-
Γεια σας παιδια ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα να ζητησω τη γνωμη σας οσο αφορα αφτα τα δυο μοντελα audi A4 ,VW PASSAT.Σκευτομαι να παρω ενα απο τα δυο .τι λεται αξιζουν καλη επιλογη ειναι ?
-
Γεια σας παιδια ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα να ζητησω τη γνωμη σας οσο αφορα αφτα τα δυο μοντελα audi A4 ,VW PASSAT.Σκευτομαι να παρω ενα απο τα δυο .τι λεται αξιζουν καλη επιλογη ειναι ?
-
Γεια σας παιδια ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα να ζητησω τη γνωμη σας οσο αφορα αφτα τα δυο μοντελα audi A4 ,VW PASSAT.Σκευτομαι να παρω ενα απο τα δυο .τι λεται αξιζουν καλη επιλογη ειναι ?
-
και τα δύο καλά είναι αλλά ακριβά στην κατηγορία τους.
από τα δύο θα προτιμούσα το audi μιας και το passat θα αντικατασταθεί σε λίγο καιρό.γιατί δεν κοιτάς προς τσεχία μεριά?skoda octavia turbo 4x4? -ιδια λεφτά ,ίσως και λιγότερα από το αudi εχει.πάντως αν πας για το αudi και σε λιγο καιρό το βρίσκεις πολύ αργό,υπάρχει ανθρωπος στην Αθήνα που το κάνει S4 με λιγότερα απο 6000 εύρώ!
-
Αν δεν ισχυε το γεγονός της αντικατάστασης του Passat σε λίγο, θα σου πρότεινα το Passat 1.8T με 'κλειστά τα μάτια'.
Πιο μεγάλοι χώροι, καλή ποιότητα και 150 άλογα.
Εκτός αν θέλεις το prestige του Audi...
-
Εγώ θα σταθώ πρώτα στην επιλογή κυβικών.
Στην μεσαία κατηγορία σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα είναι πολύ καλά, με διαφορές στα σημεία μεταξύ τους.
Πρόσεχε όμως την επιλογή κινητήρα !!!!
1600cc, που σημαίνει περίπου 100-110 άλογα σε αυτή την κατηγόρια δεν είναι αρκετά, αν λάβεις υποψιν τα βάρη τον αμαξωμάτων.[/b Και δεν μιλώ να βάζει φωτιά στον δρόμο, μιλώ για την δική σου ενεργητική ασφάλεια στον δρόμο πχ όταν θα θέλεις να κάνεις μια προσπέραση.
Δεν είναι τυχαίο ότι αρκετοί κατασκευαστές έχουν πλεον αποσύρει του 1600 αριδες κινητήρες στην μεσαία κατηγορία και έχουν παει στα 1800, μάλιστα τώρα που το σκέφτομαι μόνο οι γερμανοί έχουν μείνει στα 1600 ,γιατί άραγε??????
Τώρα σαν αυτοκίνητα, το Α4 υστερεί σε χώρους έναντι του passat, αλλά είναι καλύτερο αυτοκίνητο σε πολλούς άλλους τομείς, το passat τώρα αν λάβεις υποψιν και τα χρόνια του στην αγορά, που σημαίνει ότι έχει μείνει πίσω σε εξέλιξη έναντι του ανταγωνισμού, και την αλλαγή μοντέλου που έρχεται για μένα δεν είναι καλή επιλογή.Πάντως δες με πολύ προσοχή τα κυβικά , και θα σε συμβούλευα φιλικά μην πάρεις 1600, στο λεω εκ πείρας, τουλάχιστον 1800 να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!!!
-
Θα άλεγα Α4 με κλειστά μάτια, πιο καλό γενικά.
Αλλά, όπως είπε και ο φίλος GFON, ΠΡΟΣΟΧΗ στα κυβικά.Η διαφορά ανάμεσα σε Α4 1,6 και PASSAT 1,6 είναι περίπου 4.000 ευρώ.
Αν μπορείς να μεταπηδήσεις στα 1.800 κ.εκ. και έχεις την οικονομική ευχέρεια, μήν το σκέφτεσαι καθόλου.
Ο παρόν 1,6 κινητήρας με τα 102 άλογα, δεν είναι πολύ καλός πιστεύω για 1.300 κιλά.Όμως ανεβαίνοντας στον 1,8 Τ (163 PS), τα πράγματα αλλάζουν.
Όσον αφορά το Α4, παίρνεις ίσως ό,τι πιο ολοκληρωμένο υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Η διαφορά της τιμής (Α4, PASSAT) βέβαια στα 1,8 κ.εκ. με τον κινητήρα turbo είναι περίπου 5.000 ευρώ, αξίζουν όμως τα χρήματα για να μεταβείς σε Α4Υ.Γ. Αυτό, σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι το 1,6 Α4 δεν είναι ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Απλά, στα μείων, ίσως, ο κινητήρας, ανάλογα και με το τί ζητάς βέβαια.
-
Εχω οδηγήσει το Passat κι έχω κάνει test drive στο Α4. Τα συμπεράσματά μου είναι ότι :
α) Aν θες εξωτερική εμφάνιση και γενικά μούρη, πάρε το Α4.
β) Αν είσαι ψηλότερος από 1.80 πάρε το Passat. Ο λόγος είναι ότι ο χώρος μεταξύ τιμονιού και κεντρικής κολόνας στο Α4 είναι λιγοστός και αναγκάζεσαι να οδηγήσεις με το κάθισμα πιο πίσω και πιο τεντωμένα χέρια. Επίσης ο χώρος για τους πίσω είναι σημαντικά μικρότερος.
γ) Και τα δύο μπορούν να ταξιδεύουν άνετα με μεγάλη ταχύτητα. Το Passat είναι λίγο πιο αδιάφορο οδηγικά και σε αποκόπτει περισσότερο από το δρόμο. Ομως και τα δύο είναι αρκετά αργά για γρήγορα προσπεράσματα.Οπως σε συμβούλεψαν και οι προλαλήσαντες πάντως, θα κοίταζα κι αλλού. Mondeo, 6 και Avensis είναι κοντά σε κόστος με σαφώς γρηγορότερα σύνολα και μάλλον μικρότερα κόστη συντήρησης.
Το 1.8Τ στο Passat αξίζει το έξτρα κόστος, ενώ στο Audi νομίζω ότι είναι πολύ υπερτιμημένο.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Υ.Γ. Αυτό, σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι το 1,6 Α4 δεν είναι ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Απλά, στα μείων, ίσως, ο κινητήρας, ανάλογα και με το τί ζητάς βέβαια.
Πως είναι ολοκληρωμένο, όταν του λείπει κάτι βασικό: ο κινητήρας
Αυτό δεν ισχύει φυσικά στα συγκεκριμένα μόνο μοντέλα, αλλά σχεδόν σε όλα τα οικογενειακά 1.600, -όσα υπάρχουν- στα μικρομεσαία των 1.400 κλπ.
Όταν είναι 1.300 κιλά άδεια, με δύο επιβάτες ξεπερνούν τα 1.400 και πολλές φορές τα 1.500 αφού πρόκειται για οικογενειακά αυτοκίνητα
-
φιλαρακι τι να σου πω. οι επιλογες σου ειναι τουλαχιστον απαραδεκτες!
ξεκολα απ'τη γερμανια και τις αηδιες περι ποιοτητας και δες κατι αλλο πιο ενδιαφερον. -
Ο χρήστης ca'rlos έγραψε:
φιλαρακι τι να σου πω. οι επιλογες σου ειναι τουλαχιστον απαραδεκτες!
ξεκολα απ'τη γερμανια και τις αηδιες περι ποιοτητας και δες κατι αλλο πιο ενδιαφερον. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
φιλαρακι τι να σου πω. οι επιλογες σου ειναι τουλαχιστον απαραδεκτες!
ξεκολα απ'τη γερμανια και τις αηδιες περι ποιοτητας και δες κατι αλλο πιο ενδιαφερον.Ε τώρα ας αναλάβει κάποιος πιο έμπειρος από μένα τις σχετικές συστάσεις
-
το 156 1.8 που ειναι σε περιπου ιδια τιμη με audi a4 1.6 πως σας φαινεται ειναι αξιοπιστο?Απο ποιοτητα κατασκευης τι λεει?Ειχα παλια ενα Α33 και απο ποιοτητα κατασκευης ηταν χαλια.τα καινουρια τωρα τα εχουν φτιαξει συκρινεται με του Αudi A4.
-
Ο χρήστης megale έγραψε:
το 156 1.8 που ειναι σε περιπου ιδια τιμη με audi a4 1.6 πως σας φαινεται ειναι αξιοπιστο?Απο ποιοτητα κατασκευης τι λεει?Ειχα παλια ενα Α33 και απο ποιοτητα κατασκευης ηταν χαλια.τα καινουρια τωρα τα εχουν φτιαξει συκρινεται με του Αudi A4.Aφαλώς. Όλες οι καινούριες Alfa έχουν αναβαθμιστεί στον τομέα αυτό, ουδεμία σχέση με 33, 75 κτλ...
Βέβαια, σαν ποιότητα κατασκευής, σίγουρα βρίσκεται χαμηλότερα σε σχέση με το Α4, τόσο σε υλικά όσο και σε επίπεδα συναρμογής.
Τώρα περί αξιοπιστίας...έχω δεί διάφορα περίεργα από Alfa,
αλλά ας σε ενημερώσει κάποιος πιο αρμόδιος.... -
Η 156 ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ AUDI ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ Ή ΤΟ ΥΨΟΥΣ Ή ΤΟΥ ΒΑΘΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΜΕΝΗ ΟΔΗΓΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ AUDI ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΙΟ ΣΠΟΡΤΙΦ (ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 1.8 ΚΑΙ ΟΧΙ 1.6 ΣΑΝ ΤΟ AUDI). ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΤΟ Α4 1.6 ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΤΕΡ FSI ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΜΕ ΤΑ 102 ΑΛΟΓΑ. ΙΣΩΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ 1.8. ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΑ 1.8 ΤΟ AUDI 1.8T (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΙΑΒΗΤΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ 156 1.8 ΑΛΛΑ ΠΛΡΩΝΟΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΚΟΣΤΟΣ
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Η 156 ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ AUDI ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ Ή ΤΟ ΥΨΟΥΣ Ή ΤΟΥ ΒΑΘΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΜΕΝΗ ΟΔΗΓΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ AUDI ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΙΟ ΣΠΟΡΤΙΦ (ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 1.8 ΚΑΙ ΟΧΙ 1.6 ΣΑΝ ΤΟ AUDI). ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΤΟ Α4 1.6 ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΤΕΡ FSI ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΜΕ ΤΑ 102 ΑΛΟΓΑ. ΙΣΩΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ 1.8. ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΑ 1.8 ΤΟ AUDI 1.8T (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΙΑΒΗΤΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ 156 1.8 ΑΛΛΑ ΠΛΡΩΝΟΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΚΟΣΤΟΣ -
Για το νεο volvo s40 ti λεται ,και αυτο στην ιδια τιμη με audi a4 και ειναι και 1.8 το εχει κανεις?τι ακουγονται για αυτο το μοντελο.
-
Συμφωνω με αυτα που εχουν ειπωθει περι κυβικων.
Νομιζω οτι εαν πας στα 1800 θα μεινεις πιο πολυ ικανοποιημενος.
Στο κατω κατω, εαν παρεις ενα 1600αρι με πλουσιο εξοπλισμο, θα δωσεις τα ιδια η και λιγο παραπανω λεφτα για ενα 1800αρι με λιγο πιο φτωχο εξοπλισμο ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!!
-
Για το s40 τελικα εχεται καμια γνωμη το εχει οδηγησει κανενας να μας πει εντιπωσεις
-
Η πρωτη και βασική οδηγία - για να είμαστε ευχαριστημένοι απο το τουοτου μας για γενική χρήση - ειναι η παρακάτω:
ποτε δεν αγοράζουμε αυτοκινητο με ιπποδύναμη και βάρος που δίνουν αναλογία πάνω απο 10kg/hp
AUDI A4 1.6 η vw passat 1.6