-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Για το αντιψυκτικό το έλεγξαν με κάποιο πιεστικό (αν κατάλαβα καλά) για να δουν εάν έχει διαρροή και εφόσον δεν διαπιστώθηκε διαρροή συμπλήρωσαν το υγρό που έλειπε. Μου είπαν ότι ενδέχεται το καλοκαίρι να εξατμιστεί μικρή ποσότητα αντιψυκτικού. Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει, δεν μου έχει ξανατύχει πάντως.
Τοποθέτησαν το κύκλωμα υπο πίεση με καταλληλο μηχανημα αν εχανε απο καπου (κολλαρο, ρακορ, ψυγεια) η διαρροη θα φαινοτανε. Ειναι ελεγχος που παίρνει καποια ωρα. Εφοσον δεν εσταξε απο καπου ειναι φυσιολογικό να μην βρηκανε κατι. Το κυκλωμα μπορει να χασει νερα απο την υπερχειλιση αν ηταν γεματο μεχρι το max γιατι η σταθμη ανεβαινει οταν ανεβαινει και η θερμοκρασια.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Στα γαλλικά το έστειλες?Στα αγγλικά, αν και θά 'πρεπε να ήταν στα 'γαλλικά'...
Για το αντιψυκτικό το έλεγξαν με κάποιο πιεστικό (αν κατάλαβα καλά) για να δουν εάν έχει διαρροή και εφόσον δεν διαπιστώθηκε διαρροή συμπλήρωσαν το υγρό που έλειπε. Μου είπαν ότι ενδέχεται το καλοκαίρι να εξατμιστεί μικρή ποσότητα αντιψυκτικού. Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει, δεν μου έχει ξανατύχει πάντως.
Τοποθέτησαν το κύκλωμα υπο πίεση με καταλληλο μηχανημα αν εχανε απο καπου (κολλαρο, ρακορ, ψυγεια) η διαρροη θα φαινοτανε. Ειναι ελεγχος που παίρνει καποια ωρα. Εφοσον δεν εσταξε απο καπου ειναι φυσιολογικό να μην βρηκανε κατι. Το κυκλωμα μπορει να χασει νερα απο την υπερχειλιση αν ηταν γεματο μεχρι το max γιατι η σταθμη ανεβαινει οταν ανεβαινει και η θερμοκρασια.
Καλά, κι εγώ κάτι τέτοιο σκέφτηκα... Βασικά ήταν γεμάτο μέχρι τη μέση μεταξύ max - min, αλλά εντάξει, μπορεί απλά να έτυχε. Δέχομαι την εξήγηση που μου έδωσαν, μέχρι αποδείξεως του εναντίον...
Ο skye που είναι;;; τον θέλω για μία 'δουλίτσα'...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Στα γαλλικά το έστειλες?
Στα αγγλικά, αν και θά 'πρεπε να ήταν στα 'γαλλικά'...
Για το αντιψυκτικό το έλεγξαν με κάποιο πιεστικό (αν κατάλαβα καλά) για να δουν εάν έχει διαρροή και εφόσον δεν διαπιστώθηκε διαρροή συμπλήρωσαν το υγρό που έλειπε. Μου είπαν ότι ενδέχεται το καλοκαίρι να εξατμιστεί μικρή ποσότητα αντιψυκτικού. Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει, δεν μου έχει ξανατύχει πάντως.
Τοποθέτησαν το κύκλωμα υπο πίεση με καταλληλο μηχανημα αν εχανε απο καπου (κολλαρο, ρακορ, ψυγεια) η διαρροη θα φαινοτανε. Ειναι ελεγχος που παίρνει καποια ωρα. Εφοσον δεν εσταξε απο καπου ειναι φυσιολογικό να μην βρηκανε κατι. Το κυκλωμα μπορει να χασει νερα απο την υπερχειλιση αν ηταν γεματο μεχρι το max γιατι η σταθμη ανεβαινει οταν ανεβαινει και η θερμοκρασια.
Καλά, κι εγώ κάτι τέτοιο σκέφτηκα... Βασικά ήταν γεμάτο μέχρι τη μέση μεταξύ max - min, αλλά εντάξει, μπορεί απλά να έτυχε. Δέχομαι την εξήγηση που μου έδωσαν, μέχρι αποδείξεως του εναντίον...
Ο skye που είναι;;; τον θέλω για μία 'δουλίτσα'...
Το έστειλες στα αγγλικα? Γιατι καλε μου ανθρωπε...
Τα υγρα τα εχασε πριν πεσει η σταθμη στο μιν-μαξ να υποθεσω -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Για το αντιψυκτικό το έλεγξαν με κάποιο πιεστικό (αν κατάλαβα καλά) για να δουν εάν έχει διαρροή και εφόσον δεν διαπιστώθηκε διαρροή συμπλήρωσαν το υγρό που έλειπε. Μου είπαν ότι ενδέχεται το καλοκαίρι να εξατμιστεί μικρή ποσότητα αντιψυκτικού. Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει, δεν μου έχει ξανατύχει πάντως.
Τοποθέτησαν το κύκλωμα υπο πίεση με καταλληλο μηχανημα αν εχανε απο καπου (κολλαρο, ρακορ, ψυγεια) η διαρροη θα φαινοτανε. Ειναι ελεγχος που παίρνει καποια ωρα. Εφοσον δεν εσταξε απο καπου ειναι φυσιολογικό να μην βρηκανε κατι. Το κυκλωμα μπορει να χασει νερα απο την υπερχειλιση αν ηταν γεματο μεχρι το max γιατι η σταθμη ανεβαινει οταν ανεβαινει και η θερμοκρασια.
Καλά, κι εγώ κάτι τέτοιο σκέφτηκα... Βασικά ήταν γεμάτο μέχρι τη μέση μεταξύ max - min, αλλά εντάξει, μπορεί απλά να έτυχε. Δέχομαι την εξήγηση που μου έδωσαν, μέχρι αποδείξεως του εναντίον...
Όταν βάζεις το κύκλωμα υπό πίεση ψάχνεις 2 πράγματα.
- Αν πέφτει η πίεση μετά από αρκετή ώρα που σημαίνει ότι υπάρχει κάπου διαρροή.
- Αν φαίνεται κάποια διαρροή.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το έστειλες στα αγγλικα? Γιατι καλε μου ανθρωπε...
Τα υγρα τα εχασε πριν πεσει η σταθμη στο μιν-μαξ να υποθεσωTo έστειλα στα αγγλικά, γιατί μετά την επαφή μου μέσω του site μου έστειλαν e-mail στα αγγλικά που με ρωτούσαν τι συμβαίνει... Και τους απάντησα στα αγγλικά (η διεύθυνση: rlc@citroen.com)
Όσον αφορά τα υγρά, παραλήφθη με τη στάθμη κανονική και πριν λίγο καιρό που το έλεγξα ήταν πεσμένη. Μέχρι την Τετάρτη που το πήγα είχε πέσει ένα κλικ ακόμα (νομίζω)... Θα το παρακολουθήσω...
-
αγαπητε μαρκο!
θα πρεπε να ειχες καταλαβει οτι για να στειλει η σιτροεν, φραγκικη εταιρεια, email στα αγγλικα σημαινει οτι σε δουλευε ψιλο γαζι αλα γαλλικα...πολυ φοβαμαι οτι το email το στειλε αυτος που εβαλε το κουμπι των αλαρμ στη c5 μπροστα στο συνοδηγο, γνωστος πλακατζης σε οσους ασχολουνται με τη σιτροεν...
προτεινω να τον αιφνιδιασεις την επομενη φορα και να στειλεις email στα πορτο-γαλλικα!
για να σου δωσω να καταλαβεις ποσο διαβασαν το email στα αγγλικα και τι καταλαβαν σου παραθετω ενα βιντεακι http://www.youtube.com/watch?v=J8OtTupCs60
σε αγαπουμε ολοι για το παθος και τη μαχητικοτητα σου!
-
μλκ άδη δεν υπάρχεις
-
Καμιά φορά είναι και θέμα τύχης με τα κωλάμαξα....άμα δεν σε θέλει...
Διαβάζω φίλε markvag την Οδύσσεια που τραβάς και μου κάνει εντύπωση:
O κουμπάρος μου που έχει C4 εδώ και 3 χρόνια και είναι πολύ ευχαριστημένος, καθώς δεν του έχει βγάλει κανένα πρόβλημα. -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
αγαπητε μαρκο!θα πρεπε να ειχες καταλαβει οτι για να στειλει η σιτροεν, φραγκικη εταιρεια, email στα αγγλικα σημαινει οτι σε δουλευε ψιλο γαζι αλα γαλλικα...πολυ φοβαμαι οτι το email το στειλε αυτος που εβαλε το κουμπι των αλαρμ στη c5 μπροστα στο συνοδηγο, γνωστος πλακατζης σε οσους ασχολουνται με τη σιτροεν...
προτεινω να τον αιφνιδιασεις την επομενη φορα και να στειλεις email στα πορτο-γαλλικα!
για να σου δωσω να καταλαβεις ποσο διαβασαν το email στα αγγλικα και τι καταλαβαν σου παραθετω ενα βιντεακι http://www.youtube.com/watch?v=J8OtTupCs60
σε αγαπουμε ολοι για το παθος και τη μαχητικοτητα σου!
Aφου δεν του απαντησαν οπως στον >Dear Mr. Katsiaros D.
We have received and analyzed your complaint letter regarding the 'arxidia kivotio' issue on Renault Megane cars. Unfortunately we were unable to find this term (arhidia kivotio) in our databases which we kindly ask you to send us more detailed specification about.
Also, please be so kind as to translate in English the following expressions: 'gamo to aftokinito sas', 'valte to ston kolo sas' and 'gamo tin kariola tin Reno'.Sincerely yours,
Michel Mouton
Customer Service Representative
414 Avenue Miramax DC668, Douai, France -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Aφου δεν του απαντησαν οπως στον >Dear Mr. Katsiaros D.
We have received and analyzed your complaint letter regarding the 'arxidia kivotio' issue on Renault Megane cars. Unfortunately we were unable to find this term (arhidia kivotio) in our databases which we kindly ask you to send us more detailed specification about.
Μάλλον ορθογραφικό είναι το λάθος και δεν το βρίσκουν στην database τους. Λες αν δοκιμάσουν ως archidia να βρουν τίποτε?
Also, please be so kind as to translate in English the following expressions: 'gamo to aftokinito sas', 'valte to ston kolo sas' and 'gamo tin kariola tin Reno'.
Sincerely yours,
Michel Mouton
Customer Service Representative
414 Avenue Miramax DC668, Douai, France -
Γι' αυτό εγω δεν μπήκα καν στον κόπο να τους στείλω e-mail γιατι δεν θα καταλάβαιναν τη λέξη ...'κλέφτες'.
Πως αλλιώς να χαρακτηρίσεις την συγκεκριμένη εταιρεία, 'archidia kivotio' που πουλάει τον δυναμό 800 ευρώ την στιγμή που ο κατασκευαστής του (bosch) τον πουλάει 250 ευρώ. Kι εσύ φίλε μου αυτοκίνητο που βρήκες να αγοράσεις C4 picasso , χίλιες φορές καλύτερα το c-max, το golf plus , ή τόσα άλλα. Τέλος πάντων καλά ξεμπερδέματα. -
το C4 Picasso είναι από τα κορυφαία στην κατηγορία του.
αυτά που ανέφερες είναι σαν κουτιά μπροστά του... -
Ο χρήστης ΙΩΣΗΦ έγραψε:
. Kι εσύ φίλε μου αυτοκίνητο που βρήκες να αγοράσεις C4 picasso , χίλιες φορές καλύτερα το c-max, το golf plus , ή τόσα άλλα. Τέλος πάντων καλά ξεμπερδέματα.Kαλοοοοοοο!
-
citroenάκηδες χαλαρώστε, ο άνθρωπος προφανώς έχει οικογένεια και γι' αυτό το λόγο πήρε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας απλά πήρε το λιγότερο αξιόπιστο απο όσα κυκλοφορούν και απο μία εταιρεία η οποία δεν φημίζεται για την ποιότητα κατασκευής της.
Αφήστε που απο οτι διαβάζω τον εμπαίζουν κανονικά.
Για ποιό αυτοκίνητο μιλάμε λοιπόν, ποιά αξιοπιστία και τι κουβάδες.
Γιατί δεν του λέτε του ανθρώπου να ξαναγοράσει λοιπόν citroen, για διαβάστε πόσο ευχαριστημένος είναι απο την συγκεκριμένη εταιρεία και την αντιμετώπισή της. -
Δεν είμαι σιτροενάκιας. Και τα προβλήματα του Πικάσο που έχει ο φίλος δεν αφορούν το αμάξι αυτό καθε αυτό. Αλλά το ότι του παραδόθηκε με κάποιο χτύπημα. Μην λέμε κ ότι θεμε.
Οσο για την αντιμετώπιση, τράβα σε VW, Ford και λοιπούς να δεις γέλια. Τα ίδια είναι όλοι γιατί είναι ελληνάρες από πίσω. Οχι ότι δικαιολογείται η στάση της Σιτροέν, έτσι;
-
Φίλε elteo, τα citroen δεν είναι για πέταμα (5 χρόνια οδηγούσα saxo 1,4) απλά δεν είναι και τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα.
Στην Ελλάδα μας δυστυχώς όπου η διαφθορά και ο ωχαδερφισμός χτυπάνε κόκκινο είναι φυσικό ο κάθε υπάλληλος της όποιας αντιπροσωπείας αυτοκινητοβιομηχανίας, απο τη στιγμή που είναι Έλληνας να έχει την πονηριά στο αίμα του, σίγουρα δεν φταίει το αυτοκίνητο που του το δώσανε ταλαιπωρημένο, αλλά ΦΤΑΙΕΙ ο αντιπρόσωπος και ο κεντρικός εισαγωγέας για όλα αυτά που συνέβησαν γιατί επέδηξαν αναισθησία και τυχοδιωκτισμό, προκειμένου να μην το πουλήσουν σαν μεταχειρισμένο και χάσουν κάνα δυό χιλιάρικα προτίμησαν να χάσουν έναν πελάτη! απ' τους τόοοοοοσους πολλούς που της έχουν απομείνει , τι να αγοράσεις μετά απο αυτή την εταιρεία. Τι με νοιάζει εμένα αν ο Γάλλος το φτιάχνει με μεράκι και προσοχή (λέμε τώρα) αν σε εμένα εδώ φτάνει κουδουνίστρα!
Έτσι δεν είναι; -
ο μονος λογος που τα Σιτροεν ειναι εν μερη αξιοπιστα ειναι γιατι εχουν μηχανικα μερη Πεζω!
και φυσικα...εργονομια επιπεδου TVR.(το μονο κοινο τους σημειο) -
Μπα, και τα peugeot τα ίδια μπουρδέλα είναι ρε συ...
Τεσπα, offtopic είμαστε, Μαρκοοοοοοοοοοοοοο, ίσιωσε τελικά η Νίτσα;
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
ο μονος λογος που τα Σιτροεν ειναι εν μερη αξιοπιστα ειναι γιατι εχουν μηχανικα μερη Πεζω!
και φυσικα...εργονομια επιπεδου TVR.(το μονο κοινο τους σημειο)Αντε να τρολαρεις κι αλλου τωρα γιατι τους εχεις λειψει απο εχτες που σε κραξανε στο θεμα με τα GTR...
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
ο μονος λογος που τα Σιτροεν ειναι εν μερη αξιοπιστα ειναι γιατι εχουν μηχανικα μερη Πεζω!
και φυσικα...εργονομια επιπεδου TVR.(το μονο κοινο τους σημειο)δεν καταλαβες ψιτροεν peugeot ειναι το ιδιο και το αυτο!!!!!!!!
οσο αναφορα στα μηχανικα μερη χαλανε **οχι συχνα **αλλα κοστιζουυυυυυυυν
Γιατί ΔΕΝ πρόκειται ποτέ να ξαναγοράσω Citroen