-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Προς κατοχους του..
ετσι εγκυκλοπαιδικα, ποσο περιπου καταναλωση μπορεις να πετυχεις με ενα τετοιο αυτοκινητο χωρις πολυ προσπαθεια?Προς τα πάνω ή προς τα κάτω ?
Εννοειται προς τα κατω
δηλαδη με σχετικα νορμαλ οδηγηση για τι νουμερα συζηταμε?σσ( εστω ας προσδιορισουμε για αρχη τη δεκαδα που βρισκομαστε )
Εργοστασιακη τιμη μεσης καταναλωσης 12,2 λιτρα/100χλμ.
Δοκιμη 4τροχων :μεγιστη 18.4 ελαχιστη 16,5 λ/100χλμ.
...Με λιγη? καλη προσπαθεια τα 14.5 λιτρα /100χλμ. ειναι η ανταμοιβη που το δεξι ποδι ειναι τοσο ελαφρο και δεν μπαινεις σε πειρασμους!! -
Γενικα, τα 15-18λιτρα/100Km μεσης καταναλωσης σε supercar, ειναι πολυ αναμενομενη εως και χαμηλη τιμη, αλλα ετσι κι αλλιως, απο την στιγμη που θα βρεθεις σε μια τετοια πολεμικη μηχανη οπως το GT-R, αυτο πραγματικα ειναι το τελευταιο πραγμα που θα σε απασχολησει...
-
Με τέτοια κατανάλωση, τα σούπερκαρ θα πρέπει να έχουν τεράστιο ρεζερβουάρ...σωστά;
-
Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
Με τέτοια κατανάλωση, τα σούπερκαρ θα πρέπει να έχουν τεράστιο ρεζερβουάρ...σωστά;Έχουν ναι, μια 430 πχ έχει 95 λίτρα δοχείο καυσίμων.
Δλδ μπορεί να έχει πάνω της καμιά 100η* κιλά καύσιμαεσκεμμένη ανακρίβεια για στρογγυλοποίηση, το βάρος της βενζίνης είναι κοντά στα 760 γραμμάρια το λίτρο μέση τιμή
-
-
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
Προς κατοχους του..
ετσι εγκυκλοπαιδικα, ποσο περιπου καταναλωση μπορεις να πετυχεις με ενα τετοιο αυτοκινητο χωρις πολυ προσπαθεια?Προς τα πάνω ή προς τα κάτω ?
Εννοειται προς τα κατω
δηλαδη με σχετικα νορμαλ οδηγηση για τι νουμερα συζηταμε?σσ( εστω ας προσδιορισουμε για αρχη τη δεκαδα που βρισκομαστε )
Εργοστασιακη τιμη μεσης καταναλωσης 12,2 λιτρα/100χλμ.
Δοκιμη 4τροχων :μεγιστη 18.4 ελαχιστη 16,5 λ/100χλμ.
...Με λιγη? καλη προσπαθεια τα 14.5 λιτρα /100χλμ. ειναι η ανταμοιβη που το δεξι ποδι ειναι τοσο ελαφρο και δεν μπαινεις σε πειρασμους!!Μου κανει εντυπωση παντως που πλεον τα τερατα μπορουν να κρατηθουν και σε χαμηλη καταναλωση!! Τεραστια υποθεση νομιζω αυτο! τα 15 λιτρα για τετοια αυτοκινητα νομιζω ειναι δυο χαρες! Ενταξει οποιοδηποτε και να το λιωσεις θα καψει πολυ αλλα βασικο ειναι να μπορεις να συνθηκες βολτας να κρατηθεις σε νορμαλ καταναλωσεις.
30 λιτρα/100 με φεραρι ειναι αυτο που λεμε γκαζια και ευρω? -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ετσι......με την 430 Αθήνα Θεσσαλονίκη με 140-200 χλμ και μερικά ανοιγματάκια μέχρι τα 250 μέση κατανάλωση 15 λίτρα. Παίζοντας όμως συνεχώς με ανοιγμτάκια στον περιαστικό κύκλο 30+ λίτρα .Τα ιδια και στο GT-R!
Με σταθερη ομως ταχυτητα 90χλμ. εχω δει το απιστευτο 8.5 λιτρα /100χλμ.!!! -
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
Ετσι......με την 430 Αθήνα Θεσσαλονίκη με 140-200 χλμ και μερικά ανοιγματάκια μέχρι τα 250 μέση κατανάλωση 15 λίτρα. Παίζοντας όμως συνεχώς με ανοιγμτάκια στον περιαστικό κύκλο 30+ λίτρα .
Τα ιδια και στο GT-R!
Με σταθερη ομως ταχυτητα 90χλμ. εχω δει το απιστευτο 8.5 λιτρα /100χλμ.!!!πεφτει τοσο ?
μου φαινεται απιστευτο
σε 2λιτρο τουρμπο με τα μισα αλογα δεν εχω δει ποτε κατω απο 8,2 και αυτο με κοπο
αλλα δε ταξιδια με τιποτα πανω απο 14
-
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
Ετσι......με την 430 Αθήνα Θεσσαλονίκη με 140-200 χλμ και μερικά ανοιγματάκια μέχρι τα 250 μέση κατανάλωση 15 λίτρα. Παίζοντας όμως συνεχώς με ανοιγμτάκια στον περιαστικό κύκλο 30+ λίτρα .
Τα ιδια και στο GT-R!
Με σταθερη ομως ταχυτητα 90χλμ. εχω δει το απιστευτο 8.5 λιτρα /100χλμ.!!!Εννοεις για πολυ λιγο. 15/100 ειναι το λιγοτερο που εχω δει με τα 18/100 να ειναι το στανταρ. Μιλαμε για διαδρομες μεικτες πανω απο 150 χιλ για να εχει νοημα. Μεση καταναλωση θα ελεγα 17 λιτρα αν μιλαμε για 10000 χιλ.
-
Ο χρήστης GINE έγραψε:
Ετσι......με την 430 Αθήνα Θεσσαλονίκη με 140-200 χλμ και μερικά ανοιγματάκια μέχρι τα 250 μέση κατανάλωση 15 λίτρα. Παίζοντας όμως συνεχώς με ανοιγμτάκια στον περιαστικό κύκλο 30+ λίτρα .
Τα ιδια και στο GT-R!
Με σταθερη ομως ταχυτητα 90χλμ. εχω δει το απιστευτο 8.5 λιτρα /100χλμ.!!!Εννοεις για πολυ λιγο. 15/100 ειναι το λιγοτερο που εχω δει με τα 18/100 να ειναι το στανταρ. Μιλαμε για διαδρομες μεικτες πανω απο 150 χιλ για να εχει νοημα. Μεση καταναλωση θα ελεγα 17 λιτρα αν μιλαμε για 10000 χιλ.
Παρα πολυ σωστα Λαμπρο το νουμερο αυτο το ειδα σε διαδρομη 30 χλμ.χωρις ξεκινα -σταματα και σε ορισμενα σημεια ελαφρα κατηφορικη..
Τα 17/100 νομιζω ειναι το πιο κοντα στη πραγματικοτητα.. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ετσι......με την 430 Αθήνα Θεσσαλονίκη με 140-200 χλμ και μερικά ανοιγματάκια μέχρι τα 250 μέση κατανάλωση 15 λίτρα. Παίζοντας όμως συνεχώς με ανοιγμτάκια στον περιαστικό κύκλο 30+ λίτρα .
Τα ιδια και στο GT-R!
Με σταθερη** ομως ταχυτητα 90χλμ**. εχω δει το απιστευτο 8.5 λιτρα /100χλμ.!!!Εγώ δεν ξέρω διότι δεν έχω bord-computer....
Που θα παει....θα βαλετε και εσεις bord-computer..!!
-
λοιπον εχω ερωτηση (την οποια την ξανα εκανα μερικες σελιδες πιο πισω αλλα θα την ξανακανω...)
γνωστος καταξιωμενος (προσωπικα εμπιστος) δημοσιογραφος εγραψε σε τελευταιο τευχος οτι το τιμονι χανει αρκετα σε feedback.....
θελω please οι ιδιοκτητες να εκφρασουν αποψη.
-
Κατα την ταπεινη μου αποψη το τιμονι του GT-R σου προσφερει την πληροφορηση που χρειαζεσαι για να μπορεσεις να το οδηγησεις πολυ γρηγορα.
Απο εκει και περα ευκολα θα νοιωσεις την οποια ταση υποστροφης στο ξεκινημα της καθως και το παραμικρο 'μπλοκαρισμα' στα φρενα.
Με κρεμαγιερα αρκετα κοντη(2.4 στροφες στο τιμονι)και τα υπολοιπα καλουδια της αναρτησης+ρυθμισεις της γεωμετριας +λαστιχα ο δρομος σου επιστρεφει στα χερια απολυτα χαρτογραφημενος...
Ισως βεβαια να μην ειναι ιδιο το feedback που εχουν αλλα σουπερ αυτοκινητα αλλα αυτο δεν μειωνει σε τιποτα την αισθηση που σου περναει και ειναι :ακριβες ,γρηγορο ,και με αριστη αισθηση τιμονι.. -
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
Κατα την ταπεινη μου αποψη το τιμονι του GT-R σου προσφερει την πληροφορηση που χρειαζεσαι για να μπορεσεις να το οδηγησεις πολυ γρηγορα.
Απο εκει και περα ευκολα θα νοιωσεις την οποια ταση υποστροφης στο ξεκινημα της καθως και το παραμικρο 'μπλοκαρισμα' στα φρενα.
Με κρεμαγιερα αρκετα κοντη(2.4 στροφες στο τιμονι)και τα υπολοιπα καλουδια της αναρτησης+ρυθμισεις της γεωμετριας +λαστιχα ο δρομος σου επιστρεφει στα χερια απολυτα χαρτογραφημενος...
Ισως βεβαια να μην ειναι ιδιο το feedback που εχουν αλλα σουπερ αυτοκινητα αλλα αυτο δεν μειωνει σε τιποτα την αισθηση που σου περναει και ειναι :ακριβες ,γρηγορο ,και με αριστη αισθηση τιμονι..Πολυ καλο, αλλα οχι Πορσε ( GT3). Παιζει ρολο και το set-up που εχεις διαλεξει (καμπερ κλπ)
-
Ο χρήστης GINE έγραψε:
Πολυ καλο, αλλα οχι Πορσε ( GT3). Παιζει ρολο και το set-up που εχεις διαλεξει (καμπερ κλπ)
παντως το 7.26.7 στο Nürburgring παραμενει ονειρο θερινης νυχτος για τις Πορσε. Γι αυτο και φημολογησαν οτι ο πραγματικος του χρονος ειναι 7.49.Χαζομαρες...
-
Ο χρήστης GINE έγραψε:
... που σου περναει και ειναι :ακριβες ,γρηγορο ,και με αριστη αισθηση τιμονι..
Πολυ καλο, αλλα οχι Πορσε ( GT3). Παιζει ρολο και το set-up που εχεις διαλεξει (καμπερ κλπ)
Διπλη τιμη διπλο feedback Λαμπρο!!
-
Που είναι οι ροπές της Βετας? ΟΕΟ?
Αλλά το γέλιο είναι στο καμένο πίσω αριστερό φανάρι της Βετας... τα φώτα στον Ιάπωνα λειτουργούσαν όλα
-
καλή δουλειά έκαναν οι γερμανοί
-

-
Απίστευτο το Swiftάκι!
Nissan GT-R