Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επισημο thread: Monaco GP 2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επισημο thread: Monaco GP 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Formula 1
    30
    111
    325
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jarnot last edited by

      Ίσα που κρατήθηκα σήμερα να μην κλάψω...
      Είχα να νιώσω έτσι σε αγώνα κατάταξης από το Μονακό (πάλι) του 2000 (ή 2001 ήτανε?), που ο Ιταλός πέτυχε τη 2η επίδοση της ημέρας, με τη Jordan Mugen. Μονάχα που τότε δεν το περίμενα καθόλου, ενώ σήμερα ήμουν σίγουρος για μια θέση στις 2 πρώτες σειρές.

      Αν αύριο δεν πάθει τίποτα, τότε νομίζω ότι δύσκολα θα χάσει μια από τις 2 πρώτες θέσεις. Είναι σκληρό καρύδι ο Trulli και αυτή τη χρονιά φαίνεται ότι ήρθε η ώρα του. Δεν πετώ στα σύννεφα, γιατί πολλά συμβαίνουν σε έναν αγώνα, απλά εύχομαι (προς χάριν του γενικότερου ενδιαφέροντος) ο αγώνας να είναι στεγνός. Αυτά.

      Και με τη νίκη Jarno...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fanis-f1 last edited by

        Εδω βρισκονται οι χρονοι των 2ων κατατακτηριων δοκιμων
        http://www.formula1.com/race/result/719/16.html

        Να σημειωθει πως ο Ralf δεν θα εκκινησει αυριο 2ος αφου ο κινητηρας του εσπασε την Πεμπτη και αναγκαστηκε να τον αλλαξει,οποτε αυριο θα βρισκεται στην 12η θεση.

        Ελπιζω μιας και ο Trulli πετυχε την πρωτη του pole,αυριο να παρει και την πρωτη νικη στην καριερα του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rally-maniac last edited by

          Mπορώ να πω πως το σπάσιμο της μονοτονίας 'Schumi' για δεύτερη φορά φέτος στις κατατακτήριες δοκιμές, αν και είμαι 'Φεραρικός', με χαροποίησε! Κρίμα που η συγκεκριμένη πίστα δεν ευνοεί τα προσπεράσματα για να δούμε μάχες αύριο.....
          Μπράβο στον Τρούλι και την Ρενώ! Λέτε να δούμε κανα 1-2 και να τρελαθούμε?
          Πάντως αν ο MS κερδίσει τελικά τον αγώνα, τι να πω.... 'Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά'....!!!!!
          Άντε και καλό αγώνα!!!! (μακάρι.....)

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • K
            k last edited by

            Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
            Ίσα που κρατήθηκα σήμερα να μην κλάψω...
            Είχα να νιώσω έτσι σε αγώνα κατάταξης από το Μονακό (πάλι) του 2000 (ή 2001 ήτανε?), που ο Ιταλός πέτυχε τη 2η επίδοση της ημέρας, με τη Jordan Mugen. Μονάχα που τότε δεν το περίμενα καθόλου, ενώ σήμερα ήμουν σίγουρος για μια θέση στις 2 πρώτες σειρές.

            Αν αύριο δεν πάθει τίποτα, τότε νομίζω ότι δύσκολα θα χάσει μια από τις 2 πρώτες θέσεις. Είναι σκληρό καρύδι ο Trulli και αυτή τη χρονιά φαίνεται ότι ήρθε η ώρα του. Δεν πετώ στα σύννεφα, γιατί πολλά συμβαίνουν σε έναν αγώνα, απλά εύχομαι (προς χάριν του γενικότερου ενδιαφέροντος) ο αγώνας να είναι στεγνός. Αυτά.

            Και με τη νίκη Jarno...

            Ηρεμαααααααα δεν τρέχει τίποτα μια pole είναι όλο κιόλο το κατόρθωμα . Κράτα τα κλάματα για αύριο.
            Πάντως μακάρι να γίνει όπως τα λες εγώ δε θα χαλαστώ ιδιαίτερα.
            Στους στενούς δρόμους του Μονακό και με δεδομένη τη σειρά κατάαξης ελπίζω για ένα καλό αγώνα. Επιτέλους ώρα είναι

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lybe last edited by

              Πραγματικά συγχαρητήρια στην Renault, στον Trulli, στον Alonso και στον Briatore για την καταπληκτική επίδοση στα δοκιμαστικά του Σαββάτου.
              Αν βρέξει πάντως σήμερα (χλωμό το βρίσκω) σίγουρα ο αγώνας θα γίνει πιο εντυπωσιακός...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fanis-f1 last edited by

                Ο χρήστης LYBE έγραψε:

                Αν βρέξει πάντως σήμερα (χλωμό το βρίσκω) σίγουρα ο αγώνας θα γίνει πιο εντυπωσιακός...

                Μεχρι την Παρασκευη οι προβλεψεις ελαγαν αγωνα με πληρη ηλιοφανεια.Απο χθες ομως προεβλεπαν αρκετη συννεφια χωρις να αποκλειεται η πιθανοτητα βροχης.Αυτη τη στιγμη υπαρχει πληρη συννεφια στο Μονακο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  raikkonen last edited by

                  Κ εγώ τη χάρηκα τη pole του Trulli κ όπως είχα πει σε παλαιότερο post θα ήθελα να νικήσει είτε ο Trulli είτε ο Button ενώ δε θα με χαλούσε αν νικούσε ο δικός μου....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drizzt last edited by

                    Βλέπω στο tv-tuner τους τελευταίους γύρους αυτή τη στιγμή. Ε καιρός ήταν όποιος και από τους δύο συμπαθείς (σε μένα) πιλότους και αν τα καταφέρει Κρίμα, μπορούσε και ο Kimi σήμερα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • R
                      raikkonen last edited by

                      Ναι!!!!!!! Τι αγώνας!!!! Τι αγώνας!!!! Πολύ τον απόλαυσα! Νέος νικητής, αγωνία από την αρχή μέχρι το τέλος (εγκατέλειψε κ ο Scumi ...α εγκατέλειψε κ ο Kimi μαζί με το David ) ο Button για άλλη μια φορά έλαμψε!!! JarnoT ζεις???? Το άντεξες το σημερινο μετά τη pole??? JarnoT μας ακούς??? Αντε πάλι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Ενδιαφέρον αγώνας...μετά από καιρό...έστω και λόγω εγκαταλείψεων!!

                        Αξιος ο Trulli...μπράβο στον Button που δείχνει ιδιαίτερα σταθερός φέτος!!

                        Συγχαρητήρια και στην Renault....αλλά και στον Go_For_Pista για την πρόβλεψη του!!Τι σου κάνει η εμπειρία!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fanis-f1 last edited by

                          Επιτελους ο Ιταλος πηρε μια εντυπωσιακη νικη στον καλυτερο αναμφισβητητα αγωνα που εχουμε δει φετος.
                          Πολλα συγχαριτηρια αξιζει σιγουρα και ο Button ο οποιος στους τελευταιους δεκα γυρους.Ο Barrichello,παντως πιστευω πως ειναι λιγο ντεφορμε τον τελευταιο καιρο πραγμα το οποιο φανηκε αισθητα στον συγκεκριμενο αγωνα(να σημειωθει πως ο Βραζιλιανος στους τελευταιους 20 γυρους βρισκοταν στο 1.17.5 με 1.18.3,τη στιγμη που οι Trulli-Button βρισκονταν στο 1.15.8 με 1.16.3)
                          Ο Michael δεν το κερδισε μου φαινεται το στοιχημα(το να κερδισει και τους 18 αγωνες)που το ειχε προτεινει ο Ecclestone.
                          Oσον αφορα τον αδερφο του,μου φαινεται πως το παλικαρι δεν παει και πολυ καλα,μαλλον του τη φυλαγε απο την Imola του Αlonso.Κατα την προσωπικη μου αποψη πρεπει να δεχτει και 2η παρατηρηση μετα απο αυτη που εφαγε στο Μπαχρειν,αφου ως πιλοτος που δεχοταν γυρο αυτος επρεπε να εκανε στην ακαθαρτη μερια του Τουνελ και οχι να κραταγε την καθαρη γραμμη,τζαμπα το εφαγε το παλικαρι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • R
                            raikkonen last edited by

                            Τώρα που ηρέμησα κάπως από την ένταση του αγώνα πρέπει να πω ότι μια ευκαιρία για τη McLaren να μαζέψει υπερδιπλασιους βαθμους από αυτους που έχει στο πρωτάθλημα χάθηκε.... αχχχχ

                            Αφήστε που η κατρακύλα δεν έχει τελειωμό! Τώρα ήμαστε 6!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rally-maniac last edited by

                              ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!
                              Είδαμε και έναν ενδιαφέρον αγώνα! Μπράβο στον Trulli και την Renault!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Meta apo 8 agwnes ena allo monothesio ektos
                                apo Ferrari kerdise enan agwna tis F1. Kai
                                opws synythws symvainei apo to 2002 ws simera
                                o agwnas aytos einai to Monaco.

                                Se ena episodiako agwna me 2 safety cars kai
                                kalo kairo (eytyxws h dystixws) i Renault
                                apedeixe oti exei ena poly kalo sasi kai
                                se syndyasmo me ta lastixa tis Michelin
                                apla se grand-prix Miky-Maous den paizetai.

                                Stin ekkinisi o Jap Kamikaze TS prosperna
                                san stamatimenoys 4 aytokinita (kai isws
                                ekei kaiei kai ton kinitira toy) akoympontas
                                elafra ton MS. Sto 3o gyro o kinitiras toy
                                Jap apla mas afinei xronoys kai eytyxws ayto
                                symvainei exw apo to tunnel.

                                Kapnos apo ta
                                ladia kai to prwto sovaro atyxima me ton
                                GF na peftei panw ston DC. Poios ftaiei??
                                Kanenas apo toys 2 alla isws isws eprepe
                                oi komissarioi na eixan vgalei ti mayri
                                simaia me to kokkino kyklo ston Japwna.

                                O agwnas synexizetai meta apo 3 gyroys
                                kai to trenaki JT-FA-JB-KR-MS-JPM-RB
                                ftanei sti stigmi twn prwtwn pits. Na
                                min xechasw to prosperasma toy erixe o
                                JPM ston RB o opoios ontws me krya
                                elastika den ta paei poly kala. Ekei
                                symvainei ayto poy perimename. O MS
                                einai o teleytaios poy tha mpei
                                sta pits kai me 5 gyroys katw apo to
                                1.15 perna apo tin 5h stin 3h thesi
                                kai vazei sovari ypopsifiotita na
                                prosperasei toylaxiston enan apo toys
                                dyo odhgoys tis Renault.

                                Meta exoyme tin egkatalipsi toy KR
                                apo kinitira (opws akoysa apo tin RAI)
                                apodeiknyontas gia mia akomi fora
                                ta provlimata twn asimi.

                                Ligo prin xekinisoyn ta 2a pit-stops
                                krinetai kai o agwnas. To entypwsiakon
                                einai oti aytos poy tha dwsei ti niki
                                ston JT einai o omostavlos toy FA
                                poy mesa sto tunnel prospernontas ton
                                RS exase tin elegxo toy monothesioy.
                                O idios katigorei ton RS alla to
                                gegonos paramenei oti o Ispanos eprepe
                                na prosexei ligo parapanw sto simeio ayto.
                                O Flavio Briattore dilwse me to telos toy agwna oti
                                o FA exase ton elegxo toy monothesioy. Twra
                                an to gegonos ayto ofeiletai se kapoio
                                kopsimo toy RS mesa sto tunnel (isws
                                prospathontas na afisei ton Ispano na perasei)
                                to xeroyn monon o Head kai o RS. Pantws
                                o Flavio gia na prostateysei to pulen toy
                                eipe oti prepei prwta na milisei me ton
                                odigo toy poy exallos edeixne ton RS ws
                                ypaitio....

                                Ekei kapoy mpainei to 2o safety car kai ta
                                pragmata allazoyn ardin gia ton MS poy
                                me arketa kaysima den einai dynato na
                                kanei ti kinisi twn JB kai JT (oi omades
                                me monon ena aytokinito sti pista
                                eixan ti dynatotita na kinitopoiithoyn
                                enw i Ferrari ekei eprepe na thysiasei
                                kapoion apo toys 2). O MS vrisketai
                                karotsaki pisw apo to safety-car me ton
                                JT monon 3 sec pisw kai anamesa toys
                                ton Mr. Taliban JPM.

                                To paignidi paizetai gia ton MS asxima kathws
                                to mono poy tha mporoyse na kataferei
                                me kaysima gia 10 gyroys einai na prosperasei
                                kai monon ton JB an o agglos kathysteroyse
                                poly sta doppiarismata efoson tha eixe pista eleytheri
                                empros toy. To thema einai oti mesa sto tunnel
                                ligo prin tin apoxwrisi toy safety car apo ta
                                pits tis Ferrari (opws dilwthike sti synexeia sti
                                RAI) toy zitisan na zestanei ta frena toy. O
                                MS mplokarei stigmiaia ta frena alla o
                                JPM poy einai poly konta den prolavainei na
                                frenarei kai ligo prin tin exodo akoympa
                                to pisw dexio troxo toy Germanoy apostatheropoiontas
                                ton kai stelnontas stis mparieres toy Monaco.

                                Se ayto to atyxima poios ftaiei. Kata RB itan ena
                                silly racing accident. Kata Alessandro Zanardi o
                                MS ektelese apla entoles tis scuderia kai o JPM
                                poy eixe plisiasei poly den eixe apla to xwro
                                na min akoympisei. O Germanos epistrefei exallos
                                sta pits kai dinei mia mpoynia poy den fanike
                                sta pleyra twn lewforiwn tis scuderia. To gegonos
                                einai oti o agwnas vevaia eixe xathei gia to germano
                                alla akoma kai etsi tha mproroyse me ti 3h thesi
                                na xefygei akoma perissotero apo ton RB poy
                                akoma kai simera paramenei diekdikitis.

                                Sti synexeia to monon endiaferon einai i poini sto
                                oxima me to #16 (NH) giati den eide tis mple simaies kai
                                to gegonos oti sto telos plisiase o JB ton JT, o RB
                                termatise 3os kai o JPM 4os. O RS emeine sto telos
                                me kinitira kai meta apo 2 tetoia gegonota mipws
                                i BMW prepei na prosexei gia na min exei ti tyxi
                                tis Merc.

                                Gegonos einai oti i Ferrari kai i Renault exasan
                                tin eykairia na spasoyn to rekor tis BRM (5 agwnes
                                poy kai ta 2 monothesia itan stin vathmologoymeni
                                6ada h 8ada).

                                Odhgoi.

                                1. JT (10 pontoi, pole). O Italos meta apo
                                  xilia vasana apedeixe oti den einai tyxaios. An
                                  kapoioi lene oti oi prwtathlites fainontai sto
                                  Monaco o JT tote einai champ. Xilia mpravo ston
                                  Italo poy me pio neyriko monothesio (dilwseis
                                  Renault) deixnei na pairnei to panw xeri apo ton
                                  Ispano omostavlo toy.

                                2. JB (8 pontoi). Alli mia poly kali epidosi
                                  gia ton agglo.

                                3. RB (6 pontoi). Axrwmos aosmos kai ageystos
                                  o idios paraponethike gia provlima me to monothesio
                                  stin anartisi (o RsB den eipe kati tetoio). To kako
                                  einai oti me 5 gyroys ligotera kaysima apo ton MS
                                  (diladi kati sta 12 kila) den katafere na prosperasei
                                  to germano.

                                4. JPM (5 pontoi). O kyrios Taliban epetyxe 2 prosperasmata
                                  sta isia. Den ftaei gia to atyxima toy MS IMHO kata 100%
                                  alla opws fainetai kai apo to video den eixe afisei
                                  katholoy xwro sto Germano se antithesi me ton JT poy
                                  itan sxedon 1 sec pisw apo to Kolomviano. Tha prospathoyse
                                  na prosperasei to Germano otnws 1 gyro pisw??? Anyway
                                  den mporeis na ton katigoriseis oti to ekane skopima
                                  pantws kai tin idia antilipsi eixan kai i marsals.

                                5. FM (4 pontoi). O Vrazilianos kratise psila ti simaia
                                  tis Sauber.

                                6. CdM (3 pontoi). Oi prwtoi vathmoi gia tin Toyota.

                                7. NH (2 pontoi). Xaras eyaggelia gia ton Eddie. Alla o
                                  Germanos exase 2 theseis logw toy oti den dieykoline
                                  sto prosperasma.

                                8. OP (1 pontos). Edw poy leme i tyxi na doylepsei. Na
                                  xekinas me provlima kai logw tis dikias soy adynamias
                                  ekkinisis na xanaginetai to warm up lap kai sto telos
                                  3 gyroys prin lixoyn ola o RS na aposyretai me provlima
                                  sto kinitira kai na kerdizeis ena vathmo...

                                Ektos synagwnismoy.

                                KR. O Filandos edeixe oti sti pista toy Monaco tha mporoyse
                                kati kalytero apo tin egkatalipsi. Krima pantws.

                                TS. Tora-tora-tora!!!!! Den fantazomai ti tha ginei stin
                                Suzuka alla o Iapwnas den masaei.

                                FA. Vlakwdes lathos apo tin pleyra toy sto tunnel. Tin patise
                                kai sto telos edeixne ws ypeythino ton RS. Pantws den itan kai
                                to kalytero gia ayton S/K kathws exase sta isia apo ton JT kai
                                me ligotera kaysima. Pantws xwris na to thelei edwse ti
                                niki stin omada toy....

                                MS (fastest lap). Otan vrethike monos sto telos patise to podi kai apla
                                exafanistike. To 1.14.439 isws na min einai poly kalytero
                                apo to persino toy KR alla gia tin Ferrari einai katapliktikos
                                xronos me lastixa poy tha mporoysan na pane se 1.5 pit-stops.
                                Den einai entelws amoiros eythinwn sto touch me ton JPM
                                alla kaneis den mporei na ton katigorisei oti to ekane kai
                                skopima. Pantws i tsantila toy me to telos toy dikoy toy
                                agwna itan emfanis.

                                OMADES

                                1. Renault (10 pontoi). Ola teleia kai se epipedo stratigikis.
                                  To lathos toy FA tis sterise to 1-2.

                                2. BAR (8 pontoi). Ta pragmata xekatharizoyn gia to poios
                                  tha einai sti 3h thesi twn kataskeyastwn ektos kai an i
                                  Williams vgalei kanenan asso apo to maniki tis stoys epomenoys
                                  agwnes. Pantws akoma kai sto Monaco ta katafere poly kala.

                                3. Ferrari (6 pontoys). Tha mporoyse na einai i kerdismeni
                                  tis imeras me 11 pontoys (3h kai 4h thesi). Pantws edeixe
                                  oti exei to kalytero monothesio.

                                4. Williams (5 pontoi). 2 spasmenoi kinitires sto Monaco???
                                  Eytyxws oloi sto idio atomo poy isws na arxizei na dimioyrgei
                                  kai ypopsies. An synexisei omws etsi ti vlepw moni 4h....

                                5. Sauber + Toyota (4 pontoi). Gia ti Sauber poy prosperase
                                  tin McLaren den perimenan tipota kalytero. An de eixan ginei
                                  kai ta gegonota me ti stoyka toy GF ston DC isws na itan kai
                                  kalytera ta apotelesmata gia toys Elvetoys. Gia toys
                                  Iapwnes xaras eyaggelia se mia pista poy den toys tairiazei!!!!

                                6. Jordan (2 pontoi). Kai isws kai oi monoi poy tha parei
                                  fetos. Toylaxiston diaforopoiithike apo tin Minardi.....

                                Ektos Synagwnismoy.

                                McLaren. Entaxei to apodexomai oti to sasi den einai kai toso
                                xalia (pantws 1 dekato pisw me 15 kila ligotera kaysima
                                apo tin Ferrari kai me lastixo kalytero h akoma xeirotera
                                0.6 secs pisw me 5 kila kaysima ligotera apo ti Renault
                                kai megalyteri ippodynami) alla i axiopistia einai
                                pia gia ta gkravara. Se mia pista poy o kinitiras DEN
                                PIEZETAI na menei apo kinitira o #1 odigos soy einai
                                tragwdia. Entaxei yparxei kai enas Honda alla ekei
                                ta gegonota katadeiknyoyn sfalma toy odigoy toy.

                                Jaguar. Kala ta diamantia alla o CK einai gia ta gkravara
                                paidia kai kalo tha einai na parete kanena piloto tis prokopis.
                                Akoma kai o ZB den ekane lathos kai o CK to stoykare sto
                                1o gyro. Gia ton MW den tha pw tipota.

                                MINARDI. 1 apo ta 2 monothesia ston termatismo. Krima poy
                                itan ayto toy ZB giati mporei me ton GB na epernan kai
                                ponto....

                                Ayta kai se mia evdomada sto Nirburgring.....

                                P.S. Sorry gia ta greeklish.... alla eimai se UNIX station kai ta Ellinika
                                edw den einai egkatestimena....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  montoya2 last edited by

                                  EΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!
                                  ΕΑΝ ΝΙΚΟΥΣΕ ΚΑΙ Η ΣΗΜΕΡΑ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΠΕ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΙΚΗ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ PIT STOP ΑΚΟΜΑ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    k last edited by

                                    Ο χρήστης k έγραψε:

                                    Ίσα που κρατήθηκα σήμερα να μην κλάψω...
                                    Είχα να νιώσω έτσι σε αγώνα κατάταξης από το Μονακό (πάλι) του 2000 (ή 2001 ήτανε?), που ο Ιταλός πέτυχε τη 2η επίδοση της ημέρας, με τη Jordan Mugen. Μονάχα που τότε δεν το περίμενα καθόλου, ενώ σήμερα ήμουν σίγουρος για μια θέση στις 2 πρώτες σειρές.

                                    Αν αύριο δεν πάθει τίποτα, τότε νομίζω ότι δύσκολα θα χάσει μια από τις 2 πρώτες θέσεις. Είναι σκληρό καρύδι ο Trulli και αυτή τη χρονιά φαίνεται ότι ήρθε η ώρα του. Δεν πετώ στα σύννεφα, γιατί πολλά συμβαίνουν σε έναν αγώνα, απλά εύχομαι (προς χάριν του γενικότερου ενδιαφέροντος) ο αγώνας να είναι στεγνός. Αυτά.

                                    Και με τη νίκη Jarno...

                                    Ηρεμαααααααα δεν τρέχει τίποτα μια pole είναι όλο κιόλο το κατόρθωμα . Κράτα τα κλάματα για αύριο.
                                    Πάντως μακάρι να γίνει όπως τα λες εγώ δε θα χαλαστώ ιδιαίτερα.
                                    Στους στενούς δρόμους του Μονακό και με δεδομένη τη σειρά κατάαξης ελπίζω για ένα καλό αγώνα. Επιτέλους ώρα είναι

                                    Τώρα μπορείς να κλάψεις ελεύθερα...
                                    Συγχαρητήρια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      raikkonen last edited by

                                      JarnoT ακόμα να συνέλθεις από το ευχαριστο σοκ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kleisj last edited by

                                        Πολυ ευχαριστο που κερδισε ο Trulli κ μακαρι να τον ξαναδουμε στο κορυφαιο σκαλι του podium.
                                        Δυσαρεστο η εγκαταλειψη του ΜΣ μ αυτον τον τροπο. Ο Κολομβιανος δεν υπαρχει περιπτωση μια φορα να βγει κ να πει εκανα μλκια οταν μπλεχτει με τον ΜΣ. Μονο γκρινια κ για τα παντα φταιει ο ΜΣ, μεγαλο στομα εχει κ αυτο δεν τον ωφελει. Αν κ τον εβλεπα απο F3000 εδω κ μια 2ετια μ απογοητευει.
                                        Επισης απογοητευση η εξοδος κ η γκρινια του Alonso. Εκανε το χαριλικι μονος του κ του εφταιγε ο Ralph.
                                        Οπως κ απαραδεκτο νομιζω του οτι δεν εβαλαν μεσα τον Sato κ προκληθηκε ο πανικος μολις εσκασε το μοτερ του.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          ody_xanthi last edited by

                                          Πραγματικά ωραίος αγώνας, και κυρίως χάρηκα που κέρδισε ένας συμπαθής οδηγός, που έχει ταλαιπωρηθεί πολυ τα τελευταία χρόνια.

                                          Για το συμβάν μεταξύ ΡΣ και ΦΑ έχουμε νεότερα? Αρχικά σκέφτηκα πως το λάθος είναι καθαρά του ΦΑ. Αλλά μετά το είδα κι από την άλλη. Ο ΡΣ ίσως έκοψε λίγο τη στιγμή που ήταν στο τούνελ σα να έλεγε 'πέρνα τώρα'. Και στη συνέχεια ίσως βιάστηκε να ξαναπατήσει μην υπολογίζοντας σωστά, και μη δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον ΦΑ να ξαναμπεί στην κανονική γραμμή που θα του επέτρεπε να στρίψει... Κάπως έτσι πιστεύω έγινε. Δε νομίζω πάντως να το κανε επίτηδες, αν όντως έφταιγε, άλλα παρόλ αυτά είναι το 3ο τουλάχιστον ατύχημα που έχει καταφέρει να μπλεχτεί φέτος...

                                          Όσο για τον ΜΣ σίγουρα έκανε μεγάλη γκάφα. Εκτός από το ότι ήθελε να ζεστάνει τα φρένα, κάτι τέτοια φρέναρίσματα τα κάνει ο προπορευόμενος στον γύρο πριν φύγει το πέις καρ, και για να μην επιτρέπει στους αντιπάλους να ακολουθόυν πολύ κοντά και για να έχει το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού για το πότε θα επιταχύνει. Αλλά θα πρεπε να βεβαιωθεί ότι ο υπάρχει μια απόσταση ώστε να προλάβει να κόψει και ο ΜΟντόγια...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kantoniou last edited by

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                            Meta apo 8 agwnes ena allo monothesio ektos apo Ferrari kerdise enan agwna tis F1. Kai opws synythws symvainei apo to 2002 ws simera o agwnas aytos einai to Monaco.

                                            Πολυ καλη ανασκοπηση του αγωνα, κυριολεκτικα ετοιμη για δημοσιευση στο rally.gr. Thanx. Θα μου επιτρεψεις μερικα σχολια:

                                            Stin ekkinisi o Jap Kamikaze TS prosperna san stamatimenoys 4 aytokinita (kai isws ekei kaiei kai ton kinitira toy)

                                            Συμφωνα με οσα διαβαζουμε αυτο δεν γινεται (ο κινητηρας δεν μπορει να βγει εξω απο το 'φακελο' λειτουργιας, οτι κι αν κανει ο πιλοτος. Ισχυει αυτο;;;

                                            Na min xechasw to prosperasma toy erixe o JPM ston RB o opoios ontws me krya elastika den ta paei poly kala.

                                            To gegonos einai oti o agwnas vevaia eixe xathei gia to germano alla akoma kai etsi tha mproroyse me ti 3h thesi na xefygei akoma perissotero apo ton RB poy akoma kai simera paramenei diekdikitis.

                                            1. RB (6 pontoi). Axrwmos aosmos kai ageystos o idios paraponethike gia provlima me to monothesio stin anartisi (o RsB den eipe kati tetoio). To kako einai oti me 5 gyroys ligotera kaysima apo ton MS (diladi kati sta 12 kila) den katafere na prosperasei to germano.

                                            Ο RB κανει, κατα τη γνωμη μου, μεχρι στιγμης το χειροτερο του Πρωταθλημα με τη Φερραρι. Οχι μονο για τις διαφορες με τον MS, αλλα κυριως γιατι, με ενα αυτοκινητο τοσο ανωτερο απο τα αλλα, δεν ξεχωριζει απο τους υπολοιπους. Αυτο ομως το 'παραμενει διεκδικητης' μου 'πεσε βαρυ . Εκτος αν εννοεις 'τυπικα παραμενει διεκδικητης', ή 'παραμενει διεκδικητης της δευτερης θεσης'.

                                            O idios (ALONSO) katigorei ton RS alla to gegonos paramenei oti o Ispanos eprepe na prosexei ligo parapanw sto simeio ayto.

                                            FA. Vlakwdes lathos apo tin pleyra toy sto tunnel. Tin patise kai sto telos edeixne ws ypeythino ton RS. Pantws den itan kai to kalytero gia ayton S/K kathws exase sta isia apo ton JT kai me ligotera kaysima.

                                            Πολυ σωστα. Θυμιζω το (ακομη πιο) απερισκεπτο ατυχημα του FA περυσι στη Βραζιλια. Ισως ακομα να μην εχει ωριμασει στο επιπεδο του KR, ή, αισθανομενος την πιεση απο τον JT να μεγαλωνει, γινεται επιρρεπης σε λαθη...

                                            1. BAR (8 pontoi). Ta pragmata xekatharizoyn gia to poios tha einai sti 3h thesi twn kataskeyastwn ektos kai an i Williams vgalei kanenan asso apo to maniki tis stoys epomenoys agwnes. Pantws akoma kai sto Monaco ta katafere poly kala.

                                            Νομιζω οτι ειναι πολυ νωρις για τετοια συμπερασματα. Οπως γραφεις δεν μπορουμε να ξεγραψουμε ακομα τη Williams (και τη McLaren ), ουτε να αποκλεισουμε την πιθανοτητα η BAR να περασει τη Renault.

                                            ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕ ΣΕ ΑΓΩΝΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ. ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr