-
Ο χρήστης vartan έγραψε:
Η εκκίνηση σε άνοιγμα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο καθώς αν κάνεις καλή εκκίνηση τότε μπορείς να φας και πιο δυνατά αυτοκίνητα.Εγώ με το C3 που ανοίξαμε για πλάκα με ένα φίλο μου με ένα Mini Cooper τον έφαγα στην εκκίνηση και ήμουν μπροστά για τα πρώτα 50 χλμ..στη συνέχεια φυσικά λόγω της μεγάλης μας διαφοράς σε ιπποδύναμη με πέρασε.
Όσο για την Αlfa με τα 155 είναι εξωφρενικά γρήγορη.Στο test drive που την είχα κάνει έπιασα τα 150 σε χρόνο dt και χωρίς να την ζορίσω υπερβολικά....Μικρή αξία έχουν τα ανοίγματα από 0χλμ στο real life! Όλη η ιστορία είναι οι ρεπρίζ και άρα ροπή, κλιμάκωση κιβωτίου και ικανοτητα οδηγού στις αλλαγές!! Και σε αυτά είναι καλή η Mito γι' αυτό και παίρνει αμάξια που θεωρητικά δεν τα έχει!
-
Υπαρχει φτηνη λυση: το GPS Performance .Το βαζεις στο GPS σου και μετραει με αριστη ακριβεια.Το εφερε ο φιλος με το Polo GTI αλλα τελευταια στιγμη καταλαβαμε οτι ειχε προβλημα το crack και δεν μετρησαμε.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
red_monster@
Πανεμορφος κωλοςΝα σε ρωτησω:εχεις κανει κανενα ανοιγματακι με κανενα ανταγωνιστικο αυτοκινητο?
Γιατι εγω με το T-jet 120 εχω κανει διαφορα ανοιγματα και παει υπερβολικα καλα για τα αλογα του.Το 8.9 που δινει η εταιρεια ειναι απολυτα εφικτο τελικα με λιγη προσπαθεια.Το δικο σου πρεπει να πηγαινει πολυ γρηγορα.Είμαι μπροστά από
207 rallye/gt
mini cooper s 1ς γεννιάς
bravo 150
golf 160
c4 150
118
oριακά 120
ένα golf gt (φιλικό άνοιγμα) τελευταία στιγμή μου αρνήθηκε...να το βάλω στις νίκες??
corsa gsi
swift sportτον τρώω από
cooper s τουρμπάτο
207 rc
corsa opc, πολύ ξύλο ...
colt crt τελευταίο
ibiza cupra( δεν έχω ανοίξει , αλλά το έχω οδηγήσει και φαντάζομαι τι θα ακολουθήσειΜπορεί να ξεχνάω τπτ...
άσχετο
Όσο άσχημα πάνε τα 207 μαμά , τόσο καλά πάνε ακόμα και με απλό πρόγραμμαBold 1: είσαι σίγουρος ότι το έχεις??
Bold 2: από το χαζοκούτι (Golfw GT-P) δεν είσαι μπροστά! Μετά βίας του ρίχνω εγώ με το δικό μου χαζοκούτι σε ρεπρίζ, που είναι αρκετά μπροστά από Mito 155. Το καινούριο χαζοκούτι το χεις όμως (Golfw MK5,68 160hp).Όλα τα υπόλοιπα (και εφόσον μιλάμε κυρίως για ρεπρίζ) τα επιβεβαιώνω και εγώ!
Με το κούπερ άνοιξα στην εθνική μετά από το γνωστό 3κορνο σύνθημα (v
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Υπαρχει φτηνη λυση: το GPS Performance .Το βαζεις στο GPS σου και μετραει με αριστη ακριβεια.Το εφερε ο φιλος με το Polo GTI αλλα τελευταια στιγμη καταλαβαμε οτι ειχε προβλημα το crack και δεν μετρησαμε.Αν είναι αυτό που νομίζω , έχει απόκλιση κοντά στο 1'' ...αρκετά μεγάλη , όπως μπορείς να καταλάβεις
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Η εκκίνηση σε άνοιγμα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο καθώς αν κάνεις καλή εκκίνηση τότε μπορείς να φας και πιο δυνατά αυτοκίνητα.Εγώ με το C3 που ανοίξαμε για πλάκα με ένα φίλο μου με ένα Mini Cooper τον έφαγα στην εκκίνηση και ήμουν μπροστά για τα πρώτα 50 χλμ..στη συνέχεια φυσικά λόγω της μεγάλης μας διαφοράς σε ιπποδύναμη με πέρασε.
Όσο για την Αlfa με τα 155 είναι εξωφρενικά γρήγορη.Στο test drive που την είχα κάνει έπιασα τα 150 σε χρόνο dt και χωρίς να την ζορίσω υπερβολικά....Μικρή αξία έχουν τα ανοίγματα από 0χλμ στο real life! Όλη η ιστορία είναι οι ρεπρίζ και άρα ροπή, κλιμάκωση κιβωτίου και ικανοτητα οδηγού στις αλλαγές!! Και σε αυτά είναι καλή η Mito γι' αυτό και παίρνει αμάξια που θεωρητικά δεν τα έχει!
Ετσι ακριβως.Απο σταση ενα αυτοκινητο με καλη κλιμακωση στο κιβωτιο , σωστο βαρος και καλο οδηγο μπορει να κανει παπαδες.Γι'αυτο το λογο στα 0-1000 μετρα απο σταση το GT ειναι πιο γρηγορο απο Μito 155 , γιατι εχει καλυτερη κλιμακωση για επιταχυνσεις απο σταση.Στις ρεμπριζ κατα κανονα βλεπεις την πραγματικη δυναμη του μοτερ.Οχι οτι δεν παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Υπαρχει φτηνη λυση: το GPS Performance .Το βαζεις στο GPS σου και μετραει με αριστη ακριβεια.Το εφερε ο φιλος με το Polo GTI αλλα τελευταια στιγμη καταλαβαμε οτι ειχε προβλημα το crack και δεν μετρησαμε.
Αν είναι αυτό που νομίζω , έχει απόκλιση κοντά στο 1'' ...αρκετά μεγάλη , όπως μπορείς να καταλάβεις
Δυστυχως δεν το εχω δοκιμασει ακομα οποτε δεν ξερω καθολου αν εχει ή οχι αποκλιση.Αν μπορεσω και το βρω σπασμενο θα γραψω εντυπωσεις.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Τα δικα μου:
Απο σταση:
Corsa GSI: 2 αμαξια πισω μεχρι τα 170 ,μετα ανοιγει η διαφορα.
Swift Sport 1 αμαξι πισω(λογω μακριας 3ης και κοντης 2ερας,μεχρι να κουμπωσω 3η ειμαι ενα αμαξι μπροστα) μεχρι τα 130 , μετα η διαφορα γινεται πολυ μεγαλη υπερ μου.
Υαρις ΤS: οπως και το Swift αλλα μετα τα 130 δεν εφευγα τοσο ευκολα οσο το Swift.Ρεμπριζ:
Με 3η:
Ισα ισα με Corsa GSI Μεχρι τα 130 , μετα μου ανοιγει σταδιακα αλλα αργα.
1-2 αμαξια πισω με Polo GTI μεχρι τα 130 και μετα ανοιγει πιο γρηγοραΜε 2ερα:
Μισο αμαξι μπροστα απο Golf TSI 140 μεχρι τα 150-160 , μετα μου ανοιγει αλλα πολυ αργα.Αυτα τα λιγα...
Σε σχέση με το 207 rallye/gt ,πως είσαι...?
Ένα παιδί στο psclub που έχει και τα 2 λέει οτι είναι πολύ κοντά μεταξύ τους -
edit mod
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα δικα μου:
Απο σταση:
Corsa GSI: 2 αμαξια πισω μεχρι τα 170 ,μετα ανοιγει η διαφορα.
Swift Sport 1 αμαξι πισω(λογω μακριας 3ης και κοντης 2ερας,μεχρι να κουμπωσω 3η ειμαι ενα αμαξι μπροστα) μεχρι τα 130 , μετα η διαφορα γινεται πολυ μεγαλη υπερ μου.
Υαρις ΤS: οπως και το Swift αλλα μετα τα 130 δεν εφευγα τοσο ευκολα οσο το Swift.Ρεμπριζ:
Με 3η:
Ισα ισα με Corsa GSI Μεχρι τα 130 , μετα μου ανοιγει σταδιακα αλλα αργα.
1-2 αμαξια πισω με Polo GTI μεχρι τα 130 και μετα ανοιγει πιο γρηγοραΜε 2ερα:
Μισο αμαξι μπροστα απο Golf TSI 140 μεχρι τα 150-160 , μετα μου ανοιγει αλλα πολυ αργα.Αυτα τα λιγα...
Σε σχέση με το 207 rallye/gt ,πως είσαι...?
Ένα παιδί στο psclub που έχει και τα 2 λέει οτι είναι πολύ κοντά μεταξύ τουςσας εχω ολους ανετα στο φαναρι μαγκες.
με 132 αλογα και 1000 κιλα βαρος θα πρεπει να ανεβασετε κιαλλο την ιπποδυναμη σας -
**Τα ποστ περι target group μεταφερθηκαν στο : Η αληθεια του Marketing στον χωρο των αυτοκινητων (KK) **
-
Παιδιά ειδικά για τα turbata θέλει συγκεκριμένο στροφάρισμα για να πετύχεις επιδόσεις και σε καμία περίπτωση κόφτες..το οποίο υποψιάζομαι ότι το κάνουν και πολλά περιοδικά και δεν μπορούν να πετύχουν το ~8,1 της 155άρας. Πάνω από τις 5500 δεν έχει νόημα να πιέζεις παρόλο που πάει μέχρι 6500. Η ροπή πέφτει ραγδαία και οι επιδόσεις πάνε περίπατο. Για αυτό προσέχετε όσοι ανοίγετε...
-
Ο χρήστης Christobale έγραψε:
Παιδιά ειδικά για τα turbata θέλει συγκεκριμένο στροφάρισμα για να πετύχεις επιδόσεις και σε καμία περίπτωση κόφτες..το οποίο υποψιάζομαι ότι το κάνουν και πολλά περιοδικά και δεν μπορούν να πετύχουν το ~8,1 της 155άρας. Πάνω από τις 5500 δεν έχει νόημα να πιέζεις παρόλο που πάει μέχρι 6500. Η ροπή πέφτει ραγδαία και οι επιδόσεις πάνε περίπατο. Για αυτό προσέχετε όσοι ανοίγετε...στη 1η και 2α εχει και παραεχει νοημα (επειδη η ροπη πολλαπλασιαζεται παρα πολυ στις 2-3 πρωτες σχεσεις), απο 3η και βαλε ισως οχι
παντως σε καποιο αλλο θρεντ ο νεος ειχε σωστα πει το οτι πεφτει η ροπη μπορει να σου δινει μια αισθηση 'ψοφου' , ομως αυτο δεν εχει σχεση με την πραγματικοτητα..
-
5,500 σαλ; Χα! Χα! Δεν αυτές οι στροφές. Εγώ δεν τις έχω δει ποτέ!
4,000, άντε 4,500 εάν είσαι πολύ κάφτης.
Στην καθημερινή ρουτίνα (Δευτέρα - Παρασκευή σπίτι - δουλειά - σπίτι) δεν βλέπω πάνω από 3,500. -
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
5,500 σαλ; Χα! Χα! Δεν αυτές οι στροφές. Εγώ δεν τις έχω δει ποτέ!
4,000, άντε 4,500 εάν είσαι πολύ κάφτης.
Στην καθημερινή ρουτίνα (Δευτέρα - Παρασκευή σπίτι - δουλειά - σπίτι) δεν βλέπω πάνω από 3,500.στη καθημερινη με κινηση και πολλες λες.. εκτος αν μιλαμε για κανα ψοφιο χαμηλα πολυστροφο ατμοσφαιρικο
-
Άσε... άλλο πράγμα το ...
Πατάς λίγο και απογειώνεσαι. Ούτε ταχύτητα δεν αλλάζεις. (Τεμπέλης MODE: ON)
Δεν το αλλάζω το τούρμπο με τίποτα.
-
ρε παιδια ωραια τα λετε....θα μου απαντησει και μενα κανενας ομως??:D
Mini Cooper ή Alfa Romeo Mito 135hp MultiAir turbo?
-
αν και δεν θα παιρνα κανενα, προτεινω αλφα μιτο
-
Ο χρήστης c0n έγραψε:
ρε παιδια ωραια τα λετε....θα μου απαντησει και μενα κανενας ομως??:DMini Cooper ή Alfa Romeo Mito 135hp MultiAir turbo?
Mini=καλύτερο στήσιμο, μικρότεροι χώροι, πιο ακριβό, πολυφορεμένο
Mito=σημαντικά πιο γρήγορη, πιο οικονομική, καλύτεροι χώροι, πιο φθηνή, λανσάρει επαναστατική τεχνολογία (με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό) -
απο θεμα ποιοτητας κατασκευης????
απο τη μια BMW (?) και απο την αλλη Alfa Romeo?.... απο θέμα υλικων στο σαλονι?
-
οταν ακουω αυτην την καραμελα οτι το μινι εχει καλυτερο στησιμο ,μου γυρνανε ταντερα αναποδα.
καλα αφου εχει τοσο καλο στησιμο γιατι δεν τα παιρνει κανεις να τρεξει σε αγωνες;
Alfa Romeo Mi.Τo 2008