-
puntolord νο2
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Aν σκεφτείς ότι τα 800 ήταν για το παρίσι, τα 400 ένα ΣΚ στο βέλγιο και άλλα 300 όταν ψάχναμε για αμάξι με ένα φίλο μου, μπορείς να έχεις μια εικόνα της χρήσης του αμαξιούΕγω προχθες που ηταν να παω Αθηνα συνειδητοποίησα οτι ειχα πανω απο 15 μερες να κινησω το αμαξι.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
από rx8_drifter » 07/12/09 15:57
Αν δεν μας πουν πως το φέρανε, δεν μπορείς να βγάλεις κανένα απολύτως συμπέρασμα
Πόλο 1.200 τούρμπο, 7άρι διπλού συμπλέκτη, 2 άτομα με ελάχιστες αποσκευές, 'άψογοι αυτοκινητόδρομοι΄, όχι κλιματισμός, 'κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες ταξιδιού', βενζίνη 100 οκτανίων, 7,7 λίτρα μέση κατανάλωση 1.420 χλμ.Αυτά ξέρουμε.
Με αυτή τη βενζίνη, 2 άτομα, χωρίς αρκούδα και σε ταξίδι υπό Κ.Σ., άνετα φέρνω τη μαούνα μου με 7,7 λίτρα/100 χλμ. από το Αννόβερο. Έχω κάνει και λίγο λιγότερο στο Γκρίχελαντ.
με αυτό υπόψιν, την θεωρώ κι εγώ τσιμπημένη
-
15.1 αυτή τη στιγμή
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
από rx8_drifter » 07/12/09 15:57
Αν δεν μας πουν πως το φέρανε, δεν μπορείς να βγάλεις κανένα απολύτως συμπέρασμα
Πόλο 1.200 τούρμπο, 7άρι διπλού συμπλέκτη, 2 άτομα με ελάχιστες αποσκευές, 'άψογοι αυτοκινητόδρομοι΄, όχι κλιματισμός, 'κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες ταξιδιού', βενζίνη 100 οκτανίων, 7,7 λίτρα μέση κατανάλωση 1.420 χλμ.Αυτά ξέρουμε.
Με αυτή τη βενζίνη, 2 άτομα, χωρίς αρκούδα και σε ταξίδι υπό Κ.Σ., άνετα φέρνω τη μαούνα μου με 7,7 λίτρα/100 χλμ. από το Αννόβερο. Έχω κάνει και λίγο λιγότερο στο Γκρίχελαντ.
με αυτό υπόψιν, την θεωρώ κι εγώ τσιμπημένη
Εγώ νομίζω ότι απλώς το πάτησαν λίγο παραπάνω. Τα 7,7 μπορούν να πέσουν στο 6,5 αν εκτελεστούν όλες οι εντολές του τσιγκούνη οδηγού. Με 17-18 κιλά ροπής όμως, νομίζω ότι απλώς πίεζαν λίγο παραπάνω. Με πιο φυσιολογικό πόδι και όχι δημοσιογραφικό, νομίζω ότι στο 7 είναι η βέλτιστη κατανάλωση.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Aν σκεφτείς ότι τα 800 ήταν για το παρίσι, τα 400 ένα ΣΚ στο βέλγιο και άλλα 300 όταν ψάχναμε για αμάξι με ένα φίλο μου, μπορείς να έχεις μια εικόνα της χρήσης του αμαξιού
Εγω προχθες που ηταν να παω Αθηνα συνειδητοποίησα οτι ειχα πανω απο 15 μερες να κινησω το αμαξι.
Εγώ μετα από 15 μερες έκανα μια 10λεπτη διαδρομή και θα το ξαναμετακινήσω αύριο το βράδυ για να κάνω την αντίστροφη διαδρομη...Το άλλο ΣΚ όμως θα κάνω ενα 1000αρικάκι αν αποφασισουν την απεργια τους οι σιδηροδρομικοι:yahoo:
Δεν εχω ιδεα τι καταναλωση θα βγάλω...Έχω 520 χιλιομετρα εθνικη και αλλα 40 σε αντίστοιχες διαδρομες, θα έχει ενδιαφέρον -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
15.1 αυτή τη στιγμήιδια με μια Μ3 που ξερω, ενω πλησιαζεις τη μεση ενος GT-R
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Aν σκεφτείς ότι τα 800 ήταν για το παρίσι, τα 400 ένα ΣΚ στο βέλγιο και άλλα 300 όταν ψάχναμε για αμάξι με ένα φίλο μου, μπορείς να έχεις μια εικόνα της χρήσης του αμαξιού
Εγω προχθες που ηταν να παω Αθηνα συνειδητοποίησα οτι ειχα πανω απο 15 μερες να κινησω το αμαξι.
Εγώ μετα από 15 μερες έκανα μια 10λεπτη διαδρομή και θα το ξαναμετακινήσω αύριο το βράδυ για να κάνω την αντίστροφη διαδρομη...Το άλλο ΣΚ όμως θα κάνω ενα 1000αρικάκι αν αποφασισουν την απεργια τους οι σιδηροδρομικοι:yahoo:
Δεν εχω ιδεα τι καταναλωση θα βγάλω...Έχω 520 χιλιομετρα εθνικη και αλλα 40 σε αντίστοιχες διαδρομες, θα έχει ενδιαφέρονΜέχρι να με φτάσεις έχεις πολύ δρόμο.
-
ετοιμάζομαι κι εγώ για κόκκινα χιλιόμετρα αύριο
-
Κόκκινα χιλιόμετρα; Πολύ kinky μου ακούγεται αυτό
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aν σκεφτείς ότι τα 800 ήταν για το παρίσι, τα 400 ένα ΣΚ στο βέλγιο και άλλα 300 όταν ψάχναμε για αμάξι με ένα φίλο μου, μπορείς να έχεις μια εικόνα της χρήσης του αμαξιού
Εγω προχθες που ηταν να παω Αθηνα συνειδητοποίησα οτι ειχα πανω απο 15 μερες να κινησω το αμαξι.
Εγώ μετα από 15 μερες έκανα μια 10λεπτη διαδρομή και θα το ξαναμετακινήσω αύριο το βράδυ για να κάνω την αντίστροφη διαδρομη...Το άλλο ΣΚ όμως θα κάνω ενα 1000αρικάκι αν αποφασισουν την απεργια τους οι σιδηροδρομικοι:yahoo:
Δεν εχω ιδεα τι καταναλωση θα βγάλω...Έχω 520 χιλιομετρα εθνικη και αλλα 40 σε αντίστοιχες διαδρομες, θα έχει ενδιαφέρονΜέχρι να με φτάσεις έχεις πολύ δρόμο.
Μετρανε και τα τραινικα και τα αεροπλανικα χιλιόμετρα? Αν ναι κατι καταφερνω κι εγώ...Έτσι πιστεύω
Ελπίζω να μην αισθάνεται μοναξιά το αμαξάκι μου στην υπόγα του αεροδρομίου -
Για τα αυτοκινήτου μιλάμε, αν θες τραινικά τότε www.trainlovers.gr (αυτό και αν είναι kinky )
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
puntolord νο215.1 αυτή τη στιγμή
-
Ταξιδάκι αστραπή προς Τρίκαλα για ολιγοήμερες διακοπές. Κατανάλωση 5.0 ξερό* με κίνηση 60 χιλιόμετρα στην Αθήνα, 320 χιλιόμετρα ταξίδι και τα υπόλοιπα ως τα 700 με διαδρομές στον Θεσσαλικό Κάμπο.
Ειδικότερα. Τρίκαλα - Φαρκαδόνα. Φαρκαδόνα - Τρίκαλα - Φαρκαδόνα. Φαρκαδόνα - Λίμνη Πλαστήρα - Φαρκαδόνα. Φαρκαδόνα - Λάρισα - Φαρκαδόνα και τέλος Τρίκαλα - Φαρκαδόνα.
Εδώ το CC είχε την τιμητική του. Είναι εντυπωσιακό να μετράς κάτω από 5.0 χιλιόμετρα την ώρα κινούμενος στα όρια της νομιμότητας!! ( ή λίγο πάνω από αυτή.... ).
ΥΓ. Όποιος από την επαρχία μου παραπονεθεί για κατανάλωση θα τον κάνω σουβλάκι αλά Αθανάσιο Διάκο. Από Φαρκαδώνα - Λάρισα (35 χιλιόμετρα) 20 λεπτά αλλά στο τέλος να διαμαρτύρονται για τη κίνηση μπαίνοντας στην Λάρισα. Έλεος.... Αν αυτό το θεωρούν κίνηση.....
- Το spritmonitor έβγαλε πιο κάτω. Δεν το πιστεύω γιατί στο προηγούμενο γέμισμα στην Αθήνα πήγε ως τα μπούγια (και ο μαλάκας ο βενζινάς κοιτώντας τα μπούτια μίας γκόμενας μου άφησε και μισό λίτρο στον τροχό).....
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Aν σκεφτείς ότι τα 800 ήταν για το παρίσι, τα 400 ένα ΣΚ στο βέλγιο και άλλα 300 όταν ψάχναμε για αμάξι με ένα φίλο μου, μπορείς να έχεις μια εικόνα της χρήσης του αμαξιούΝα κάθεται στο πάρκινγκ...
Από το σπιτι σου στο Κόσμος το θεωρείς πόλη?
Να πεις ο,τι δεν προλαβαινει να ζεσταθει το καταλαβαίνω αλλά όχι και πόλη αυτή η διαδρομηE, καλά... δεν πάμε και Cosmos κάθε μέρα... Συν το ότι κάποιες φορές (για λόγους που ακόμα δεν έχω διευκρινήσει μέσα μου... ) πάμε και από γεωργικής σχολής... Αλλά σιγά τη διαδρομή ρε 'συ...
ΥΓ. Όποιος από την επαρχία μου παραπονεθεί για κατανάλωση θα τον κάνω σουβλάκι αλά Αθανάσιο Διάκο. Από Φαρκαδώνα - Λάρισα (35 χιλιόμετρα) 20 λεπτά αλλά στο τέλος να διαμαρτύρονται για τη κίνηση μπαίνοντας στην Λάρισα. Έλεος.... Αν αυτό το θεωρούν κίνηση.....
- Χωριό μου... Η μέση διαδρομή είναι σε αποστάσεις κάτω του 1 χλμ (ζεσταμένο μοτέρ;;; τι είναι αυτό;;; ) + κανένα δεκάλεπτο να παρκάρεις (γιατί πρέπει να παρκάρεις ακριβώς εκεί που πας, αλλιώς ποιος ο λόγος;;;) = Χορηγία στην ΒΡ... Γενικά αυτό ισχύει στα μικρά μέρη, απλά τους σώζει πιστεύω το ότι στις διαδρομές εκτός του χωριού, η κίνηση είναι αστεία (για όποιον έχει μάθει στην Αθήνα...)
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
15.1 αυτή τη στιγμή -
Από Στυλίδα ~222χλμ μέχρι Αλεξανδρούπολη, περίπου 570χλμ με 95άρα βενζίνη Revoil (2/3) και Aegean (1/3). Αυτοκίνητο BMW Ε39 520i δίλιτρη, εξακύλινδρη, αυτόματη, επίσημο βάρος (με ελαφρύ οδηγό) 1515 κιλά.
Κατανάλωση 9,9λτ/100 με μέση 134χλμ.ώ. Απόγευμα Κυριακής με cruise control 145 στην ΠΑΘΕ και 155 στην Εγνατία, χωρίς ενοχλητική καθυστέρηση στα Τέμπη, ζωηρά στην Καβάλα.
Γενικά μετά από πολλές μετρήσεις στην διαδρομή Αθήνα-Αλεξανδρούπολη με το ίδιο αυτοκίνητο και με μέση 111-134 η κατανάλωση παίζει μεταξύ 9,2-9,9.
Συνεχίζω να μην μπορώ να πάω παρατεταμένα με κάτω από 120 οπότε, όπως μου προέκυψε από σύντομες πιλοτικές δοκιμές, θα πετύχαινα γύρω ή κάτω από 8... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
ΥΓ. Όποιος από την επαρχία μου παραπονεθεί για κατανάλωση θα τον κάνω σουβλάκι αλά Αθανάσιο Διάκο. Από Φαρκαδώνα - Λάρισα (35 χιλιόμετρα) 20 λεπτά αλλά στο τέλος να διαμαρτύρονται για τη κίνηση μπαίνοντας στην Λάρισα. Έλεος.... Αν αυτό το θεωρούν κίνηση.....
- Χωριό μου... Η μέση διαδρομή είναι σε αποστάσεις κάτω του 1 χλμ (ζεσταμένο μοτέρ;;; τι είναι αυτό;;; ) + κανένα δεκάλεπτο να παρκάρεις (γιατί πρέπει να παρκάρεις ακριβώς εκεί που πας, αλλιώς ποιος ο λόγος;;;) = Χορηγία στην ΒΡ... Γενικά αυτό ισχύει στα μικρά μέρη, απλά τους σώζει πιστεύω το ότι στις διαδρομές εκτός του χωριού, η κίνηση είναι αστεία (για όποιον έχει μάθει στην Αθήνα...)
Αυτή η ιστορία της επαρχίας. Το ίδιο συμβαίνει και στα Τρίκαλα. Για μετακινήσεις μέσα στην πόλη ξεπαρκάρισμα ταξίδι 1 km και παρκάρισμα. Το γελοίο είναι (ή αστείο) ότι με τη σύζυγο είχαμε ραντεβού να φάμε με κάτι φίλους στο Ρολόι των Τρικάλων (κάτω από αυτό). Το σπίτι των δικών της είναι από την άλλη μεριά του Λιθαίου σε απόσταση πρακτικά όχι μεγαλύτερη των 400 μέτρων με τα πόδια. Οι ντόπιοι ξεπάρκαραν για να παρκάρουν κάπου κοντά στο μαγαζί εμείς πήγαμε με τα πόδια. Αποτέλεσμα τους περιμέναμε για περίπου ένα τέταρτο.....
Μιλάμε δε, για πόλεις όπου το ποδήλατο είναι τρόπος ζωής (short off) και πριν από 30 χρόνια πέραν κάποιων αστών ο γενικός πληθυσμός δεν είχε αυτοκίνητο. Σήμερα κάθε Χριστούγεννα οι δρόμοι θυμίζουν πασσαρέλα του Ντουμπάι ή του Άμπου Ντάμπι με μέσο μέγεθος κινητήρα τα 4lt, diesel βεβαίως βεβαίως, μέσα μεγέθη οχήματος >4.80m, >1.90m & >1.60m και βάρος αντίστοιχο τριαξονικού.
Που να φθουρίσει εκεί το υβριδικό. (λέμε τώρα...)
-
Την ιστορία στη Λευκάδα πέρισυ τα χριστούγεννα σας την έχω πει νομίζω.
ΤΟ βράδυ γίνεται χαμός, χειρότερος απ το δεκαπενταύγουστο.
Καθαρός καιρός, απλά είχε λίγο κρύο. Εννοείται ότι κατέβαινα με το ποδήλατο όλες τις βραδιές και 'πάρκαρα' έξω απ το μπαράκι μου, προκαλώντας σχόλια του στύλ, καλά δεν έχεις αυτοκίνητο κλπ κλπη κατάσταση με τη χρήση του αυτοκινήτου στην επαρχεία είναι τραγική...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
ΥΓ. Όποιος από την επαρχία μου παραπονεθεί για κατανάλωση θα τον κάνω σουβλάκι αλά Αθανάσιο Διάκο. Από Φαρκαδώνα - Λάρισα (35 χιλιόμετρα) 20 λεπτά αλλά στο τέλος να διαμαρτύρονται για τη κίνηση μπαίνοντας στην Λάρισα. Έλεος.... Αν αυτό το θεωρούν κίνηση.....
- Χωριό μου... Η μέση διαδρομή είναι σε αποστάσεις κάτω του 1 χλμ (ζεσταμένο μοτέρ;;; τι είναι αυτό;;; ) + κανένα δεκάλεπτο να παρκάρεις (γιατί πρέπει να παρκάρεις ακριβώς εκεί που πας, αλλιώς ποιος ο λόγος;;;) = Χορηγία στην ΒΡ... Γενικά αυτό ισχύει στα μικρά μέρη, απλά τους σώζει πιστεύω το ότι στις διαδρομές εκτός του χωριού, η κίνηση είναι αστεία (για όποιον έχει μάθει στην Αθήνα...)
Αυτή η ιστορία της επαρχίας. Το ίδιο συμβαίνει και στα Τρίκαλα. Για μετακινήσεις μέσα στην πόλη ξεπαρκάρισμα ταξίδι 1 km και παρκάρισμα. Το γελοίο είναι (ή αστείο) ότι με τη σύζυγο είχαμε ραντεβού να φάμε με κάτι φίλους στο Ρολόι των Τρικάλων (κάτω από αυτό). Το σπίτι των δικών της είναι από την άλλη μεριά του Λιθαίου σε απόσταση πρακτικά όχι μεγαλύτερη των 400 μέτρων με τα πόδια. Οι ντόπιοι ξεπάρκαραν για να παρκάρουν κάπου κοντά στο μαγαζί εμείς πήγαμε με τα πόδια. Αποτέλεσμα τους περιμέναμε για περίπου ένα τέταρτο.....
Μιλάμε δε, για πόλεις όπου το ποδήλατο είναι τρόπος ζωής (short off) και πριν από 30 χρόνια πέραν κάποιων αστών ο γενικός πληθυσμός δεν είχε αυτοκίνητο. Σήμερα κάθε Χριστούγεννα οι δρόμοι θυμίζουν πασσαρέλα του Ντουμπάι ή του Άμπου Ντάμπι με μέσο μέγεθος κινητήρα τα 4lt, diesel βεβαίως βεβαίως, μέσα μεγέθη οχήματος >4.80m, >1.90m & >1.60m και βάρος αντίστοιχο τριαξονικού.
Που να φθουρίσει εκεί το υβριδικό. (λέμε τώρα...)
στις πιο πολλες επαρχιακες πολεις το ιδιο γινεται. Ειναι αστειο να μιλαμε για μετακινησεις με αυτοκινητο, ενω μπορεις με ενα παπακι να κανεις το 1/10 του χρονου με το 1/10 των εξοδων και των νευρων... Ειδικα αν θελεις να κατεβεις στο κεντρο.
Έρευνα Κατανάλωσης 8557