-
Μ αρεσει που ο κιουσης στα πρωτα του ποστ , ισχυριζοταν οτι σιχαινεται τα γερμανικα....
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Αν δεν ήταν υπερβαρά δεν θα χρειαζόταν κανένα τούρμο...
Εδώ που φτάσαμε όμως , με τα supermini να φτάνουν τα 1100kg το τούρμπο μοιάζει μονόδρομοςAν ηταν 1100 κιλα θα ηταν μια χαρα.Εδω εχουμε φτασει να ειναι 1250+ πολλες φορες.Βεβαια μεγαλωσαν και 40cm σε μηκος , μην το ξεχναμε αυτο.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Α,και κάτι ακόμα.Δεν χρειάζονται όλα τα αμαξάκια turbo για να είναι απολαυστικά.
Ξεκόλλα λίγοΑν δεν ήταν υπερβαρά δεν θα χρειαζόταν κανένα τούρμο...
Εδώ που φτάσαμε όμως , με τα supermini να φτάνουν τα 1100kg το τούρμπο μοιάζει μονόδρομοςΣιγά το υπέρβαρο.Με 0-100 κάτω απο 10 και ένα καλό/παιχνιδιάρικο στήσιμο,είναι αξιοπρεπέστατα για
διασκέδαση.Σε ένα στροφιλίκι μπορείς να διασκεδάσεις,πολύ. (DISCLAIMER: εννοείται σε ελεγχόμενες
συνθήκες )Σιγά μην χαρακτηρίζουμε και όλα τα ατμοσφαιρικά παρτάλια πλέον.
-
Εγω εχω 5!
Γιατι στο Bravo 120 Τ-jet εχουν βαλει 6ταχυτο ενω στο Punto T-jet 5ταχυτοαν δεν κάνω λάθος,το 5άρι προέρχεται απο τα diesel μοτέρ.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Α,και κάτι ακόμα.Δεν χρειάζονται όλα τα αμαξάκια turbo για να είναι απολαυστικά.
Ξεκόλλα λίγοΑν δεν ήταν υπερβαρά δεν θα χρειαζόταν κανένα τούρμο...
Εδώ που φτάσαμε όμως , με τα supermini να φτάνουν τα 1100kg το τούρμπο μοιάζει μονόδρομοςΣιγά το υπέρβαρο.Με 0-100 κάτω απο 10 και ένα καλό/παιχνιδιάρικο στήσιμο,είναι αξιοπρεπέστατα για
διασκέδαση.Σε ένα στροφιλίκι μπορείς να διασκεδάσεις,πολύ. (DISCLAIMER: εννοείται σε ελεγχόμενες
συνθήκες )Σιγά μην χαρακτηρίζουμε και όλα τα ατμοσφαιρικά παρτάλια πλέον.
Στα λόγια μου έρχεσαι... Με τα ίδια άλογα , οι προγονοι τους κάναν 0-100 σε κάτω από 9 ...
Σπορ διασκεδαστική κατασκευή με 0-100>10 δεν υπάρχει... συμβιβασμός ναι ...
Εξάλου όταν όλοι φοράνε τουρμάτα με ένα σκασμό πλεονεκτήματα , όποιος δεν ακολουθεί είναι τουλάχιστον εκτός εποχής -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Στα λόγια μου έρχεσαι... Με τα ίδια άλογα , οι προγονοι τους κάναν 0-100 σε κάτω από 9 ...
Σπορ διασκεδαστική κατασκευή με 0-100>10 δεν υπάρχει... συμβιβασμός ναι ...
Εξάλου όταν όλοι φοράνε τουρμάτα με ένα σκασμό πλεονεκτήματα , όποιος δεν ακολουθεί είναι τουλάχιστον εκτός εποχήςΔεν νομίζω οτι συμφωνούμε σε αυτό.
Αυτό που λέω είναι οτι κάνεις συμβιβασμό,σε θέμα κιλών ΟΚ,αλλά είναι το τίμημα που
πληρώνεις για να είσαι 1 κομμάτι έτσι και συγκρουστείς.
Κι εμένα μου αρέσει ένα παλαιάς κοπής διαολάκι,αλλά σίγουρα δεν θα ήθελα να είμαι
μέσα έτσι και γινόταν κάτι....Οπότε,τα κιλά αυξάνονται,ναι χρειάζεται περισσότερα άλογα,αλλά αυτό δεν σημαίνει
οτι δεν μπορείς να διασκεδάσεις σε ένα καλοστημένο σύγχρονο μικρό δίχως turbo.Και να το θέσω πιο συγκεκριμένα : γιατί δεν μπορείς να διασκεδάσεις με ένα Fiesta Sport,
Clio GT,Suzuki Swift Sport,Peugeot 207 1.6,Mazda 2 1.5 κλπ κλπα? (για τα λεφτά τους πάντα)
Είναι τόσο εκτός εποχής?Απλό το θέμα : άλλος δίνει προτεραιότητα στη δύναμη κι άλλος στο στήσιμο.Υπάρχουν κι οι συνδυασμοί αλλά κάπου αλλού θα πάσχουνε κι αυτοί.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Στα λόγια μου έρχεσαι... Με τα ίδια άλογα , οι προγονοι τους κάναν 0-100 σε κάτω από 9 ...
Σπορ διασκεδαστική κατασκευή με 0-100>10 δεν υπάρχει... συμβιβασμός ναι ...
Εξάλου όταν όλοι φοράνε τουρμάτα με ένα σκασμό πλεονεκτήματα , όποιος δεν ακολουθεί είναι τουλάχιστον εκτός εποχήςΔεν νομίζω οτι συμφωνούμε σε αυτό.
Αυτό που λέω είναι οτι κάνεις συμβιβασμό,σε θέμα κιλών ΟΚ,αλλά είναι το τίμημα που
πληρώνεις για να είσαι 1 κομμάτι έτσι και συγκρουστείς.
Κι εμένα μου αρέσει ένα παλαιάς κοπής διαολάκι,αλλά σίγουρα δεν θα ήθελα να είμαι
μέσα έτσι και γινόταν κάτι....Οπότε,τα κιλά αυξάνονται,ναι χρειάζεται περισσότερα άλογα,αλλά αυτό δεν σημαίνει
οτι δεν μπορείς να διασκεδάσεις σε ένα καλοστημένο σύγχρονο μικρό δίχως turbo.Και να το θέσω πιο συγκεκριμένα : γιατί δεν μπορείς να διασκεδάσεις με ένα Fiesta Sport,
Clio GT,Suzuki Swift Sport,Peugeot 207 1.6,Mazda 2 1.5 κλπ κλπα? (για τα λεφτά τους πάντα)
Είναι τόσο εκτός εποχής?Απλό το θέμα : άλλος δίνει προτεραιότητα στη δύναμη κι άλλος στο στήσιμο.Υπάρχουν κι οι συνδυασμοί αλλά κάπου αλλού θα πάσχουνε κι αυτοί.
Δεν το έθεσα σωστά ...
Το τούρμπο τα κάνει όλα και συμφέρει...
Αλλιώς η επιδόσεις θα έχεις swift sport-clio gt-fiesta ή θα άνετα ταξίδια θα κάνεις 207 1.6 (το 2 δεν το παίζω, τπτ δεν κάνει καλά)
Τα 1.4 έχουν φορολογικό πλεονέκτημα , δεν είναι ακριβά , είναι εξαιρετικά γραμμικά και μπορόυν να είναι και οικονομικά...
Και εγώ οπαδός της ατμόσφαιρας ήμουν 106r , αλλά με κέρδισαν τα τουρμίδια -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Στα λόγια μου έρχεσαι... Με τα ίδια άλογα , οι προγονοι τους κάναν 0-100 σε κάτω από 9 ...
Σπορ διασκεδαστική κατασκευή με 0-100>10 δεν υπάρχει... συμβιβασμός ναι ...
Εξάλου όταν όλοι φοράνε τουρμάτα με ένα σκασμό πλεονεκτήματα , όποιος δεν ακολουθεί είναι τουλάχιστον εκτός εποχήςΔεν νομίζω οτι συμφωνούμε σε αυτό.
Αυτό που λέω είναι οτι κάνεις συμβιβασμό,σε θέμα κιλών ΟΚ,αλλά είναι το τίμημα που
πληρώνεις για να είσαι 1 κομμάτι έτσι και συγκρουστείς.
Κι εμένα μου αρέσει ένα παλαιάς κοπής διαολάκι,αλλά σίγουρα δεν θα ήθελα να είμαι
μέσα έτσι και γινόταν κάτι....Οπότε,τα κιλά αυξάνονται,ναι χρειάζεται περισσότερα άλογα,αλλά αυτό δεν σημαίνει
οτι δεν μπορείς να διασκεδάσεις σε ένα καλοστημένο σύγχρονο μικρό δίχως turbo.Και να το θέσω πιο συγκεκριμένα : γιατί δεν μπορείς να διασκεδάσεις με ένα Fiesta Sport,
Clio GT,Suzuki Swift Sport,Peugeot 207 1.6,Mazda 2 1.5 κλπ κλπα? (για τα λεφτά τους πάντα)
Είναι τόσο εκτός εποχής?Απλό το θέμα : άλλος δίνει προτεραιότητα στη δύναμη κι άλλος στο στήσιμο.Υπάρχουν κι οι συνδυασμοί αλλά κάπου αλλού θα πάσχουνε κι αυτοί.
Μπορεις να διασκεδασεις σχεδον με ολα τα παραπανω, απλα ειναι και η 'μοδα' της εποχης,
σε συνδυασμο με την αποδεδειγμενη οικονομικοτερη λειτουργια των μικρων κινητηρων με τουρμπο πλεον, τα οποια οταν χρησιμοποιουνται απο το μεγαλυτερο ποσοστο κατασκευαστων, κανουν ευλογη και ευκολοτερη την προτιμηση τους απο πολλους...
Επιπλεον, υπαρχουν συνδυασμοι, που μπορουν να πετυχαινουν και τις δυο παραμετρους, δυναμη-στησιμο, χωρις να κοστιζουν μια περιουσια, οπως πχ πριν 8-10 χρονια. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δεν το έθεσα σωστά ...
Το τούρμπο τα κάνει όλα και συμφέρει...
Αλλιώς η επιδόσεις θα έχεις swift sport-clio gt-fiesta ή θα άνετα ταξίδια θα κάνεις 207 1.6 (το 2 δεν το παίζω, τπτ δεν κάνει καλά)
Τα 1.4 έχουν φορολογικό πλεονέκτημα , δεν είναι ακριβά , είναι εξαιρετικά γραμμικά και μπορόυν να είναι και οικονομικά...
Και εγώ οπαδός της ατμόσφαιρας ήμουν 106r , αλλά με κέρδισαν τα τουρμίδιαΤώρα το προσεγγίζουμε.
Αυτό που ήθελα να καταστήσω σαφές είναι οτι με τπτα
δεν μπορείς να πεις ένα καλό 1600άρη που βρίσκεται τοποθετημένος σε ένα ικανό πλαίσιο,
καλοστημένο κλπα,οτι δεν αξίζει μια.Το οτι ένα 1400άρι turbo έχει συγκεκριμένα ατού (πλέον) δεν νομίζω οτι το αμφισβητεί κανείς.
Προσωπικά,φυσικά και μου αρέσει ακόμα η ατμόσφαιρα και γι'αυτό θα προτιμούσα ένα Clio RS
για παράδειγμα απο ένα πραγματικά υπέροχο μοτέρ όπως αυτό του Mini Cooper S.A,και κάτι ακόμα : το Fiesta θα έκανε πολύ καλό ταξιδάκι,πέραν των 140,αν είχε απλά μια 6η.
Το Suzuki πιθανότατα θα ήθελε και μια ...7η,δεδομένου το πόσο κοντές είναι οι σχέσεις.@Γρηγόρη,
Δεν θα ήθελα να μπω στο παιχνίδι των συγκρίσεων με συγκεκριμένα turbo αυτοκίνητα,απλά
να επισημάνω ξανα οτι δεν μπορείς να τα έχεις όλα,σε ένα αυτοκίνητο.Είτε είναι χρηματικό,είτε είναι
στησίματος,είτε δύναμης,ποιότητας,αξιοπιστίας και άλλων παραμέτρων. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα 1.4 έχουν φορολογικό πλεονέκτημα ,
πως ακριβως εχουν πλεωνεκτημα , θες να μας εξηγησεις? μηπως ενοεις τα 1300αρια????? γιατι απο τα 1350 εως τα 1920 (περιπου) υπαγονται στο ιδιο φορολογικο σηστημα.....
-
Ο χρήστης leoluton έγραψε:
Τα 1.4 έχουν φορολογικό πλεονέκτημα ,
πως ακριβως εχουν πλεωνεκτημα , θες να μας εξηγησεις? μηπως ενοεις τα 1300αρια????? γιατι απο τα 1350 εως τα 1920 (περιπου) υπαγονται στο ιδιο φορολογικο σηστημα.....
δίκιο έχεις , λάθος μου ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα 1.4 έχουν φορολογικό πλεονέκτημα ,
πως ακριβως εχουν πλεωνεκτημα , θες να μας εξηγησεις? μηπως ενοεις τα 1300αρια????? γιατι απο τα 1350 εως τα 1920 (περιπου) υπαγονται στο ιδιο φορολογικο σηστημα.....
δίκιο έχεις , λάθος μου ...
ok, no prob. απλως παραξενευτικα....thanks.
-
Μετα απο σχεδον 3 χρονια συμβιωσης (απο τον Γεναρη 2007) με το Swift Sport θα μπορουσα να πω οτι ειναι ενα τιμιο αυτοκινητο για τα λεφτα του... Δεν υποσχετε πραγματα που δεν μπορει να σου προσφερει!!!
Πλεονεκτηματα:
Αξιοπιστια (δεν σπαει, δεν χαλαει)
Κοντη κλιμακωση κιβωτιου (για διαδρομες με κλειστα κομματια) και αισθηση επιλογεα (σε προκαλει για γρηγορες αλλαγες)
Κρατημα και παιχνιδιαρικη οδηγικη συμπεριφορα με προοδευτικες αντιδρασεις στο οριο
Δυνατα φρενα που δεν κουραζονται ευκολα
Ηχος κινητηρα, εξωτερικη εμφανιση (προσωπικα μιλωντας)
17' ζαντες
Καλη πλευρικη στηριξη καθισματων
ESP που απενεργοποιειτε πληρωςΜειονεκτηματα:
Μετρια συναρμογη πλαστικων
Καταναλωση αν το πιεσεις (ελεω κοντου κιβωτιου προσωπικα δεν με χαλαει αυτο)
Δεν εχει ρεζερβα
Ακριβα ελαστικα και δεν εχεις επιλογες (195/45 R17 σε 6.5x17')
Αναρτηση της Monroe (στα 15000km αρχιζει και τα παιζει και κοπαναει)Αυτες ειναι οι προσωπικες μου διαπιστωσεις ... Και αν αυτη την στιγμη αγοραζα αυτοκινητο το Swift θα ξαναεπερνα!!!!
Ford Fiesta Sport '09 ή Suzuki Swift Sport?