-
Τελικα η συνένωση εταιριών δεν ειναι πανάκεια για τις αυτοκινητοβιομηχανίες από ότι φαίνεται, όπως νομίζαμε όλοι! Ο μερσέντες έχει προβλήματα με τους αμερικάνους, ενω παράτησε τελικά τη μιτσουμπίσι. Και βέβαια πριν λίγα χρόνια η BMW εγκατέλειψε τη ροβερ.
Μήπως οι συνεργασίες έχουν ενα βαθμό, περα από τον οποίο χάνεται ο έλεγχος, πάνω στο άγχος να τοποθετηθούν πολλά προϊόντα χωρίς αλληλοκαναβαλισμούς, οι μαρκετίστες και οι επιτροπές έχουν τον πρώτο λόγο και γίνονται δηλώσεις όπως των υπεύθυνων εξέλιξης της φίατ για το τιμόνι του στίλο, του στυλ, δεν είναι το καλύτερο αλλά είναι ακριβώς αυτό μας ζητήσαν οι 'από πάνω'. Πιοι είναι αυτοί οι από πάνω, μάλλον σε αυτές τις μεγάλες εταιρίες ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν
Άλλωστε, η τογιότα δήλωνε από την αρχή πως δεν θέλει να προχωρήσει σε 'συνενώσεις' φοβόμενη τα μπερδέματα, θυμάστε; -
Τελικα η συνένωση εταιριών δεν ειναι πανάκεια για τις αυτοκινητοβιομηχανίες από ότι φαίνεται, όπως νομίζαμε όλοι! Ο μερσέντες έχει προβλήματα με τους αμερικάνους, ενω παράτησε τελικά τη μιτσουμπίσι. Και βέβαια πριν λίγα χρόνια η BMW εγκατέλειψε τη ροβερ.
Μήπως οι συνεργασίες έχουν ενα βαθμό, περα από τον οποίο χάνεται ο έλεγχος, πάνω στο άγχος να τοποθετηθούν πολλά προϊόντα χωρίς αλληλοκαναβαλισμούς, οι μαρκετίστες και οι επιτροπές έχουν τον πρώτο λόγο και γίνονται δηλώσεις όπως των υπεύθυνων εξέλιξης της φίατ για το τιμόνι του στίλο, του στυλ, δεν είναι το καλύτερο αλλά είναι ακριβώς αυτό μας ζητήσαν οι 'από πάνω'. Πιοι είναι αυτοί οι από πάνω, μάλλον σε αυτές τις μεγάλες εταιρίες ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν
Άλλωστε, η τογιότα δήλωνε από την αρχή πως δεν θέλει να προχωρήσει σε 'συνενώσεις' φοβόμενη τα μπερδέματα, θυμάστε; -
Τελικα η συνένωση εταιριών δεν ειναι πανάκεια για τις αυτοκινητοβιομηχανίες από ότι φαίνεται, όπως νομίζαμε όλοι! Ο μερσέντες έχει προβλήματα με τους αμερικάνους, ενω παράτησε τελικά τη μιτσουμπίσι. Και βέβαια πριν λίγα χρόνια η BMW εγκατέλειψε τη ροβερ.
Μήπως οι συνεργασίες έχουν ενα βαθμό, περα από τον οποίο χάνεται ο έλεγχος, πάνω στο άγχος να τοποθετηθούν πολλά προϊόντα χωρίς αλληλοκαναβαλισμούς, οι μαρκετίστες και οι επιτροπές έχουν τον πρώτο λόγο και γίνονται δηλώσεις όπως των υπεύθυνων εξέλιξης της φίατ για το τιμόνι του στίλο, του στυλ, δεν είναι το καλύτερο αλλά είναι ακριβώς αυτό μας ζητήσαν οι 'από πάνω'. Πιοι είναι αυτοί οι από πάνω, μάλλον σε αυτές τις μεγάλες εταιρίες ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν
Άλλωστε, η τογιότα δήλωνε από την αρχή πως δεν θέλει να προχωρήσει σε 'συνενώσεις' φοβόμενη τα μπερδέματα, θυμάστε; -
Ναι, σύγουρα η συνένωση των αυτοκινητοβιομηχανιών δεν είναι ότι το καλύτερο, αλλά απο την άλλη είναι και ο μοναδικός δρόμος για φτηνό και καλό αυτοκίνητο. Η συνταγή αυτή είχε εφαρμοστεί κατά το παρελθόν απο την Ford και πέτυχε σε κάπιο βαθμό. Τι λέει λοιπόν η συνταγή.
- Maximum 3 κατασκευαστές αυτοκινήτων σε παγκόσμια κλίμακα.
- Φίρμες όσες και σήμερα.
- Μηχανολογικώς τα αυτοκίνητα ακριβώς τα ίδια.
- Διαφορετικά σουλούπια και εσωτερικούς χώρους.
Καταλαβαίνετε ότι το να έχεις στην παραγωγή για μεγάλα χρονικά διαστήμτα τα ίδια μηχανολογικά εξαρτήματα σημαίνει, λιγότερο κόστος σχεδίασης, ταχύτερη απόσβεση εγκαταστάσεων, και ένα σωρό άλλα που χρειάζονται απο τον σχεδιασμό έως και την κατασκευή ενός αυτοκινήτου. Και τελικά φτάνεις στο φτηνότερο κόστος κατασκευής.
-
Το μοντέλο αυτό στη θεωρία ήταν άψογο,γι΄αυτό και δημιουργήθηκαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες-μεγαθήρια από συνενώσεις (βλ.Daimler-Chrysler) αλλά τον τελευταίο καιρό αποδεικνύεται το αντίθετο αφού αυτές παραπαίουν εμφανίζοντας μεγάλες ζημιές ενώ 'εταιριούλες' μεγέθους BMW και Honda που συνεχίζουν μόνες τους δίνουν απίστευτα κέρδη.Ο λόγος είναι ότι οι εταιρίες-δεινόσαυροι απέκτησαν τα χαρακτηριστικά δεινόσαυρου,δηλαδή δυσκαμψία,έλειψη φαντασίας,απομάκρυνση από τον οδηγό (αφού τον βλέπουν σαν άβουλο καταναλωτή),αργοπορία στο να βάλουν πρωτοποριακές ιδέες στην παραγωγή κλπ. κλπ.
Αντίθετα,μία εταιρία σαν τη Honda,με την ευελιξία που την διακρίνει,την αφοσίωση των μηχανικών της που είναι περισσότερο ιδιωτικοί και όχι 'δημόσιοι' υπάλληλοι και την παράδοση στην αυτοκίνηση παράγει αυτοκίνητα τεχνολογικά πολύ μπροστά,αυτοκίνητα που απευθύνονται στον οδηγό και αυτό το εκτιμούν τα περιοδικά (μ.μ.ε.) και τα επιβραβεύουν ανάλογα.Κακά τα ψέμματα,όταν ο δοκιμαστής πάει να αξιολογήσει ένα αμάξι έχοντας από πριν την άποψη 'ωχ,μία απ΄τα ίδια πάλι' είναι εύλογο να του κεντρίσει το ενδιαφέρον το ξεχωριστό,το εξωτικό και αυτό βέβαια περνάει στους καταναλωτές... -
Πιστεύω ότι το λάθος των 'μεγάλων' αυτοκινητοβιομηχανιών είναι ότι δεν εκμεταλεύονται το χαμηλό κόστος παραγωγής για να πουλήσουν φτηνότερα τα μοντέλα τους. Με χαμηλές τιμές για ένα συγκεκριμένο διάστημα δεν θα άφηναν εναλλακτικές στον καταναλωτή να κοιτάξει κάποιο μοντέλο μικρότερης εταιρίας. Ίσως πάνε για έναν αγώνα αντοχής μιας και με μεγαλύτερα κέρδη το παιχνίδι για αυτούς γίνεται ολοένα και πιο εύκολο...
-
Αυτό τι δουλειά έχει στον Αντίλογο μου λέτε?
Εδώ το καλό φτυάρι!
Ανεβάζω posts! -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αυτό τι δουλειά έχει στον Αντίλογο μου λέτε?Μετακόμισε [mod]
-
Με αφορμή τον τίτλο του θέματος θα ήθελα να αναφερθώ στην πορεία της Ford.
H χρηματιστηριακή της αξία πλέον περιορίζεται στα 12,5 δις ευρώ, όταν για παράδειγμα η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος έχει περίπου 20 δις ευρώ κεφαλαιοποίηση.
Επιπλέον είναι ενδεικτικό ότι τα χρήματα που ξόδεψε η Ford για την αγορά της Jaquar της Volvo και του μεριδίου στη Mazda ξεπερνούν σε σημερινές τιμές τη χρηματιστηριακή της αξία!Τί πιστεύετε επιφυλάσσει το μέλλον δεδομένου ότι η εταιρεία εξακολουθεί να εμφανίζει ζημίες?
Υπάρχει πιθανότητα μια εταιρεία τέτοιου μεγέθους να κλείσει? -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αυτό τι δουλειά έχει στον Αντίλογο μου λέτε?Εδώ το καλό φτυάρι!
Ανεβάζω posts! -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Με αφορμή τον τίτλο του θέματος θα ήθελα να αναφερθώ στην πορεία της Ford.H χρηματιστηριακή της αξία πλέον περιορίζεται στα 12,5 δις ευρώ, όταν για παράδειγμα η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος έχει περίπου 20 δις ευρώ κεφαλαιοποίηση.
Επιπλέον είναι ενδεικτικό ότι τα χρήματα που ξόδεψε η Ford για την αγορά της Jaquar της Volvo και του μεριδίου στη Mazda ξεπερνούν σε σημερινές τιμές τη χρηματιστηριακή της αξία!Τί πιστεύετε επιφυλάσσει το μέλλον δεδομένου ότι η εταιρεία εξακολουθεί να εμφανίζει ζημίες?
Υπάρχει πιθανότητα μια εταιρεία τέτοιου μεγέθους να κλείσει?Το πιθανότερο είναι να μπει από πίσω μια τράπεζα και η εταιρία να συνεχίσει να λειτουργεί, αλλά οι επενδυτές θα χάσουν τα χρήματά τους.
Υπάρχει τρόπος να μάθουμε την αξία των περιουσιακών της στοιχείων;
ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΜΕ ΠΗΛΙΝΕΣ ΡΟΔΕΣ