-
Ο χρήστης Arkady έγραψε:
είναι λογικό για κάποιον άλλο να κάνει την υπόθεση που έκανα, δεδομένου ότι πουθενά δεν ανέφερες ότι έχεις συγκεκριμένους λόγους που σε οδήγησαν σε αυτή.Τι λογική είναι αυτή? Πρέπει να δίνουμε οικογενειακό βιογραφικό για να μην μας αποκαλείς ψεύτες?
Το- Ή δεν είσαι ευχαριστημένος με το αμάξι σου
- Ή δεν έχεις πάει ποτέ σε έμπορο, απλά το λες για να το πεις. ????
Αυτές οι δύο επιλογές είναι οι λογικές κατά την άποψη σου??? οκ...πάω πάσο... Αφού ξέρεις ΚΑΙ αυτό, πάω πάσο...
Την προσποιητή ευθιξία λοιπόν, άσε την κατά μέρος διότι αποσκοπεί στην δημιουργία εντυπώσεων και σε τίποτε περισσότερο.
Προσποιητή ευθιξία?? Εντυπώσεις?? Καλά χαλάρωσε, σε φόρουμ γράφουμε, δεν κάνουμε προεκλογικό αγώνα....
Το ποιος 'τα γυρνάει' τώρα περί πλαστικών, κινητήρα κλπ είναι ηλίου φαεινότερο...
Όσο και να ψάξεις τα γραπτά μου δεν θα βρεις πουθενά ύμνους για το caliber. Παντού γράφω ότι το εσωτερικό του μπορεί να μην είναι το καλύτερο ΑΛΛΑ είναι καλό. Εμένα προσωπικά με ικανοποιεί. Πότε δεν έγραψα ότι το caliber έχει μαματο εσωτερικό...ίσα ίσα γράφω ότι έχει άλλα προτερήματα... Επίσης πουθενά δεν έγραψα ότι έχει μηχανή που 'σκοτώνει' ή 'πετάει' ΑΛΛΑ έγραψα ακόμη και στη προσωπική μου εμπειρία τα πράγματα όπως έχουν καλά ή κακά. Διάβασε καλύτερα πριν κατηγορήσεις.
Άρα εγώ ποτέ δεν τα γύρισα...
Εσύ όμως έγραφες 'σημεία' & 'τέρατα' που τελικά αποδείχτηκαν σε προτάσεις περιοδικών, ανάλυση των tsi κινητήρων και ώριμες προτάσεις, φράσεις 'Άγγλων', φράσεις 'Αμερικάνων' κτλ κτλΑυτό που είπα από την αρχή είναι να μη λέμε υπερβολές, να μιλάμε ώριμα και υπεύθυνα για να βοηθάμε και όχι να βγάζουμε προσωπικές εμπάθειες απέναντι σε 'αμερικάνικα' κτλ.
Αυτά...
Για να βοηθήσω ακόμα ποιο πολύ θα βάλω κλίμακα από το 1 ως το 10.
Πάντα σύμφωνα με το κόστος.Εσωτερικό 7 στα 10
Μηχανή 8 στα 10 (δεν αρπάζει)
Διαθέσιμοι Χώροι 9 στα 10
Οδηγική συμπεριφορά 8 στα 10
Τεχνολογία 8 στα 10
Αντιπροσωπεία 9 στα 10 (μιλάω ειδικά για το Μαρούσι, άψογοι)Ας μας πουν και όποιοι άλλοι έχουν caliber ή έχουν qashqai.
-
To εχετε κανει προσωπικο το θεμα ,μηπως να ηρεμησετε λιγο;[mod]
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
To εχετε κανει προσωπικο το θεμα ,μηπως να ηρεμησετε λιγο;[mod]Έχεις δίκιο. Sorry από εμένα παίδες.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
To εχετε κανει προσωπικο το θεμα ,μηπως να ηρεμησετε λιγο;[mod]Θα συμφωνήσω καθώς το όλο θέμα έχει αρχίσει να με κουράζει...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Σε μένα τουλάχιστον αυτό συμβαίνει συνέχεια. Όποτε πάω να το πατήσω λίγο, από παντού πετάγονται GAMIKOULES GKAZIADES που θέλουν να αποδείξουν ότι είναι ποιο γρήγοροι ...
Turbo σε αχρηστία ...
μην τους δινεις σημασια... και μενα μου κολλανε και αν δεν εχω ορεξη κανω στην ακρη και καπνιζω ησυχος το τσιγαρακι μου χωρις καν να τους κοιταω..
....Και όμως μέχρι στιγμής έχω υποχρεωθεί να δώσω σημασία γιατί διαφορετικά τώρα δεν θα έγραφα...
Τελευταία περίπτωση;
Το Σαββάτο που μας πέρασε... Κατέβαινα από Βαρυπόμπη (Εθνική) προς Πειραιά λίγο πριν τις 8 το απόγευμα... Ο δρόμος σχετικά άδειος. Το 207 φεύγει αέρα.
Είπα ο 'κακομοίρογλου' να το πατήσω λίγο γιατί είχα καθυστερήσει και σε ένα επαγγελματικό ραντεβού.
Βγάζω αριστερό φλας και μπαίνω στην αριστερή λουρίδα. Άδειος ο δρόμος μπροστά.
Το πατάω φεύγει ...
Και όπως πήγαινα προς τα κάτω και έφθανα το κόμβο της Αττικής Οδού περνώ δίπλα από ένα SEAT LEON CUPRA. Δεν έδωσα σημασία, δεν με απασχόλησε.
Έδωσε σημασία όμως ο τύπος στο CUPRA. Προσβλήθηκε, μειώθηκε ο ανδρισμός του, που πέρασε ένα γρήγορο 207...
Βγήκε κατευθείαν αριστερά και κόλλησε από πίσω μου στα 5 μέτρα... Όπως κατάλαβες παραλίγο να σκοτωθούμε. Άρχισε κάτι φώτα κάτι κολλήματα στο προφυλακτήρα και κάτι ιστορίες. Προσπάθησα να κάνω δεξία να μπω στη μεσαία λουρίδα αλλά μάταιο. Είχε αυτοκίνητα και ήταν επικίνδυνο. Παραλίγο να πάθω συγκοπή. Κατάφερα να μπω στη μεσαία λουρίδα στο ύψος της Renault στη Φιλαδέλφεια...Αυτός πέρασε από δίπλα μου νομίζοντας μάλλον ότι οδηγούσε Φόρμουλα 1...γεμάτος ικανοποίηση...
Πέρασε ο τύπος και μετά από 1 λεπτό ξαναβγήκα στην αριστερή λουρίδα ... και ξανά ποιο κάτω τα ίδια ... Με περίμενε ο Mr. Cupra και ξανά τα ίδια ... Παραλίγο να σκοτωθούμε ποιο κάτω στις 3 γέφυρες στην μεγάλη στροφή με την ανηφόρα ... μόνο και μόνο γιατί ο τύπος δεν γούσταρε να βλέπει άλλο αυτοκίνητο να πηγαίνει γρήγορα.
Σε όλη τη διαδρομή μου έλειπε και αναζητούσα το YUGO 45 που είχα πριν 10 χρόνια ...
Aυτά, κλείνω και σόρυ για το OFFTOPIC... -
Διάβασα προσεκτικα όλο το θρεντ και ειπα να πχ δυο κουβέντες για το Dodge μια και το έχω από τον Αύγουστο.
Το αμάξι αυτό το πήρα πουλώντας μια 318 του 01 καθώς μου εβγάζε πολλά προβλήματα.Άλλαξα όλο το σύστημα ψύξης,,κυριολεκτικά!! τεσπα...
ΤΑ ΠΛΗΝ ΤΟΥ...
Το Dodge Caliber εχει 150 άλογα,δεν είναι αργο στην εθνική (πόσο να πας?) αλλα όντως δεν έχει μεγάλη ροπή.Και την ροπή που έχει την αποδίδει σε υψηλες στροφες..Δεν φαίνεται στην πόλη αυτο.Φορτωμένο στην εθνική ,ναι.
Τα πλαστικά μέσα του σίγουρα δεν είναι αίσχος και σίγουρα δεν είναι και τα καλύτερα της κατηγορίας.Το Αμάξι το πήρα αφου το είχα συζητησει με έναν φίλο ο οποίος το είχε πάρει και ήταν 10 φορες ποιο ψείρας από εμένα.Μου είχε πει....τα πλαστικά του είναι σαν πιο σκληρο τάπερ..:-) .Φέρνει λίγο στην πραγματικότητα.Αλλα σκέφτηκα οτι ένα αμάξει το συνηθίζεις και όντως ετσι είναι.
ΤΑ ΣΥΝ ΤΟΥ..
150 ΗΡ ατμοσφαιρικούς δεν παίζει πουθενα. Μόνο οι ιάπωνες πληζιάζουν σε αυτες τις επιδόσεις. Ο λόγος που πήρα το αμάξι αυτό είναι ο κινητηρας που είναι συνεργασία Μιτσουμπισι-Χιουντάι .Στην Αμερική τον κινητηρα δινουν εγγυήση ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ..Εδω για 7 χρόνια.. Οι υπόλοιποι φίλοι μπερδεύουν βασικές γνώσεις μηχανολογιάς......Τurbo,Twin charges TSI, Compressor με την ατμόσφαιρα..
Αμάξι που κάθε λίγο θα τρέχω στον μηχανικό δεν το θέλω και τα παραπάνω είναι οι βασικοί λόγοι!!Όσοι έχουν το γνωρίζουν.
Αυτοί που ισχυρίζονται για την αξία μεταπώλησεις ειναι αυτοί που έχουν χάσει τα πιο πολλά λεφτα και δεν το έχουν πάρει χαμπάρι.. -
Kαλοταξίδευτο.
-
Ο χρήστης Chris74 έγραψε:
Διάβασα προσεκτικα όλο το θρεντ και ειπα να πχ δυο κουβέντες για το Dodge μια και το έχω από τον Αύγουστο.
Το αμάξι αυτό το πήρα πουλώντας μια 318 του 01 καθώς μου εβγάζε πολλά προβλήματα.Άλλαξα όλο το σύστημα ψύξης,,κυριολεκτικά!! τεσπα...
ΤΑ ΠΛΗΝ ΤΟΥ...
Το Dodge Caliber εχει 150 άλογα,δεν είναι αργο στην εθνική (πόσο να πας?) αλλα όντως δεν έχει μεγάλη ροπή.Και την ροπή που έχει την αποδίδει σε υψηλες στροφες..Δεν φαίνεται στην πόλη αυτο.Φορτωμένο στην εθνική ,ναι.
Τα πλαστικά μέσα του σίγουρα δεν είναι αίσχος και σίγουρα δεν είναι και τα καλύτερα της κατηγορίας.Το Αμάξι το πήρα αφου το είχα συζητησει με έναν φίλο ο οποίος το είχε πάρει και ήταν 10 φορες ποιο ψείρας από εμένα.Μου είχε πει....τα πλαστικά του είναι σαν πιο σκληρο τάπερ..:-) .Φέρνει λίγο στην πραγματικότητα.Αλλα σκέφτηκα οτι ένα αμάξει το συνηθίζεις και όντως ετσι είναι.
**ΤΑ ΣΥΝ ΤΟΥ..
150 ΗΡ ατμοσφαιρικούς δεν παίζει πουθενα. Μόνο οι ιάπωνες πληζιάζουν σε αυτες τις επιδόσεις. Ο λόγος που πήρα το αμάξι αυτό είναι ο κινητηρας που είναι συνεργασία Μιτσουμπισι-Χιουντάι .Στην Αμερική τον κινητηρα δινουν εγγυήση ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ..Εδω για 7 χρόνια.. Οι υπόλοιποι φίλοι μπερδεύουν βασικές γνώσεις μηχανολογιάς......Τurbo,Twin charges TSI, Compressor με την ατμόσφαιρα.. **
Αμάξι που κάθε λίγο θα τρέχω στον μηχανικό δεν το θέλω και τα παραπάνω είναι οι βασικοί λόγοι!!Όσοι έχουν το γνωρίζουν.
Αυτοί που ισχυρίζονται για την αξία μεταπώλησεις ειναι αυτοί που έχουν χάσει τα πιο πολλά λεφτα και δεν το έχουν πάρει χαμπάρι..Χμ, πολύ ενδιαφέρυσα η άποψη σου, η οποία στο σύνολο της μου θυμίζει κάποιο άλλο μέλος με το συνθετικό 74 στο username του...
Παρόλα ταύτα σε άλλο post σου το χαρακτηρίζεις κάπως αλλιώς το Caliber:
Καλημέρα .
Το 2006 αγόρασα μια μεταχειρισμένη 318i του 2001. Την Ε46 τα 1900cc, 118ΗΡ. Full extra,με θερμαινομενο δερμα,ηλιοροφη ,Look M.
Γενικώς ημουν ικανοποιημένος απο την οδηγική συμπεριφορα.Παρότι τα άλογα λίγα η ροπή της μου ηταν ικανοποιητικη. (Για μένα)
Ομως σε διάστημα 3 ετών αλλάξα:
1.ψυγείο...ειχε τρυπήσει στο πάνω μερος..Πως??
2.Αντλια νερου και ιμάντα....Μου εσπασαν στις 2 το βράδυ στον φωτισμένο δρόμο Επίδαυρου-Κορίνθου..
3.Δοχείο διαστολής...(πλαστικούρα..τρύπησε στην ραφή)
4. Ενα διακλαδοτήρα.
Όλο το σύστημα ψύξης δηλ...Έλεος..
Συν κάτι τσιμούχες ,ψευδοκαπάκι διότι απο την υπερθέρμανση χάλασαν.
Οι βλάβες 1,2,3 είναι ανεξαρτητες μεταξύ τους.Με διαφορα 6 έως 12 μηνες.Η 4 μαζί με την 2.
Άλλαξα και 3 μηχανικούς διοτι ο καθένας ζήταγε όσο ήθελε.Όλοι βεβαια μου έλεγαν οτι αυτό το αυτοκίνητο
βγάζει αυτά τα προβλήματα......Τελικά ηθελα να πάω ταξίδι και δεν αισθανόμουν ασφαλής αν δεν με αφήσει πάλι και το πούλησα.Πήρα μια καινούργια βλάκεία (αλλη μαρκα) αλλα μου λείπει η μπέμπα..
Ρωτώ.Έχεις κανείς σας αντιμετωπίσει παρόμοιες βλάβες?
Δεν μπορω να διαβάσω όλο το forum καθώς είναι 847 σελιδες... -
Ο χρήστης Arkady έγραψε:
μου θυμίζει κάποιο άλλο μέλος με το συνθετικό 74 στο username του...Τι ακριβώς υπονοείς? Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει.
-
Ο χρήστης rokko74 έγραψε:
Τι ακριβώς υπονοείς? Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει.Στον εαυτό σου μιλάς?
-
Σταματηστε τα offtopic. [MOD]
-
Ο χρήστης Arkady έγραψε:
Τι ακριβώς υπονοείς? Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει.
Στον εαυτό σου μιλάς?
Φίλε ο ίδιος ειμαι. Είχα την 318 , μου εβγαλε ότι προανέφερα την πούλησα και πηρα το Caliber.Αν δεν μου εβγαζε η μπέμπα ότι μου βγαλε δεν θα την πούλαγα. Και ξέρεις κάτι.Μέσα μου μου λείπει και όντως οταν τα συγκρίνω αισθάνομαι οτι ειναι βλακεία σε σχεση με την 318. Αλλα η σύγκριση που κάνω δεν ειναι σωστη.
Το Caliber ειναι μια χαρα αυτοκίνητο αλλα δεν είναι γκόμενα(με τα προβλήματα της) οπως η 318.Ειναι νοικοκυρα που κρατα σπιτι!! καταλαβαίνεις τι εννοω?
Και ο λόγος που το πηρα ειναι ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ KAI OI XΩΡΟΙ!!
αυτά! -
παιδια θελω να αγορασω καινουριο αυτοκινητο και σκεφτομαι για DODGE CALIBER.Οποιος ξερει ας μου δωσει μια γνωμη για κινητηρα,οδικη συμπεριφορα,ανταλακτικα κλπ... γιατι δεν εχω ιδεα!
Ευχαριστω προκαταβολικα! -
Μάκαρε μπες στον κόπο να διαβάσεις όλο το παρόν θρέντ, λίγες σελιδούλες είναι αλλά αποτυπώνουν όλα τα συν και πλην του οχήματος.
ΜΕΤΑ από αυτό, μπες στον κόπο να ρωτήσεις κάτι το οποίο σου είναι αναπάντητο. -
Συμφωνώ με τον προηγούμενο. Διάβασε το παραπάνω θρεντ και αν μετά έχεις απορίες συγκεκριμένες μπορείς να ρωτήσεις ότι θέλεις. Εγώ είμαι κάτοχος του 1.8 sxt εδώ και ένα χρόνο σχεδόν.
Τα λέμε λοιπόν...
-
Σύντομα θα παραλάβω το dodge caliber sxt. Το έψαξα πολύ το θέμα. Στα λεφτά του ότι καλύτερο και από εμφάνιση σκίζει για μένα...Τώρα, κάτι τυπάκια γουστάρουν πχ το toyota corola επειδή και καλά είναι αξιόπιστο και θεωρούν ότιδήποτε αμερικάνικο χάλια κτλ. ΟΚ δικαίωμα τους...Η αλήθεια είναι ότι τα αμερικάνικα είναι πολύ πιο σκυλιά τελικά από πολλά 'χρυσοπληρωμένα' ποιοτικά γερμανικά αυτοκίνητα τα τελευταία χρόνια (πχ. audi, VW, BMW) και πιο κλασικά και όμορφα από πολλ'α γιαπωνέζικα. Τέσπα, το caliber για τα λεφτά του, τους χώρους του, τους 150 ίππους, την εμφάνιση του (αυτό υποκειμενικό βέβαια, αλλά για μενα σκίζει), την αξιποστία του και την εγγύηση του για 70 μήνες δεν την δινει κανείς ιάπωνας η ευρωπαίος και με διαφορά...ας είναι τα πλαστικα του απο ανακυκλωμένα υλικά, και να μην έχει τα τρελά μπάμ (είναι όμως μια χαρά γενικώς σε επιδόσεις)...δεν μ'απασχολεί...εγώ έτσι κι αλλιώς στο τεστ ντραίβ, μια χαρά μου φανήκανε τα πλαστικά αλλά και το εσωτερικό του...και οι περισσότεροι που το βλέπουν, γουστάρουν...αυτά μου αρκούν.
Α.
-
Από την στιγμή που καλύπτει τις ανάγκες σου, σου αρέσει και το πληρώνεις, σε όλους τους άλλους (τυπάκους και μη) περισσεύει!
Με το καλό να το παραλάβεις, καλοτάξιδο και να το χαρείς!
-
ετσι ,
καλοταξιδο και απο εμενα και με πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα -
Καλοτάξιδο, θα το ευχαριστηθείς. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος.
-
καλοταξιδο φιλε και αμα δεις κανα γκολφακι στον δρομο περνατο απο πανω
δεν μας λες και ποσο το πηρες ,χρηματοδοτηση,εξοπλισμος κτλ.
Αγορά Dodge Caliber