-
Πας εκτός αντιπροσωπίας και του αλλάζεις τα λάδια ξανά.
Διπλό κόστος, αλλά γλιτώνεις τις ψυχοφθόρες υποθέσεις.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Στον αναλυτικό λογαριασμό του σέρβις μου, εμφανίζονται να με χρεώνουν 2 λίτρα λάδια, τη στιγμή που ο 1400άρης κινητήρας χωράει 3 ή 4 λίτρα.Πιστεύω ότι απλά έκαναν λάθος και σε χρέωσαν ΜΟΝΟ 2 λίτρα λάδι!!!!
-
Δεν πρέπει να άλλαξαν λάδια. Μάλλον συμπλήρωσαν 1+ λίτρα και χρέωσαν τα δύο μπουκάλια που άνοιξαν.
Αν ήταν απατεώνες δεν θα το έγραφαν.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν πρέπει να άλλαξαν λάδια. Μάλλον συμπλήρωσαν 1+ λίτρα και χρέωσαν τα δύο μπουκάλια που άνοιξαν.Αν ήταν απατεώνες δεν θα το έγραφαν.
ακόμα χειρότερα δηλαδή.
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Στον αναλυτικό λογαριασμό του σέρβις μου, εμφανίζονται να με χρεώνουν 2 λίτρα λάδια, τη στιγμή που ο 1400άρης κινητήρας χωράει 3 ή 4 λίτρα.
Πιστεύω ότι απλά έκαναν λάθος και σε χρέωσαν ΜΟΝΟ 2 λίτρα λάδι!!!!
Και εγω ετσι πιστευω. Αλλωστε αν απλα κοιταξει τη βεργα θα καταλαβει αν ειναι μισα-μισα απο το χρωμα.
-
από Κάβουρας » 10/12/09 9:17
Τι αλχημείες είναι αυτές?
υπάρχει λόγος φίλε Νικόλα που ζητείται αλλαγή λαδιών νωρίτερα (κυρίως λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών και επιπλέον σκόνης στην ατμόσφαιρα σε σχέση με τη πχ Γερμανία*).Ο βασικος λογος που τα service στο Ελλαντα ειναι στα μισα χλμ και στον μισο χρονο απο της πολιτισμενες χωρες ειναι επειδη με αυτο το τροπο κρατανε σε λειτουργεια τα εξουσ/μενα μαγαζακια τους.Αυτο που λενε περι υψηλων θερμοκρασιων δεν στεκουν.
Απλα εχουν βρει ακομα εναν τροπο να μας τα μασανε -
βεβαια και το να αλλαζεις λαδια στα 30.000 χλμ ειναι υπερβολη και για μενα διαφημιστικο τρικ για να μας πεισουν καποιοι κατασκευαστες για υποτιθεμενα χαμηλα κοστη συντηρησης
δε τους πειραζουν βεβαια τα τοσα χλμ, αλλα τους μαρανε ο χρονος
-
Ο χρήστης evmenis έγραψε:
Ο βασικος λογος που τα service στο Ελλαντα ειναι στα μισα χλμ και στον μισο χρονο απο της πολιτισμενες χωρες ειναι επειδη με αυτο το τροπο κρατανε σε λειτουργεια τα εξουσ/μενα μαγαζακια τους.Αυτο που λενε περι υψηλων θερμοκρασιων δεν στεκουν.
Απλα εχουν βρει ακομα εναν τροπο να μας τα μασανεαν και είμαστε εκτός θέματος (απαντώντας και στον QsisVTS):
Έχει προσέξει κανείς τον υπολογιστή του αυτοκινήτου που λέει κάθε πότε να κάνεις service? (βάση υπολογισμού του ιξώδους του λαδιού, της πυκνότητας κτλ και υπολογίζει με βάση τη χρήση που του κάνει ο χρήστης, πότε θέλει το αμάξι service ή άλλαγή λαδιών)Επειδή το κοιτούσα συνέχεια (ακόμα και πριν την πρώτη μου επίσκεψη στο συνεργείο), σας λέω ότι:
-αρχικά έλεγε αλλαγή λαδιών στα 30.000km και service στα 30.000km
-μετά από 10.000km (όπου μόνος μου πήρα την απόφαση να αλλάξω τα λάδια), ο υπολογιστής έλεγε αλλαγή λαδιών στα 20.000km περίπου (απομένανε δηλαδή περίπου 10.000km για αλλαγή λαδιών) αλλά το service δεν επηρεάστηκε παραμένοντας στα 30.000km (απομένανε δηλαδή ~20.000km).
Προφανώς με το που μου αλλάξανε λάδια, ο υπολογιστής έγραψε ξανά ότι θέλω 30.000km για αλλαγή λαδιών (το υπόλοιπο χιλιομέτρων για service δεν επηρεάστηκε ).Θεωρητικά (λοιπόν) και για να μη σας μπερδεύω, με τη χρήση που κάνω εγώ στο αμάξι μου και για το δικό μου αμάξι, θα έπρεπε να κάνω service κάθε 30.000km και αλλαγή λαδιών κάθε 20.000km, δηλαδή:
-1η επίσκεψη στο συνεργείο στα 20.000km
-2η επίσκεψη στο συνεργείο στα 30.000km
-3η επίσκεψη στο συνεργείο στα 50.000km (αφού στο service των 30k αλλάζουν και λάδια γι'αυτό πήγαμε στα 50k)
-4η επίσκεψη στο συνεργείο στα 60.000km
κοκΚάποιος με πιο άγρια χρήση μπορεί να 'γύριζε' η αλλαγή λαδιών στα 15.000km, αλλά πιστεύω ότι τα service θα παρέμεναν στα 30.000km
Αλλά και πάλι...πολλά δεν είναι τα 30.000km για λάδια? (αν υποθέταμε ότι δεν επηρεαζόταν η ένδειξη αλλαγής λαδιών στον υπολογιστή του αυτοκινήτου.Τέλος, προσωπικά για να έχω εγώ τον έλεγχο του αυτοκινήτου (δεν έχω τόση εμπιστοσύνη στα ηλεκτρονικά ώστε να εμπιστευτώ την ζωή του κινητήρα μου), κάνω αλλαγή λαδιών κάθε 10.000km και το service (το άφησα όπως ήταν) στα 30.000km
προφανώς και ο καθένας στο τέλος κάνει ό,τι πιστεύει/νομίζει.
Να σημείωσω εδώ ότι δεν σε υποχρεώνουν να ακολουθήσεις αυτό που προτίνει η αντιπροσωπεία και θεωρητικά είσαι καλυμμένος από αυτά που λέει το βιβλιαράκι του κατασκευαστή (ακριβώς γιατί αυτό που λέει η αντιπροσωπεία είναι προτροπή-πρόταση και όχι απαίτηση ).
Τι θέλω να πω με όλα αυτά?Ότι η καταπόνηση των μηχανικών μερών (λόγω κυκλοφορίας, θερμοκρασιών κτλ στη χώρα μας σε σχέση με τη Γερμανία) είναι αυξημένη.Η πρόταση για πιο σύντομα service γίνεται για εξασφάλιση της αξιοπιστίας-μακροζωίας.Σίγουρα τους συμφέρει κι αυτούς να πηγαίνουν τα αμάξια πιο συχνά στο συνεργείο.Απλά (βλέποντας τα πράγματα πιο αντικειμενικά-ουδέτερα) λέω ότι πέραν των οικονομικών λόγων που έγιναν αυτά (πιο συχνά σέρβις => περισσότερα λεφτά στο ταμείο), λέω ότι έχει κάποια βάση όλο αυτό.
Τέλος πάντων. Sorry για το offtopic.
ΥΓ:Qsis, εσύ έχεις προσέξει τι λεέι ο υπολογιστής του αυτοκινήτου σου για τα service και την αλλαγή λαδιών?
-
Νομίζω ότι έχεις βγάλει ένα κάπως λάθος συμπέρασμα, αυτό για την αλλαγή λαδιών στα 20.000χλμ. Κανονικά θα έπρεπε να συνεχίσεις χωρίς να αλλάξεις λάδια μέχρι τα χλμ που θα έχεις κάνει να είναι αυτά που θα σου προτείνει ότι πρέπει να αλλάξεις λάδια, πιθανολογώ κάπου στα 15000χλμ (ο ρυθμός καταπόνησης των λαδιών δεν περιμένω να είναι σταθερός ώστε να παίζει το 16666χλμ αλλά από ένα σημείο και μετά θα πέφτουν πιο γρήγορα). Κάτι τέτοιο, αν προέκυπτε, θα βόλευε πολύ περισσότερο στη συχνότητα και ρυθμό επισκέψεων...
-
Αν ο 1400άρης είναι VAG, δεν έχει ακουστεί ποτέ ότι καίνε λάδια.
-
και φυσικα στην αθηνα δεν γινεται να μετραμε με τα χλμ αλλα με τις ωρες.
εγω στον εκσκαφεα αλλαζω καθε 250 ωρες λαδια,ετσι προτεινεται.
αμα περιμενω να κανω 20000 χλμ μεστην πολη με το αμαξι θα περασουν παρα πολλες ωρες λειτουργιας του κινητηρα.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
και φυσικα στην αθηνα δεν γινεται να μετραμε με τα χλμ αλλα με τις ωρες.εγω στον εκσκαφεα αλλαζω καθε 250 ωρες λαδια,ετσι προτεινεται.
αμα περιμενω να κανω 20000 χλμ μεστην πολη με το αμαξι θα περασουν παρα πολλες ωρες λειτουργιας του κινητηρα.
Τις ωρες λειτουργιας πως τις γνωριζετε? Υπαρχει αντιστοιχο κοντερ που λεει πχ. 250 ωρες?
-
Στα σκάφη πάντως υπάρχουν ωρόμετρα.
-
Τα αμάξια δεν έχουν σχέση ούτε με σκάφη ούτε με μηχανήματα.
Τα χιλιόμετρα είναι αρκετά ρεαλιστική μέτρηση για το διάστημα του σέρβις. Φαίνεται αυτό στα αμάξια που έχουν μεταβλητό σέρβις - αν ήταν με ωρόμετρα, τα σέρβις σε αμάξια που κινούνται στην πόλη θα γινόντουσαν πολύ πιο συχνά. -
edit mod
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τα αμάξια δεν έχουν σχέση ούτε με σκάφη ούτε με μηχανήματα.
Τα χιλιόμετρα είναι αρκετά ρεαλιστική μέτρηση για το διάστημα του σέρβις. Φαίνεται αυτό στα αμάξια που έχουν μεταβλητό σέρβις - αν ήταν με ωρόμετρα, τα σέρβις σε αμάξια που κινούνται στην πόλη θα γινόντουσαν πολύ πιο συχνά.... όπως και θα έπρεπε... Το ωρόμετρο θα ήταν καλό και ρεαλιστικό σε τέτοιες συνθήκες αλλά και πάλι θα είχε μειονεκτήματα σε άλλες συνθήκες. Επίσης θα έκανε πιο περίπλοκη την απόφαση και παρακολούθηση για το μέσο οδηγό.
Τα σύγχρονα συστήματα που ελέγχουν κρύα ξεκινήματα, χλμ, χρόνο και ποιότητα λαδιού είναι πλέον αρκετά καλά που μπορείς να τα εμπιστευτείς. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τα σύγχρονα συστήματα που ελέγχουν κρύα ξεκινήματα, χλμ, χρόνο και ποιότητα λαδιού είναι πλέον αρκετά καλά που μπορείς να τα εμπιστευτείς.Σύμφωνοι αλλά δεν έχουν καμία σχέση με ώρες λειτουργίας.
Μετράς τις ώρες λειτουργίας σε σκάφη, αεροσκάφη, μηχανήματα κλπ που ο κινητήρας δουλεύει ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο μέγιστο.
Άλλο παράδειγμα (Cummins)
Σε μεγάλους κινητήρες σκαφών τα διαστήματα (ώρες λειτουργίας) για ρύθμιση βαλβίδων δίνονται όταν το σκάφος κινείται με την ονομαστική ταχύτητα και ο κινητήρας είναι πχ στις 2.100 στροφές.
Αν ο κινητήρας δεν δουλεύει πάνω από 1.600 στροφές, τότε διπλασιάζονται οι ώρες για σέρβις
και αν ο κινητήρας δουλεύει μέχρι 1.200 στροφές τότε δεν χρειάζεται ΠΟΤΕ ρύθμιση βαλβίδων. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
και αν ο κινητήρας δουλεύει μέχρι 1.200 στροφές τότε δεν χρειάζεται ΠΟΤΕ ρύθμιση βαλβίδων.
Ισως γιατι με χαμηλες σαλ δεν απορρυθμίζονται;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μετράς τις ώρες λειτουργίας σε σκάφη, αεροσκάφη, μηχανήματα κλπ που ο κινητήρας δουλεύει ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο μέγιστο.Στον δικό μας κινητήρα (mercruiser 5.7 l EFI) κινούμαι με 3200 σαλ. κατά 95%. Πού και πού το μπουμπουνίζω (4800 σαλ ως εκεί πάει) για να ξεκαπνίσει.
Πάντως δουλεύει πολύ λιγότερο σε ρελαντί απ'ότι ένα αυτοκίνητο σε συνθήκες πολής/μποτιλιάρισμα.
-
Ακριβώς επειδή στη θάλασσα δουλεύει κυρίως σε σταθερή ταχύτητα για αυτό και έχει νόημα το ωρόμετρο. Από μόνο του αυτό μπορεί να αποτελεί σωστό τρόπο υπολογισμού χρόνου αλλαγής λαδιών (ή γενικά συντήρησης πχ βαλβίδες κλπ).
Μισή αλλαγή λαδιών? (μισά φρέσκα, μισά παλιά)