Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 92
    • 481
    • 482
    • 90 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9637
    83642
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης Arkady έγραψε:

      Το αυτοκίνητό σου αν είναι εδώ και δεν το παίρνεις είναι πολύ πιθανό είτε να μπει για εκθεσιακό ή να το βολτάρουν από τη στιγμή που ξέρουν πως θα εμφανιστείς με το νέο χρόνο.

      Αμ δε που θα εμφανιστώ τον άλλο χρόνο:
      Θα πάω να το δω μόλις έρθει και θα σημειώσω τα χλμ που έχει. Λόγω του ότι η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία έχει και υπόγειο, θα απαιτήσω να φυλαχθεί εκεί και όχι στην έκθεση.

      θα απαιτήσεις ; Ξέρεις ο χώρος στις αντιπροσωπείες ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ. Αν σου ζητήσουν φύλαχτρα μην απορήσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης Arkady έγραψε:

        σε 7-8 χρόνια που θα το δώσεις ...δεν θα έχει καμία αξία το 2009 και 2010.

        Κοίτα, η κουβέντα μας δεν οδηγεί πουθενά: ο καθένας μας αντιμετωπίζει το θέμα της μεταπώλησης διαφορετικά, οπότε δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε.
        Αν δεν είχε καμία σημασία η χρονιά τότε οι έμποροι δεν θα κοίταζαν άδεια. Γιατί τα κοντέρ ως γνωστόν γυρίζονται άνετα.

        Εγώ το αντιμετωπίζω όπως και η υπόλοιπη ευρώπη, ως ένα απλό αμάξι. Εσύ το αντιμετωπίζεις ως επένδυση κάτι που δεν είναι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kon5 last edited by

          Ο χρήστης Arkady έγραψε:

          Επειδή δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη και επειδή συχνά βλέπω να αλλάζουν χρώμα τα αυτοκίνητα στις αντιπροσωπείες δεν θα τους το άφηνα ούτε λεπτό

          Τι εννοείς αλλάζουν χρώμα?

          Μια βλέπω κόκκινο, μια άσπρο, μια μαύρο κλπ που σημαίνει πως το φέρνουν το κρατάνε για λίγο καιρό στην έκθεση για να μπαινοβγαίνει ο κόσμος και μετά το δίνουν στον αγοραστή. Συμβαίνει και αυτό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            arkady last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:
            θα απαιτήσεις ; Ξέρεις ο χώρος στις αντιπροσωπείες ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ. Αν σου ζητήσουν φύλαχτρα μην απορήσεις.

            Ναι βέβαια δεν περισσεύει...
            Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων είναι τόσο υψηλά επίπεδα αυτήν την περίοδο, που όλοι οι έμποροι έχουν στοκάρει άπειρα αυτοκίνητα. Δεν προλαβαίνουν να πουλάνε τι να σου πω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              arkady last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:
              Εγώ το αντιμετωπίζω όπως και η υπόλοιπη ευρώπη, ως ένα απλό αμάξι. Εσύ το αντιμετωπίζεις ως επένδυση κάτι που δεν είναι.

              Δηλαδή η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα, είναι όπως της υπόλοιπης Ευρώπης? Αυτό μας λες?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                arkady last edited by

                Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                Μια βλέπω κόκκινο, μια άσπρο, μια μαύρο κλπ που σημαίνει πως το φέρνουν το κρατάνε για λίγο καιρό στην έκθεση για να μπαινοβγαίνει ο κόσμος και μετά το δίνουν στον αγοραστή. Συμβαίνει και αυτό.

                Σε αυτό έχεις δίκιο, αλλά στην συγκεκριμένη αντιπροσωπεία αφενός έχω γνωστό, αφετέρου το έχω ήδη συζητήσει το θέμα παραλαβής/φύλαξης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης Arkady έγραψε:

                  Εγώ το αντιμετωπίζω όπως και η υπόλοιπη ευρώπη, ως ένα απλό αμάξι. Εσύ το αντιμετωπίζεις ως επένδυση κάτι που δεν είναι.

                  Δηλαδή η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα, είναι όπως της υπόλοιπης Ευρώπης? Αυτό μας λες?

                  Πλέον είναι χειρότερα.

                  θα απαιτήσεις ; Ξέρεις ο χώρος στις αντιπροσωπείες ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ. Αν σου ζητήσουν φύλαχτρα μην απορήσεις.

                  Ναι βέβαια δεν περισσεύει...
                  Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων είναι τόσο υψηλά επίπεδα αυτήν την περίοδο, που όλοι οι έμποροι έχουν στοκάρει άπειρα αυτοκίνητα. Δεν προλαβαίνουν να πουλάνε τι να σου πω...

                  ο χώρος σε μία αντιπροσωπεία δεν δεσμεύεται μόνο από τα προς πώληση αλλά και από αυτά που υπάρχουν για το σέρβις αλλά και τα μεταχειρισμένα που έχουν στοκ. Σε όσες έχω πάει υπάρχει μεγάλο πρόβλημα και αρκετές είναι κ μεγάλες σε χώρους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    arkady last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                    Πλέον είναι χειρότερα.

                    Χειρότερα απο ποιά άποψη?
                    Δηλαδή οι τιμές των μεταχειρισμένων στην Ελλάδα είναι χαμηλότερες απο αυτές τις Γερμανίας?
                    Ο ρυθμός απαξίωσης των μεταχειρισμένων στην Ελλάδα είναι γρηγορότερος απ'ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη?

                    ο χώρος σε μία αντιπροσωπεία δεν δεσμεύεται μόνο από τα προς πώληση αλλά και από αυτά που υπάρχουν για το σέρβις αλλά και τα μεταχειρισμένα που έχουν στοκ. Σε όσες έχω πάει υπάρχει μεγάλο πρόβλημα και αρκετές είναι κ μεγάλες σε χώρους.

                    1)Δεν έχουν όλες οι αντιπροσωπείες service, αφού κάποιες είναι μόνο έκθεση.
                    2)Σε όσες έχουν service, τα αυτοκίνητα του service δεν μπερδεύονται ποτέ με τον χώρο που φυλάσσονται τα καινούργια και τα μεταχειρισμένα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης Arkady έγραψε:

                      Πλέον είναι χειρότερα.

                      Χειρότερα απο ποιά άποψη?

                      1. Δηλαδή οι τιμές των μεταχειρισμένων στην Ελλάδα είναι χαμηλότερες απο αυτές τις Γερμανίας?
                      2. Ο ρυθμός απαξίωσης των μεταχειρισμένων στην Ελλάδα είναι γρηγορότερος απ'ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη?
                      1. μπορεί να βλέπεις εσύ στις μάντρες και στις αγγελίες τιμές υψηλές αλλά για δες σε τι τιμές πωλούνται τελικά....αν πωληθούν.
                      2. είναι το ίδιο πλέον. Και τώρα με την κρίση τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα.

                      ο χώρος σε μία αντιπροσωπεία δεν δεσμεύεται μόνο από τα προς πώληση αλλά και από αυτά που υπάρχουν για το σέρβις αλλά και τα μεταχειρισμένα που έχουν στοκ. Σε όσες έχω πάει υπάρχει μεγάλο πρόβλημα και αρκετές είναι κ μεγάλες σε χώρους.

                      1)Δεν έχουν όλες οι αντιπροσωπείες service, αφού κάποιες είναι μόνο έκθεση
                      2)Σε όσες έχουν service, τα αυτοκίνητα του service δεν μπερδεύονται ποτέ με τον χώρο που φυλάσσονται τα καινούργια και τα μεταχειρισμένα.

                      Στις αντιπροσωπείες στην Αθήνα που έχω πάει εγώ και ειδικά στις μεγάλες έχουν και σέρβις και φυσικά ο χώρος μοιράζεται. Δεν είπα ότι είναι ανακατωμένα. Αλλά η μοιρασιά είναι υπέρ των μεταχειρισμένων και του σέρβις με ότι συνεπάγεται αυτο για τον χώρο των καινούριων.

                      Επίσης σέρβις κατά 90% δεν έχουν συνήθως οι μικρές αντιπροσωπείες όπου μικρές 2-3 αυτοκίνητα μαξ στην έκθεση και με το ζόρι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kyr80 last edited by

                        Φίλε μου, να χαίρεσαι το αμακάκι σου. Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο...

                        Όσο για τις παπάτζες στη μεταπώληση, άστο. Ο έμπορος(που πουλάει) αν είναι αρχες του έτους, σου λέει είναι τάδε έτος. Αν είναι 12 του έτους θα σου πει είναι τόσο ετών το αμάξι.
                        Μόνο που εσύ όταν θα το πουλήσεις ΔΕΝ θα είσαι έμπορος αλλά ιδιώτης.
                        Το αμάξι όπως και ο άνθρωπος, έχει χρόνια. Εσύ δηλαδή λές είμαι μοντέλο του '78;; Η λες είμαι 35 χρονών;

                        Anyway, έχεις τη γνώμη σου, καλά κάνεις και δεν την αλλάζεις. Το ίδιο σκέφτονται και άλλοι πολλοί και παραλαμβάνουν το όχημά τους κάποια στιγμή τον Ιανουάριο. Αρχές του έτους δεν πρόκειται να το πάρεις στα χερια σου, εκτός αν λαδώσεις(αλλά εδώ λέμε να μην δώσεις παραπανήσια λεφτά).
                        Το ίδιο σκέφτηκε και ο πατέρας μού, και παρέλαβε 27 Ιανουαρίου.
                        Για αυτό σου λεω θα περιμένεις κανένα 2μηνο.
                        Πάντως αν ήταν έτσι η αγορά, οι αντιπροσωπείες θα πουλούσαν μόνο στις αρχές του έτους..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          arkady last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                          Πλέον είναι χειρότερα.

                          1. Δηλαδή οι τιμές των μεταχειρισμένων στην Ελλάδα είναι χαμηλότερες απο αυτές τις Γερμανίας?
                          2. Ο ρυθμός απαξίωσης των μεταχειρισμένων στην Ελλάδα είναι γρηγορότερος απ'ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη?
                          1. μπορεί να βλέπεις εσύ στις μάντρες και στις αγγελίες τιμές υψηλότερες από την πραγματικότητα αλλά για δες σε τι τιμές πωλούνται τελικά....αν πωληθούν.
                          2. είναι το ίδιο πλέον. Και τώρα με την κρίση τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα.

                          Ρε elteo τώρα θα μας τρελάνεις?
                          Θέλεις να μας πεις ότι τα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα πωλούνται τελικά σε χαμηλότερες τιμές απ΄ότι στην Ευρώπη? Έχεις δεις τιμές στο mobile.de ή στο autoscout? Οι έμποροι δηλαδή που πάνε και ψωνίζουν Γερμανία κι Ελβετία είναι μ@λ@κες, κι εσύ ξέρεις καλύτερα?

                          ο χώρος σε μία αντιπροσωπεία δεν δεσμεύεται μόνο από τα προς πώληση αλλά και από αυτά που υπάρχουν για το σέρβις αλλά και τα μεταχειρισμένα που έχουν στοκ. Σε όσες έχω πάει υπάρχει μεγάλο πρόβλημα και αρκετές είναι κ μεγάλες σε χώρους.

                          1)Δεν έχουν όλες οι αντιπροσωπείες service, αφού κάποιες είναι μόνο έκθεση
                          2)Σε όσες έχουν service, τα αυτοκίνητα του service δεν μπερδεύονται ποτέ με τον χώρο που φυλάσσονται τα καινούργια και τα μεταχειρισμένα.

                          Στις αντιπροσωπείες στην Αθήνα που έχω πάει εγώ και ειδικά στις μεγάλες έχουν και σέρβις και φυσικά ο χώρος μοιράζεται. Δεν είπα ότι είναι ανακατωμένα. Αλλά η μοιρασιά είναι υπέρ των μεταχειρισμένων και του σέρβις με ότι συνεπάγεται αυτο για τον χώρο των καινούριων.

                          Απο την στιγμή που δεν τοποθετούνται ανακατωμένα, είναι δεδομένο ότι αυτοκίνητο service δεν πρόκειται να μπει ποτέ ούτε στον χώρο της έκθεσης, ούτε στον χώρο φύλαξης των καινούριων, όσα αυτοκίνητα και να έρθουν. Γι'αυτό και το service κανονίζεται με ραντεβού και δεν το πας όποτε γουστάρεις. Οι χώροι είναι προκαθορισμένοι απο πριν.
                          Οπότε μην συζητάμε για να συζητάμε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            arkady last edited by

                            Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
                            Όσο για τις παπάτζες στη μεταπώληση, άστο. Ο έμπορος(που πουλάει) αν είναι αρχες του έτους, σου λέει είναι τάδε έτος. Αν είναι 12 του έτους θα σου πει είναι τόσο ετών το αμάξι.
                            Μόνο που εσύ όταν θα το πουλήσεις ΔΕΝ θα είσαι έμπορος αλλά ιδιώτης.

                            Δεν είναι παπάτζες, αλλά γεγονός.
                            Ο έμπορος μπορεί να σου λέει ότι θέλει, αλλά υπάρχει και η άδεια του αυτοκινήτου, οπότε...
                            Το ότι είμαι ιδιώτης και όχι έμπορος που κολλάει τώρα? Εσύ αν αγοράσεις απο ιδιώτη δεν ρωτάς ποιάς χρονιάς είναι το αμάξι?

                            Το αμάξι όπως και ο άνθρωπος, έχει χρόνια. Εσύ δηλαδή λές είμαι μοντέλο του '78;; Η λες είμαι 35 χρονών;

                            Ε, βέβαια αυτό που λες έχει τεράστια διαφορά. Όχι Γιάννη, Γιαννάκη...

                            Anyway, έχεις τη γνώμη σου, καλά κάνεις και δεν την αλλάζεις. Το ίδιο σκέφτονται και άλλοι πολλοί και παραλαμβάνουν το όχημά τους κάποια στιγμή τον Ιανουάριο. Αρχές του έτους δεν πρόκειται να το πάρεις στα χερια σου, εκτός αν λαδώσεις(αλλά εδώ λέμε να μην δώσεις παραπανήσια λεφτά).
                            Το ίδιο σκέφτηκε και ο πατέρας μού, και παρέλαβε 27 Ιανουαρίου.
                            Για αυτό σου λεω θα περιμένεις κανένα 2μηνο.
                            Πάντως αν ήταν έτσι η αγορά, οι αντιπροσωπείες θα πουλούσαν μόνο στις αρχές του έτους..

                            Άσε με εμένα να ανησυχώ για το πότε θα παραλάβω...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kyr80 last edited by

                              ok. έχεις και γ@μώ τις αγορές. Και την πανέξυπνη κίνηση να το αφήσεις στην αντιπροσωπεία 2 μήνες για να γλιτώσεις 200€ από τέλη και 2000(μήπως λέω λίγα;) στη μεταπώληση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Καλά χαλάρωσε λίγο ... Συζήτηση κάνουμε. Κάνε ότι θες, δεν θα σου βάλουμε κ το μαχαίρι στο λαιμό. Δικό σου είναι.

                                Μην δω μόνο θέμα εδώ μέσα με μπινελίκια για την αντιπροσωπεία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  arkady last edited by

                                  Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
                                  ok. έχεις και γ@μώ τις αγορές. Και την πανέξυπνη κίνηση να το αφήσεις στην αντιπροσωπεία 2 μήνες για να γλιτώσεις 200€ από τέλη και 2000(μήπως λέω λίγα;) στη μεταπώληση.

                                  Θα μου επιτρέψεις τουλάχιστον για το αμάξι ΜΟΥ, να κάνω τι επιλογές ΜΟΥ?
                                  Εκτός κι αν το αγοράζουμε μαζί και δεν το ξέρω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    arkady last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                    Καλά χαλάρωσε λίγο ... Συζήτηση κάνουμε. Κάνε ότι θες, δεν θα σου βάλουμε κ το μαχαίρι στο λαιμό. Δικό σου είναι.

                                    Εντάξει ΟΚ δεν θέλω να φορτώνω, απλά από αλλού ξεκίνησε η κουβέντα (απο τον φίλο που ρώταγε αν μπορεί να γλυτώσει τα τέλη του 2009) και τελικά βρέθηκα να εξηγώ γιατί θέλω να παραλάβω το Γενάρη. Γι'αυτό τσαντίστηκα λιγακι, αφού στην τελική δεν πέφτει λόγος σε κανένα. Κατά τα άλλα, δεν τρέχει τίποτε. Κουβεντούλα να γίνεται

                                    Μην δω μόνο θέμα εδώ μέσα με μπινελίκια για την αντιπροσωπεία.

                                    Μην το γρουσουζεύεις βρε γκαντέμη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kyr80 last edited by

                                      Ο χρήστης Arkady έγραψε:

                                      ok. έχεις και γ@μώ τις αγορές. Και την πανέξυπνη κίνηση να το αφήσεις στην αντιπροσωπεία 2 μήνες για να γλιτώσεις 200€ από τέλη και 2000(μήπως λέω λίγα;) στη μεταπώληση.

                                      Θα μου επιτρέψεις τουλάχιστον για το αμάξι ΜΟΥ, να κάνω τι επιλογές ΜΟΥ?
                                      Εκτός κι αν το αγοράζουμε μαζί και δεν το ξέρω...

                                      Καλά κάνεις.
                                      Όταν όμως παραθέτεις τις επιλογές σου, σαν συμβουλή σε μια ΔΗΜΟΣΙΑ συζήτηση, τότε θα περιμένεις ίσως να σχολιασθούν από άλλου, που μπορεί να έχουν και άλλη γνώμη(που δεν είναι κακό).
                                      Αν δεν είσαι διατεθειμένος να τις συζητήσεις και να δεχτείς και μια άλλη γνώμη, τότε τις κρατάς για τον εαυτό σου.

                                      Anyway, κακώς απαντάω, γιατί δεν θα καταλήξει κάπου αυτό..
                                      sorry mods

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        arkady last edited by

                                        Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
                                        Καλά κάνεις.
                                        Όταν όμως παραθέτεις τις επιλογές σου, σαν συμβουλή σε μια ΔΗΜΟΣΙΑ συζήτηση, τότε θα περιμένεις ίσως να σχολιασθούν από άλλου, που μπορεί να έχουν και άλλη γνώμη(που δεν είναι κακό).
                                        Αν δεν είσαι διατεθειμένος να τις συζητήσεις και να δεχτείς και μια άλλη γνώμη, τότε τις κρατάς για τον εαυτό σου.

                                        Δεν θυμάμαι να ζήτησα ούτε την γνώμη κανενός, ούτε να ρώτησα κανέναν, ούτε να άνοιξα κανένα σχετικό thread. Οπότε την αυτεπάγγελτη έκφραση της άποψης σου στις επιλογές των άλλων, -ιδιαίτερα δε- όταν δεν στην έχουν ζητήσει, στο μέλλον να την κρατάς για τον εαυτό σου.

                                        Anyway, κακώς απαντάω, γιατί δεν θα καταλήξει κάπου αυτό..
                                        sorry mods

                                        Α, γειά σου. Τώρα συνεννοηθήκαμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Ο χρήστης Arkady έγραψε:
                                          Δεν θυμάμαι να ζήτησα ούτε την γνώμη κανενός, ούτε να ρώτησα κανέναν, ούτε να άνοιξα κανένα σχετικό thread. Οπότε την αυτεπάγγελτη έκφραση της άποψης σου στις επιλογές των άλλων, -ιδιαίτερα δε- όταν δεν στην έχουν ζητήσει, στο μέλλον να την κρατάς για τον εαυτό σου.

                                          Αν ήταν έτσι το φόρουμ θα είχε το 1/10 των δημοσιεύσεων

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            *ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (ΦΕΚ Α 219/2-11-2009)

                                            Αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας οχημάτων και κατάργηση του μέτρου απόσυρσης οχημάτων
                                            καθώς και διατάξεων της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου 'Μέτρα για την
                                            αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης' (ΦΕΚ Α' 181).

                                            Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

                                            Εχοντας υπόψη:

                                            1. Τις διατάξεις του άρθρου 44 παρ. 1 του Συντάγματος.

                                            2. Την έκτακτη περίπτωση εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης να διασφαλιστεί η
                                              έγκαιρη είσπραξη των αναπροσαρμοζόμενων με την παρούσα τελών κυκλοφορίας έτους 2010 και
                                              να τερματιστεί αμέσως η εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης οχημάτων, καθώς και διατάξεων
                                              της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου.

                                            3. Τη σχετική πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, αποφασίζουμε:

                                            Αρθρο 1

                                            Κατάταξη οχημάτων σε κλάσεις

                                            Για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από την οδική κυκλοφορία
                                            αναπροσαρμόζονται τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων με βάση την κατάταξη τους σε τέσσερις
                                            κλάσεις (Α έως Δ), σύμφωνα με τον Πίνακα 1 που ακολουθεί:

                                            Πίνακας 1

                                            Κατάταξη οχημάτων σε κλάσεις με βάση την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα τους.

                                            Κλάσεις Οχημάτων Περιβαλλοντική επιβάρυνση κινητήρα οχημάτων

                                            Κλάση Α Οχήματα με χαμηλές ή (EURO 4,5 και
                                            μηδενικές εκπομπές (ημερο- μεταγενέστερης
                                            μηνία πρώτης κυκλοφορίας οδηγίας)
                                            από 1.1.2005

                                            Κλάση Β Οχήματα με μέτριες εκπομπές (EURO 3)
                                            (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας
                                            από 1.1.2000)

                                            Κλάση Γ Οχήματα με υψηλές εκπομπές (EURO 2)
                                            (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας
                                            από 1.1.1996)

                                            Κλάση Δ Οχήματα με πολύ υψηλές εκπομπές (EURO 1,0 και
                                            (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας συμβατικά)
                                            από 1.1.1996)

                                            Aρθρο 2

                                            Τέλη κυκλοφορίας

                                            1. Τα τέλη κυκλοφορίας, που προβλέπονται από τους νόμους 2873/2000 (ΦΕΚ Α 285),
                                              2948/2001 (ΦΕΚ Α' 242), 3697/2008 (ΦΕΚ Α' 194) και την υπ' αρ. 1080827/407
                                              Τ&ΕΦ./22.8.2007 απόφαση του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών (ΦΕΚ Β' 1788)
                                              αναπροσαρμόζονται και υπολογίζονται εφεξής σε συνάρτηση του κυβισμού και
                                              της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης του κινητήρα των οχημάτων, σύμφωνα με τον Πίνακα 2 για
                                              τα επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης και τον Πίνακα 3 για τα ελαφρά και
                                              βαρέα φορτηγά οχήματα, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, οι οποίοι παρατίθενται στις
                                              παραγράφους 2 και 5, αντίστοιχα.

                                            2. Τα τέλη κυκλοφορίας για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπροσαρμόζονται
                                              σύμφωνα με τον ακόλουθο Πίνακα:

                                            Πίνακας 2

                                            Τέλη Κυκλοφορίας για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης

                                            Κυβισμός 2357
                                            Τέλη

                                            Α 0 28 94 184 428 562
                                            Β 35 63 137 252 521 680
                                            Γ 51 79 162 302 596 780
                                            Δ 68 96 187 352 671 880

                                            1. Κατά παρέκκλιση της παραγράφου 2 για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης της κλάσης
                                              Α και Β, κυβισμού κάτω των 1.929 κ.ε., που υπάγονται στις κατηγορίες των υβριδικών,
                                              ηλεκτρικών και υδρογόνου, δεν επιβάλλονται τέλη κυκλοφορίας.

                                            Για επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης των ίδιων κατηγοριών (υβριδικά, ηλεκτρικά,
                                            υδρογόνου), κυβισμού 1.929 κ.ε. και άνω, επιβάλλονται εφεξής τέλη κυκλοφορίας τα οποία
                                            ανέρχονται στο ήμισυ των τελών κυκλοφορίας για αυτοκίνητα της αντίστοιχης κλάσης του
                                            Πίνακα 2.

                                            1. Για επιβατικά οχήματα δημόσιας χρήσης (ταξί) και λεωφορεία δημόσιας και ιδιωτικής
                                              χρήσης επιβάλλονται τα τέλη κυκλοφορίας τα οποία προβλέπονταν από τις διατάξεις που
                                              ίσχυαν πριν από την έναρξη ισχύος της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου
                                              'Μέτρα για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης' (ΦΕΚ Α' 181).

                                            2. Για ελαφρά φορτηγά οχήματα μικτού βάρους μέχρι και 3,5 τόνους (pick - up vans), καθώς
                                              και για τα βαρέα φορτηγά οχήματα μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων, δημόσιας ή ιδιωτικής
                                              χρήσης, τα τέλη κυκλοφορίας τα οποία προβλέπονταν από τις διατάξεις που ίσχυαν πριν από
                                              την έναρξη ισχύος της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου αναπροσαρμόζονται
                                              (αυξάνονται ή μειώνονται), ανάλογα με την κλάση τους, σύμφωνα με τον ακόλουθο Πίνακα:

                                            Πίνακας 3

                                            Κλάσεις Οχημάτων Ποσοστό μείωσης ή αύξησης των τελών

                                            Κλάση Α -30%
                                            Κλάση Β +10%
                                            Κλάση Γ +15%
                                            Κλάση Δ +20%

                                            1. Η προμήθεια του σήματος των τελών κυκλοφορίας πραγματοποιείται σύμφωνα με την
                                              αναφερόμενη στην παράγραφο 1 νομοθεσία από πιστοποιημένα σημεία συναλλαγής (π.χ.
                                              τράπεζες) και με απαραίτητη προϋπόθεση, για τα τέλη κυκλοφορίας έτους 2011 και εφεξής,
                                              την προσκόμιση της κάρτας ελέγχου καυσαερίων του οχήματος.

                                            2. Ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας σύμφωνα με το παρόν άρθρο εφαρμόζεται στα
                                              επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης για τα τέλη κυκλοφορίας του έτους 2010 και των
                                              επομένων και στα φορτηγά οχήματα, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, για τα τέλη κυκλοφορίας
                                              του έτους 2011 και των επομένων.

                                            3. Η επιπλέον διαφορά μεταξύ των τελών κυκλοφορίας που επιβάλλονται από την εφαρμογή των
                                              διατάξεων της Πράξης αυτής και των προβλεπόμενων από τις διατάξεις που ίσχυαν πριν από
                                              την έναρξη ισχύος της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου περιέρχεται καθ'
                                              ολοκληρίαν στο Δημόσιο.

                                            Aρθρο 3

                                            Καταργητικές - Μεταβατικές διατάξεις

                                            1. Το μέτρο της απόσυρσης οχημάτων που προβλέπεται στο άρθρο 3 της από 16.9.2009 Πράξης
                                              Νομοθετικού Περιεχομένου καταργείται.

                                            2. Τα οικονομικά κίνητρα για την απόσυρση οχημάτων που προβλέπονται στο άρθρο 3 της πιο
                                              πάνω Πράξης καταβάλλονται εφόσον η διαδικασία απόσυρσης άρχισε πριν από την ημερομηνία
                                              δημοσίευσης της Πράξης αυτής στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Ως χρόνος έναρξης της
                                              διαδικασίας απόσυρσης θεωρείται η ημερομηνία της βεβαίωσης παραλαβής του προς απόσυρση
                                              οχήματος, η οποία εκδίδεται από την εγκατάσταση επεξεργασίας ή το σημείο συλλογής
                                              Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ). Για την καταβολή του οικονομικού κινήτρου
                                              εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 3 της ίδιας Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου και των
                                              κοινών υπουργικών αποφάσεων που έχουν εκδοθεί κατ' εξουσιοδότηση της παρ. 2 του ίδιου
                                              άρθρου.

                                            3. Οι δικαιούχοι οικονομικού κινήτρου αγοράς οχήματος, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην
                                              προηγούμενη παράγραφο, μπορούν να επιλέξουν αντί των προβλεπόμενων ποσών του Πίνακα 4
                                              της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου τη χορήγηση δύο ετήσιων καρτών
                                              απεριόριστων διαδρομών στα αστικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και χρηματικό ποσό πεντακοσίων
                                              (500) ευρώ.

                                            4. Καταργούνται τα άρθρα 1, 2 και 4 της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου.
                                              Το άρθρο 3 της ίδιας Πράξης ισχύει έως την περαίωση των εκκρεμών υποθέσεων για την
                                              απόσυρση οχημάτων.

                                            Aρθρο 4

                                            Εξουσιοδοτήσεις

                                            1. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Περιβαλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής
                                              Αλλαγής και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μπορεί να διαφοροποιούνται τα κριτήρια
                                              κατάταξης επιβατικών αυτό κινητών ιδιωτικής χρήσης με βάση την περιβαλλοντική επιβάρυνση
                                              του κινητήρα, η οποία σύμφωνα με τον Πίνακα 1 της Πράξης αυτής γίνεται για τα τέλη
                                              κυκλοφορίας του έτους 2010 με βάση το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα.

                                            2. Με όμοια αποφαση καθορίζεται η ειδικότερη διαδικασία και καθε αλλη λεπτομέρεια για
                                              την εφαρμογή του άρθρου 2 της Πράξης αυτής,

                                            3. Με όμοια απόφαση καθορίζονται οι λεπτομέρειες και η διαδικασία χορήγησης των καρτών
                                              απεριόριστων διαδρομών σύμφωνα με το άρθρο 3 της Πράξης αυτής.*

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 90 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr