξόνια στον πίσω άξονα και το οποίο το ξέρω ως διαφορικό (differential) αν εννοείς αυτό μιλάμε για το ίδιο πράγμα και σε ευχαριστώ πολύ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Μάλλον εννοεί κορώνα και πινιόν. Πρόκειται για δύο γρανάζια τα οποία εμπλέκονται μεταξύ τους. Ο λόγος των δοντιών τους είναι η σχέση του διαφορικού, το 4,10 (θα μπορούσε να προκύψει από λόγο δοντιών 41/10). Όσο πιο μεγάλος ο λόγος τόσο πιο κοντό το διαφορικό, τόσο καλύτερες επιταχύνσεις αλλά και μικρότερη τελική ανά σχέση.
                Έχω την εντύπωση ότι σαν όρος το κ/π χρησιμοποιείται περισσότερο σε προσθιοκίνητα αυτοκίνητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Η διαφορά στην επιτάχυνση είναι αισθητή αλλά όχι μεγάλη.
                  Στα 100 χαω θα έχεις περίπου 5 χαω διαφορά με τα δύο διαφορικά.
                  (5 χαω λιγότερα με το 4,10)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • xenos
                    xenos last edited by

                    Έχεις 2 διαφορετικά καβούκια δλδ? (το κάθε ένα με δικό του διαφορικό κ κ/π?). Αν ναι, εγώ θα έβαζα το πιο κοντό. Τα 2 διαφορικά είναι ίδια όμως? Ανοιχτά? Μπλοκέ?

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgee3075 last edited by

                      Για να καταλάβεις καλήτερα έχω φέρει απο Γερμανία 1 e30 320i και έχω βάλει τα πάντα απο την 320i στην δική μου 316 εκτός απο το διαφορικό. Η 320i φορούσε διαφορικό 4.10 ενώ η 316 η δική μου φοράει 3.91. Δηλαδή αν και μικρότερη η 316 και με σαφώς μικρότερη ιπποδύναμη(40 ps λιγότερα) έχει μακρύτερο διαφορικό.Ισως γιατί ώς 316 είχε 4σάρι σασμάν.Τελικά αξίζει να βάλω το 4.10 ή να το αφήσω με το 3.91;και κάτι ακόμα . Με ποιο απο τα 2 διαφορικά θα έχω μικρότερη κατανάλωση;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Λοιπόν κάθε 'καβούκι' από τα 2 που έχεις περιέχει μέσα το διαφορικό, την κορώνα και το πηνίο. Αυτό που έχουν διαφορετικό οπότε στάνταρ είναι τα δύο κ/π. Το θέμα είναι κ τι είναι τα 2 διαφορικά (ελεύθερα ή μπλοκέ). Του 316 λογικά θα είναι ελεύθερο, οπότε στη θέση σου θα έβαζα του 320 που είναι λίγο πιο κοντό (αφού κ η αλλαγή είναι εύκολη μιας κ είναι κομπλέ) μπας κ του 320 είναι κ μπλοκέ. οκ τώρα?

                        Για την κατανάλωση δεν θα έχεις τρελή διαφορά έως καθόλου θα έλεγα. Το θέμα είναι πως οδηγείς. Ορισμένοι μάλιστα έχουν πει ότι βλέπουν μικρότερη κατανάλωση με το κοντό γιατί αλλάζουν γρήγορα ταχύτητες.

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          georgee3075 last edited by

                          θα βάλω το 4.10 απο το 320i. Σας ευχαριστώ πολύ φίλοι μου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr