Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    • 1
    • 2
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 368
    • 369
    • 119 / 369
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    7362
    202153
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Ο χρήστης italakias έγραψε:

      200 ευρώ για ιμάντες σε 307 1,6 είναι λογική τιμή;

      αν σου αλλαξανε και τους τεμπεληδες ειναι καλη τιμη.

      Οι τεμπέληδες τι είναι;

      Ο γκαγκαμπλουμ το σετ (ιμαντα, ρουλεμαν, χωρις αντλια) το εχει 89 εδώ σε Gates.

      Γκαγκαμπλουμ;;;;

      Είναι ποτό ή βρώσιμο;

      Γκαγκαστάθης, μαγαζί στην Θεσσαλονίκη με ανταλλακτικά κλπ.

      έχει και e-shop πλέον, www.rpc.gr

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        italakias last edited by

        οι τεμπεληδες ειναι αυτα τα ρουλεμαν χωρις δοντια που γυρνανε με το λουρι του εκκεντροφορου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Α ναι, 2 έχει και είναι και αυτά μέσα.

          Τέσπα, πήρα το σετ από τον Γκαγκαστάθη (ιμάντας + 2 μεταλλικά ρουλεμάν) και την αντλία νερού, σούμα 105 ευρώ. Αύριο τοποθέτηση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            neos last edited by

            Σέρβις 2ετίας στο TSI, με μόλις 13.000χλμ αλλά άλλαξα προληπτικά όλα όσα προβλέπονται απ το βιβλίο σέρβις (και ακόμα περισσότερα μιας και τα υγρά φρένων είναι στην 3ετία )

            -λάδια 5-30 (δικά μου)
            -φίλτρο λαδιού
            -φίλτρο καμπίνας
            -φίλτρο βενζίνης
            -φίλτρο αέρος (καλά αυτό άντεχε άλλα 50 χιλιάδες χλμ αλλά δε βαριέσαι)
            -υγρά φρένων
            -σύσφιξη σε όλες τις βίδες του αμαξώματος
            -λίπανση της ανάρτησης
            -εξωτερικός καθαρισμός κινητήρα
            -ένα μπουκαλάκι υγρό υαλοκαθαριστήρων
            -έλεγχος στο διαγνωστικό

            Όλα μαζί 240 ευρώ.

            Εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι ο εγκέφαλος δεν έχει καταγράψει καμία βλάβη παρά τις φήμες περί Ν75 και σκάστρας ότι κάθε 10.000χλμ εκρήγνυνται παράγοντας εκτυφλωτικές λάμψεις και ωστικό κύμα, ενώ σύμφωνα με την παρατήρηση του μηχανικού τα τακάκια μόλις έχουν αρχίσει να φαγώνονται και βγάζουν άνετα 20.000χλμ ακόμα.

            Έμεινα πολύ ευχαριστημένος και απ το συνεργείο που πήγα, οπότε εγκατέστησα με χαρά και τη βάση πινακίδας με το όνομά τους

            Μια χαρά

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              240 συνυπολογίζοντας τα (δικά σου) λάδια;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                neos last edited by

                Nαι, στο συνεργείο έδωσα 180 για τα υπόλοιπα.
                240 με τα λάδια μου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nrg_polini last edited by

                  Φανταζομαι εξω οχι σε αντιπροσωπεια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neos last edited by

                    Σε εξειδικευμένο VW-Audi πήγα.
                    Η τιμή των ίδιων εργασιών σε αντιπροσωπεία, αν δεν πας εσύ λάδια, φτάνει τα 400 ευρώ
                    Η ποιότητα εργασίας (την οποία με άφησαν αδιαμαρτύρητα να βλέπω απο κοντά και να ρωτάω ό,τι θέλω σχετικά) και η προσοχή στο αυτοκίνητο είναι σαφώς καλύτερη απ την αντιπροσωπεία VW με την οποία έχω 'εμπειρία'.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      Παιδια οταν αντι να ανοιγουν την ταπα απο κατω να σταγγιξει το λαδι, βαζουν ενα μηχανημα στην βεργα του λαδιου να τραβηξει το λαδι, ειναι καλο? Μαλλον μενει μεσα παλιο λαδι ε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        swift-b-p-m last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                        Παιδια οταν αντι να ανοιγουν την ταπα απο κατω να σταγγιξει το λαδι, βαζουν ενα μηχανημα στην βεργα του λαδιου να τραβηξει το λαδι, ειναι καλο? Μαλλον μενει μεσα παλιο λαδι ε?

                        Απ'ότι ισχυρίζονται οι ...ειδικοί όχι. Δε μένει παλιό λάδι εντός του κάρτερ.

                        Εγώ όμως έχω βίτσιο να μ'αρέσει να βλέπω τρεχούμενο το παλιό λαδάκι να φεύγει από το κάρτερ και ως εκ τούτου, δεν το(υς) εμπιστεύομαι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          italakias last edited by

                          Ο χρήστης cson έγραψε:
                          Παιδια οταν αντι να ανοιγουν την ταπα απο κατω να σταγγιξει το λαδι, βαζουν ενα μηχανημα στην βεργα του λαδιου να τραβηξει το λαδι, ειναι καλο? Μαλλον μενει μεσα παλιο λαδι ε?

                          το να μεινει λιγο λαδι παλιο δεν πειραζε αλλωστε και οταν αλλαζουμε λαδια χωρις το φιλτρο λαδιου μενει καμποσο λαδι μεσα.

                          το θεμα ειναι οτι δεν τραβαει τα ρινισματα απο την ταπα η οποια βεβαια εχει μαγνητη και τα τραβαει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης italakias έγραψε:
                            το θεμα ειναι οτι δεν τραβαει τα ρινισματα απο την ταπα η οποια βεβαια εχει μαγνητη και τα τραβαει.

                            Σε ποια αμάξια η τάπα του λαδιού του κινητήρα είναι μαγνητική;

                            Εγώ βάζω ένα πολύ δυνατό μαγνήτη στην τάπα του κάρτερ του κινητήρα αλλά ρινίσματα δεν βλέπω.
                            Σε αντίθεση με την μαγνητική τάπα του (αυτόματου) σασμάν που είναι καλυμμένη με μεταλλική σκόνη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:

                              το θεμα ειναι οτι δεν τραβαει τα ρινισματα απο την ταπα η οποια βεβαια εχει μαγνητη και τα τραβαει.

                              Σε ποια αμάξια η τάπα του λαδιού του κινητήρα είναι μαγνητική;

                              Σε αυτά που χρειάζονται τέτοια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                italakias last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                το θεμα ειναι οτι δεν τραβαει τα ρινισματα απο την ταπα η οποια βεβαια εχει μαγνητη και τα τραβαει.

                                Σε ποια αμάξια η τάπα του λαδιού του κινητήρα είναι μαγνητική;

                                Εγώ βάζω ένα πολύ δυνατό μαγνήτη στην τάπα του κάρτερ του κινητήρα αλλά ρινίσματα δεν βλέπω.
                                Σε αντίθεση με την μαγνητική τάπα του (αυτόματου) σασμάν που είναι καλυμμένη με μεταλλική σκόνη.

                                φαινεται η ταπα σου δεν ειναι μαγνητικη γιαυτο δεν βλεπεις ρινισματα
                                προλαβαινεις να βαλεις μια πριν ειναι να αργα .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Δεν είναι μαγνητική και ούτε άλλα αμάξια έχουν μαγνητική τάπα στον κινητήρα.

                                  Πάντως βάζω πίσω της, μαγνήτη από HDD (πολύ δυνατό) και δεν μαζεύει τίποτε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnkyr last edited by

                                    μήπως τα μαζεύει το φίλτρο λαδιού ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      italakias last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                      Δεν είναι μαγνητική και ούτε άλλα αμάξια έχουν μαγνητική τάπα στον κινητήρα.

                                      Πάντως βάζω πίσω της, μαγνήτη από HDD (πολύ δυνατό) και δεν μαζεύει τίποτε.

                                      http://www.mototriti.gr/data/magazine/viewthema/34848.asp

                                      εδω στο κατω μερος λεει κατι για τις μοτοσυκλετες

                                      παντως εγω ρε συ στον εκσκαφεα βγαζω ρινισματα οπως και στην πανω ταπα της δεξαμενης του υδραυλικου λαδιου οπου εχει ενα μαγνητη οσο το π@παρι μου ,καμια 25 ποντους δλδ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Στην τάπα του σασμάν όπως έγραψα παραπάνω έχει μεταλλική σκόνη.
                                        Φαίνεται πρέπει να βάλω μαγνήτη που να εξέχει μέσα στο λάδι του κινητήρα (όπως η τάπα του σασμάν) για να μαζεύει ρινίσματα.
                                        Μάλλον θα κολλήσω τον μαγνήτη στο κάρτερ, ίσως εκεί κάνει καλύτερη δουλειά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Aρα δεν υπαρχει θεμα για αυτον τον τροπο αλλαγης λαδιων ετσι? Τωρα πως παει στο χαμηλοτερο σημειο να τραβηξει το λαδι δεν ξερω....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Ο χρήστης cson έγραψε:
                                            Aρα δεν υπαρχει θεμα για αυτον τον τροπο αλλαγης λαδιων ετσι? Τωρα πως παει στο χαμηλοτερο σημειο να τραβηξει το λαδι δεν ξερω....

                                            Αυτος ο τροπος αλλαγης ειναι ο προτεινωμενος απο τα service manual's της Mercedes.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 368
                                            • 369
                                            • 119 / 369
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr