-
nikosxeng
λαθος μου,νομιζα οτι λες τελικη τιμη.
-
γενικα το κλιο εχει ανεβει αρκετα στην εκτιμηση του κοσμου λογω των καλων προσφορων και του turbo κινητηρα του που το κανει αρκετα σβελτο.
-
υπάρχει κι αυτό
Renault Twingo GT
αλλά είναι άνετο; -
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
υπάρχει κι αυτό
Renault Twingo GT
αλλά είναι άνετο;δεδομενου οτι εχεις clioII δε θα σου προτεινα twingoII διοτι ειναι ενα αναβθμισμενο clioII στην ουσια..
-
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
υπάρχει κι αυτό
Renault Twingo GT
αλλά είναι άνετο;παρτο αποφαση,στα 1300 δεν θα βρεις τιποτα
-
εντάξει
αμάξι έχω...
καλά το tce σηκώνει και φτιάξιμο... -
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
εντάξει
αμάξι έχω...
καλά το tce σηκώνει και φτιάξιμο...χαλασμένο είναι;;
-
πιστευω πως αν θελεις μικρο αμαξι με ενα 1300αρι εισαι καλυμμενος....αν θελεις ομως μικρομεσαιο που να πηγαινει αξιοπρεπως θα πρεπει να πας τουλαχιστον στα 1400.....η διαφορα στα τελη κυκλοφοριας 1300 με 1400 ειναι 90 ευρω το χρονο.....εγω πχ εχω το ceed που ειναι 1400αρι μικρομεσαιο....πληρωνω την εξτρα 90αρα αλλα ξερω πως δεν υπαρχει μικρομεσαιο μεχρι 1300 (μεχρι στιγμης) που να εχει καλυτερο προσπερασμα......στο κατω κατω τι ειναι 90 ευρω το χρονο οταν εχεις να κανεις με την ενεργητικη σου ασφαλεια?.....
-
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
Ψάχνω το πιο δυνατο και στριφτερο 1300αρι από 2005 και μετά
σαν μεταχειρισμένο
μιλάμε για εργοστασιακο
η τελική δεν μας ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου
μόνο το στριψιμο, η επιτάχυνση, η ρεπριζ και το φρενάρισμα
μέχρι 1300 τόσα δηλαδή 9 φορολογίσιμοι
ακούω προτάσειςα ναι αναφέρετε και το επίπεδο άνεσης
Αθήνα - Πειραιά - Θεσσαλονίκη ή επαρχία (Υπόλοιπο Ελλαδιστάν!!)
Κανένα πετρελαιάκι ίσως σου ταιριάζει.
Ίσως ανέβαις σε κυβισμό (τέλη κυκλοφορίας) αλλά θα το ισοφαρίσεις σε καύσιμα!! -
ναι το σκέφτομαι το πετρέλαιο
αφού είμαι επαρχία...θα ναι και πιο άθραυστος ο κινητηρας
-
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
ναι το σκέφτομαι το πετρέλαιο
αφού είμαι επαρχία...θα ναι και πιο άθραυστος ο κινητηρας
Σ Ι Γ Ο Υ Ρ Α !!!!
Πρόταση: PEUGEOT 207 1.6 HDI, με τα 110!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ απλά!!!
Στριφτερό, με ΤΙΜΟΝΙ και όχι , άνετο, πολύ γρήγορο (για τα δεδομένα που εσύ έθεσες αρχικά-προς αποφυγή παρεξηγήσεων), και απλά ΑΠΙΘΑΝΕΣ ρεπρίζ!!
Για ποιότητα δεν σου λέω τπτ!! Πήγαινε σε μια αντιπρωσωπία και δες το μόνος σου.Τουλάχιστον μια κατηγορία πάνω!! -
για μεταχειρισμένο δύσκολο το βλέπω...
μετά από αυτήν την παρένθεση, ξαναγυρίζω στα μικρά...
-
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
για μεταχειρισμένο δύσκολο το βλέπω...μετά από αυτήν την παρένθεση, ξαναγυρίζω στα μικρά...
Η αλήθεια είναι ότι όσοι το πήραν δύσκολα το πουλάνε, οπότε σε αυτό μάλλον θα πήγενες για καινούριο!! Ψάξε κανένα site με μεταχειρισμένα μήπως και βρείς κάτι αντίστοιχο!! Πιστεύω θα είναι και σε καλή τιμή
-
corsa 1.3diesel
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
corsa 1.3dieselειπε στριφτερο νομιζω..
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
corsa 1.3dieselπιο δυνατό και στριφτερό 1300αρι από 2005 +
οχι πιο αργο και χωρις καθολου τιμονι.
-
πέσετε να με φάτε ..... κάτω από 1300diesel και στριφτερό ....
φιατ panda diesel !!!! -
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
corsa 1.3dieselΓιάννη παν'ακριβα τα ανταλλακτικά!! Όσο και τα δικά μας περίπου (από αντιπροσωπεία)!!
Νομίζω είναι πολλά!!! -
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
Ψάχνω το πιο δυνατο και στριφτερο 1300αρι από 2005 και μετά
σαν μεταχειρισμένο
μιλάμε για εργοστασιακο
η τελική δεν μας ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου
μόνο το στριψιμο, η επιτάχυνση, η ρεπριζ και το φρενάρισμα
μέχρι 1300 τόσα δηλαδή 9 φορολογίσιμοι
ακούω προτάσειςα ναι αναφέρετε και το επίπεδο άνεσης
Αν αντεχεις τα εξοδα RX8 αν οχι τοτε Smart Roadster(ας αρχισουν οι εγκαθετοι )
Κατ. < 10, κυβ. < 1357, επιτ. < 12, τιμή < 14Κ (καινούργιο)
