-
Βγαίνω κ εγώ όπως βλέπω από το χρονοδιάγραμμα . Είναι που δεν θέλω να βάλω δόσεις γμτ.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Βγαίνω κ εγώ όπως βλέπω από το χρονοδιάγραμμα . Είναι που δεν θέλω να βάλω δόσεις γμτ.Με το μονστερ μια ζωή άφραγκος θα είσαι ...
Μόλις το πάρεις θα θέλεις να του βάλεις εξατμίσεις , carbon κομμάτια κλπ κλπ κλπ
η ducati performance έχει τόσα έξτρα που σε κολάζει... -
Πρώτα εξτρα σέλα τουριστική και μετά termis
-
πάρτο πρώτα και βλέπεις μετά για εξτρά ανάλογα τι σου λείπει
η χρήση θα στο δείξει καλύτερα απο όλα τα σχέδιαεξατμίσεις θα ήταν στο πάτο της δικιάς μου λίστας,
πέτυχα μια 3αδα ducati το Σάββατο,ένα εξ'αυτών και λευκό monster. έχει γούστο λέω...
-
-
Καθε μερα για να παω στην δουλεια περναω εξω απο μια αντιπροσωπεια Honda...Με βλεπω την Ανοιξη να ψαχνομαι για διπλωμα μηχανης. Το θεμα βεβαια ειναι οτι δεν υπαρχει το μαρουλι ουτε για βιδα, ασε που θελει να βρω και θεση παρκαρισματος...Γενικα μονο προβληματα θα μου δημιουργησει, αλλα απο την αλλη...
-
Ούτε μαρούλι ούτε λοιπά ζαρζαβάτια
Ξεκίνα με το δίπλωμα Θανάση. Τώρα, πριν μπεις στα βαθιά αργότερα με δουλειές κλπ. Αν σου αρέσει η φάση της μηχανής και την θες αργά ή γρήγορα θα την αποκτήσεις. Είναι λατρεία -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
εξατμίσεις θα ήταν στο πάτο της δικιάς μου λίστας+1000
Έχωντας συμβιώσει για αρκετό καιρό με μηχανή με ελεύθερη εξάτμιση (και μάλιστα όχι ιδιαίτερα θορυβώδη) το συμπέρασμα είναι οτι ο ήχος έχει πλάκα για 30 δευτερόλεπτα που θα κάνεις κανα άνοιγμα, αλλά για όλο το υπόλοιπο διάστημα σου ζαλίζει τον εγκέφαλο.
Και δέν είναι όπως στο αυτοκίνητο που σου προσφέρει κάποια ηχομόνωση, στο μηχανάκι έχεις την εξάτμιση συνέχεια μέσα στο αυτί σου.
-
προσωπικά ο ήχος του 4κύλινδρου μου αρέσει πολύ σε μοτό
και μάλιστα όσο πιο ήσυχος τόσο πιο γλυκός, ποιοτικός.η μοίρα μας έδωσε V2,και γενικά 1-2 κυλίνδρους σε οn-off που με καλύπτουν, αλλά θα τη παλέψουμε.
ο ξενιτεμένος μπουγάτσα καμικάζι ονειρεύεται με honda
Kon5 στην αντιπροσωπεία πήγες? ρώτησες?
-
Δεν ξαναπέρασα. Διάβασα στο mototriti ότι πήγε στα 9500 με abs
Είπαμε τα μαρούλια τώρα... Από αναβολή σε αναβολή πάω. Ρεζίλι έχω γίνει... -
έχεις καρφώσει με monster αλλιώς με αρκετά λιγότερα απο 9500 παίρνεις σούπερ μοτοσακό.
τεσπά
-
Όπως το λες. Δεν καίγομαι για οποιαδήποτε μηχανή. Καίγομαι για Monster. Kόλλησα...δεν υπάρχει γιατριά και δεν γράφει και ο Σπύρος ρε γμτ να πει και αυτός καμιά λογική κουβέντα
-
Μια άλλη επιλογή που είχα κατά νου είναι η εξίσου ξεχωριστή street triple αλλά 3κύλινδρη, πιο δυνατή, πιο βαριά οπότε δεν λέει.
-
εγώ θα την προτιμούσα αλλά δεν ξέρω τι παίζει με ABS
3κύλινδρο = πιο ομαλή λειτουργία
και τα δύο είναι αρκετά δυνατά για να σε δαγκώσουν αν δεν υπακούει το δεξί χέρι
υδρόψυκτο το triple, πολύ σοβαρό πλεονέκτημα για Ελλάδα.πάνω απο όλα ABS όμως.
η ΒΜW F800R είναι η εναλλακτική για εσένα, αν θες να μείνεις ευρωπαϊκά.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Μια άλλη επιλογή που είχα κατά νου είναι η εξίσου ξεχωριστή street triple αλλά 3κύλινδρη, πιο δυνατή, πιο βαριάΧμ, κοίτα να δεις που δεν το πίστευα, το κοίταξα και όντως η Triple είναι πιο βαριά.
166.5 kg η Triple, vs 161 kg η Monster.
Πάντως δε φαντάζομαι ότι 5 κιλά κάνουν τόσο μεγάλη διαφορά.
Τι να πω εγώ ο άμοιρος που κατέληξα στο all-around fazer. 192 kg dry και ένα σωρό σαβούρα επάνω (top case, κάγκελα κ.λπ.)
Αααχ, πού είναι το cbfάκι μου, 120 κιλάκια μόλις.
-
Το ντουκάτι είναι τελείως διαφορετικό κατασκεύασμα... Είναι έρωτας ...Είναι φιλοσοφία ζωής
Με την ίδια ευκολία που στρίβεις τάπα με ολόσωμη στις σέρρες , κάνεις χαλαρές βόλτες στο κέντρο με open face κράνος...
Aν σε έχει ηλεκτρίσει το μόνστερ , ότι και να πάρεις δεν θα το ευχαριστηθείς...κάθε φορά που θα βλέπεις ένα στο δρόμο θα βαράς το κεφάλι σου.Το τριπλ είναι φοβερό γυμνό (μέσα στα 3 καλύτερα ) , αλλά ρε γαμώτο , την αίγλη και τον αέρα της θρυλικής εταιρίας από την μπολόνια δεν θα την αποκτήσει ποτέ...
the 2 wheel ferrari... -
Έτσι ακριβώς σκέπτομαι.
Όπως θα έλεγε και ο Σπύρος πέρασα στην απέναντι όχθη ...πλέον δεν υπάρχει γυρισμός.
-
paidia exw vrei edw ston dealer tis polis ena aspro monster metaxeirismeno me 3xiliades xiliometra, kai ergostasiaki eggyhsh sta 5xiliarika lires (5.500 eurw)
skeftomai edw kai kairo na parw mixanaki gia tin douleia alla me tis vrohes, pws na kineisai mesa stin poli..?
i timi pws sas akougetai ?
tha thela na kousw empeiries apo motosukletistes pou xrisimopoioun mixani gia na pane sitn douleia ...me kakes kairikes sunthikes..
-
Στο λονδίνο δίκυκλο για δουλειά = scooter και γιατί όχι και το μηχανάκι της bmw για να προστατεύεσαι από τη βροχή. Όχι μηχανή για καθημερινή μετακίνηση εκεί θα γίνεσαι χάλια αφού τα πόδια δεν προστατεύονται.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το ντουκάτι είναι τελείως διαφορετικό κατασκεύασμα... Είναι έρωτας ...Είναι φιλοσοφία ζωής
Με την ίδια ευκολία που στρίβεις τάπα με ολόσωμη στις σέρρες , κάνεις χαλαρές βόλτες στο κέντρο με open face κράνος...
Aν σε έχει ηλεκτρίσει το μόνστερ , ότι και να πάρεις δεν θα το ευχαριστηθείς...κάθε φορά που θα βλέπεις ένα στο δρόμο θα βαράς το κεφάλι σου.Το τριπλ είναι φοβερό γυμνό (μέσα στα 3 καλύτερα ) , αλλά ρε γαμώτο , την αίγλη και τον αέρα της θρυλικής εταιρίας από την μπολόνια δεν θα την αποκτήσει ποτέ...
the 2 wheel ferrari...Κοιτα η Ducati εχει αιγλη αντιστοιχη της Ferrari, και η συμμετοχη της στους αγωνες της δινει το racing pedigree, αλλα και η Triumph δεν παει πισω οταν την Bonneville την οδηγησαν στις ταινιες τους ο Steve Mcqueen (στο 'Great Escape'), ο Brando, o Clint Eastwood, o James Dean, κτλ. Η Bonneville ειναι μια απο τις πιο θρυλικες μηχανες.
Ακομη, η αγγλια ειναι η χωρα που ξεκινησαν οι μηχανες streetfighter, και οι cafe racers, οποτε με μια Triumph νιωθεις μερος αυτης της κουλτουρας.
http://en.wikipedia.org/wiki/Café_racer
H μηπως να πω για την Daytona που προσφερει το ευρωπαικο design και χαρακτηρα χωρις να κοστιζει μια περιουσια οπως η 848?Αν η Ducati ειναι Ferrari στους 2 τροχους, τοτε η Triumph πρεπει να ναι Aston Martin. Υπαρχει αλλη ευρωπαικη εταιρεια με τετοια ιστορια και παραδοση οσο αυτες οι δυο? Η Μoto Guzzi...
Τωρα οσον αφορα την Street Triple εμενα ειναι το αγαπημενο μου γυμνο. Το διπλο μπροστινο φαναρι ειδικα με τρελαινει. Ειναι πανεμορφη. Η παλιοτερη Monster ηταν επισης ωραια αλλα αυτη η καινουρια ειναι πολυ κιτς ρε παιδι μου. Κοντοχοντρη σαν τις Χαρλευ μου κανει. Για το ζουπιγμενο μπροστινο φως να πω? Για την ασημενια πλαστικουρα που το διαπερνα? Για την εξατμιση μητε καζανι? Yeah, yeah, yeah Termignoni, ducatisti, μπλα, μπλα, μπλα, τοτε γιατι η σε ολα τα συγκριτικα η Street Triple βγαινει καλυτερη σε ολους τους τομεις?>Στο λονδίνο δίκυκλο για δουλειά = scooter και γιατί όχι και το μηχανάκι της bmw για να προστατεύεσαι από τη βροχή. Όχι μηχανή για καθημερινή μετακίνηση εκεί θα γίνεσαι χάλια αφού τα πόδια δεν προστατεύονται.
Θα συμφωνησω.
Ducati monster 696 ή κάτι άλλο...?