Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγώνες Dragster
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Αγώνες Dragster
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    21
    39
    140
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alex-ssgti last edited by

      Πως τους βλέπετε? Σας ενδιαφέρουν?

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • A
        alex-ssgti last edited by

        Πως τους βλέπετε? Σας ενδιαφέρουν?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alex-ssgti last edited by

          Πως τους βλέπετε? Σας ενδιαφέρουν?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • K
            kleisj last edited by

            Ποτε δεν εχω παει να δω. Κ ουτε θα το επιδιωκα. Ισως πηγαινα αν καποια στιγμη τυχαινε. Παντως το φανταζομαι σαν μια official Βουτα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              tsilis last edited by

              Συμφωνώ απόλυτα Κλεισθένη

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • K
                kouk last edited by

                Είχα πάει στο 1ο Drugster στην Τρίπολη!Απο περιέργεια!!

                Δεν 'κόλλησα'...ούτε σαν θέαμα μου άρεσε...ούτε σαν κόσμος που συμμετείχε...ούτε κατάλαβα τι ηταν το ζητούμενο!!

                Κυρίως μικρά σε ηλικία άτομα που θαύμαζαν το τέρας των 1000 ίππων που μπορούσε να διανύσει 400 μέτρα και τέλος!!

                Δεν κατηγορώ!!...Απλά εμένα δεν μου αρέσει!!Κι οπως λέμε...'περί ορέξεως...κολοκυθόπιττα'!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • R
                  rally-maniac last edited by

                  Ούτε εμένα ενθουσιάζουν οι αγώνες dragster.... Η μόνη φορά που έχω πάει σε σχετική εκδήλωση είναι το extreme motorsport madness που είχε γίνει στο Ελληνικό και είχαν έρθει το fireforce και το bigfoot. Και ο μοναδικός λόγος που πήγα ήταν για να 'θαυμάσω' από κοντά αυτές τις κατασκευές. Όσο νά'ναι με εντυπωσίασαν!
                  Πάντως σε ελληνικό αγώνα δε νομίζω να πάταγα ποτέ. Δεν με εκφράζει αυτό το είδος αγώνων βρε αδερφέ!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • K
                    kit-car last edited by

                    ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ 1000 ΑΛΟΓΑ????? ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΕΙ??? ΔΕΝ ΠΑΕΙ... ΠΑΡΕ ΕΝΑ KIT CAR ΚΑΙ ΣΚΙΣΤΟ ΟΛΟΙ ΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ (ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ KIT CAR) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ SUBARUKLA ΔΕΝ ΜΕ ΧΑΛΑΓΕ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kostas_20vt last edited by

                      Φυσικά και δεν στρίβουν, αφού δεν είναι ο σκοπός τους αυτός (μερικά αυτοκίνητα έχουν υποτυπώδες σύστημα διεύθυνσης).
                      Οι αγώνες dragster είναι αρκετά εντυπωσιακοί. Έχουν απίστευτο θέαμα όσον αφορά την επιτάχυνση, και μόνο αυτό. Το επίπεδο (τόσο στην οργάνωση όσο και στα αυτοκίνητα που συμμετέχουν) έχει ανέβει πάρα πολύ. Και φυσικά δεν έχει καμία σχέση με τους πρώτους αγώνες. Η μόνη σχέση του extreme motorsport madness με αγώνα dragster είναι μόνο η παρουσία στην εκδήλωση του fireforce και της μηχανής του Ian King. Τέλος οι αγώνες δεν έχουν καμία σχέση με τη Βούτα, αφού κυριότερος στόχος τους είναι να αποτρέψουν τις κόντρες και να προσελκύσουν αυτούς που τις κάνουν στην «πίστα»(ο Θεός να την κάνει).
                      Σας ζητώ συγνώμη για το μεγάλο μου post. Δεν επιτίθομαι σε κανένα, απλά λέω την άποψή μου.
                      Καλή η δύναμη και η επιτάχυνση, αλλά η στροφή έχει άλλη γλύκα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • D
                        dienekes last edited by

                        Ο χρήστης kostas_20vt έγραψε:
                        Τέλος οι αγώνες δεν έχουν καμία σχέση με τη Βούτα, αφού κυριότερος στόχος τους είναι να αποτρέψουν τις κόντρες και να προσελκύσουν αυτούς που τις κάνουν στην «πίστα»(ο Θεός να την κάνει).

                        Και γι'αυτό και μόνο το λόγο θα άξιζε να προωθηθούν περισσότερο, συμπεριλαμβάνοντας πάντοτε και 'μικρές' κατηγορίες (τα ίδια αυτοκίνητα που βλέπουμε να κοντράρονται στα φανάρια).

                        Και για φανταστείτε να υπήρχε κάπου μια 'πίστα' (ένα strip 1km με τα σχετικά μέτρα ασφαλείας δηλαδή), όπου να πηγαίνουν όσοι θέλουν και να 'λύνουν τους λογαριασμούς τους' με ασφάλεια. Με ένα 'εισητήριο' της τάξης των 10Ε ας πούμε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • K
                          kostas_20vt last edited by

                          Και γι' αυτό από φέτος χωρίστηκαν οι κατηγορίες των αυτοκινήτων βόλτας (ΒΑ και ΒΤ) σε υποκατηγορίες ανάλογα με τα κυβικά.
                          Όσο για την προβολή...
                          Εδώ φτάσαμε τέλος Μαΐου για να γίνει ο πρώτος αγώνας της χρονιάς...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            alex-ssgti last edited by

                            Ο χρήστης kostas_20vt έγραψε:
                            Φυσικά και δεν στρίβουν, αφού δεν είναι ο σκοπός τους αυτός (μερικά αυτοκίνητα έχουν υποτυπώδες σύστημα διεύθυνσης)....

                            Βασικά όλα τα οχήματα dragster έχουν σύστημα διεύθυνσης, αφού ακόμα και τα κτηνώδη Top Fuel με ιπποδύναμη που ξεπερνάει τα 6.000Ps, το χρειάζονται!

                            Έχουν απίστευτο θέαμα όσον αφορά την επιτάχυνση, και μόνο αυτό. Το επίπεδο (τόσο στην οργάνωση όσο και στα αυτοκίνητα που συμμετέχουν) έχει ανέβει πάρα πολύ.

                            Εντυπωσιακό επίσης είναι και το γεγονός ότι μετά από κάθε πέρασμα οι κινητήρες των dragster των κατηγοριών Top Fuel, Top Methanol και Funny Car, λύνονται στα βασικά τους μέρη και αντικαθιστώνται σχεδόν όλα τα κινούμενα μηχανικά τους μέρη, όπως οι μπιέλες, τα πιστόνια κτλ. Εντυπωσιακή είναι επίσης και η προετοιμασία που χρειάζεται ένα τέτοιο όχημα, για να τρέξει μόλις για 5secs!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Αν το πούμε επίσημη κόντρα, και ένεν τρόπο να 'κόψουμε' τους ανεγκέφαλους που σπέρνουν τρόμο και πανικό στις πόλεις και γύρω από αυτές, τότε πολύ σωστά και υπάρχουν.

                              Από την άλλη όμως τι θέαμα να μου προσφέρουν; Μήπως κάποιος το χάσει στην ευθεία και του κοπεί η χολή να το μαζέψει το θηρίο, ή και η δική μου αν έρχεται καταπάνω μου; Ή μήπως κάποιος πιάσει φωτιά ή ακόμη και να εκραγεί;

                              Δε μου φαίνεται πως έχει θέαμα η ευθεία...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • V
                                vlasis_highlander last edited by

                                Δεν ειναι ομορφο να διαβαζει κανεις ειρωνικα σχολια για καποια μορφη μηχανοκινητου αθλητισμου.

                                Ναι οι αναβασεις εχουν περισσοτερη προκληση για τον οδηγο αλλα αυτο δεν σημαινει οτι οσοι τρεχουν σε dragster ειναι ανεγκεφαλοι κουλοι Αμερικανοι φονιαδες των στροφων κοκ

                                Αντιθετα το dragster εχει σε αρκετα σημεια μεγαλυτερες (ναι ... μεγαλυτερες ειπα) προκλησεις για το μηχανικο και (ναι..και) τον οδηγο.

                                Τα σφικτα (και ετσι πρεπει να ειναι) homolagation περιθωρια βελτιωσης δεν αποτελουν προκληση για ενα μηχανικο race team αναβασεων.

                                Οταν ομως καποιος στηνει ενα κινητηρα 800 ιππων και στηνει και μια μεταδοση ικανη για 1000 ιππους σιγουρα ΞΕΡΕΙ πολλα περι του αντικειμενου.

                                Επισεις οταν ο οδηγος καλειται να περασει 400 έως 1000 αλογα σε
                                οδοστρωμα με μπογιες και συρματα (Ελληνικο πχ) και να κρατησει
                                το αμαξι στην ευθεια οταν το ΕΙΔΙΚΟ dragsteradiko στησιμο αναρτησης
                                κανει το πισω αξονα να χοροπηδαει σαν ΤΡΕΛΛΟ, τοτε θελει ορχεις τιτανιου αλλα και χερια να κρατας το αμαξι στην ευθεια με 190 -240 χαω

                                Και δεν αναφερθηκα καν στη παραμετροποιηση κινητηρα, σασμαν, διαφορικου, αναρτησης, μεταδοσης, κοκ που απαιτηται για ενα ανταγωνιστικο run.

                                Επισεις οταν οι απαιτησεις σε αλλαγες ταχυτητων ζητουν ταχυτητα αλλαγης
                                καλυτερη απο ενα φθηνο σειριακο συστημα και ακριβεια υπολογιστη (στα rpm αλλαγης) τοτε σιγουρα δεν εχουμε να κανουμε με ασχετους οδηγους.

                                Αυτα τα λεω γνωριζοντας οτι η πιστα ειναι η μεγαλη μου αγαπη, αλλα δεν θα υποτιμησω ποτε τις αναβασεις ουτε τα dragster.

                                Καλλιστα μπορει ο ΠΙΣΤΑΔΟΡΟΣ να πει οτι ο πραγματικος οδηγος κρινεται ΑΜΕΙΛΙΚΤΑ απο τα χιλιοστα του δευτερολεπτου, και ειναι το αθλημα με τις μεγαλυτερες απαιτησεις για ακριβεια και τεχνικη, οταν οι 'αλλοι' κανουν τους DUKES OF HAZZARD.

                                Ανετα επισεις μπορει ο ΑΝΑΒΑΣΑΚΙΑΣ ΡΑΛΛΙΣΤΑΣ να πει οτι θελει ΑΤΣΑΛΙΝΟΥΣ ορχεις KAI ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΕΡΙΑ να τρεχεις στα ΓΚΡΕΜΙΑ και οχι σε φλωρικες πιστες. Το γκρεμι δεν συγχωρει τεκακες...

                                Ο ΧΩΜΑΤΙΝΟΣ θα πει μετα αδερφες ολους τους παραπανω γιατι εχει ΚΑΙ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΓΚΡΕΜΙΑ

                                Ο ΝΤΡΑΓΚΣΤΕΡΑΣ θα πει οτι μπαινει σε τρελλες ταχυτητες και επιταχυνσεις που δεν εχουν δει στα ΟΝΕΙΡΑ τους οι ψωνισμενοι στροφακηδες.

                                Ειναι φανερο οτι οι ΤΑΜΠΕΛΕΣ που βαζουμε ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΝ (sic) ΠΟΥΘΕΝΑ και θα πρεπει να σεβαστουμε καθε μορφη μηχανοκινητου αθλητισμου γιατι εχει ξεχωριστο να μας δωσει.

                                Ειδικα σε μια χωρα χωρις ταλεντα, θα πρεπει ολοι να ειμαστε χαμηλων τονων και οχι να εχουμε υφος Φιλανδου οδηγου (το απολυτο DNA 😉 )

                                Γεια χαρα σε ολους

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • D
                                  dap last edited by

                                  Pios mpori na mas pi ti egine tin Kyriaki sti Tripoli mias ke ta kanalia edixan ti plevra pou tous simferi.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kacey last edited by

                                    Θα σας πω εγω τι εγινε....Αν και δεν ημουν (ευτυχως δηλαδη)

                                    υπηρξαν καποια (σοβαρα) προβληματα με τα χρονομετρα.Ξερετε που κατεληξε αυτο? Αγωνιζομενοι μπηκαν στην πιστα για να διακοψουν τον αγωνα, ενω μερικου (αγωνιζομενοι...) προετρεπαν τον κοσμο να πεταει μπουκαλια (ακρως επικινδυνο στις ταχυτητες που αναπτυσσονται) στην πιστα μεσα για να διακοπει ο αγωνας, ενω απότι εμαθα μερικοι (αγωνιζομενοι παλι...) παραλιγο να πλακωσουν στο ξυλο τους οργανωτες επειδη υπηρχαν αυτα τα προβληματα...
                                    Τελικα ο αγωνας διακοπηκε στους ημιτελικους, τελικοι δεν εγιναν, αυτα...
                                    Απο κει και περα, στις κοντρες που εγιναν μεχρι εκεινη την στιγμη, εγινε 5 πανελληνια ρεκορ (και τρομεροι χρονοι για τα δεδομενα μας), και το μονο σιγουρο ηταν οτι στους τελικους θα γινοταν τρελος χαμος.

                                    Για να δουμε τι θα κανει η Ελπα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • K
                                      kleisj last edited by

                                      Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                      Θα σας πω εγω τι εγινε....Αν και δεν ημουν (ευτυχως δηλαδη)

                                      υπηρξαν καποια (σοβαρα) προβληματα με τα χρονομετρα.Ξερετε που κατεληξε αυτο? Αγωνιζομενοι μπηκαν στην πιστα για να διακοψουν τον αγωνα, ενω μερικου (αγωνιζομενοι...) προετρεπαν τον κοσμο να πεταει μπουκαλια (ακρως επικινδυνο στις ταχυτητες που αναπτυσσονται) στην πιστα μεσα για να διακοπει ο αγωνας, ενω απότι εμαθα μερικοι (αγωνιζομενοι παλι...) παραλιγο να πλακωσουν στο ξυλο τους οργανωτες επειδη υπηρχαν αυτα τα προβληματα...
                                      Τελικα ο αγωνας διακοπηκε στους ημιτελικους, τελικοι δεν εγιναν, αυτα...
                                      Απο κει και περα, στις κοντρες που εγιναν μεχρι εκεινη την στιγμη, εγινε 5 πανελληνια ρεκορ (και τρομεροι χρονοι για τα δεδομενα μας), και το μονο σιγουρο ηταν οτι στους τελικους θα γινοταν τρελος χαμος.

                                      Για να δουμε τι θα κανει η Ελπα...

                                      Καποιοι που πηγαν μου ειπαν οτι επεσε κ ξυλο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        deggman last edited by

                                        Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                                        Θα σας πω εγω τι εγινε....Αν και δεν ημουν (ευτυχως δηλαδη)

                                        υπηρξαν καποια (σοβαρα) προβληματα με τα χρονομετρα.Ξερετε που κατεληξε αυτο? Αγωνιζομενοι μπηκαν στην πιστα για να διακοψουν τον αγωνα, ενω μερικου (αγωνιζομενοι...) προετρεπαν τον κοσμο να πεταει μπουκαλια (ακρως επικινδυνο στις ταχυτητες που αναπτυσσονται) στην πιστα μεσα για να διακοπει ο αγωνας, ενω απότι εμαθα μερικοι (αγωνιζομενοι παλι...) παραλιγο να πλακωσουν στο ξυλο τους οργανωτες επειδη υπηρχαν αυτα τα προβληματα...
                                        Τελικα ο αγωνας διακοπηκε στους ημιτελικους, τελικοι δεν εγιναν, αυτα...
                                        Απο κει και περα, στις κοντρες που εγιναν μεχρι εκεινη την στιγμη, εγινε 5 πανελληνια ρεκορ (και τρομεροι χρονοι για τα δεδομενα μας), και το μονο σιγουρο ηταν οτι στους τελικους θα γινοταν τρελος χαμος.

                                        Για να δουμε τι θα κανει η Ελπα...

                                        Καποιοι που πηγαν μου ειπαν οτι επεσε κ ξυλο.

                                        Αν συνέβεισάν όλα τα παραπάνω, το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να κόψουν τίς αγωνιστικές άδειες των εμπλεκομένων, αλλά για τον φόβο των Ιουδαίων, θα πέσουν μόνο πρόστημα, είναι γνωστό τις πάση ότι οι εμπλέκόμενοι του χώρου, όχι όλοι φυσικά, δέν είναι και η καλήτεροι άνθρωποι που μπορείς να συναντήσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • A
                                          alex-ssgti last edited by

                                          Συμφωνώ απόλυτα με τον Βλάση!
                                          Κάθε είδος μηχανοκίνητου αθλητισμού έχει την ιδιαιτερότητά του...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • T
                                            tazz last edited by

                                            Ο χρήστης deggman έγραψε:

                                            είναι γνωστό τις πάση ότι οι εμπλέκόμενοι του χώρου, όχι όλοι φυσικά, δέν είναι και η καλήτεροι άνθρωποι που μπορείς να συναντήσεις.

                                            η αλήθεια είναι ότι δεν με τρελαίνουν τα ντράγκστερ (προσωπικά γούστα είναι αυτά), αλλά τι εννοείς με αυτό το 'δεν είναι οι καλύτεροι άνθρωποι';

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr