-
και τα δυο αυτοκιητα μοιραζονται πολλα κοινα μηχανικα μερη αλλα το abarth κερδιζει λιγο στα σημεια οντας πιο σπορ. Απο εκει και περα και τα 2 ειναι ομορφα, απο εκει και περα βαλτε και τα 2 διπλα και παρατηρηστε τα.......
abarth δαγκωτο σαν συνολο στην Mito βρισκεις ωραιες λεπτομερεις αλλα το συνολο καπου υστερει (προσωπικη γνωμη) -
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
...
- 1,000 πολύ καλό ποστ.
Αυτά συμβαίνουν φίλε μου Yugo_para_siempre γιατί πολύ απλά μερικοί δεν ξέρουν τι θέλουν...
Άμα μπαίνεις μέσα σε αυτοκίνητο με 150+ άλογα και κοιτάς τα κουμπάκια του ραδιοφώνου είσαι χειρότερος και από τον Θεοφράστου. Ο λαός έχει όπως πάντα και μια σωστή παροιμία: «της κοντής ...»Και για να έρθουμε πάλι On-topic, πριν λίγες ώρες πέτυχα στα φανάρια ένα Abarth GP, λευκό, με αυτοκόλλητα και τις ανθρακί (;) ζάντες. Και καθόμουν και το χάζευα. Τελικά η σπανιότητά του το κάνει ακόμα πιο ωραίο.
Στην Νέα Ιωνία, κάτω από την γέφυρα του ηλεκτρικού, στην διασταύρωση Ηρακλείου με Εθνικής Αντιστάσεως.
Ναι, εγώ με την λευκή ήμουν! -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
επειδη το θεμα μας δεν ειναι ουτε τι αυτοκινητο θα παρει ο γρηγορης(αν κ αναμενω αντιστοιχου τοπικ εντος ημερων ) ουτε τι αποψη εχει για τα μπλοκε κτλ,αλλα το πουντο αμπαρτ,ηθελα να ρωτησω..οι επιγραφες που εχει στο πλαι(τοσο το πουντο οσο κ το 500) ειναι υποχρεωτικες η μπορεις να το παραγγειλεις κ χωρις αυτες?εξωτερικα ειναι το μονο που με χαλαει σε αμφοτερα τα αμπαρτ..παντως προβλεπω το 500-πουντο αμπαρτ με μουλτιερ κ αυτοματο διπλου συμπλεκτη να χτυπαει καλες πωλησεις!!
Σαφως και δεν ειναι αυτο, αλλα λιγοτερη ειρωνια απο την πλευρα σου θα ηταν
πιο ωριμη, σαν συμπεριφορα. Οταν αλλοι ανοιγουν συζητηση και με ειρωνευονται για το τι και αν θα επιλεξω, απαντω, αν δεν σου αρεσει μην διαβαζεις, μην το παιζεις ομως, και αυστηρος Mod εδω περα με το παραμικρο, οταν στα περισσοτερα υποForum ξεφευγει πολυ περισσοτερο η συζητηση, απ' οτι τωρα στις τελευταιες 2 σελιδες. Εγω τοποθετηθηκα συγκεκριμενα, για την διαπιστωση του toxotis στην αδυναμια υποστηριξης της Ελληνικης Abarth στην επιπλεον εγγυηση που με περισση σιγουρια διαφημιζε, και διαφοροποιηθηκα απο την θεση του stefan που θεωρει την Mito μια καλη ενναλακτικη.
Επιπροσθετως οταν τοποθετεισαι σε καποια πραγματα, ειτε εσυ ειτε αλλοι, ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ τουλαχιστον, οταν δεν συμφωνω, θα υπαρχει αντιπαραθεση ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, και οχι γενικολογα, οπως συνηθιζεις να κανεις, και σε αυτο αλλα και σε αλλο τοπικο. -
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
επειδη το θεμα μας δεν ειναι ουτε τι αυτοκινητο θα παρει ο γρηγορης(αν κ αναμενω αντιστοιχου τοπικ εντος ημερων ) ουτε τι αποψη εχει για τα μπλοκε κτλ,αλλα το πουντο αμπαρτ,ηθελα να ρωτησω..οι επιγραφες που εχει στο πλαι(τοσο το πουντο οσο κ το 500) ειναι υποχρεωτικες η μπορεις να το παραγγειλεις κ χωρις αυτες?εξωτερικα ειναι το μονο που με χαλαει σε αμφοτερα τα αμπαρτ..
παντως προβλεπω το 500-πουντο αμπαρτ με μουλτιερ κ αυτοματο διπλου συμπλεκτη να χτυπαει καλες πωλησεις!!
Σαφως και δεν ειναι αυτο, αλλα λιγοτερη ειρωνια απο την πλευρα σου θα ηταν
πιο ωριμη, σαν συμπεριφορα. Οταν αλλοι ανοιγουν συζητηση και με ειρωνευονται για το τι και αν θα επιλεξω, απαντω, αν δεν σου αρεσει μην διαβαζεις, μην το παιζεις ομως, και αυστηρος Mod εδω περα με το παραμικρο, οταν στα περισσοτερα υποForum ξεφευγει πολυ περισσοτερο η συζητηση, απ' οτι τωρα στις τελευταιες 2 σελιδες. Εγω τοποθετηθηκα συγκεκριμενα, για την διαπιστωση του toxotis στην αδυναμια υποστηριξης της Ελληνικης Abarth στην επιπλεον εγγυηση που με περισση σιγουρια διαφημιζε, και διαφοροποιηθηκα απο την θεση του stefan που θεωρει την Mito μια καλη ενναλακτικη.
Επιπροσθετως οταν τοποθετεισαι σε καποια πραγματα, ειτε εσυ ειτε αλλοι, ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ τουλαχιστον, οταν δεν συμφωνω, θα υπαρχει αντιπαραθεση ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, και οχι γενικολογα, οπως συνηθιζεις να κανεις, και σε αυτο αλλα και σε αλλο τοπικο.Είπα εγώ ότι θεωρώ τη Mito εναλλακτική του Abarth??
Αν το έκανα συγνώμη...τότε δεν εκφράστηκα σωστά! -
νομιζω οτι το θεμα εξαντληθηκε.
καταληγουμε,και τα δυο ειναι καλα και οποιο γουσταρει ο καθενας παιρνει. -
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Τα bold τα ειδες? Τι γραφω εγω, τι γραφεις εσυ?
ΟΔΗΓΙΚΑ ειπα, το μπλοκε ειναι μια εξτρα ασφαλεια και βοηθεια για τον μεσο οδηγο,
αλλα για αυτον που το κατεχει λιγο παραπανω το αθλημα, το ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ που εχει το GP Abarth ειναι προτιμοτερο απο τα ηλεκτρονικα, στον ελεγχο στις στροφες.
Btw, εκκινηση καλη με Mito δεν μπορεις να κανεις...
Οτι ειναι καλυτερο Value for money η Μito δεν το συζητω, εννοειται.
Δεν εχει ομως το κατι παραπανω σε αισθηση που εχει το GP Abarth.
P.S Το 'λουσατο' και 'στυλατο' δεν τα ειπα με αρνητικη διαθεση.
Απλα αναδεικνυονται αυτα περισσοτερο απο την οδηγικη αισθηση, κατι που προσωπικα
δεν θεωρω προτιμητεο...Ναι, πουλαει ΚΥΡΙΩΣ γιατι ειναι ομορφοτερη. Το οτι εσυ δεν 'πουλας μουρη' και δεν εισαι
Poserακιας, δεν σημαινει οτι δεν ειναι αλλοι, αλλα ουτε επισης οτι δεν ψωνιζουν και αρκετες
γυναικες, κατι που με το GP Abarth ειναι πολυ πιο σπανιο σαν φαινομενο και δικαιολογημενα...OΔΗΓΙΚΑ ειναι καλυτερο σε αποτελεσματικοτητα, πιο καλοστημενο και με καλυτερη αισθηση.
Η Mito εχει τουριστικο χαρακτηρα, το GP ειναι ενα καθαροαιμο GTI και αυτο και μονο
το κανει πιο ενδιαφερον οδηγικα και αρα καλυτερο για τον 'ψαγμενο'.
Ειναι διαπιστωμενο οχι μονο απο εμενα αλλα πολυ πιο συγκεκριμενα απο τους περισσοτερους δοκιμαστες εντος και εκτος συνορων.
Τωρα αν εσυ το βλεπεις σαν πακετο ΚΑΙ για ταξιδι, για ανεση στην πολη, για εμφανιση εσωτερικου, ναι βεβαιως, εκει σε κερδιζει η Mito, στο ΟΔΗΓΙΚΟ κομματι ομως
το GP Abarth υπερεχει...
Κανε ενα test drive με το 155αρι Abarth, θα το δεις και μονος σου.
To Αbarth στριβει 'ενα κομματι' και νιωθεις τα παντα, η Mito 155 καπου σε αποκοβει απο την αισθηση.
Γινονται μεν ολα 'σωστα' και γρηγορα, αλλα δεν εχει την αμεση αισθηση του Abarth .Πρωτη διαφωνια. Οπως εγραψα και σε αλλο ποστ τα εχω οδηγησει και τα δυο, το Abarth ειναι ενα κλικ πιο σκληροπυρηνικο σε καμια μα καμια περιπτωση ομως δεν ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΙΚΑ απο τη MiTo 155!!! Οπως εγραψε και αλλο μελος η MiTo στις κλειστες χαζευει λιγοτερο λογω ηλεκτρομπλοκε και απ'οσο ξερω σε καθημερινουν φιδοτους ελληνικους δρομους ειναι κατι πολυ σημαντικο. Ξαναλεω το Abarh ειναι συνολικα ΛΙΓΟ καλυτερο ΟΔΗΓΙΚΑ αλλα οχι ΠΟΛΥ.
Οχι Γιαννης δηλαδη, αλλα Γιαννακης...
Εχω οδηγησει και εγω και τα δυο, και σε πληροφορω οτι το Abarth δεν χαζευει καθολου.
Η Mito ειναι απλα αυτη που χανει χρονο, δεν το καταλαβαινεις ευκολα βεβαια γιατι τα ηλεκτρονικα φροντιζουν να εχεις ακριβως την πορεια που εχεις διαγραψει, φρεναρωντας
ομως και κοβωντας την πραγματικη δυναμη του αυτοκινητου σε ενοχλητικο βαθμο.
Οταν επιπλεον εχεις ενα γρανιτενιο πλαισιο στο GP Abarth, με πιο σφιχτη αλλα οσο πρεπει,
αναρτηση, ειναι ξεκαθαρο πιο υπερεχει οδηγικα, τουλαχιστον στην μεχρι τωρα γρηγοροτερη εκδοση της mito.Δευτερη διαφωνια. Το Abarth το παιρνεις με 18500 οπως ακριβως το θες ,δηλαδη επιθετικο εμφανισιακα, τη MiTo αν την παρεις distinctive με sport pack με 17αρες κανει 21000! Εγω αν επαιρνα ενα τετοιο αυτοκινητο θα ειχα ως πρωτο εξοπλιστικο κριτηριο μια ωραια σπορ εμφανιση. Νομιζω οτι η MiTo ειναι τετοια με το sport pack με τις 17αρες αλλα ετσι κανει 2500 ευρω παραπανω και αυτα δε νομιζω να δικαιολογουνται απο το DNA και το ηλεκτρομπλοκε, γιατι στον υπολοιπο εξοπλισμο ειναι πανομοιοτυπα... Οποτε η MiTo δεν ειναι καλυτερο value for money...
Eδω δεν περιμενα τετοια απαντηση απο Ιταλοφιλο! Ακομα και εγω που θεωρουμαι
υπερ το δεοντος Γερμανοφιλος και για πολλους μαλιστα 'Vagελλης', καταλαβαινω την πιο
γενικευμενη φιλοσοφια και αισθηση που εχει η μικρη AR. Ειναι τουριστικου χαρακτηρα, (GT)
κανει καλυτερο και πιο ησυχο ταξιδι, ειναι πιο ανετη στη καθημερινη χρηση -χειριστηρια πιο μαλακα- και γενικα το εσωτερικο της αποπνεει μια πιο ωριμη και λουσατη βεβαια εικονα.
Το GP ειναι πιο συγκεκριμενο σε φιλοσοφια, απευθυνεται σε πιο ψαγμενο κοινο, ιδιαιτερα
στο αισθητικο κομματι που δειχνει πιο 'ετοιμοπολεμο' μεσα-εξω. Ειναι πιο βαρια τα χειρiστηρια του και αυτο καποια στιγμη ισως κουρασει σε χρηση μεσα στην πολη και σε κινηση. Υπο αυτη την εννοια κυριως σαν πακετο η Mito ειναι καλυτερο value for money,
τα 2-2.5κ παραπανω που εχει, τα βγαζει και με το παραπανω στην εικονα του πιο λουσατου εσωτερικου, αλλιως για τις 17αρες μονο ανεβαινεις περιπου +600ευρω αν θυμαμαι καλα.Αν ηταν να παρω ενα απο τα δυο λοιπον μαλλον θα επαιρνα το Abarth γιατι εχει καλυτερο value for money ενω ειναι και ομορφο, την ιδια ωρα βεβαια που θεωρω τη MiTo ακομα πιο ομορφη με το sport pack και πολυ κοντα με το Abarth οδηγικα, ενω παιρνεις βοηθεια και απο το μπλοκε. Κοινως θα ειχα το Abarth αλλα θα ζαχαρωνα και καθε MiTo που εβλεπα.
Τελος αν γραφεις ολα τα παραπανω ΓΙΑΤΙ μας εχεις πει τοσες φορες οτι θες τη MiTo; Δεν ξερω αν το ελεγες απο πιο παλια η μονο τωρα με την QV, η οποια μπορει να εχει καλυτερο τιμονι, set up, μοτερ, κιβωτιο κατα τα γραφομενα αλλα δε νομιζω να ειναι και τοσο μεγαλη η διαφορα στο set up σε σχεση με την 155... Αν λοιπον θεωρεις το Abarth καθαροαιμο και οι αγοραστικες προτεραιοτητες σου εχουν να κανουν με τη σπορ αισθηση (απο οσο εχω καταλαβει) γιατι μας λες τοσο καιρο οτι σκεφτεσαι εντονα τη MiTo; Αρα θα τη σκεφτεσαι λογω πανεμορφης εμφανισης, μα ακομα και αυτο ομως βγαινει εκτος, γιατι εσυ εισαι αυτος που κατακρινεις τους αγοραστες της λογω του γεγονοτος οτι την πηραν για την εμφανιση της... Αρα γιατι τη σκεφτεσαι;
Moνο και μονο οι προδιαγραφες που εχει η QV την κανουν αμεσως, το λιγοτερο ενδιαφερουσα, σε σχεση με την 155αρα, δηλαδη αναμενεται να προσφερει και τον πιο οδηγοκεντρικο χαρακτηρα και αμεση αισθηση που για εμενα δεν ειχε η 155, -αλλα εχει το GP Abarth-, σε συνδυασμο με μια πιο 'μπιμπελο' εμφανιση που εχει η Mito.
Teλος δεν κατεκρινα τους αγοραστες της, απλα φωτογραφισα την νεοκουλτουρα μας,
που προτιμαμε (δεν βγαζω τον εαυτο μου απ'εξω, τουλαχιστον ομως θελω κατα κυριο λογο την ουσια πρωτα, το ιδανικο στησιμο και μετα και την πιο γουστοζικη εμφανιση) , την ποζα απο την ουσια, με την εννοια οτι θα χαιρομουν πιο πολυ αν εβλεπα περισσοτερα GP Abarth γιατι ειναι πιο ψαγμενα και πιο ξεκαθαρα αυτοκινητα, σε αυτο που πρεσβευουν... -
γρηγορη αγορακι μου μαλλον εχεις προβλημα..τωρα αν ειναι προβλημα ορασης επειδη δεν ειδες το προσωπακι που χαμογελαει(εννοωντας οτι κανω πλακα) η προβλημα κατανοησης οτι το προσωπακι σημαινει ακριβως οτι κανω πλακα κ οτι δεν σε ειρωνευομαι(κ ηθελα απλως να αλλαξω συζητηση),αυτο δεν το γνωριζω..
ουτε το παιζω μοντ(δεν ειπα αλλωστε να σταματησει η συζητηση η κατι τετοιο,ειπα απεναντιας οτι θα ρωτησω κατι εντος θεματος,λυπαμαι που σε χαλαει..),ουτε εχω ορεξη να σου δωσω νοημα στην βραδια σου..λεγε κ πιστευε οτι θελεις,αδιαφορω..
κ τελος,αυτο για τις γενικολογιες βεβαιως δεν γνωριζω που το βασιζεις..θα μπορουσα κ εγω απο την μερια μου να πω οτι βγαζεις συμπερασματα λανθασμενα η οτιδηποτε αλλο προσπαθωντας απεγνωσμενα να σου επιτεθω,αλλα εχω κ σημαντικοτερα να ασχοληθω..
αντε καλο σου βραδυ τωρα κ ελπιζω την επομενη φορα με λιγοτερα νευρακια..
(κ για να ειμαι κ πιο ξεκαθαρος αυτη τη φορα,ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ ΤΩΡΑ ) -
-
Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:
Το Essesse kit πόσα χρόνια δίνει εγγύηση;Στο site δεν μπορείς να βρεις τις πληροφορίες που ψάχνεις?? Επειδή δεν βλέπω να κανεναν να ξέρει εδω γύρω...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
επειδη το θεμα μας δεν ειναι ουτε τι αυτοκινητο θα παρει ο γρηγορης(αν κ αναμενω αντιστοιχου τοπικ εντος ημερων ) ουτε τι αποψη εχει για τα μπλοκε κτλ,αλλα το πουντο αμπαρτ,ηθελα να ρωτησω..οι επιγραφες που εχει στο πλαι(τοσο το πουντο οσο κ το 500) ειναι υποχρεωτικες η μπορεις να το παραγγειλεις κ χωρις αυτες?εξωτερικα ειναι το μονο που με χαλαει σε αμφοτερα τα αμπαρτ..
παντως προβλεπω το 500-πουντο αμπαρτ με μουλτιερ κ αυτοματο διπλου συμπλεκτη να χτυπαει καλες πωλησεις!!
Σαφως και δεν ειναι αυτο, αλλα λιγοτερη ειρωνια απο την πλευρα σου θα ηταν
πιο ωριμη, σαν συμπεριφορα. Οταν αλλοι ανοιγουν συζητηση και με ειρωνευονται για το τι και αν θα επιλεξω, απαντω, αν δεν σου αρεσει μην διαβαζεις, μην το παιζεις ομως, και αυστηρος Mod εδω περα με το παραμικρο, οταν στα περισσοτερα υποForum ξεφευγει πολυ περισσοτερο η συζητηση, απ' οτι τωρα στις τελευταιες 2 σελιδες. Εγω τοποθετηθηκα συγκεκριμενα, για την διαπιστωση του toxotis στην αδυναμια υποστηριξης της Ελληνικης Abarth στην επιπλεον εγγυηση που με περισση σιγουρια διαφημιζε, και διαφοροποιηθηκα απο την θεση του stefan που θεωρει την Mito μια καλη ενναλακτικη.
Επιπροσθετως οταν τοποθετεισαι σε καποια πραγματα, ειτε εσυ ειτε αλλοι, ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ τουλαχιστον, οταν δεν συμφωνω, θα υπαρχει αντιπαραθεση ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, και οχι γενικολογα, οπως συνηθιζεις να κανεις, και σε αυτο αλλα και σε αλλο τοπικο.Είπα εγώ ότι θεωρώ τη Mito εναλλακτική του Abarth??
Αν το έκανα συγνώμη...τότε δεν εκφράστηκα σωστά!Sorry...
Δεν το ειπες εσυ, ο Qsis το ειπε, απλα ειδα την απο κατω δημοσιευση σου και μπερδευτηκα... -
για την ακριβεια ειπα οτι θεωρω το abarth καλη εναλλακτικη της ακριβοτερης mito..
(οχι το αναποδο)αν ειχε καμια τρελη διαφορα (για τα δεδομενα μου) σε ποιοτητα σιγουρα η mito θα αξιζε , αλλα εκτος απο το οτι δεν εχει προτιμω το punto περισσοτερο εμφανισιακα
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το Essesse kit πόσα χρόνια δίνει εγγύηση;
Στο site δεν μπορείς να βρεις τις πληροφορίες που ψάχνεις?? Επειδή δεν βλέπω να κανεναν να ξέρει εδω γύρω...
Βασικά, σχετικά με το Essesse kit, 3 εβδομάδες αναμονής για την έγκριση είναι φυσιολογικό;
-
Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:
Το Essesse kit πόσα χρόνια δίνει εγγύηση;
Στο site δεν μπορείς να βρεις τις πληροφορίες που ψάχνεις?? Επειδή δεν βλέπω να κανεναν να ξέρει εδω γύρω...
Βασικά, σχετικά με το Essesse kit, 3 εβδομάδες αναμονής για την έγκριση είναι φυσιολογικό;
Πόσα χλμ έχεις?? Άμα μπλέκεις με ελληνική αντιπροσωπεία όλα είναι φυσιολογικά!!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τα bold τα ειδες? Τι γραφω εγω, τι γραφεις εσυ?
ΟΔΗΓΙΚΑ ειπα, το μπλοκε ειναι μια εξτρα ασφαλεια και βοηθεια για τον μεσο οδηγο,
αλλα για αυτον που το κατεχει λιγο παραπανω το αθλημα, το ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ που εχει το GP Abarth ειναι προτιμοτερο απο τα ηλεκτρονικα, στον ελεγχο στις στροφες.
Btw, εκκινηση καλη με Mito δεν μπορεις να κανεις...
Οτι ειναι καλυτερο Value for money η Μito δεν το συζητω, εννοειται.
Δεν εχει ομως το κατι παραπανω σε αισθηση που εχει το GP Abarth.
P.S Το 'λουσατο' και 'στυλατο' δεν τα ειπα με αρνητικη διαθεση.
Απλα αναδεικνυονται αυτα περισσοτερο απο την οδηγικη αισθηση, κατι που προσωπικα
δεν θεωρω προτιμητεο...Ναι, πουλαει ΚΥΡΙΩΣ γιατι ειναι ομορφοτερη. Το οτι εσυ δεν 'πουλας μουρη' και δεν εισαι
Poserακιας, δεν σημαινει οτι δεν ειναι αλλοι, αλλα ουτε επισης οτι δεν ψωνιζουν και αρκετες
γυναικες, κατι που με το GP Abarth ειναι πολυ πιο σπανιο σαν φαινομενο και δικαιολογημενα...OΔΗΓΙΚΑ ειναι καλυτερο σε αποτελεσματικοτητα, πιο καλοστημενο και με καλυτερη αισθηση.
Η Mito εχει τουριστικο χαρακτηρα, το GP ειναι ενα καθαροαιμο GTI και αυτο και μονο
το κανει πιο ενδιαφερον οδηγικα και αρα καλυτερο για τον 'ψαγμενο'.
Ειναι διαπιστωμενο οχι μονο απο εμενα αλλα πολυ πιο συγκεκριμενα απο τους περισσοτερους δοκιμαστες εντος και εκτος συνορων.
Τωρα αν εσυ το βλεπεις σαν πακετο ΚΑΙ για ταξιδι, για ανεση στην πολη, για εμφανιση εσωτερικου, ναι βεβαιως, εκει σε κερδιζει η Mito, στο ΟΔΗΓΙΚΟ κομματι ομως
το GP Abarth υπερεχει...
Κανε ενα test drive με το 155αρι Abarth, θα το δεις και μονος σου.
To Αbarth στριβει 'ενα κομματι' και νιωθεις τα παντα, η Mito 155 καπου σε αποκοβει απο την αισθηση.
Γινονται μεν ολα 'σωστα' και γρηγορα, αλλα δεν εχει την αμεση αισθηση του Abarth .Πρωτη διαφωνια. Οπως εγραψα και σε αλλο ποστ τα εχω οδηγησει και τα δυο, το Abarth ειναι ενα κλικ πιο σκληροπυρηνικο σε καμια μα καμια περιπτωση ομως δεν ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΙΚΑ απο τη MiTo 155!!! Οπως εγραψε και αλλο μελος η MiTo στις κλειστες χαζευει λιγοτερο λογω ηλεκτρομπλοκε και απ'οσο ξερω σε καθημερινουν φιδοτους ελληνικους δρομους ειναι κατι πολυ σημαντικο. Ξαναλεω το Abarh ειναι συνολικα ΛΙΓΟ καλυτερο ΟΔΗΓΙΚΑ αλλα οχι ΠΟΛΥ.
Οχι Γιαννης δηλαδη, αλλα Γιαννακης...
Εχω οδηγησει και εγω και τα δυο, και σε πληροφορω οτι το Abarth δεν χαζευει καθολου.
Η Mito ειναι απλα αυτη που χανει χρονο, δεν το καταλαβαινεις ευκολα βεβαια γιατι τα ηλεκτρονικα φροντιζουν να εχεις ακριβως την πορεια που εχεις διαγραψει, φρεναρωντας
ομως και κοβωντας την πραγματικη δυναμη του αυτοκινητου σε ενοχλητικο βαθμο.
Οταν επιπλεον εχεις ενα γρανιτενιο πλαισιο στο GP Abarth, με πιο σφιχτη αλλα οσο πρεπει,
αναρτηση, ειναι ξεκαθαρο πιο υπερεχει οδηγικα, τουλαχιστον στην μεχρι τωρα γρηγοροτερη εκδοση της mito.Δευτερη διαφωνια. Το Abarth το παιρνεις με 18500 οπως ακριβως το θες ,δηλαδη επιθετικο εμφανισιακα, τη MiTo αν την παρεις distinctive με sport pack με 17αρες κανει 21000! Εγω αν επαιρνα ενα τετοιο αυτοκινητο θα ειχα ως πρωτο εξοπλιστικο κριτηριο μια ωραια σπορ εμφανιση. Νομιζω οτι η MiTo ειναι τετοια με το sport pack με τις 17αρες αλλα ετσι κανει 2500 ευρω παραπανω και αυτα δε νομιζω να δικαιολογουνται απο το DNA και το ηλεκτρομπλοκε, γιατι στον υπολοιπο εξοπλισμο ειναι πανομοιοτυπα... Οποτε η MiTo δεν ειναι καλυτερο value for money...
Eδω δεν περιμενα τετοια απαντηση απο Ιταλοφιλο! Ακομα και εγω που θεωρουμαι
υπερ το δεοντος Γερμανοφιλος και για πολλους μαλιστα 'Vagελλης', καταλαβαινω την πιο
γενικευμενη φιλοσοφια και αισθηση που εχει η μικρη AR. Ειναι τουριστικου χαρακτηρα, (GT)
κανει καλυτερο και πιο ησυχο ταξιδι, ειναι πιο ανετη στη καθημερινη χρηση -χειριστηρια πιο μαλακα- και γενικα το εσωτερικο της αποπνεει μια πιο ωριμη και λουσατη βεβαια εικονα.
Το GP ειναι πιο συγκεκριμενο σε φιλοσοφια, απευθυνεται σε πιο ψαγμενο κοινο, ιδιαιτερα
στο αισθητικο κομματι που δειχνει πιο 'ετοιμοπολεμο' μεσα-εξω. Ειναι πιο βαρια τα χειρiστηρια του και αυτο καποια στιγμη ισως κουρασει σε χρηση μεσα στην πολη και σε κινηση. Υπο αυτη την εννοια κυριως σαν πακετο η Mito ειναι καλυτερο value for money,
τα 2-2.5κ παραπανω που εχει, τα βγαζει και με το παραπανω στην εικονα του πιο λουσατου εσωτερικου, αλλιως για τις 17αρες μονο ανεβαινεις περιπου +600ευρω αν θυμαμαι καλα.Αν ηταν να παρω ενα απο τα δυο λοιπον μαλλον θα επαιρνα το Abarth γιατι εχει καλυτερο value for money ενω ειναι και ομορφο, την ιδια ωρα βεβαια που θεωρω τη MiTo ακομα πιο ομορφη με το sport pack και πολυ κοντα με το Abarth οδηγικα, ενω παιρνεις βοηθεια και απο το μπλοκε. Κοινως θα ειχα το Abarth αλλα θα ζαχαρωνα και καθε MiTo που εβλεπα.
Τελος αν γραφεις ολα τα παραπανω ΓΙΑΤΙ μας εχεις πει τοσες φορες οτι θες τη MiTo; Δεν ξερω αν το ελεγες απο πιο παλια η μονο τωρα με την QV, η οποια μπορει να εχει καλυτερο τιμονι, set up, μοτερ, κιβωτιο κατα τα γραφομενα αλλα δε νομιζω να ειναι και τοσο μεγαλη η διαφορα στο set up σε σχεση με την 155... Αν λοιπον θεωρεις το Abarth καθαροαιμο και οι αγοραστικες προτεραιοτητες σου εχουν να κανουν με τη σπορ αισθηση (απο οσο εχω καταλαβει) γιατι μας λες τοσο καιρο οτι σκεφτεσαι εντονα τη MiTo; Αρα θα τη σκεφτεσαι λογω πανεμορφης εμφανισης, μα ακομα και αυτο ομως βγαινει εκτος, γιατι εσυ εισαι αυτος που κατακρινεις τους αγοραστες της λογω του γεγονοτος οτι την πηραν για την εμφανιση της... Αρα γιατι τη σκεφτεσαι;
Moνο και μονο οι προδιαγραφες που εχει η QV την κανουν αμεσως, το λιγοτερο ενδιαφερουσα, σε σχεση με την 155αρα, δηλαδη αναμενεται να προσφερει και τον πιο οδηγοκεντρικο χαρακτηρα και αμεση αισθηση που για εμενα δεν ειχε η 155, -αλλα εχει το GP Abarth-, σε συνδυασμο με μια πιο 'μπιμπελο' εμφανιση που εχει η Mito.
Teλος δεν κατεκρινα τους αγοραστες της, απλα φωτογραφισα την νεοκουλτουρα μας,
που προτιμαμε (δεν βγαζω τον εαυτο μου απ'εξω, τουλαχιστον ομως θελω κατα κυριο λογο την ουσια πρωτα, το ιδανικο στησιμο και μετα και την πιο γουστοζικη εμφανιση) , την ποζα απο την ουσια, με την εννοια οτι θα χαιρομουν πιο πολυ αν εβλεπα περισσοτερα GP Abarth γιατι ειναι πιο ψαγμενα και πιο ξεκαθαρα αυτοκινητα, σε αυτο που πρεσβευουν...Οσον αφορα για το δεν ειναι Γιαννης ειναι Γιαννακης δεν ξερω αν η διαφορα δυο αυτοκινητων σε σπορ αισθηση μπορει να χαρακτηριστει με λογοπαιγνιο (εσυ βλεπω οτι το χρησιμοποιεις) αλλα συνεχιζω να διαφωνω μαζι σου οσον αφορα για την σπορ αισθηση και τη ΜΕΓΑΛΗ διαφορα που εσυ ειδες οδηγωντας τα. Με βαση τη δικη μου εμπειρια απο τα δυο αυτοκινητα θεωρω λιγο πιο σπορ το Abarth και ΝΑΙ δεν ειναι θεμα Γιαννη η Γιαννακη μεταξυ αυτου που λεω εγω και μεταξυ αυτου που λες εσυ. Υπαρχει ΚΑΘΑΡΗ διαφωνιας μεταξυ μας. Θεωρω το Abarth λιγο πιο σφιχτο αλλα επισης θεωρω τη MiTo σπορ σε αισθηση. Σε μια κοινη διαδρομη πιστευω τι θα πηγαιναν κοπια το ενα πισω απο το αλλο. Επισης ξαναλεω ,διαφωνωντας μαζι σου, οτι με πατημενο το γκαζι σε κλασικη κλειστη ελληνικη στροφη με χαμηλη προσφυση η MiTo χαζευει λιγοτερο γιατι το ηλεκτρομπλοκε της δουλευει αψογα... Τωρα σε υποστροφη αδρανειας,χωρις γκαζι, το Abarth χαζευει λιγοτερο αλλα και στο παραπανω ποστ μου ειχα κανει σαφες οτι η MiTo εχει λιγοτερη υποστροφη στο γκαζι σε μια κλειστη στροφη.Δεν βλεπω λοιπον κανενα Γιαννη και κανενα Γιαννακη μεταξυ των αποψεων μας.
Οσον αφορα για το οτι δεν περιμενες να θεωρω το Abarth καλυτερο value for money απο τη MiTo εχω να σου απαντησω οτι δεν μπορω να καταλαβω που ειναι το περιεργο να λεω κατι τετοιο ωντας ιταλοφιλος... Ξαναλεω λοιπον οτι θεματα ουσιας για μενα ειναι να εχουν τον ιδιο εξοπλισμο ασφαλειας και ανεσης ενω ταυτοχρονα εχουν και παρομοιο 'αισθητικο εξοπλισμο'. Κοινως για να παρεις τη MiTo με τον εξοπλισμο ασφαλειας και ανεσης του Abarth πρεπει να παρεις την Distinctive, ενω για να εχεις 17 αρες, σπορ πισω προφυλακτηρα και αερορομη (τρια πραγματα που εχει το Abarth) πρεπει να βαλεις το sport pack με 17αρες που κοστιζει 900 ευρω βαλε και αλλα 300 ευρω το κοκκινο χρωμα και σου βγαινει 21000 ευρω... Το Abarth το παιρνεις ακριβως ετσι με 18500 ευρω οποτε τα 2500 μπορεις να τα δικαιολογησεις μονο λογω DNA και ηλεκτρομπλοκε... Ε δε νομιζω πως ειναι δικαια η διαφορα τιμης μονο γι'αυτα τα δυο. Εσυ βεβαια βαζεις στο παιχνιδι και την ποιοτητα εσωτερικου και τα μαλακα χειριστηρια. Ακομα και εσωτερικο αντιστοιχης ποιοτητας με 159 να ειχε η MiTo και παλι θα μου φαινονταν αδικα τα 2500 ευρω, ποσο μαλλον τωρα που η διαφορα στην ποιοτητα εσωτερικου μεταξυ MiTo και Abarth κατα τη γνωμη μου ειναι μικρη. Δεν τα θεωρω κορυφαια αλλα καλα και τα δυο με αρκουντως καλο φινιρισμα...Επισης οταν λες μαλακά χειριστηρια με συγχωρεις αλλα αδυνατω να δεχτω οτι σε ολα τα συγχρονα αυτοκινητα υπαρχει διαφορα μεταξυ μαλακότητας των χειριστηριων, κοινως δεν βλεπω κανενα κουμπακι που να πρεπει να εισαι ο Mike Tayson για να το πατησεις. Οποτε καταληγοντας ειπα οτι αν η MiTo, οπως την περιεγραψα παραπανω, εκανε 19500 θα την επαιρνα σε σχεση με το Abarth γιατι ειναι απιστευτα ομορφη, αλλα τωρα θα επαιρνα το Abarth γιατι οντας λιγο καλυτερο οδηγικα και λιγο χειροτερο ποιοτικα και εμφανισιακα κανει 2500 ευρω λιγοτερο. Ειναι λοιπον σαφης ο λογος για τον οποιο θα επελεγα το Abarth.
Τελος να πω οτι ολα τα παραπανω γραφτηκαν γιατι μου εκανε τεραστια εντυπωση οτι θεωρουσες μεγαλη τη διαφορα σπορ αισθησης μεταξυ MiTo 155 και Abarth τη στιγμη που δηλωνες προθυμος να παρεις την QV που κατα τη γνωμη μου δεν ειναι δυνατον να καλυψει τοσο μεγαλη διαφορα οσο εσυ θεωρεις οτι υπαρχει μεταξυ της παρουσας MiTo 155 και του Abarth. Κοινως γιατι να μην παρεις το Abarth αμα σου γουσταρει τοσο ενω ειναι και 2500 ευρω φθηνοτερο; Μην μου πεις οτι μετραει η ποιοτητα του εσωτερικου γιατι οι διαφορες που ειδα εγω σε αυτο τον τομες ηταν πολυ μικρες!!!
-
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Οσον αφορα για το δεν ειναι Γιαννης ειναι Γιαννακης δεν ξερω αν η διαφορα δυο αυτοκινητων σε σπορ αισθηση μπορει να χαρακτηριστει με λογοπαιγνιο (εσυ βλεπω οτι το χρησιμοποιεις) ναι, χαριν συντομιας, εγω λεω 'ειναι πολυ καλυτερο οδηγικα' εσυ λες 'οχι διαφωνουμε, ειναι λιγο καλυτερο οδηγικα'. Ε, ενταξει διαφωνουμε στο ποσο καλυτερο ειναι αλλα στην ουσια συμφωνουμε οτι ειναι καλυτερο...
αλλα συνεχιζω να διαφωνω μαζι σου οσον αφορα για την σπορ αισθηση και τη ΜΕΓΑΛΗ διαφορα που εσυ ειδες οδηγωντας τα. Με βαση τη δικη μου εμπειρια απο τα δυο αυτοκινητα θεωρω λιγο πιο σπορ το Abarth και ΝΑΙ δεν ειναι θεμα Γιαννη η Γιαννακη μεταξυ αυτου που λεω εγω και μεταξυ αυτου που λες εσυ. Υπαρχει ΚΑΘΑΡΗ διαφωνιας μεταξυ μας. Θεωρω το Abarth λιγο πιο σφιχτο αλλα επισης θεωρω τη MiTo σπορ σε αισθηση. **Σε μια κοινη διαδρομη πιστευω τι θα πηγαιναν κοπια το ενα πισω απο το αλλο. **
Μα δεν ανεφερα εγω για αποτελεσματικοτητα, ειπα 'πολυ καλυτερο οδηγικα', δηλαδη
πολυ καλυτερο στην αισθηση που αποκομμιζεις οδηγωντας το. Επισης ξαναλεω ,διαφωνωντας μαζι σου, οτι με πατημενο το γκαζι σε κλασικη κλειστη ελληνικη στροφη με χαμηλη προσφυση η MiTo χαζευει λιγοτερο γιατι το ηλεκτρομπλοκε της δουλευει αψογα... Τωρα σε υποστροφη αδρανειας,χωρις γκαζι, το Abarth χαζευει λιγοτερο αλλα και στο παραπανω ποστ μου ειχα κανει σαφες οτι η MiTo εχει λιγοτερη υποστροφη στο γκαζι σε μια κλειστη στροφη.Δεν βλεπω λοιπον κανενα Γιαννη και κανενα Γιαννακη μεταξυ των αποψεων μας.
Αυτο προσπαθω να σου εξηγησω, δεν εχει νοημα το οτι κανεις 'καθαρο περασμα' με την Mito, την στιγμη που σε κοβει τοσο και με εξυπνο τροπο βεβαια, που να καταλαβαινεις
δυσκολα μεν, αλλα οτι στην ουσια σε καθυστερει αρκετα.
Με το GPA κανεις οτι θελεις. Μπορεις εφοσον το τοποθετησεις με γραμμες να γλυστρισει
ελαφρια αλλα θα βγει πιο γρηγορα απο την στροφη αν μπεις με σωστη δοση γκαζιου, στην Mito, oσο γκαζι και να δωσεις θα ρυθμισει ακριβως θα σε βγαλει στην τροχια που επελεξες,
σιγουρα με την απολυτη ασφαλεια αλλα τουλαχιστον μισο με ενα κλικ πιο κατω απο το GPA.
Σε τετοιες κατασκευες ομως -εστω μικρου GT- σαν την Mito και -GTI - το GPA, θελεις, εφοσον εισαι λιγο πανω απο τον μεσο οδηγο, (που στην ουσια απευθυνονται και οι δυο κατασκευες)να επιλεγεις ΕΣΥ το πως θα μπεις σε στροφη, οπως και να ειναι αυτη κλειστη, ανοιχτη, γλυστερη, με αναποδη κλιση, κλπ, κατι που η Mito ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ, ασχετως αν 'παιζει' λιγο η ουρα, τον ελεγχο του γκαζιου πανω στην στροφη δεν τον εχεις...
Οσον αφορα για το οτι δεν περιμενες να θεωρω το Abarth καλυτερο value for money απο τη MiTo εχω να σου απαντησω οτι δεν μπορω να καταλαβω που ειναι το περιεργο να λεω κατι τετοιο ωντας ιταλοφιλος... Ξαναλεω λοιπον οτι θεματα ουσιας για μενα ειναι να εχουν τον ιδιο εξοπλισμο ασφαλειας και ανεσης ενω ταυτοχρονα εχουν και παρομοιο 'αισθητικο εξοπλισμο'.
Για σκεψου λιγο καλυτερα αυτο που λες...
Κοινως για να παρεις τη MiTo με τον εξοπλισμο ασφαλειας και ανεσης του Abarth πρεπει να παρεις την Distinctive, ενω για να εχεις 17 αρες, σπορ πισω προφυλακτηρα και αερορομη (τρια πραγματα που εχει το Abarth) πρεπει να βαλεις το sport pack με 17αρες που κοστιζει 900 ευρω βαλε και αλλα 300 ευρω το κοκκινο χρωμα και σου βγαινει 21000 ευρω...
Οχι , σου βγαινει 18500+900+300=19700...
Το Abarth το παιρνεις ακριβως ετσι με 18500 ευρω οποτε τα 2500 μπορεις να τα δικαιολογησεις μονο λογω DNA και ηλεκτρομπλοκε...
Τωρα με 1200ευρω διαφορα, πλακα κανεις? Ε δε νομιζω πως ειναι δικαια η διαφορα τιμης μονο γι'αυτα τα δυο. Εσυ βεβαια βαζεις στο παιχνιδι και την ποιοτητα εσωτερικου και τα μαλακα χειριστηρια. Ακομα και εσωτερικο αντιστοιχης ποιοτητας με 159 να ειχε η MiTo και παλι θα μου φαινονταν αδικα τα 2500 ευρω, ποσο μαλλον τωρα που η διαφορα στην ποιοτητα εσωτερικου μεταξυ MiTo και Abarth κατα τη γνωμη μου ειναι μικρη. Δεν τα θεωρω κορυφαια αλλα καλα και τα δυο με αρκουντως καλο φινιρισμα...Επισης οταν λες μαλακά χειριστηρια με συγχωρεις αλλα αδυνατω να δεχτω οτι σε ολα τα συγχρονα αυτοκινητα υπαρχει διαφορα μεταξυ μαλακότητας των χειριστηριων,
ε, δεν καταλαβες, οταν λεμε χειριστηρια, εννουμε την αισθηση σε τιμονι, πενταλ (φρενο-γκαζι-συμπλεκτη) κιβωτιο, σε αυτα η Mito ειναι πιο ανετη...κοινως δεν βλεπω κανενα κουμπακι που να πρεπει να εισαι ο Mike Tayson για να το πατησεις. Οποτε καταληγοντας ειπα οτι αν η MiTo, οπως την περιεγραψα παραπανω, εκανε 19500 θα την επαιρνα σε σχεση με το Abarth γιατι ειναι απιστευτα ομορφη, αλλα τωρα θα επαιρνα το Abarth γιατι οντας λιγο καλυτερο οδηγικα και λιγο χειροτερο ποιοτικα και εμφανισιακα κανει 2500 ευρω λιγοτερο. Ειναι λοιπον σαφης ο λογος για τον οποιο θα επελεγα το Abarth.Τελος να πω οτι ολα τα παραπανω γραφτηκαν γιατι μου εκανε τεραστια εντυπωση οτι θεωρουσες μεγαλη τη διαφορα σπορ αισθησης μεταξυ MiTo 155 και Abarth τη στιγμη που δηλωνες προθυμος να παρεις την QV που κατα τη γνωμη μου δεν ειναι δυνατον να καλυψει τοσο μεγαλη διαφορα οσο εσυ θεωρεις οτι υπαρχει μεταξυ της παρουσας MiTo 155 και του Abarth. Κοινως γιατι να μην παρεις το Abarth αμα σου γουσταρει τοσο ενω ειναι και 2500 ευρω φθηνοτερο; Μην μου πεις οτι μετραει η ποιοτητα του εσωτερικου γιατι οι διαφορες που ειδα εγω σε αυτο τον τομες ηταν πολυ μικρες!!!
πολυ απλα γιατι το Abarth εχει καλυτερο τιμονι και στησιμο απο την 155αρα, ενω πλεον εχει αλλαξει με fl, το νεο θα ερθει εδω σε 1χρονο και βαλε, αλλα η Mito QV, παρολο που θα μοιραζεται με το GP EVO Abarth τα νεα καλουδια (multiair, C635κιβωτιο) εκτος απο την εξτρα ενεργητικη, κατα την δικη μου αισθητικη υπερεχει, ιδιαιτερα στο εσωτερικο, και σε καποιες αποχρωσεις (λευκο και κοκκινο σκουρο πχ) στο εξωτερικο, οποτε για αυτο και η οποια προτιμηση.
-
Γρηγορη κατσε γιατι θα με τρελανεις. Το ηλεκτρομπλοκε ξερεις πολυ καλα οτι δεν ειναι ESP για να σε κοβει. Το ESP και των δυο αυτοκινητων ειναι παρα πολυ καλα ρυθμισμενο αφηνοντας πολλες ελευθεριες σε σχεση με αλλα της αγορας. Το ηλεκτρομπλοκε λοιπον δεν σε κοβει, δεν κοβει το πλασαρισμα και την τοποθετηση, το μονο που κανει ειναι να κατανειμει οσο το δυνατον καλυτερα τη δυναμη μεταξυ των δυο κινητηριων τροχων, φρεναροντας το εμπρος εσωτερικο πραγμα που κανει το ελευθερο διαφορικο του αυτοκινητου να μεταφερει δυναμη στον εξωτερικο που οντας φορτισμενος εχει την καλυτερη προσφυση... Κανενα λοιπον καλο ηλεκτρομπλοκε της αγορας δεν κοβει τα αυτοκινητα, ισα ισα βελτιστοποιει την επιταχυνση μεσα στη στροφη πραγμα που ΔΕΝ σε καθυστερει... Το μονο που μπορει να κανει ειναι να αναψει λιγο τα φρενα! Αν θεωρεις λοιπον οτι ενα τετοιο συστημα εχει να κανει μονο με την ασφαλη διελευση σου απο τη στροφη πιστευω πως εισαι λαθος, γιατι αυτο το αναλαμβανει το ESP. Το ηλεκτρομπλοκε υπαρχει για καλυτερη αποτελεσματικοτητα-επιταχυνση μεσα στη στροφη και κατα δευτερον για ασφαλεια, αλλωστε στη MiTo νομιζω πως ενεργει μονο στη θεση D του DNA, δεν ειμαι ομως σιγουρος.Το Mini Cooper S Works δηλαδη πως κατα τα λεγομενα κερδιζει χρονο λογω του ηλεκτρομπλοκε του ενω η MiTo κερδιζει σε ασφαλεια αλλα χανει σε ταχυτητα;
Δευτερον οσον αφορα το 18500+900+300=19700 διαφωνω.** Για να παρεις τη MiTo με τον εξοπλισμο ανεσης και ασφαλειας του Abarth πρεπει να παρεις την Distinctive διοτι αυτη εχει διζωνικο κλιματισμο και οθονη πληροφοριων κατι που η Progression των 18500 ευρω ΔΕΝ εχει, ενω το Abarth τα εχει βασικα.** Η Distinctive λοιπον με βαση τους 4Τ Οκτωβριου κανει 19800 ευρω (οποτε πλεον παει η εκπτωση), αλλα δεν μας φτανει μονο αυτο γιατι δεν εχει 17αρες, σπορ πισω προφυλακτηρα και αεροτομη (τα οποια εχει το Abarth) αρα βαζουμε το sport pack και παμε στα 19800+900=20700. Δυστυχως το μονο χρωμα που δε χρεωνεται ειναι το μαυρο οποτε βαλε και αλλα 300 το χρωμα και παμε στα 21000.
http://www.alfaromeo.gr/main/newshowpri ... ounter=282
Η διαφορα λοιπον ειναι 2500 ευρω και οχι 1200 με βαση το δικο σου υπολογισμο!!!Τωρα οσον αφορα για τα ξεκουραστα χειριστηρια (τιμονι, γκαζι, φρενο, συμπλεκτη) που κατα τη γνωμη σου ειναι ενας απο τους λογους που δικαιολογουν τα 2500 ευρω της διαφορας νομιζω πως σχεδον κανενα καθημερινο αυτοκινητο δεν μπορει να κουρασει... Εκτος αν εχει τιμονι και συμπλεκτη εντελως ντουβαρια. Θεωρεις οτι καποιο απο ολα τα μικρα γρηγορα μπορει να σε κουρασει; Εμενα ΚΑΝΕΝΑ και ειδικα αν συγκρινεις Abarth και MiTo ουτε καν που προσεξα καποια διαφορα, μια χαρα χρηστικα ειναι και τα δυο.Απο ποιοτητα ,ο αλλος λογος που δικαιλογεις τα 2500 ευρω, ειπα οτι βρισκω πολυ μικρες διαφορες υπερ της MiTo, με τα δυο αυτοκινητα να μου αφηνουν καλες εντυπωσεις.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Γρηγορη κατσε γιατι θα με τρελανεις. Το ηλεκτρομπλοκε ξερεις πολυ καλα οτι δεν ειναι ESP για να σε κοβει. Το ESP και των δυο αυτοκινητων ειναι παρα πολυ καλα ρυθμισμενο αφηνοντας πολλες ελευθεριες σε σχεση με αλλα της αγορας. Το ηλεκτρομπλοκε λοιπον δεν σε κοβει, δεν κοβει το πλασαρισμα και την τοποθετηση, το μονο που κανει ειναι να κατανειμει οσο το δυνατον καλυτερα τη δυναμη μεταξυ των δυο κινητηριων τροχων, φρεναροντας το εμπρος εσωτερικο πραγμα που κανει το ελευθερο διαφορικο του αυτοκινητου να μεταφερει δυναμη στον εξωτερικο που οντας φορτισμενος εχει την καλυτερη προσφυση...Eνταξει, αμα εσυ καταλαβες στην οδηγηση αυτο το πραγμα, εγω δεν προκειται
να αναλυσω περισσοτερο...
(Για την ιστορια-θεωρια το 'ηλεκτρονικο μπλοκε' ειναι προσομειωση του
μπλοκε διαφορικου μεσα απο την λειτουργια του ESP, οπου φρεναρει τον τροχο
που τεινει να σπιναρει...)Κανενα λοιπον καλο ηλεκτρομπλοκε της αγορας δεν κοβει τα αυτοκινητα, ισα ισα βελτιστοποιει την επιταχυνση μεσα στη στροφη πραγμα που ΔΕΝ σε καθυστερει... Το μονο που μπορει να κανει ειναι να αναψει λιγο τα φρενα! Αν θεωρεις λοιπον οτι ενα τετοιο συστημα εχει να κανει μονο με την ασφαλη διελευση σου απο τη στροφη πιστευω πως εισαι λαθος, γιατι αυτο το αναλαμβανει το ESP. Το ηλεκτρομπλοκε υπαρχει για καλυτερη αποτελεσματικοτητα-επιταχυνση μεσα στη στροφη και κατα δευτερον για ασφαλεια, αλλωστε στη MiTo νομιζω πως ενεργει μονο στη θεση D του DNA, δεν ειμαι ομως σιγουρος.Το Mini Cooper S Works δηλαδη πως κατα τα λεγομενα κερδιζει χρονο λογω του ηλεκτρομπλοκε του ενω η MiTo κερδιζει σε ασφαλεια αλλα χανει σε ταχυτητα;
Tι σχεση εχει στην κουβεντα το GP Abarth vs Mito 155, με τα 140περιπου αλογα στον τροχο
και το Cooper S R56, με τα 173 αλογα στον τροχο...ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!
Το εχει φιλος μου το S, χωρις τα ηλεκτρονικα, δεν θα πατουσε καλα κατω, ειδικα
με το ηλεκτρονικο μπλοκε (εξτρα αλλα μολις 150ευρω χρεωση), απλα λειτουργει
λιγο πιο διακκριτικα, αλλα εδω μιλαμε σχεδον για +35αλογα στον τροχο...Δευτερον οσον αφορα το 18500+900+300=19700 διαφωνω.** Για να παρεις τη MiTo με τον εξοπλισμο ανεσης και ασφαλειας του Abarth πρεπει να παρεις την Distinctive διοτι αυτη εχει διζωνικο κλιματισμο και οθονη πληροφοριων κατι που η Progression των 18500 ευρω ΔΕΝ εχει, ενω το Abarth τα εχει βασικα.** Η Distinctive λοιπον με βαση τους 4Τ Οκτωβριου κανει 19800 ευρω (οποτε πλεον παει η εκπτωση), αλλα δεν μας φτανει μονο αυτο γιατι δεν εχει 17αρες, σπορ πισω προφυλακτηρα και αεροτομη (τα οποια εχει το Abarth) αρα βαζουμε το sport pack και παμε στα 19800+900=20700. Δυστυχως το μονο χρωμα που δε χρεωνεται ειναι το μαυρο οποτε βαλε και αλλα 300 το χρωμα και παμε στα 21000.
http://www.alfaromeo.gr/main/newshowpri ... ounter=282
Η διαφορα λοιπον ειναι 2500 ευρω και οχι 1200 με βαση το δικο σου υπολογισμο!!!Θυμομουν την εκπτωση της AR, αλλα και παλι, μια εκπτωση σχεδον 1000ευρω την κανουν ετσι κι αλλιως, οταν ειχα ρωτησει για κατι καλυτερο, αμεσως μου ειπαν οτι κατι ακομα μπορει να γινει, -κατι που αν αντιστοιχα ζητησεις για το Abarth παιζει και να αρχισουν να γελανε , οποτε υπολογισε χοντρικα γυρω στα 1700ευρω.
Οταν πας για 20κ αυτοκινητο, δεν σκαλωνεις εκει, 5 δοσεις παραπανω ειναι...Τωρα οσον αφορα για τα ξεκουραστα χειριστηρια (τιμονι, γκαζι, φρενο, συμπλεκτη) που κατα τη γνωμη σου ειναι ενας απο τους λογους που δικαιολογουν τα 2500 ευρω της διαφορας νομιζω πως σχεδον κανενα καθημερινο αυτοκινητο δεν μπορει να κουρασει... Εκτος αν εχει τιμονι και συμπλεκτη εντελως ντουβαρια. Θεωρεις οτι καποιο απο ολα τα μικρα γρηγορα μπορει να σε κουρασει; Εμενα ΚΑΝΕΝΑ και ειδικα αν συγκρινεις Abarth και MiTo ουτε καν που προσεξα καποια διαφορα, μια χαρα χρηστικα ειναι και τα δυο.Απο ποιοτητα ,ο αλλος λογος που δικαιλογεις τα 2500 ευρω, ειπα οτι βρισκω πολυ μικρες διαφορες υπερ της MiTo, με τα δυο αυτοκινητα να μου αφηνουν καλες εντυπωσεις.
Eσυ δεν προσεξες, εγω ομως προσεξα. Την Mito την ειχα μονος μου σχεδον μια ωρα, και ενιωθα πολυ ανετα, το GP Abarth το ειχα γυρω στα 20 λεπτα και ο συμπλεκτης αρχιζε να δειχνει πιο βαρυς...Γενικοτερα ολο το αυτοκινητο ειχε πιο βαρια αισθηση.
Οτι καλυτερο δηλαδη για 'ανησυχες καταστασεις' αλλα καποια στιγμη στην καθημερινοτητα κουραζει, γενικως. (εμενα οχι ιδιαιτερα, αλλα αρκετους, ενδεχομενως ναι) -
Για να μην κουραζουμε και αλλους, εγω συνοπτικα θα θεωρουσα ιδανικη την Mito 155
με το στησιμο του GP Abarth, μιας και το τελευταιο αισθητικα ειδικα στο εσωτερικο του
δεν μου αρεσει ιδιαιτερα. Αυτο λοιπον προκειται να γινει με την QV, η οποια κατα τα λεγομενα της AR θα ειναι πιο απολυτη στην συμπεριφορα (πιο αμεση αισθηση 'μεταφραζω' εγω... ), λιγο πιο σφιχτη, με καλυτερο και νεο κιβωτιο σε αισθηση και με μικροτερες διαδρομες, αλλα και νεες ρυθμισεις στην κρεμαγιερα...
Fiat Grande Punto ABARTH