-
Γεια σας,
Ενδιαφερομαι να αγορασω το sx4 glx 4x4 αλλα διαβασα πιο πανω στα ποστ οτι μετα τα 20.000+χλμ υπαρχουν τριγμοι στα πλαστικα του ταμπλο.
Δεν γνωριζω την ποιοτητα του προ facelift στο ταμπλο βεβαια, αλλα κολλαω το να δωσω κ' 20.000€ και να ξερω οτι θα μου ερθουν τριγμοι.
Απο την αλλη μετα οτι το ιδιο θα εισπραξω και απο το sedici αφου βγαινουν απο το ιδιο εργοστασιο. -
Και land cruiser να πάρεις έχοντας σκάσει 60 χαρτιά, αν το πηγαίνεις σε φυτευτή πέτρα που είναι τα περισσότερα βουνά μας, σε 42κ χλμ θα τρίζει.
-
Κοιταξε εχεις δικιο σ' αυτο που λες. Απλα η χρηση του θα ειναι 80% ασφαλτος και 20% εαν μου χρειαστει να παω σε κατσαβραχα.
Απλα κ' οι Ελληνικοι δρομοι δεν ειναι οτι καλυτερο, και εκει θα ηθελα να μαθω αν θα εχω το προβλημα. Θα μου πεις κ' ποιος το ξερει αυτο; Ειναι ρισκο. Οτι αυτ/το κ' να παρεις.
Απλα θα ηθελα απο τα ατομα που εγραψαν οτι τους εβγαλε τριγμους, να μου πουν σε τι ποσοστο κανουν χρηση του αυτ/του σε εκτος-δρομου.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Eίναι λογικό να καρφώνει μπιέλα επειδή έκανες ένα λάθος κατέβασμα??
Σιγά μην καρφώνει και ταβανόπροκα.
Βαλβίδες καρφώνει .Οι βαλβίδες έρχονται σε επαφή με το πιστόνι και στραβώνουν. Κόστος επισκευής περί το 1100€.
Λογικότατο, αφού ο κόφτης στροφών δεν είναι 'σχεδιασμένος' να αποτρέψει τέτοιο βιασμό και με τον κινητήρα να 'χτυπάει' στιγμιαία 10000σαλ, τις παίρνεις στο χέρι.
Και καλά το παθαίνεις!
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Επειδή έχουμε σκίσει το άλλο θέμα:Δεν μας είπες όμως, γιατί έχουν αυτά τα (σοβαρά) προβλήματα...(;)
...Να **σας **πω τι?
Μήπως είμαι ο εκπρόσωπος της Suzuki και είμαι αναγκασμένος να δικαιοδοτήσω το κάθε τι?Και τι πας να συγκρίνεις εν τω μεταξύ? Την ποιότητα και τον εξοπλισμό ,που παρείχε το εργοστάσιο της Suzuki στην Ουγγαρία εν έτει 1997 με αυτό του σήμερα?
Μήπως την παλιότερη γενιά Swift με τη σημερινή ή μήπως την ποιότητα υλικών (μετάλλα, πλαστικά) του τότε και του τώρα?Και ποια είναι τα (σοβαρά) προβλήματα δηλαδή? Εδώ είμαστε για να κάνουμε κουβέντα.
Όχι όμως ο καθένας να λέει ότι του κατέβει και να γράφει αράδες επί αράδων μέσω πληκτρολογίου.Και γιατί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να σου έλαχε Monday's car?
Είναι λόγος αυτός να μηδενίζεις και να ακυρώνεις τα πάντα?Δεν το είχα πάρει είδηση ότι έκανες παράθεση εδώ ...
Ωστόσο έκανες ένα λαθάκι. Στο άλλο θέμα έκανα παράθεση/ερώτηση στον χρήστη zx lover και όχι σε σένα. Αυτός επικαλέστηκε ότι το Swift που κυκλοφορεί τώρα έχει προβλήματα. Οπότε τον ρωτάω '...γιατί έχουν αυτά τα (σοβαρά) προβλήματα...(;)' σε σχέση με τα Ιαπωνικά.
Εγώ δεν μηδένισα τα Swift ... Απλά είπα ότι το δικό μου Swift έβγαλε προβλήματα επειδή ήταν Ουγγαρέζικο. Αυτά το 1997-2000. Αναρωτιέμαι αν ακόμα συμβαίνουν τα ίδια με τα Ουγγαρικά Suzuki.
Aυτό μόνο...
υ.γ. Πάντως αν θέλεις μπορώ να καταγράψω τα προβλήματα που μου έβγαλε τότε...Αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να ασχολούμαστε με αυτοκίνητο του 1997...
-
ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ JIMNY ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Κ ΠΕΡΗΣΟΤΕΡΑ ΣΑΝ ΕΝΑ 4Χ4 ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΩ ΕΓΩ?
Θα σε παρακαλουσα να μην γραφεις αποκλειστικα με κεφαλαια, φαινεται σαν να φωναζεις mod -
ακουσα συντομα θα αλλαξει....για ψαξτο
-
Ο χρήστης kwstas 2 έγραψε:
ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ JIMNY ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Κ ΠΕΡΗΣΟΤΕΡΑ ΣΑΝ ΕΝΑ 4Χ4 ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΩ ΕΓΩ?Διαβασε και το viewtopic.php?f=6&t=37681 εχει πολλες πληροφοριες
-
Φιλοι μου γεια σας.Ειμαι κι εγω κατοχος ενος sx4 εδω και 19 μηνες.Στα περισσοτερα που γραψατε θα συμφωνησω.Το αυτοκινητο οντως κοπαναει στις λακουβες,οντως ειναι θορυβωδες στις ψηλες στροφες και η ποιοτητα του δεν ειναι και η καλυτερη.Απο την αλλη ομως εχει πολυ καλη αξιοπιστια,οδικη συμπεριφορα και τετρακινηση.Αυτο που με ενοχλει ομως περισσοτερο ειναι η ελλειψη ροπης χαμηλα λογω μακριων σχεσεων.Στο facelift μοντελο τις εκανε ακομα πιο μακριες.Μηπως γνωριζει κανεις τιποτα για τσιπαρισμα του Μ16Α?
-
Θελω να ακουσω γνωμες για το Swift Sport. Εχει τα ιδια μειονεκτηματα με τα απλα swift η ειναι πιο προσεγμενο.Αξιζει μια αγορα ενος μεταχειρησμενου?
-
εξαρτάται τι προτεραιότητες έχεις σαν οδηγός Πες μας λίγο τι ζητάς από ένα αμάξι και πως το χρησιμποποιείς
-
Το πρωτο που με ενδιαφερει ειναι η οδικη συμπεριφορα σε δρομο με στροφες(διαμενω σε νησι) αλλα δεν θελω να χτυπιεται και να τριζει μεσα.
Εχω ενα Fiesta S του 2006 αλλα μετα τα 25000χλμ τριζουν πλαστικα και πορτες ιδιετερα οταν εχει κρυο
Αφου λεω οτι εχω πεσει σε ελατωματικο αυτοκινητο... -
Ο χρήστης Ασπρουλης έγραψε:
Το πρωτο που με ενδιαφερει ειναι η οδικη συμπεριφορα σε δρομο με στροφες(διαμενω σε νησι) αλλα δεν θελω να χτυπιεται και να τριζει μεσα.
Εχω ενα Fiesta S του 2006 αλλα μετα τα 25000χλμ τριζουν πλαστικα και πορτες ιδιετερα οταν εχει κρυο
Αφου λεω οτι εχω πεσει σε ελατωματικο αυτοκινητο...αν ζητάτε κρατήματα και στριφτερή οδική συμπεριφορά τότε το swift sport είναι απ'τα καλύτερα στον τομέα αυτό!!! Γενικά όμως στο εσωτερικό έχει ελάχιστους τριγμούς (κυρίως στο ταμπλό στην μεριά που είναι το ρολόι) που με την μουσική δεν θα ακούγονται Είναι ραλιάρικο γενικά , πολύ παιχνιδιάρικο και ευχάριστο αυτοκίνητο
-
Αυτη ειναι μια αποψη αλλα απ' οτι εχω καταλαβει υπαρχει και η αντιθετη, που λεει οτι τα παραθυρα παιζουν και αλλα τετοια...
-
Ο χρήστης Ασπρουλης έγραψε:
Αυτη ειναι μια αποψη αλλα απ' οτι εχω καταλαβει υπαρχει και η αντιθετη, που λεει οτι τα παραθυρα παιζουν και αλλα τετοια......ή καλύτερα περνάς από το www.swiftclub.gr και μαθαίνει τα πάντα όλα γύρω του.
Πέρα από την πλάκα δεν 'πονά' κάπου συγκεκριμένα το Sportάκι. Δεμμένα πλαστικά στο εσωτερικό, αναφορικά τη συναρμογή τους που δε γερνούν με την πάροδο χιλιομέτρων/ετών. Υπέροχα σε πλευρική στήριξη καθίσματα, πραγματικά απολαυστικό στο δρόμο.
Αν το οδηγήσεις, το έχεις αγοράσει!
-
οσοι το αγορασαν και τους ρωτω μου λενε μακρια λογω τριγμων...τριζει λεει το συμπαν...
τα ιαπωνικα εχουν την κεραια ραδιοφωνου μπροστα...τα ευρωπαικα νομιζω (τσεχια φτιαχνονται) εχουν πισω την κεραια
τα ευρωπαικα λοιπον τριζουν συνεχεια ...αυτα ακουω απο πολλους αυτα λεω!
καλα ναι ειναι ισως το πιο σπορ μικρο σημερα αλλα δεν μοιαζει σε αισθηση τα rallye και vts ουτε φυσικα και σε επιδοσεις που μενουν 2 κολωνες πισω....αρα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να το παρει καποιος..
σε μαυρο παντως ειναι πολυ ομορφο!!! -
Αυτό είναι, όταν έλεγα (και λέω) πως με τα 'άκουσα..', 'μου είπαν...' και τα λοιπά παρόμοια, όχι μόνο δε βοηθάμε κάποιον να σχηματίσει σωστή αντίληψη αναφορικά με ένα μοντέλο, που τον ενδιαφέρει, αλλά πολύ περισσότερο μπερδεύουμε την κατάσταση και τον ίδιο τον υποψήφιο αγοραστή.
Κατ'αρχήν ιαπωνικά Swift είναι μόνο **κάποιες **φουρνιές 5θυρων με το μοτέρ των 1.3 κυβικών.Αυτά έχουν την κεραία πίσω.
Swift Sport 1.6 στην Ευρώπη διατίθεται μόνο σαν τρίθυρο. Κατασκευάζεται στην Ουγγαρία.
Και πιστέψτε με όσο τρίζει το δικό μου (5θυρο ιαπωνικό) με τα 110000χλμ στην πλάτη του, άλλο τόσο τρίζει ένα ουγγρικό 3/5θυρο 1.3 ή Sport 1.6.
Απειροελάχιστα δηλαδή και μόνο, από 2-3 τμήματα του ταμπλώ, που διορθώνονται από επίσκεψη σε κάποιο εξουσιοδοτημένο Suzuki. Αφήστε δε, που χρόνο με το χρόνο έχουν ελαχιστοποιηθεί τα φοβερά και τρομερά κρούσματα τριγμών. *****Δυο κολώνες δε μένει σε καμμία των περιπτώσεων ένα μαμά Sport από ένα αντίστοιχο μαμά 106 rallye.
Στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης συμφωνώ απόλυτα φίλτατε 106, αλλά και ποιο τωρινό μοντέλο οποιουδήποτε κατασκευαστή μοιάζει σε συμπεριφορά με τα θρυλικά γαλλάκια. Εδώ ούτε τα τωρινά μοντέλα της PSA δε μοιάζουν με αυτά.*****Και για να κάνω το συνήγορο του διαβόλου, αν έχει πρόβλημα τριγμών το Swift Sport και να έπρεπε όλοι να 'μένουν μακρυά' από αυτό εξαιτίας των τριγμών, τότε οι κάτοχοί των 106 και Saxo έπρεπε να τα πετάνε απευθείας?
Δε νομίζω, πως θα έστεκε κάτι τέτοιο. -
Βλεπεται τι λεω οι αποψεις ειναι διχασμενες....
-
-
Ο χρήστης Ασπρουλης έγραψε:
Βλεπεται τι λεω οι αποψεις ειναι διχασμενες....Φίλε μου αυτό είναι γενικότερο πρόβλημα σε ένα διαδικτυακό forum.
Αν δεν οδηγήσεις εσύ, ιδίοις χερσί, ένα αυτοκίνητο, ώστε να δεις τι fb λαμβάνεις από τα χειριστήριά του, το στήσιμό του και την προσλαμβάνουσα ποιότητα που σου δίνει, άκρη δεν πρόκειται να βγάλεις.Οδήγησε ένα Sport και θα με θυμηθείς.
SUZUKI FORUM