-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Αλτεο ,,,μην με τρελαίνεις τωρα ,,,,,
Εγω τι λέω?
Τρελές πωλησεις δεν θα έχει σίγουρα αλλά θα πουλήσει και θα πετύχει.Ελπίζω .
Τον λογο για τις μη τρελές πωλήσεις τον εγραψα πάνω!Οσις ειναι ,,,πολύ τολμηρό για τους έλληνες! Αλλωστε τα αλφα δεν ξεφυτρώνουν σαν τα μπρόκολα των γερμανών ανα μηνα να ζαλιζουν τους αγοραστες με 500 επιλογες για να πουλήσουν! Αν γεμισει ο τοπος θα ειναι αποτυχία!
Φίλε βάλε τα γυαλιά γιατί ένα όνομα σωστά δεν το πέτυχες.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Οσις ειναι ,,,πολύ τολμηρό για τους έλληνες! Αλλωστε τα αλφα δεν ξεφυτρώνουν σαν τα μπρόκολα των γερμανών ανα μηνα να ζαλιζουν τους αγοραστες με 500 επιλογες για να πουλήσουν! Αν γεμισει ο τοπος θα ειναι αποτυχία!με αυτα τα μυαλα δεν υπαρχει προκοπη ομως
και τωρα που ειπες 500 επιλογες θυμηθηκα το Fiat 500 το οποιο ειναι και το καλυτερο στην κατηγορια του (εκτος απο οδικη συμπεριφορα οπου το μινι κανει τα δικα του με το αναλογο υπερογκο κοστος βεβαια )
Οσις ειναι ,,,πολύ τολμηρό για τους έλληνες! Αλλωστε τα αλφα δεν ξεφυτρώνουν σαν τα μπρόκολα των γερμανών ανα μηνα να ζαλιζουν τους αγοραστες με 500 επιλογες για να πουλήσουν! Αν γεμισει ο τοπος θα ειναι αποτυχία!
οριστε?
δηλαδη οι μιτο ειανι αποτυχια?η τα μινι ειναι αποτυχια?η μηπως τα 500? κ ξανακαι μετα σου φαινονται παραξενες και απολυτες οι αποψεις των γερμανοφιλων
παρτα για να μαθεις -
Η 156 αποτυχια; Η 147 αποτυχια; Τι αλλο θα διαβασω...
Παντως σε πρωτη φαση μου αρεσει αρκετα, αλλα αν δεν το δω απο κοντα δεν λεω τπτ. -
Απ'οτι φαινεται το προβλημα μερικων ειναι το πως γραφω το όνομα . Ενα α ας πούμε .Σοβαρο δε λεω. Οσον αφορα το αποτυχια εννοω μεταφορικά οτι ειναι ξεχωριστο αυτοκινητο απο τα τενεκεδακια των γερμανων και θα ειναι κριμα να γινει ενα με την μαζα των βαρετων .
Παρτε και σεις!!! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Απ'οτι φαινεται το προβλημα μερικων ειναι το πως γραφω το όνομα . Ενα α ας πούμε .Σοβαρο δε λεω. Οσον αφορα το αποτυχια εννοω μεταφορικά οτι ειναι ξεχωριστο αυτοκινητο απο τα τενεκεδακια των γερμανων και θα ειναι κριμα να γινει ενα με την μαζα των βαρετων .
Παρτε και σεις!!!και πώς θα βγαλει λεφτα φιλε coupea μπορεις να μου εξηγησεις?
δηλαδη μου λες οτι η φιρμα δεν πρεπει να πουλαει για να αισθανονται καποιοι ξεχωριστοι? και να τους συντηρει συνεχως η fiat..αυτο δεν ειναι λυση , ουτε θα αρεσε σε κανεναν (ακομα και τους πολεμιους) να δουν την αλφα να γινεται lancia..
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
............ Αν γεμισει ο τοπος θα ειναι αποτυχία!Δεν θα τους χαλανε τοσα 'αποτυχημενα' €€€€€€€€€€€€€€€€!!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Απ'οτι φαινεται το προβλημα μερικων ειναι το πως γραφω το όνομα . Ενα α ας πούμε .Σοβαρο δε λεω. Οσον αφορα το αποτυχια εννοω μεταφορικά οτι ειναι ξεχωριστο αυτοκινητο απο τα τενεκεδακια των γερμανων και θα ειναι κριμα να γινει ενα με την μαζα των βαρετων .
Παρτε και σεις!!!Μισό λεπτό γιατί τα μπλέκουμε.
Το ότι είναι όμορφο...δε πάει να πει αυτομάτως ότι θα είναι και οδηγικά ενδιαφέρον.
Ας περιμένουμε να το δούμε στο δρόμο ως συνολικό στήσιμο, πάτημα, τιμόνι κλπ...και βλέπουμε.
Από εμφάνιση, είπαμε σκίζει...πέρασε το πρώτο τεστ. Έχει ακόμα όμως...δρόμο αρκετό...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σχετικά με το after sales...άστο, το παιχνίδι είναι χαμένο πριν καν αρχίσει! Θα στο δώσω μια μέρα να το πας εσύ για service...
Ειδικά στα service από τη Spicar στον Ταύρο που είχα πάει το δικό μου δεν είχα κανένα παράπονο.
Και τσάμπα μου είχαν ρυθμίσει τον ιμάντα γιατί στο άλλο συνεργείο είχαν κάνει λάθος και όταν κατέβασα κιβώτιο για αλλαγή στα γρανάζια της 6ης δε μου τα χρέωσαν.Ακριβώς! Γιατί έχεις ΦΙΑΤ...
Δηλαδή αν τους πήγαινα Alfa Romeo(γιατί ήταν και για Alfa) θα είχα χειρότερη αντιμετώπιση;
-
Λοιπον μάλλον θα σας προσγειώσω λιγο.
Εγω δεν βγάζω αυτοκίνητα για να με νοιάζουν οι πωλήσεις.
Δεν ειμαι διευθυνση αντιπροσωπείας.
Εχω αυτην την αντιληψη για την αλφα και το οτι θεωρω οτι ειναι ανωτερο και αλλης φιλοσσοφίας οχημα ειναι αποψή μου και μονο.
Το αν κερδισει η εταιρία αυτο πιστευω θα γίνει γιατι υπαρχουν και ρομαντικοι σαν και μένα που θα αγοράσουν.
Απο κει και περα ας νομιζετε ότι θέλετε .
Οπως εγραψα παντα ο Ιταλός θα ειναι ωραίος αλλα και αλλιώς!
Μαλλον σε χρηματιστες έπεσα! -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
η διαφορά του vw group ειναι ότι δίνει την καλή ανάρτηση με τους πολλαπλούς, το dsg, τους καλούς κινητήρες σε όλα τα μέλη του γκρουπ (εστω με λίγη καθυστέρηση)
αν είχα πάρει το bravo, θα ένοιωθα ριγμένος (ή κ μαλ@κας) να ξέρω πως η νέα άλφα θα έχει καλύτερο τιμόνι, σασμάν, αναρτήσεις από το δικό μου αμάξι, του ίδιου ομίλου. κ να μπαίνω κ στο φόρουμ κ να βλέπω τους ιταλιάνους να έχουν σταματήσει να υπερασπίζονται τον ημιάκαμπτο κ να λένε τί καλοί είναι οι...πολλαπλοίTo Bravo όμως έχει και την ανάλογη μείωση τιμής.
Επίσης το κοινό στο οποίο ήθελαν να στοχεύσουν είναι πιο πιθανό να έχει ανάγκη τον αυξημένο χώρο λόγω του ημιάκαμπτου.
Τέλος τότε που βγήκε δεν προλάβαινε να έχει άλλη ανάρτηση πίσω. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Δηλαδή αν τους πήγαινα Alfa Romeo(γιατί ήταν και για Alfa) θα είχα χειρότερη αντιμετώπιση;Με το 500 για κάποιο λόγο (δεν μπορώ να το εξηγήσω) έχω όχι μόνο καλύτερη αντιμετώπιση αλλά πιο φθηνές τιμές και καλύτερη αξιοπιστία...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σχετικά με το after sales...άστο, το παιχνίδι είναι χαμένο πριν καν αρχίσει! Θα στο δώσω μια μέρα να το πας εσύ για service...
Ειδικά στα service από τη Spicar στον Ταύρο που είχα πάει το δικό μου δεν είχα κανένα παράπονο.
Και τσάμπα μου είχαν ρυθμίσει τον ιμάντα γιατί στο άλλο συνεργείο είχαν κάνει λάθος και όταν κατέβασα κιβώτιο για αλλαγή στα γρανάζια της 6ης δε μου τα χρέωσαν.Ακριβώς! Γιατί έχεις ΦΙΑΤ...
Φίλε Νίκο αν το χαμόγελο του υπευθύνου σέρβις και το σαλονάκι που θα σε βάλουν να κάτσεις για να είναι αφρατούλης ο ποπάκος σου γιατι θα σου τον πιάσουν στο ταμείο και με τα δύο χέρια, το θεωρείς ΚΑΛΟ after sales...να μου λείπει! Το after sales μπορεί να διαφέρει απο συνεργείο σε συνεργείο και απο αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία και στο κατω κάτω το τι εννοείς εσύ καλό after sales και πόσο το κοστολογείς μπορεί να διαφέρει απο πολλούς εδω μέσα.
Έχω και Audi και το καλό τους after sales τώρα που τελείωσε η εγγύηση...να το βάλουν εκεί που ξέρουν όπως και την χρεώση της εργατοώρας για την ξεπέτα service που κάνουν στα μεγάλα σαλόνια των μεγαλοαντιπροσώπων που προσπαθούν να ξεπετάξουν 50 αμάξια την ημέρα.Αλλά αν προσπαθούμε να βρούμε αδυναμίες για ένα συγκεκριμένο μοντέλο ψειρίζοντας την μεταπωλητική αξία της εταιρείας, το after sales της, την συναρμολόγηση σύμφωνα με μοντέλα της εταιρείας 10ετίας χωρίς κάν να το έχει οδηγήσει ενας δημοσιογράφος και τα λαμπάκια που 'αντέγραψε' απο τους γερμανούς (έλεος δλδ που θα την πουν οι γερμανοί στους ιταλούς για design και πρωτοτυπία) αυτή και όλη η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία αφού πρόκειται για μία τεχνολογία και όχι μια σχεδιαστική λεπτομέρεια...τότε BRAVO στην AR που έτσουξε πολλούς απο τα γεννοφάσκια του νέου της μοντέλου.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δηλαδή αν τους πήγαινα Alfa Romeo(γιατί ήταν και για Alfa) θα είχα χειρότερη αντιμετώπιση;
Με το 500 για κάποιο λόγο (δεν μπορώ να το εξηγήσω) έχω όχι μόνο καλύτερη αντιμετώπιση αλλά πιο φθηνές τιμές και καλύτερη αξιοπιστία...
Πιο πιθανό μου φαίνεται να βελτιώθηκαν παρά να άλλαξε η συμπεριφορά λόγω του ότι είναι fiat το 500.
Στη Spicar που αναφέρω είχαν ίδιες τιμές εργατώρας αλλά διαφορετικό σαλόνι για κατόχους Alfa.
-
δεν τους παίρνει να είναι σκατά στο δρόμο
το Vehicle dynamics international είχε συνενευξη με τον υπευθυνο του gruppo για τα dynamics Philippe Krief και έλεγε οτι σκοπός τους έιναι να ειναι οι Alfa(σαν brand) fun to drive and sporty
είπε οτι προσπαθούν επισης να δώσουν στο ηλεκτρικό τιμόνι της giulietta την αίσθηση αυτου της 159
-
@κουπεας
σε χρηματιστες δεν επεσες, αλλα οταν θα περιμενουν αλλα 10 χρονια για το επομενο μοντελο , οταν δε θα μπορουν να βγουν νεα μοτερ και θα παιρνετε απο τα Punto και τα opel να δουμε τι ωραια που θα ναι...δηλαδη κατακρινεις την υπερπροσφορα των αντιπαλων που βγαζουν μοντελα και μοτερ για ολα τα γουστα και δεν κατακρινεις τους ιταλους που ο,τι βγαζουν το βγαζουν με το σταγονομετρο?
παντως για να μιλησουμε και λιγο σοβαρα, η ιδια η εταιρεια θελει να πουλησει και πρεπει να πουλησει.. αυτος ειναι ο στοχος της, ασχετα ποσο τον πετυχαινει..
τωρα ο μυθος περι μοναδικοτητας ειναι μαλλον τελευταιο φρουτο που ξεκινησε πιθανοτατα με την αποτυχια των 159 και brera και οπως καταλαβαινεις ουδεμια σχεση εχει με την πραγματικοτητα να βαφτιζεται μοναδικο και limited το αποτυχημενο και το μοντελο μαθουσαλας (147) σεβασμος στον πελατη μιας και δεν απαξιωνει ετσι το αυτοκινητο που πηρες εσυ πριν απο 7 χρονια
(ο οποιος σεβασμος πηγε περιπατο με τους Multiair να μην ξεχνιομαστε )η αλφα εχει παψει εδω και πολλα χρονια να ειναι κατασκευστης για (πολυ) λιγους και δεν την νοιαζει να την εχουν λιγοι και εκλεκτοι, αλλα οσο περισσοτεροι γινεται και αυτο θα επρεπε να νοιαζει και το κοινο της και για να εχει μεταπωλητικη αξια το αυτοκινητο και για να αντιμετωπιζονται πιο ευκολα 'κοινα' προβληματα , αλλα κυριως για να εχει την οικονομικη δυνατοτητα στο (αμεσο και οχι μετα απο 10 χρονια) μελλον να βγαλει κατι ακομα πιο αξιολογο
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Απ'οτι φαινεται το προβλημα μερικων ειναι το πως γραφω το όνομα . Ενα α ας πούμε .Σοβαρο δε λεω. Οσον αφορα το αποτυχια εννοω μεταφορικά οτι ειναι ξεχωριστο αυτοκινητο απο τα τενεκεδακια των γερμανων και θα ειναι κριμα να γινει ενα με την μαζα των βαρετων .
Παρτε και σεις!!!Kαταρχάς κάνω πλάκα. Αλλά αν εγώ σε έγραφα Κούπα (του καφε) δεν θα σου άρεσε.
-
ωρε κουπεα,το ''παρτα τωρα'' του κιουση ηταν προς εμενα!!μην τρελαινεσαι!!
παρεπιπτοντως κιουση για μενα ιταλοφιλοι κ γερμανοφιλοι ειναι ιδιοι..γαιτι δεν αποχωριζεστε λοιπον τα πρωτα συνθετικα των χαρακτηρισμων σας κ να μεινετε απλως φιλοι?
επιπλεον,αποκλειεται να λεει η αλφα οτι δεν θελει να πουλησει πολυ για να διατηρησει την μοναδικοτητα( )..αλλιως θα ελεγε οτι τα μοντελα της ειναι περιορισμενης παραγωγης εκδοσεις οπως π.χ. το φοκους ρσ η κατι αναλογο..αλλα δεν βλεπω σε καμια αντιπροσωπεια να λενε ''λυπουμαστε αλλα εχουμε ξεπερασει τον αριθμο αυτοκινητων που στοχευαμε να πωλησουμε,κ δυστυχως για εσας-ευτυχως για εμας,δεν μπορουμε να προβουμε σε παραγγελια..''
νικος120ι εισαι ωραιος!!ξαφνικα τα φιατ(που ο ιδιος λες οτι ειναι ιδια με τα λαντσα κ αλφα) τα βγαζεις αξιοπιστα(αραγε καταλαβες οτι ειναι ιταλικα κ οχι γερμανικα?) κ μαλιστα οταν ερχεσαι με το 500 αλλαζει κ η αντιμετωπιση απο τον αντιπροσωπο!! αναμενω την νεα σου ατακα!!dont keep me waiting!!υ.γ.
κουπεα αν μαθαινες καλυτερα τους ιταλους,πιστευω οτι θα εχανες αυτον τον ιταλοθρεμμενο ρομαντισμο που σε διακατεχει.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
ti sto prendendo in giro ovviamente!!(μεταφραση,σε δουλευω..)meno male che l hai anche tradotto...
παιδες το αμαξι ειναι τζιτζι για καποιον που θελει κατι σπορτ χωρις να παει πανω απο 25.
θα πετυχει.
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Σχετικά με το after sales...άστο, το παιχνίδι είναι χαμένο πριν καν αρχίσει! Θα στο δώσω μια μέρα να το πας εσύ για service...
Ειδικά στα service από τη Spicar στον Ταύρο που είχα πάει το δικό μου δεν είχα κανένα παράπονο.
Και τσάμπα μου είχαν ρυθμίσει τον ιμάντα γιατί στο άλλο συνεργείο είχαν κάνει λάθος και όταν κατέβασα κιβώτιο για αλλαγή στα γρανάζια της 6ης δε μου τα χρέωσαν.Ακριβώς! Γιατί έχεις ΦΙΑΤ...
Φίλε Νίκο αν το χαμόγελο του υπευθύνου σέρβις και το σαλονάκι που θα σε βάλουν να κάτσεις για να είναι αφρατούλης ο ποπάκος σου γιατι θα σου τον πιάσουν στο ταμείο και με τα δύο χέρια, το θεωρείς ΚΑΛΟ after sales...να μου λείπει! Το after sales μπορεί να διαφέρει απο συνεργείο σε συνεργείο και απο αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία και στο κατω κάτω το τι εννοείς εσύ καλό after sales και πόσο το κοστολογείς μπορεί να διαφέρει απο πολλούς εδω μέσα.
Έχω και Audi και το καλό τους after sales τώρα που τελείωσε η εγγύηση...να το βάλουν εκεί που ξέρουν όπως και την χρεώση της εργατοώρας για την ξεπέτα service που κάνουν στα μεγάλα σαλόνια των μεγαλοαντιπροσώπων που προσπαθούν να ξεπετάξουν 50 αμάξια την ημέρα.Αλλά αν προσπαθούμε να βρούμε αδυναμίες για ένα συγκεκριμένο μοντέλο ψειρίζοντας την μεταπωλητική αξία της εταιρείας, το after sales της, την συναρμολόγηση σύμφωνα με μοντέλα της εταιρείας 10ετίας χωρίς κάν να το έχει οδηγήσει ενας δημοσιογράφος και τα λαμπάκια που 'αντέγραψε' απο τους γερμανούς (έλεος δλδ που θα την πουν οι γερμανοί στους ιταλούς για design και πρωτοτυπία) αυτή και όλη η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία αφού πρόκειται για μία τεχνολογία και όχι μια σχεδιαστική λεπτομέρεια...τότε BRAVO στην AR που έτσουξε πολλούς απο τα γεννοφάσκια του νέου της μοντέλου.
At last!! Μια νηφάλια αντικειμενική άποψη. Εύγε!
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
νικος120ι εισαι ωραιος!!ξαφνικα τα φιατ(που ο ιδιος λες οτι ειναι ιδια με τα λαντσα κ αλφα) τα βγαζεις αξιοπιστα(αραγε καταλαβες οτι ειναι ιταλικα κ οχι γερμανικα?) κ μαλιστα οταν ερχεσαι με το 500 αλλαζει κ η αντιμετωπιση απο τον αντιπροσωπο!! αναμενω την νεα σου ατακα!!dont keep me waiting!!Μπα τα ίδια χάλια είναι κι αυτά...απλά το 500 για κάποιο λόγο ούτε τρίζει, ούτε χαλάει και έχει φθηνά service
Alfa Romeo Giulietta