-
Τα πράγματα είναι περισσότερο πολύπλοκα απ' ότι νομίζουμε!
Το Golf είναι ένα καλό αυτοκίνητο αλλά οι πωλήσεις δεν είναι ανάλογες. Γιατί; Επειδή είναι ακριβό; Μήπως είναι κάτι άλλο;Η Toyota βγάζει κι αυτή καλά αυτοκίνητα και οι πωλήσεις το δείχνουν. Γιατί; Ποιά η διαφορά; Έλα μου ντε...
Τα στοιχεία των κερδών των εταιρειών είναι εντυπωσιακά. Η κεφαλοποίηση της Toyota αποτελεί το άθροισμα σχεδόν των άλλων μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών. Βέβαια, εδώ παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο. Τo management, οι μέθοδοι παραγωγής, η συνεργασία με τους προμηθευτές, κι άλλα. Σ' αυτούς τους τομείς η Toyota είναι μια δεκαετία μπροστά απ' όλους.
Αν βρω χρόνο θα γράψω πιο αναλυτικά. Προς το παρόν, ρίξτε μια ματιά εδώ για τις διαφορές πριν 2 χρόνια στην παραγωγή. Σήμερα που μιλάμε όσα γράφονται σ' αυτό το topic αποτελούν ήδη αρχαία ιστορία για την Toyota. -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Τι εννοείς ποια έκδοση??H corolla από ποιό έτος παράγεται? Θυμάμαι τουλάχιστον από το 1992 που πήρε ο πατέρας μου το 1.6 sedan... Μην κατακρίνουμε μόνο την VW για προσκόλληση στο παρελθόν
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Οποια εταιρεια δεν εχει ακομη καταλαβει τι γινεται στον χωρο και σε τι επιπεδο εχει παει ο ανταγωνισμος, και στηριζονται στις δαφνες του παρελθον ειναι μαθηματικά βεβαιος ο μαρασμος τους.....
Τώρα συγνώμη, αλλά και η toyota ποιά έκδοση της corolla κυκλοφόρησε? Όχι να βλέπουμε μόνο τους άλλους.
Τι εννοείς ποια έκδοση??
Εννοεί ότι η σειρά των Κορόλα έχει γίνει κάτι σαν τις σειρές των 'Παρασκευή και Δεκατρείς' ή 'Εφιάλτης στο δρόμο με τις Λεύκες', με καμμιά δεκαριά sequels η καθεμία. Βλέπε Golf αλλά ακόμα πιο τραβηγμένο.
-
Τα πράγματα είναι περισσότερο πολύπλοκα απ' ότι νομίζουμε!
Το Golf είναι ένα καλό αυτοκίνητο αλλά οι πωλήσεις δεν είναι ανάλογες. Γιατί; Επειδή είναι ακριβό; Μήπως είναι κάτι άλλο;Η Toyota βγάζει κι αυτή καλά αυτοκίνητα και οι πωλήσεις το δείχνουν. Γιατί; Ποιά η διαφορά; Έλα μου ντε...
Μια εύκολη διαπίστωση διαφοράς είναι το after & pre sales service της Toyota, πρώτο με διαφορά από πολλούς άλλους!!!!!!
Προσωπικά θεωρώ το Golf αρκετά καλό αυτοκίνητο, αλλά υπερεκτιμημένο από πολλές απόψεις σήμερα( δεν μιλώ για την προηγούμενη δεκαετία), οπως και άλλα μοντέλα της ίδιας φίρμας .Γι’ αυτό λεω ότι πρέπει να κάνουν αναθεώρηση της πολιτικής τους πριν αρχίσουν να γράφουν ζημιές και γίνουν σαν την FIAT.
Μήπως ιστορία της Fiat επαναλαμβάνεται!!!!!!!! (ως προς το αποτέλεσμα οχι τα αίτια ) -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εννοεί ότι η σειρά των Κορόλα έχει γίνει κάτι σαν τις σειρές των 'Παρασκευή και Δεκατρείς' ή 'Εφιάλτης στο δρόμο με τις Λεύκες', με καμμιά δεκαριά sequels η καθεμία. Βλέπε Golf αλλά ακόμα πιο τραβηγμένο.Ακριβώς...
-
[>quote='droemmen']>Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εννοεί ότι η σειρά των Κορόλα έχει γίνει κάτι σαν τις σειρές των 'Παρασκευή και Δεκατρείς' ή 'Εφιάλτης στο δρόμο με τις Λεύκες', με καμμιά δεκαριά sequels η καθεμία. Βλέπε Golf αλλά ακόμα πιο τραβηγμένο.
Ακριβώς...
[/quote]
Δεν νομίζω οτι το ονομα του μοντέλου εχει και πολυ σημασία αλλά μονο οι τεχνολογικές καινοτομίες που φέρνει και εν γένει οτι καινούργιο εχει σαν νέο μοντέλο.Το ονομα θα μπορούσε να ειναι οποιοδήποτε!!!!
Η toyota το '97 σταματησε το carina και εβγαλε το avensis και οι ταξιτζίδες βαζαν το ονομα του πρωτου στο δευτερο παρόλο που ηταν νεο μοντέλο.
Είχαν αδικο??? συνέχεια δεν ήταν?? τους αρεσε το ονομα -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Δεν νομίζω οτι το ονομα του μοντέλου εχει και πολυ σημασία αλλά μονο οι τεχνολογικές καινοτομίες που φέρνει και εν γένει οτι καινούργιο εχει σαν νέο μοντέλοΕντάξει όσο κι αν σέβομαι την toyota η σειρά corolla -χωρίς να θέλω να την μειώσω- δεν έχει και τίποτα μεγάλες καινοτομίες σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όπως και να'χει ονόματα όπως corolla, golf κλπ θα πουλήσουν και θα συνεχίσουν να πουλάνε, τουλάχιστο στη χώρα μας...
-
Πάντως για να μείνουμε και στο θέμα, πιστεύω ότι το golf έχει και πολύ έντονο εσωτερικό ανταγωνισμό, αλλά όπως έστρωσαν ας κοιμηθούν...
-
Γνωρίζει κανένας τό πώς πάει εμπορικά μέχρι τώρα;Καί πώς τά πάει καί ο ανταγωνισμός;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Γνωρίζει κανένας τό πώς πάει εμπορικά μέχρι τώρα;Καί πώς τά πάει καί ο ανταγωνισμός;OΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΔΩ!! για ολες τις κατηγορίες!!!
-
Ποια ειναι αυτα τα τρομερά στοιχεία πολυτέλειας που εχει το golf (και του ανεβάζουν την τιμη) και εμεις δεν τα ξέρουμε;
Πολύ απλά ο μύθος του golf πεφτει,αφου έπεσε η αξιοπιστία του και παράλληλα βελτιώθηκε ο ανταγωνισμός ήταν επόμενο να συμβεί,πιστεύω και η ίδια η vw το περίμενε. -
Τρομακτικό!!! Μόλις σήμερα το πρωί, την ώρα που σηκώθηκα από το κρεβάτι, χωρίς συγκεκριμένο λόγο, μου ήρθε η σκέψη: 'μα γιατί είναι τελικά τόσο ακριβό το Golf? Τι τόσο διαφορετικό έχει να προτείνει από τον ανταγωνισμό? Σιγά πια το αυτοκίνητο του λαού... Πλέον αυτό το ρόλο έχει πάρει το Αccent!'
Και τώρα που μπήκα στο forum διαβάζω αυτά!!!!
(παθαίνω συχνά κάτι τέτοιες παράξενες εκλάμψεις... )
-
Ποιος θα αγοραζε ενα VW στα λεφτα που κανει ενα AUDI??? (golf vs A3)
Αυτος ειναι και ο λογος των χαμηλων πωλησεων. Στην Ελλαδα ομως πουλαει καλα!
Εχουμε στοιχεια για το συνολο της Ευρωπης???
-
Η ελλάδα σχεδόν δεν υπαρχει για τις περισσότερες εταιρίες kai λιγο τους απασχολει τι πουλανε εδω,εξαίρεση η toyota.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εχουμε στοιχεια για το συνολο της Ευρωπης???**Mr Eizo ???? **:D
-
Όσον αφορά την εγχώρια αγορά, από την αρχή του έτους,
η Corolla είναι πρώτη με 3.457 πωλήσεις,
το Golf δεύτερο με 2.112 πωλήσεις και
το 307 τρίτο με 1.931 πωλήσεις. -
όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, ένας από τους κυριότερους λόγους που δεν πάνε τόσο καλά όσο περίμεναν -πανευρωπαϊκά- οι πωλήσεις του Golf V είναι οι... γρύλλοι παραθύρων.
Οι περισσότεροι δεν μπορούσαν να χωνέψουν ότι το 'ποιοτικό' Golf έπαθε μία ζημιά αυτού του είδους, η οποία χωρίς να είναι επικίνδυνη, είναι απόλυτα εκνευριστική.
Αυτά πανευρωπαϊκά, στην ελλάδα ισχύουν άλλα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, ένας από τους κυριότερους λόγους που δεν πάνε τόσο καλά όσο περίμεναν -πανευρωπαϊκά- οι πωλήσεις του Golf V είναι οι... γρύλλοι παραθύρων.μα κάπου εδώ είχα διαβάσει ότι μόνο στην ελλάδα το γκολφ ερχόταν με τους συγκεκριμένους πλαστικούς γρύλλους, οι οποίοι ήταν έμπνευση της ελληνικής αντιπροσωπείας, για να τα 'παίρνει' από τους ιδιοκτήτες στα σέρβις. στην ευρώπη -υποτίθεται- κυκλοφορεί με πιο ανθεκτικούς γρύλλους. ποια είναι η αλήθεια τελικά;
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, ένας από τους κυριότερους λόγους που δεν πάνε τόσο καλά όσο περίμεναν -πανευρωπαϊκά- οι πωλήσεις του Golf V είναι οι... γρύλλοι παραθύρων.
μα κάπου εδώ είχα διαβάσει ότι μόνο στην ελλάδα το γκολφ ερχόταν με τους συγκεκριμένους πλαστικούς γρύλλους, οι οποίοι ήταν έμπνευση της ελληνικής αντιπροσωπείας, για να τα 'παίρνει' από τους ιδιοκτήτες στα σέρβις. στην ευρώπη -υποτίθεται- κυκλοφορεί με πιο ανθεκτικούς γρύλλους. ποια είναι η αλήθεια τελικά;
Όχι, παν-VAGικό ήταν το φαινόμενο
Απλώς στην Ελλάδα λόγω χρήσης προφανώς χαλούσαν πιο γρήγορα
-
Στην Γερμανία ίσως οι γρύλλοι να βγήκαν πιο ανθεκτικοί, γιατί λακούβες έβλεπαν μόνο στις καλοκαιρινές τους διακοπές, και αυτό μόνο αν ερχόντουσαν Ελλάδα (όπου και έσπαγαν!!!)
Τυχερός ο προμηθευτής... Ζεστά ψωμάκια!!!
Σκληρό μάθημα για τη VW