-
Παντως εγω θα σου προτεινα να κρατησεις το Golf μιας που ταξιδευεις αρκετα και ειναι γρηγορο αυτοκινητο και χωρις να ξοδευτεις πηγαινε παρε ενα τετοιο κατα προτιμηση διθυρο: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/313341/ . Εχε το για να ξεχαρμανιαζεις και ειμαι σιγουρος πως θα μαθεις και θα πηγαινεις ατελειωτες ωρες με τις πορτες. Κρατα το Golf και παρε το Escort MK2!
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
η οδήγηση του ειναι μονοδιάστατη
όσο το πιέζεις πάει και πιο γρήγορα, και πιο γρήγορα και...δεν έχει κάτι διαφορετικό να σου πεί/δείξειΤι διαφορετικό περιμένεις?
Νίκο διάβασε τι έγραψα παραπάνω για το mr2 και θα καταλάβεις τι παραπάνω θέλω να κάνει το αμάξι...
Στο GTI οτι και αν κάνεις το αποτέλεσμα θα ειναι το ίδιο...Πάντως και το 9άρι...αν δε το βαρεθείς (σύμφωνα με αυτά που γράφεις παραπάνω) στα 6Κ κμ...θα το βαρεθείς στα 12Κ.
Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω...
Νομίζω ότι δεν είναι τόσο το γεγονός ότι πιστεύεις πως δε σου δίνει κάτι παραπάνω το GTI...απλά θέλεις μια αλλαγή...I feel you
Δε χρειάζομαι απλά μια αλλαγή...
Είμαι σίγουρος οτι το GTI δεν έχει να μου μάθει κάτι σαν οδηγο, δεν πρόκειται να βελτιωθώ όσα χιλιόμετρα και αν κάνω.Άρα ή έφυγες για ΚΑΛΟ (Μ3) πισωκίνητο κάνοντας υποχωρήσεις (που το έχεις αποκλείσει) ή πας για το 9άρι.
Καλό ψάξιμο για το 9άρι λοιπόν...
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Φίλε dimgster μετά από τα τελευταία σου post κατάλαβα πραγματικά το 'πρόβλημά' σου. Η μόνη λύση είναι ένα EVO. Με τα κάμπριο που προτάθηκαν θα έχεις τα ίδια προβλήματα που σε έκαναν να δώσεις το mr2. Οποιοδήποτε από τα μπροστοκούνητα που προτάθηκαν θα σου φαίνεται παραλλαγή του golf. Το ένα θα έχει χειρότερο μοτέρ αλλά πιο ζωηρή ουρά , το άλλο θα έχει καλό μοτέρ αλλά αποστειρωμένη οδική συμεριφορά,
το τρίτο θα κάνει σβούρες μόνο του αλλά θα σου φαίνεται αργό .Κάνε μια ερώτηση σε ένα ιδιοκτήτη φτερούγας σχετικά με το κόστος συντήρησης και αν το αντέχεις προχώρα με 1000. Και να θυμάσαι πως αυτά που σου πρόσφεραν το ραλλάκι και το mr2 δύσκολα τα βρίσκεις σήμερα. Και δεν εννοώ σε καμμιά περίπτωση την αποτελεσματικότητα. Κουσούρια έχουν όλα τα αυτοκίνητα απλά σε κάποια είναι ένας λόγος παραπάνω για να τα ερωτευτείς και σε κάποια ένας λόγος παραπάνω για να τα ξεφορτωθείς πιο γρήγορα.Έχεις πιάσει το νόημα...
ε τοτε ναι μονο με ενα evo θα σωθεις!
βεβαια, για να το χαρεις και να βρεις τα ορια του, θα πρεπει (οπως αναφερει ενας καλος συνφορουμας) να κινεισαι σε εξωπραγματικους ρυθμους σε σχεση με τα λοιπα αυτοκινητα. Αυτο ειναι ενα θεμα! Καλες οι παντες με 2α σε αδειο δρομο, αλλα απο εκει και περα το πραγμα σοβαρευει πολυ.
δλδ, το evo ειναι ενα αυτοκινητο που κυριως προσφερει αποτελεσματικοτητα.
απο εκει και επειτα, δεν ξερω αν το 9αρι θα μπορεσει να σε ικανοποιησει/εξυπηρετησει εντος πολης και αν μπορεις να 'σηκωσεις' τη συντηρηση του σε συνδυασμο με την καταναλωση.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Φίλε dimgster μετά από τα τελευταία σου post κατάλαβα πραγματικά το 'πρόβλημά' σου. Η μόνη λύση είναι ένα EVO. Με τα κάμπριο που προτάθηκαν θα έχεις τα ίδια προβλήματα που σε έκαναν να δώσεις το mr2. Οποιοδήποτε από τα μπροστοκούνητα που προτάθηκαν θα σου φαίνεται παραλλαγή του golf. Το ένα θα έχει χειρότερο μοτέρ αλλά πιο ζωηρή ουρά , το άλλο θα έχει καλό μοτέρ αλλά αποστειρωμένη οδική συμεριφορά,
το τρίτο θα κάνει σβούρες μόνο του αλλά θα σου φαίνεται αργό .Κάνε μια ερώτηση σε ένα ιδιοκτήτη φτερούγας σχετικά με το κόστος συντήρησης και αν το αντέχεις προχώρα με 1000. Και να θυμάσαι πως αυτά που σου πρόσφεραν το ραλλάκι και το mr2 δύσκολα τα βρίσκεις σήμερα. Και δεν εννοώ σε καμμιά περίπτωση την αποτελεσματικότητα. Κουσούρια έχουν όλα τα αυτοκίνητα απλά σε κάποια είναι ένας λόγος παραπάνω για να τα ερωτευτείς και σε κάποια ένας λόγος παραπάνω για να τα ξεφορτωθείς πιο γρήγορα.Έχεις πιάσει το νόημα...
ε τοτε ναι μονο με ενα evo θα σωθεις!
βεβαια, για να το χαρεις και να βρεις τα ορια του, θα πρεπει (οπως αναφερει ενας καλος συνφορουμας) να κινεισαι σε εξωπραγματικους ρυθμους σε σχεση με τα λοιπα αυτοκινητα. Αυτο ειναι ενα θεμα! Καλες οι παντες με 2α σε αδειο δρομο, αλλα απο εκει και περα το πραγμα σοβαρευει πολυ.
δλδ, το evo ειναι ενα αυτοκινητο που κυριως προσφερει αποτελεσματικοτητα.
απο εκει και επειτα, δεν ξερω αν το 9αρι θα μπορεσει να σε ικανοποιησει/εξυπηρετησει εντος πολης και αν μπορεις να 'σηκωσεις' τη συντηρηση του σε συνδυασμο με την καταναλωση.
Και το 4κίνητο γενικώς έχει άλλο στυλ οδήγησης. Θέλει γκάζι γιατί χωρίς γκάζι υποστρέφει έντονα...με ΤΕΡΜΑ γκάζι στην υποστροφή διορθώνονται τα πάντα. Γενικώς είναι άλλο στυλ οδήγησης.
-
spiros, το θέμα είναι ότι το Evo μπορείς να το πας όπως θες και με όσα χλμ θες. 'Σου κάνει τα χατήρια', που είναι αυτό που λείπει από τον dimgster, αν κατάλαβα καλά, ένα πολυδιάστατο αυτοκίνητο με διαφορετικές 'όψεις' (πάει και με χαζοπαντιλίκια και με γραμμές με 150 και με τοποθέτηση, αρκεί να πατάς το γκάζι, αλλιώς ) και όχι ένα που πάει (πολύ) γρήγορα αλλά με ένα μόνο τρόπο και όλοι οι άλλοι είναι no-no.
Υπόψην όμως φίλε dimgster, ότι ένα Evo έχει τόσο μεγάλα περιθώρια, που για να αρχίσεις να το 'ζορίζεις' πρέπει να πηγαίνεις με αντικοινωνικούς ρυθμούς. Σε οτιδήποτε κάτω από '8/10' το Evo 'αισθάνεται' λίγο (που δεν μπορείς να το πεις με πχ. ένα 106R). Πρόσεχε λοιπόν μη βρεθείς στην αντίπερα όχθη, να αισθάνεσαι ότι 'σου κάνει πλάκα' το αυτοκίνητο (εγώ το αισθάνομαι μερικές φορές αλλά θεωρώ πως ακόμα μαθαίνω οπότε συγχωρούμαι )
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
απο εκει και επειτα, δεν ξερω αν το 9αρι θα μπορεσει να σε ικανοποιησει/εξυπηρετησει εντος πολης και αν μπορεις να 'σηκωσεις' τη συντηρηση του σε συνδυασμο με την καταναλωση.ξαναρωτάω...
πέρα απο την κατανάλωση
ποια ειναι η ακριβή συντήρηση που θελει ένα EVO?
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
απο εκει και επειτα, δεν ξερω αν το 9αρι θα μπορεσει να σε ικανοποιησει/εξυπηρετησει εντος πολης και αν μπορεις να 'σηκωσεις' τη συντηρηση του σε συνδυασμο με την καταναλωση.
ξαναρωτάω...
πέρα απο την κατανάλωση
ποια ειναι η ακριβή συντήρηση που θελει ένα EVO?
To EVO (περιοδικό) έχει fast-fleet το 10άρη. Ένα service απ΄ότι διάβασα στα γρήγορα (λάδια, τακάκια, φίλτρα) κόστισαν 1.500 ευρώ!
Όταν δε μπεις σε service τουρμπίνας κλπ ανεβαίνει το κόστος νομίζω.
Στο 9 επειδή θα το πάρεις και μτχ...θα έχει κόστος.
Πάντως είμαι σίγουρος πως για να ψάχνεις τέτοιο αυτοκίνητο τα γνωρίζεις και σίγουρα δε περιμένεις να έχει τη συντήρηση του GTI οπότε είσαι έτοιμος και με γερό πορτοφόλι για βενζίνη και για συντήρηση.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
spiros, το θέμα είναι ότι το Evo μπορείς να το πας όπως θες και με όσα χλμ θες. 'Σου κάνει τα χατήρια', που είναι αυτό που λείπει από τον dimgster, αν κατάλαβα καλά, ένα πολυδιάστατο αυτοκίνητο με διαφορετικές 'όψεις' (πάει και με χαζοπαντιλίκια και με γραμμές με 150 και με τοποθέτηση, αρκεί να πατάς το γκάζι, αλλιώς ) και όχι ένα που πάει (πολύ) γρήγορα αλλά με ένα μόνο τρόπο και όλοι οι άλλοι είναι no-no.Νάσο ευχαριστώ για την τοποθέτηση σου.
Ακριβώς κάτι τέτοιο ψάχνω και πιστεύω οτι το EVO μπορεί να καλυψει κάθε χρήση...
Το θέμα ειναι οτι δεν καταλαβαίνω γιατι ολοι μιλάνε για ακριβή συντήρηση...
Πέρα απο την κατανάλωση, που είναι το πρόβλημα;Υπόψην όμως φίλε dimgster, ότι ένα Evo έχει τόσο μεγάλα περιθώρια, που για να αρχίσεις να το 'ζορίζεις' πρέπει να πηγαίνεις με αντικοινωνικούς ρυθμούς. Σε οτιδήποτε κάτω από '8/10' το Evo 'αισθάνεται' λίγο (που δεν μπορείς να το πεις με πχ. ένα 106R). Πρόσεχε λοιπόν μη βρεθείς στην αντίπερα όχθη, να αισθάνεσαι ότι 'σου κάνει πλάκα' το αυτοκίνητο (εγώ το αισθάνομαι μερικές φορές αλλά θεωρώ πως ακόμα μαθαίνω οπότε συγχωρούμαι )
Εχω βρεθεί πολλες φορές στην αντίπερα οχθη και πραγματικά μου άρεσε η διαδικασια της εκμάθησης...
-
@dimgster: θέλει service (αλλαγή λαδιών κινητήρα) κάθε 7500. Κάθε ~15000 αλλαγή λαδιών μετάδοσης. Από εκεί και πέρα, τακάκια και λάστιχα ακριβά αλλά εξαρτώνται από τον τρόπο οδήγησης. Γενικά το Evo θέλει συχνότερη συντήρηση απ΄όσο ένα πχ. GTi αλλά αυτή καθεαυτή η συντήρηση δεν είναι τόοοοσο πια ακριβή. Το κύριο πρόβλημα στο Evo είναι η κατανάλωση super αμόλυβδης (δύσκολα πέφτεις κάτω από τα 15 lt/100 και αν πηγαίνεις 'αεροπορία' το 25-30 lt/100 είναι εύκολο )
EDIT: παρότι θεωρώ πως το αδίκησες λίγο το Χ στην κριτική σου και πως συνολικά είναι καλύτερο και γρηγορότερο αυτοκίνητο από το IX (και στο ταξίδι πολύ καλύτερο, πήγαινε με 200 με το IX και με το Χ και θα καταλάβεις τι εννοώ), αφού έτσι και αλλιώς στο budget σου δε βρίσκεις Χ (εκτός και αν άρχισαν να υπάρχουν μεταχειρισμένα), νομίζω το ΙΧ είναι ό,τι καλύτερο. Πάρτο το καλύτερα να μετανοιώνεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες.
@nikos120i: Τα 1500 ευρώ που λένε ήταν λόγω αλλαγής τακακιών 1100 ευρώ το σετ μπρος-πίσω τοποθετημένα Αλλά μπορείς να βάλεις όχι-ΟΕΜ από το Internet, εμένα μου κόστισαν 410 ευρώ μπρος-πίσω τοποθετημένα (Ferodo DS2500) που υποθέτω είναι φτηνότερα απ΄όσο πληρώνεις εσύ στη BMW Εξαιρώντας τα τακάκια, το 'μεγάλο' service με αλλαγή λαδιών κινητήρα και μετάδοσης πήγε 400 ευρώ, που δεν είναι τραγικό.
-
Aν πάρεις το Evo9 θα μπεις ? στο τρυπά-κι της βελτίωσης ? αν όχι
το μόνο μεγάλο ΜΕΙΟΝ θα είναι η κατανάλωση του, η κατανάλωση του και η κατανάλωση του. Δεν χάνεις τπτ να ρωτήσεις ένα εξειδικευμένο συνεργείο / αντιπροσωπία για το τι να περιμένεις. Λογικό είναι μιας και είναι ειδικό όχημα η συντήρηση του ξεφεύγει από τον μέσο όρο, αλλά πόσο πιο ακριβό θα είναι από την VW -
Ο χρήστης nass έγραψε:
@nikos120i: Τα 1500 ευρώ που λένε ήταν λόγω αλλαγής τακακιών 1100 ευρώ το σετ μπρος-πίσω τοποθετημένα Αλλά μπορείς να βάλεις όχι-ΟΕΜ από το Internet, εμένα μου κόστισαν 410 ευρώ μπρος-πίσω τοποθετημένα (Ferodo DS2500) που υποθέτω είναι φτηνότερα απ΄όσο πληρώνεις εσύ στη BMW Εξαιρώντας τα τακάκια, το 'μεγάλο' service με αλλαγή λαδιών κινητήρα και μετάδοσης πήγε 400 ευρώ, που δεν είναι τραγικό.Σούπερ τιμή τα 400 ευρώ! Δε το πρόσεξα...το πήρα χθες και βιαζόμουν να φύγω, άλλωστε δε γνωρίζω τις εναλλακτικές.
Τακάκια δεν έχω αλλάξει ακόμα ούτε στο 320si, ούτε στην 120i πριν...δεν έτυχε γιατί τα χλμ ήταν λίγα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@dimgster: θέλει service (αλλαγή λαδιών κινητήρα) κάθε 7500. Κάθε ~15000 αλλαγή λαδιών μετάδοσης. Από εκεί και πέρα, τακάκια και λάστιχα ακριβά αλλά εξαρτώνται από τον τρόπο οδήγησης. Γενικά το Evo θέλει συχνότερη συντήρηση απ΄όσο ένα πχ. GTi αλλά αυτή καθεαυτή η συντήρηση δεν είναι τόοοοσο πια ακριβή. Το κύριο πρόβλημα στο Evo είναι η κατανάλωση super αμόλυβδης (δύσκολα πέφτεις κάτω από τα 15 lt/100 και αν πηγαίνεις 'αεροπορία' το 25-30 lt/100 είναι εύκολο )Λάδια οκ δεν υπάρχει θέμα (καλύτερα κιόλας)
Λάδια μετάδοσης σα να μου φαίνεται πολύ συχνά (περίμενα και έχω διαβάσει για 30.000 Km), αλλα οκ δεν υπάρχει πρόβλημα (μια φορά το χρόνο δηλαδη)
Φρένα λάστιχα δε θα πολυ τρώω μιας και τα περισσότερα χιλιόμετρα θα είναι εθνικηEDIT: παρότι θεωρώ πως το αδίκησες λίγο το Χ στην κριτική σου και πως συνολικά είναι καλύτερο και γρηγορότερο αυτοκίνητο από το IX (και στο ταξίδι πολύ καλύτερο, πήγαινε με 200 με το IX και με το Χ και θα καταλάβεις τι εννοώ), αφού έτσι και αλλιώς στο budget σου δε βρίσκεις Χ (εκτός και αν άρχισαν να υπάρχουν μεταχειρισμένα), νομίζω το ΙΧ είναι ό,τι καλύτερο. Πάρτο το καλύτερα να μετανοιώνεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες.
Νάσο είπα οτι το 10 ειναι συνολικά καλυτερο απο το 9 σαν αμαξι για να κάνεις τα πάντα.
Για το γρηγορότερο δεν ξέρω. Μπορεί σε πίστα, αλλα στο δρόμο ο τρόπος που ανοιγει απο 3η και πάνω, σίγουρα δε θυμίζει το 9αρι.
Να σου πώ με τις υπάρχουσες τιμές το 10 sst βγαίνει λίγο πάνω απο 46.
Μπορώ να φτάσω μέχρι εκεί, αλλα έλα που δεν βρίσκω το λόγο μιας και το 9 μου αρέσει περισσότερο.
Σχετικά με τα 200 που λες...δεν έχω άποψη (αν και έχω πάει και με 9 και με 10-δε θυμάμαι-μην πω πραγματα που δε θυμάμαι καλα).
Αυτό που μου έχει μείνει είναι ο θόρυβος απο τον κινητήρα του 10. -
Σε ευθεία το Χ είναι αργότερο από το ΙΧ. Αλλά αυτό διορθώνεται με ~1000 ευρώ = +50 άλογα τροχό Το 'πάτημα' του Χ είναι πολύ καλύτερο από του ΙΧ και αυτό φαίνεται και στην πίστα και σε μεγάλες ταχύτητες.
Μάλλον διαφωνώ με το θόρυβο (πως το ΙΧ κάνει λιγότερο ) αλλά πάνε χρόνια που οδήγησα ΙΧ οπότε δεν είμαι σίγουρος
Πάντως συμφωνώ μαζί σου πως αν το ΙΧ είναι αυτό που θες (σίγουρα είναι πιο σκληροπυρηνικό από το Χ καθώς και απ΄όσα αναφέρθηκαν στο θέμα αυτό με πιθανή εξαίρεση των EP3 Type-R και του Clio RS) τότε go for it, δεν έχεις λόγο να δώσεις 10Κ παραπάνω για το Χ. Εκτός και αν γουστάρεις SST -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στο ESP με κάποιο τρόπο θα μπορέσεις να αλλάξεις τις παραμέτρους του. Μην ξεχνάς πως τα Scirocco/Golf R θα έρχονται ακριβώς με αυτές τις ρυθμίσεις που επιθυμείς ώστε να μην παρεμβαίνει το ESP τόσο εύκολα.
Μακαρι να βρεθει τροπος για κατι τετοιο, αλλα δυστυχως μεχρι στιγμης και με παιδια απο το sciroccoclub που συζηταμε, που εχουν vagcom και καποιοι ψαχνονται με αυτο ακομα και σε συνεργεια, δεν εχει βρεθει τροπος να αλλαξουν τις παραμετρους του ESP, ουτε και να απενεργοποιηθει, ακομα και αν ειναι να θυσιαστει το ABS (αφαιρωντας αντιστοιχη ασφαλεια απο τον πινακα δεν απενεργοποιειται απ' οσο λενε), εστω με παραλληλη χρηση καποιου διακοπτη απο το εσωτερικο του αυτοκινητου.
Το τελευταιας γενιας ESP στα Scirocco αλλα και στο Golf ειναι 'αλεξισφαιρα', δεν δεχονται
παρεμβασεις...Σίγουρα δεν απενεργοποήτε το esp αν βγάλεις την ασφάλεια του abs ;
Χρήσιμοποιούν τους ίδιους αισθητήρες πρέπει να γίνεται αλλά δν ξέρω με τι συνέπειες . -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Στο ESP με κάποιο τρόπο θα μπορέσεις να αλλάξεις τις παραμέτρους του. Μην ξεχνάς πως τα Scirocco/Golf R θα έρχονται ακριβώς με αυτές τις ρυθμίσεις που επιθυμείς ώστε να μην παρεμβαίνει το ESP τόσο εύκολα.
Μακαρι να βρεθει τροπος για κατι τετοιο, αλλα δυστυχως μεχρι στιγμης και με παιδια απο το sciroccoclub που συζηταμε, που εχουν vagcom και καποιοι ψαχνονται με αυτο ακομα και σε συνεργεια, δεν εχει βρεθει τροπος να αλλαξουν τις παραμετρους του ESP, ουτε και να απενεργοποιηθει, ακομα και αν ειναι να θυσιαστει το ABS (αφαιρωντας αντιστοιχη ασφαλεια απο τον πινακα δεν απενεργοποιειται απ' οσο λενε), εστω με παραλληλη χρηση καποιου διακοπτη απο το εσωτερικο του αυτοκινητου.
Το τελευταιας γενιας ESP στα Scirocco αλλα και στο Golf ειναι 'αλεξισφαιρα', δεν δεχονται
παρεμβασεις...Σίγουρα δεν απενεργοποήτε το esp αν βγάλεις την ασφάλεια του abs ;
Χρήσιμοποιούν τους ίδιους αισθητήρες πρέπει να γίνεται αλλά δν ξέρω με τι συνέπειες .Μηπως ομως χασεις και τον κατανεμητη πιεσης και αρχισεις να κανεις οχταρια στον δρομο με το πρωτο φρεναρισμα;
-
Το είπαμε πριν αυτό.
-
Εχει ενα deja vu το φορουμ γενικοτερα
-
Που είναι ο syele να ξαναπεί την ιστορία με το τι ακριβώς είχε γίνει στα Μέγαρα τότε.
-
ΕΒΟ 8ΑΡΙ που εχει φιλος, ολα μαμα και μεγαλος ψειρας, σε μεσο ορο πληρωνει το χρονο γυρω στα 800 ευρω για συντηρηση (αντιπροσωπεια και μονο). Τα χλμ που κανει κυμαινονται απο 12-15 το χρονο και χρηση λιγο πιο γρηγορη απο τον μεσο οδηγο.
-
Καλοριζικο λοιπον...
(απεφυγε βεβαια για ευνοητους λογους το χρωματακι οπως αυτο στο video... )
Kριμα που δεν εχει Αγγλικους υποτιτλους, αλλα το 'ultra direct' τιμονι στα λεγομενα του
κανει μπαμ.
Επιλογή σκληροπυρηνικού αυτοκινήτου