-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
και την magneti marelli που πουλαει σε γερμανουςκαι επειδη τα γερμανικα αμαξια εχουν πιο πολλες πωλησεις οι ιταλοι βγαζουν περισσοτερα
Ναι αλλά τα ΜΜ, ακολουθώντας την ιταλική παράδοση, δεν χαλάνε ΠΟΤΕ!
Οπότε μάγκες και οι γερμανοί.
Τα μόνα θύματα τελικά είναι το gruppo...
-
** [mod]**
-
** [mod]**
-
καλα και εσυ απο ιαπωνικο σε γερμανικο
εγω σκεφτομαι να παω απο ιταλο σε ιαπωνα
-
** [mod]**
-
** [mod]**
-
** [mod]**
-
** [mod]**
-
** [mod]**
-
** [mod]**
-
** [mod]**
-
** [mod]**
-
** [mod]**
-
** [mod]**
-
** [mod]**
-
** [mod]**
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
ερωτηση.οσοι φοβαστε το εν λογω συστημα(η εστω το εν λογω συστημα στα ιταλικα αυτοκινητα)εχετε αντιληφθει οτι αυτο το συστημα το φερουν εδω κ 2-3 ετη κ τα μινι(τουλαχιστον)??στα καθολα αξιοπιστα( ) μινι,δεν σας ενοχλησε το εν λογω συστημα(ειναι το ιδιο ακριβως,της ιδιας ακριβως εταιριας,που μεχρι στιγμης δεν εχει ακουστει να εχει προβληματα) κ σας ενοχλει στα αναξιοπιστα ιταλικα?για μενα αυτο ειναι το παραξενο της ολης υποθεσης..Μάλλον δε διάβασες καλά το ποστ μου ...συγκεκριμένα έγραψα 'ακόμα και στη BMW είχε κολληματάκια 1-2 φορές' που το είχα στην 120i.
Εντάξει έχει και το start/stop τις ατέλειες του
http://www.fiat500blog.de/index.php?/archives/498-Pur-O2-Probleme.htmlΟπότε δεν είναι και τόσο παράλογες οι επιφυλάξεις που εξέφρασαν κάποιοι.
Επειδή είναι στα Γερμανικά...τι λέει?
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
μερικες φορες μετραει και πως γινεται η τοποθετηση
Εγώ σου λέω ότι τα Bosch είναι τριμπούρδελα (εδώ γελάνε, αλλά τεσπα).
Πόσο ΘΕΟΙ είναι οι γερμανοί που βγάζουν λεφτά από τριμπούρδελα;
Και πόσο ΘΥΜΑΤΑΡΕΣ (για να το πω ΠΟΛΥ ευγενικά) είναι οι ιταλοί που τα αγοράζουν;
Eπειδή έχει κατανήσει γελοίο το όλο θέμα...
Πότε ήταν η τελευταία φορά που είχες εμπειρία από αυτοκίνητο του γκρούπο??
Στηρίζεις κάπου τα γραφόμενά σου ή είναι εμπειρίες 3των?? -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μερικες φορες μετραει και πως γινεται η τοποθετηση
Εγώ σου λέω ότι τα Bosch είναι τριμπούρδελα (εδώ γελάνε, αλλά τεσπα).
Πόσο ΘΕΟΙ είναι οι γερμανοί που βγάζουν λεφτά από τριμπούρδελα;
Και πόσο ΘΥΜΑΤΑΡΕΣ (για να το πω ΠΟΛΥ ευγενικά) είναι οι ιταλοί που τα αγοράζουν;
Eπειδή έχει κατανήσει γελοίο το όλο θέμα...
Πότε ήταν η τελευταία φορά που είχες εμπειρία από αυτοκίνητο του γκρούπο??
Στηρίζεις κάπου τα γραφόμενά σου ή είναι εμπειρίες 3των??Κατάλαβες ΛΕΞΗ από ότι έγραψα; Ρητορική η ερώτηση...
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ιταλικό (εκτός πίστας) και δεν σκοπεύω να οδηγήσω ποτέ αν δεν αλλάξουν ΤΡΑΓΙΚΑ τα πράγματα.
Γελοίος είναι ο φανατισμός._
Τέλος από εμένα, ** σεμνααααά[mod]**
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
μερικες φορες μετραει και πως γινεται η τοποθετηση
Εγώ σου λέω ότι τα Bosch είναι τριμπούρδελα (εδώ γελάνε, αλλά τεσπα).
Πόσο ΘΕΟΙ είναι οι γερμανοί που βγάζουν λεφτά από τριμπούρδελα;
Και πόσο ΘΥΜΑΤΑΡΕΣ (για να το πω ΠΟΛΥ ευγενικά) είναι οι ιταλοί που τα αγοράζουν;
Eπειδή έχει κατανήσει γελοίο το όλο θέμα...
Πότε ήταν η τελευταία φορά που είχες εμπειρία από αυτοκίνητο του γκρούπο??
Στηρίζεις κάπου τα γραφόμενά σου ή είναι εμπειρίες 3των??Κατάλαβες ΛΕΞΗ από ότι έγραψα; Ρητορική η ερώτηση...
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ιταλικό (εκτός πίστας) και δεν σκοπεύω να οδηγήσω ποτέ αν δεν αλλάξουν ΤΡΑΓΙΚΑ τα πράγματα.
Γελοίος είναι ο φανατισμός._
Τέλος από εμένα, στα @@ μου αν δεν θέλετε να καταλάβετε.
Επειδή τα αυτοκίνητα στην χώρα που ζούμε προορίζονται για δημόσιους δρόμους και όχι για πίστες θα σε παρακαλούσα να οδηγήσεις , ζήσεις κλπ κλπ για να μπορόυν τα γραφόμενα σου να έχουν υπόσταση... ** σεμνααααά[mod]**
alfa romeo mito forum .... στα της μίτοαθήνα ναύπλιο με γρήγορη οδήγηση 10.4 l/100
ναύπλιο αθήνα με συντη (100-150km/h) 7.5
Alfa Romeo Mi.Τo 2008