-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
200 ευρώ για ιμάντες σε 307 1,6 είναι λογική τιμή;
αν σου αλλαξανε και τους τεμπεληδες ειναι καλη τιμη.
Οι τεμπέληδες τι είναι;
Ο γκαγκαμπλουμ το σετ (ιμαντα, ρουλεμαν, χωρις αντλια) το εχει 89 εδώ σε Gates.
Γκαγκαμπλουμ;;;;
Είναι ποτό ή βρώσιμο;
Γκαγκαστάθης, μαγαζί στην Θεσσαλονίκη με ανταλλακτικά κλπ.
έχει και e-shop πλέον, www.rpc.gr
-
οι τεμπεληδες ειναι αυτα τα ρουλεμαν χωρις δοντια που γυρνανε με το λουρι του εκκεντροφορου.
-
Α ναι, 2 έχει και είναι και αυτά μέσα.
Τέσπα, πήρα το σετ από τον Γκαγκαστάθη (ιμάντας + 2 μεταλλικά ρουλεμάν) και την αντλία νερού, σούμα 105 ευρώ. Αύριο τοποθέτηση.
-
Σέρβις 2ετίας στο TSI, με μόλις 13.000χλμ αλλά άλλαξα προληπτικά όλα όσα προβλέπονται απ το βιβλίο σέρβις (και ακόμα περισσότερα μιας και τα υγρά φρένων είναι στην 3ετία )
-λάδια 5-30 (δικά μου)
-φίλτρο λαδιού
-φίλτρο καμπίνας
-φίλτρο βενζίνης
-φίλτρο αέρος (καλά αυτό άντεχε άλλα 50 χιλιάδες χλμ αλλά δε βαριέσαι)
-υγρά φρένων
-σύσφιξη σε όλες τις βίδες του αμαξώματος
-λίπανση της ανάρτησης
-εξωτερικός καθαρισμός κινητήρα
-ένα μπουκαλάκι υγρό υαλοκαθαριστήρων
-έλεγχος στο διαγνωστικόΌλα μαζί 240 ευρώ.
Εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι ο εγκέφαλος δεν έχει καταγράψει καμία βλάβη παρά τις φήμες περί Ν75 και σκάστρας ότι κάθε 10.000χλμ εκρήγνυνται παράγοντας εκτυφλωτικές λάμψεις και ωστικό κύμα, ενώ σύμφωνα με την παρατήρηση του μηχανικού τα τακάκια μόλις έχουν αρχίσει να φαγώνονται και βγάζουν άνετα 20.000χλμ ακόμα.
Έμεινα πολύ ευχαριστημένος και απ το συνεργείο που πήγα, οπότε εγκατέστησα με χαρά και τη βάση πινακίδας με το όνομά τους
Μια χαρά
-
240 συνυπολογίζοντας τα (δικά σου) λάδια;
-
Nαι, στο συνεργείο έδωσα 180 για τα υπόλοιπα.
240 με τα λάδια μου. -
Φανταζομαι εξω οχι σε αντιπροσωπεια
-
Σε εξειδικευμένο VW-Audi πήγα.
Η τιμή των ίδιων εργασιών σε αντιπροσωπεία, αν δεν πας εσύ λάδια, φτάνει τα 400 ευρώ
Η ποιότητα εργασίας (την οποία με άφησαν αδιαμαρτύρητα να βλέπω απο κοντά και να ρωτάω ό,τι θέλω σχετικά) και η προσοχή στο αυτοκίνητο είναι σαφώς καλύτερη απ την αντιπροσωπεία VW με την οποία έχω 'εμπειρία'. -
Παιδια οταν αντι να ανοιγουν την ταπα απο κατω να σταγγιξει το λαδι, βαζουν ενα μηχανημα στην βεργα του λαδιου να τραβηξει το λαδι, ειναι καλο? Μαλλον μενει μεσα παλιο λαδι ε?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παιδια οταν αντι να ανοιγουν την ταπα απο κατω να σταγγιξει το λαδι, βαζουν ενα μηχανημα στην βεργα του λαδιου να τραβηξει το λαδι, ειναι καλο? Μαλλον μενει μεσα παλιο λαδι ε?Απ'ότι ισχυρίζονται οι ...ειδικοί όχι. Δε μένει παλιό λάδι εντός του κάρτερ.
Εγώ όμως έχω βίτσιο να μ'αρέσει να βλέπω τρεχούμενο το παλιό λαδάκι να φεύγει από το κάρτερ και ως εκ τούτου, δεν το(υς) εμπιστεύομαι.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παιδια οταν αντι να ανοιγουν την ταπα απο κατω να σταγγιξει το λαδι, βαζουν ενα μηχανημα στην βεργα του λαδιου να τραβηξει το λαδι, ειναι καλο? Μαλλον μενει μεσα παλιο λαδι ε?το να μεινει λιγο λαδι παλιο δεν πειραζε αλλωστε και οταν αλλαζουμε λαδια χωρις το φιλτρο λαδιου μενει καμποσο λαδι μεσα.
το θεμα ειναι οτι δεν τραβαει τα ρινισματα απο την ταπα η οποια βεβαια εχει μαγνητη και τα τραβαει.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
το θεμα ειναι οτι δεν τραβαει τα ρινισματα απο την ταπα η οποια βεβαια εχει μαγνητη και τα τραβαει.Σε ποια αμάξια η τάπα του λαδιού του κινητήρα είναι μαγνητική;
Εγώ βάζω ένα πολύ δυνατό μαγνήτη στην τάπα του κάρτερ του κινητήρα αλλά ρινίσματα δεν βλέπω.
Σε αντίθεση με την μαγνητική τάπα του (αυτόματου) σασμάν που είναι καλυμμένη με μεταλλική σκόνη. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
το θεμα ειναι οτι δεν τραβαει τα ρινισματα απο την ταπα η οποια βεβαια εχει μαγνητη και τα τραβαει.
Σε ποια αμάξια η τάπα του λαδιού του κινητήρα είναι μαγνητική;
Σε αυτά που χρειάζονται τέτοια.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
το θεμα ειναι οτι δεν τραβαει τα ρινισματα απο την ταπα η οποια βεβαια εχει μαγνητη και τα τραβαει.
Σε ποια αμάξια η τάπα του λαδιού του κινητήρα είναι μαγνητική;
Εγώ βάζω ένα πολύ δυνατό μαγνήτη στην τάπα του κάρτερ του κινητήρα αλλά ρινίσματα δεν βλέπω.
Σε αντίθεση με την μαγνητική τάπα του (αυτόματου) σασμάν που είναι καλυμμένη με μεταλλική σκόνη.φαινεται η ταπα σου δεν ειναι μαγνητικη γιαυτο δεν βλεπεις ρινισματα
προλαβαινεις να βαλεις μια πριν ειναι να αργα . -
Δεν είναι μαγνητική και ούτε άλλα αμάξια έχουν μαγνητική τάπα στον κινητήρα.
Πάντως βάζω πίσω της, μαγνήτη από HDD (πολύ δυνατό) και δεν μαζεύει τίποτε.
-
μήπως τα μαζεύει το φίλτρο λαδιού ?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν είναι μαγνητική και ούτε άλλα αμάξια έχουν μαγνητική τάπα στον κινητήρα.Πάντως βάζω πίσω της, μαγνήτη από HDD (πολύ δυνατό) και δεν μαζεύει τίποτε.
http://www.mototriti.gr/data/magazine/viewthema/34848.asp
εδω στο κατω μερος λεει κατι για τις μοτοσυκλετες
παντως εγω ρε συ στον εκσκαφεα βγαζω ρινισματα οπως και στην πανω ταπα της δεξαμενης του υδραυλικου λαδιου οπου εχει ενα μαγνητη οσο το π@παρι μου ,καμια 25 ποντους δλδ
-
Στην τάπα του σασμάν όπως έγραψα παραπάνω έχει μεταλλική σκόνη.
Φαίνεται πρέπει να βάλω μαγνήτη που να εξέχει μέσα στο λάδι του κινητήρα (όπως η τάπα του σασμάν) για να μαζεύει ρινίσματα.
Μάλλον θα κολλήσω τον μαγνήτη στο κάρτερ, ίσως εκεί κάνει καλύτερη δουλειά. -
Aρα δεν υπαρχει θεμα για αυτον τον τροπο αλλαγης λαδιων ετσι? Τωρα πως παει στο χαμηλοτερο σημειο να τραβηξει το λαδι δεν ξερω....
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Aρα δεν υπαρχει θεμα για αυτον τον τροπο αλλαγης λαδιων ετσι? Τωρα πως παει στο χαμηλοτερο σημειο να τραβηξει το λαδι δεν ξερω....Αυτος ο τροπος αλλαγης ειναι ο προτεινωμενος απο τα service manual's της Mercedes.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?