-
Παμε λοιπον στον 6ο γυρο του παγκοσμιου πρωταθληματος.Αυτη τη φορα το πολυχρωμο καραβανι της F1 σταματαει στον πιο φημισμενο αγωνα που περιεχει το καλενεταρι και ο οποιος δεν ειναι αλλος απο αυτον του Μονακο.Ο αγωνας αυτος πραγματοποιειται καθε χρονο απο το 1929 παρακαλω!
Απο τεχνικης αποψεως τωρα απαιτουνται μεγιστες τιμες καθετης δυναμης στις πτερυγες,ενω σημαντικο ρολο παιζει και το κιβωτιο στη συγκεκριμενη πιστα.Στα ελαστικα τελος,χρησιμοποιουνται οι πολυ μαλακες γομες εξαιτιας της ολισθηροτητας του οδοστρωαματος.
Να σημειωσουμε πως φετος πηραν την τελικη τους μορφη,οι αλλαγες στην περιοχη της Πισινας οι οποιοες ειχαν πραγματοποιηθει απο περυσι.Κλεινωντας να τονισουμε πως ο χωρος των pits θα ειναι αισθητα μεγαλυτερος απο τις προηγουμενες χρονιες. -
Παμε λοιπον στον 6ο γυρο του παγκοσμιου πρωταθληματος.Αυτη τη φορα το πολυχρωμο καραβανι της F1 σταματαει στον πιο φημισμενο αγωνα που περιεχει το καλενεταρι και ο οποιος δεν ειναι αλλος απο αυτον του Μονακο.Ο αγωνας αυτος πραγματοποιειται καθε χρονο απο το 1929 παρακαλω!
Απο τεχνικης αποψεως τωρα απαιτουνται μεγιστες τιμες καθετης δυναμης στις πτερυγες,ενω σημαντικο ρολο παιζει και το κιβωτιο στη συγκεκριμενη πιστα.Στα ελαστικα τελος,χρησιμοποιουνται οι πολυ μαλακες γομες εξαιτιας της ολισθηροτητας του οδοστρωαματος.
Να σημειωσουμε πως φετος πηραν την τελικη τους μορφη,οι αλλαγες στην περιοχη της Πισινας οι οποιοες ειχαν πραγματοποιηθει απο περυσι.Κλεινωντας να τονισουμε πως ο χωρος των pits θα ειναι αισθητα μεγαλυτερος απο τις προηγουμενες χρονιες. -
Παμε λοιπον στον 6ο γυρο του παγκοσμιου πρωταθληματος.Αυτη τη φορα το πολυχρωμο καραβανι της F1 σταματαει στον πιο φημισμενο αγωνα που περιεχει το καλενεταρι και ο οποιος δεν ειναι αλλος απο αυτον του Μονακο.Ο αγωνας αυτος πραγματοποιειται καθε χρονο απο το 1929 παρακαλω!
Απο τεχνικης αποψεως τωρα απαιτουνται μεγιστες τιμες καθετης δυναμης στις πτερυγες,ενω σημαντικο ρολο παιζει και το κιβωτιο στη συγκεκριμενη πιστα.Στα ελαστικα τελος,χρησιμοποιουνται οι πολυ μαλακες γομες εξαιτιας της ολισθηροτητας του οδοστρωαματος.
Να σημειωσουμε πως φετος πηραν την τελικη τους μορφη,οι αλλαγες στην περιοχη της Πισινας οι οποιοες ειχαν πραγματοποιηθει απο περυσι.Κλεινωντας να τονισουμε πως ο χωρος των pits θα ειναι αισθητα μεγαλυτερος απο τις προηγουμενες χρονιες. -
Κατά τη γνώμη μου αν υπάρχει ένας αγώνας που μπορεί να μη νικήσει ο Γερμανός είναι αυτός. Ας ελπίσουμε σε ένα 2002/2003.Όχι τίποτ'άλλο αλλά αν κερδίσει κ εδώ μετά οι πιθανότητες να κερδίσει όλους τους αγώνες αυξανονται κατακόρυφα. Ας κερδίσει κ κάποιος άλλος...
Υ.Γ. Το καλύτερο θα ήταν να κέρδιζε κάποιος που δεν έχει ξαναπάρει νίκη όπως ο Trulli (ώρα του είναι... ) και ο Button. Βεβαια δε θα με χάλαγε αν κέρδιζε ο Raikkonen...
-
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΕΡΙ ΤΟΥ ΣΟΥΜΑΧΕΡ , ΟΜΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΓΥΡΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΟΥΜ . ΠΑΝΤΩΣ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΙΚΗ
-
Μα εδώ ποντάρω κ εγώ στον ένα κ μοναδικό γύρο των γαλλικών ελαστικών κ βέβαια σε μια καλή στρατηγική από αυτον που θα πάρει τη pole. Αν ο Γερμανός πάρει τη pole δεν νομίζω να υπάρχει αμφιβολία για το ποιος θα είναι ο νικητής. Φυσικά βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε τη μεγάλη πιθανότητα εγκατάλειψης του γερμανού απο το μεγάλο προβήματα που τον ταλαντίζουν τα τελευταία 3+ χρόνια.... τα μηχανικά!!!
-
Ας πάρει ένα από τα παλιά, 'καλά' μονοθέσια, προδιαγραφών Ιρβάιν (ο οποίος μπήκε στο εφεδρικό του ΜΣ και είχε μείνει άφωνος πόσο καλύτερο από το δικό του ήταν) και θα αποκτήσει ίσως ενδιαφέρον.
Ίσως και μηχανικά προβλήματα!
-
Από το στόμα σου και στου θεού τ'αυτί!!!
-
Στον αγώνα ένα στοιχείο που θα τον κρίνει είναι η pole. Επίσης προσπέραση εκτός από πιτς μην περιμένετε να δείτε . Αντε στην εκκίνηση αν είμαστε τυχεροί. Τα υπόλοιπα την Κυριακή....
-
Στον αγώνα ένα στοιχείο που θα τον κρίνει είναι η pole. Επίσης προσπέραση εκτός από πιτς μην περιμένετε να δείτε . Αντε στην εκκίνηση αν είμαστε τυχεροί. Τα υπόλοιπα την Κυριακή....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Στον αγώνα ένα στοιχείο που θα τον κρίνει είναι η pole. Επίσης προσπέραση εκτός από πιτς μην περιμένετε να δείτε . Αντε στην εκκίνηση αν είμαστε τυχεροί. Τα υπόλοιπα την Κυριακή....Μήπως να ανοίξουμε ένα thread με θέμα : 'Προσπεράσεις στο Μονακό (εκτός πιτς)' να δούμε τι θα μαζέψουμε; Εγώ θα το βρισκα ενδιαφέρον.
Πάντως τον Schumi τον άφησε κινητήρας πριν καμιά βδομάδα σε δοκιμαστικά. Και μετά λέτε για αξιοπιστία Ferrari. -
Μα εδώ είναι το θέμα, τα όποια προβλήματα τα αντιμετωπίζουν μόνο στα δοκιμαστικά κα στον αγώνα ...πετάνε απροβλημάτιστα... εως τώρα τουλάχιστον. Λέτε να αλλάξει κάτι???
-
Ακριβώς γι' αυτό γίνονται οι δοκιμές, για να εντοπίζονται εκεί τα προβλήματα και στους αγώνες να κατεβαίνουν μόνο αξιόπιστα και δοκιμασμένα εξαρτήματα.
Πάντως, απ' όσο ειπώθηκε, το πρόβλημα στις εξατμίσεις θα μπορούσε πολύ άνετα να τον θέσει εκτός αγώνα, όπως στο Μονακό του 2000.
-
Και ακριβώς εκεί είναι η υπεροχή της Ferrari τα τελευταία 5 χρόνια κ έτσι έχουν πολύ καλύτερη αξιοπιστία από τις άλλες ομάδες. Ειδικά τα τελευταία 3 χρόνια έχουν φτάσει σε τρομακτικό επίπεδο αξιοπιστίας κ έτσι είναι σε θέση να βελτιώνουν και την ταχύτητα.
-
Στα πρώτο κομμάτι των δοκιμών της Πέμπτης εμπρός ο Μιχαλάκης.
Πίσω του οι BAR και 4ος από τους οfficial οδηγούς ο DC.Περιμένουμε το 2ο session ειδικά ως προς τη στρατηγική
των Ferrari καθώς ο RB ήταν 2 sec πιο αργός απο τον MS. -
Εδω βρισκονται οι χρονοι απο το 2ο free practice
http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/719/10.html -
Είναι τρελό!!! Αν θυμάστε το ρεκόρ ταχυτερου γύρου στο Μονακό, το έχει ο Kimi κ είναι 1:14:545 αν δε κάνω λάθος. Τώρα ο καλύτερος χρόνος της McLaren Μp4/19 είναι 1 δευτερόλεπτο πιο αργός από το χρόνο που είχε πετύχει περισυ η Mp4/17D!!! Μπορεί κ να βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα, δε ξέρω...
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Είναι τρελό!!! Αν θυμάστε το ρεκόρ ταχυτερου γύρου στο Μονακό, το έχει ο Kimi κ είναι 1:14:545 αν δε κάνω λάθος. Τώρα ο καλύτερος χρόνος της McLaren Μp4/19 είναι 1 δευτερόλεπτο πιο αργός από το χρόνο που είχε πετύχει περισυ η Mp4/17D!!! Μπορεί κ να βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα, δε ξέρω...ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΟΜΩΣ Η ΠΙΣΤΑ ΑΛΛΑΞΕ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ. ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΠΙΣΤΕΥΩ
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Είναι τρελό!!! Αν θυμάστε το ρεκόρ ταχυτερου γύρου στο Μονακό, το έχει ο Kimi κ είναι 1:14:545 αν δε κάνω λάθος. Τώρα ο καλύτερος χρόνος της McLaren Μp4/19 είναι 1 δευτερόλεπτο πιο αργός από το χρόνο που είχε πετύχει περισυ η Mp4/17D!!! Μπορεί κ να βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα, δε ξέρω...Συγκρίνεις το χρόνο που έγινε στον αγώνα, με την πίστα καλοστρωμένη και το μονοθέσιο άδειο με το χρόνο της Πέμπτης!
Πέρσι στα ελεύθερα της Πέμπτης ο Coulthard ήταν στο 1:16.5 και ο Kimi στο 1:17.2
-
Εχετε δίκιο. Παρασύρθηκα....
Επισημο thread: Monaco GP 2004