Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 106
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 233
    • 234
    • 108 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    11894
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sign-b last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      Τα μαυρα ειναι παντα πιο γρηγορα

      Στα 106 τουλαχιστον αυτο ισχυε

      /quote]

      Μαλλον αυτο μπορει να εξηγηθει με το διαφορετικο συντελεστη τριβης που παρουσιαζει το καθε χρωμα .... για αυτο και εγω προτιμω το μολυβι για να ειμαι στο μεσον των αριθμων... (για τις τριβες ομιλω....)[/quote]

      Εκτός του ότι ο φίλος έκανε προφανώς humour (κάτι που κάνεις κι εσύ αγαπητέ Βασίλη από ότι υποπτεύομαι), πάνω από το χρώμα περνάνε ένα τελευταίο βερνίκι που είναι κοινό για όλα τα χρώματα οπότε κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να ισχύει. Αν ήταν έτσι όλα τα αγωνιστικά θα είχαν αυτό το 'γρήγορο' χρώμα (είτε άσπρο, είτε κόκκινο, είτε μαύρα, είτε οτιδήποτε), κάτι που επ' ουδενί δεν ισχύει.[/quote]

      ...σωστα υποπτεύεσαι...!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        swift-b-p-m last edited by

        Παιδιά έχετε μπερδέψει τα κβοτς σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          τα αγωνιστικα αν δεν ηταν να χουν τις διαφημισεις των χορηγων δε θα χαν τιποτα επανω ειδικα τα μονοθεσια θα ταν σκετο ανθρακονημα..

          ασημενια βελη φαση

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
            τα αγωνιστικα αν δεν ηταν να χουν τις διαφημισεις των χορηγων δε θα χαν τιποτα επανω ειδικα τα μονοθεσια θα ταν σκετο ανθρακονημα..

            ασημενια βελη φαση

            ΌΧΙ! Θα είχαν ακόμα τα χρώματα των χωρών τους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sign-b last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
              τα αγωνιστικα αν δεν ηταν να χουν τις διαφημισεις των χορηγων δε θα χαν τιποτα επανω ειδικα τα μονοθεσια θα ταν σκετο ανθρακονημα..

              ασημενια βελη φαση

              Χωρις πλακα τωρα αυτο ειναι αληθεια!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sign-b last edited by

                Ο χρήστης sign-b έγραψε:

                τα αγωνιστικα αν δεν ηταν να χουν τις διαφημισεις των χορηγων δε θα χαν τιποτα επανω ειδικα τα μονοθεσια θα ταν σκετο ανθρακονημα..

                ασημενια βελη φαση

                Χωρις πλακα τωρα αυτο ειναι αληθεια!

                ....και για να ανεβαινει λιγο το θερμομετρο gt-r σε βραχυ χρονικο διαστημα θα γραψω εντυπωσεις απο φιλικη αντιπαραθεση με 430- 997 και τα χρωματα τους!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eleos last edited by

                  Ο χρήστης sign-b έγραψε:

                  τα αγωνιστικα αν δεν ηταν να χουν τις διαφημισεις των χορηγων δε θα χαν τιποτα επανω ειδικα τα μονοθεσια θα ταν σκετο ανθρακονημα..

                  ασημενια βελη φαση

                  Χωρις πλακα τωρα αυτο ειναι αληθεια!

                  ....και για να ανεβαινει λιγο το θερμομετρο gt-r σε βραχυ χρονικο διαστημα θα γραψω εντυπωσεις απο φιλικη αντιπαραθεση με 430- 997 και τα χρωματα τους!!!

                  Δεν υπαρχουν φιλικες αντιπαραθεσεις αναμεσα σε τετοια θηρια παρα μονο ο οικτος του νικητη(που προφανως εισαι εσυ)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης sign-b έγραψε:

                    τα αγωνιστικα αν δεν ηταν να χουν τις διαφημισεις των χορηγων δε θα χαν τιποτα επανω ειδικα τα μονοθεσια θα ταν σκετο ανθρακονημα..

                    ασημενια βελη φαση

                    Χωρις πλακα τωρα αυτο ειναι αληθεια!

                    ....και για να ανεβαινει λιγο το θερμομετρο gt-r σε βραχυ χρονικο διαστημα θα γραψω εντυπωσεις απο φιλικη αντιπαραθεση με 430- 997 και τα χρωματα τους!!!

                    γενικα τη παλευεις με το gtr? θελω να πω το πας γρηγορα ή σε τρομαζει ακομα και το μαθαινεις?

                    φανταζομαι οτι θα ειναι πιο φιλικο απο αλλες τετοιες κατασκευες , αλλα δεν παυει να ειναι τερας δυναμης

                    ΌΧΙ! Θα είχαν ακόμα τα χρώματα των χωρών τους.

                    οι ιταλοι μονο που ειναι ψωνια, οι υπολοιποι δε νομιζω να ενδιαφερονταν..

                    το πολυ να εβαζαν κανα νουμερο για να τους ξεχωριζουν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      johncharles last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                      . . .
                      οι ιταλοι μονο που ειναι ψωνια, οι υπολοιποι δε νομιζω να ενδιαφερονταν..

                      το πολυ να εβαζαν κανα νουμερο για να τους ξεχωριζουν

                      Ναι, δεν θα ήθελαν να έχουν το αγωνιστικό χρώμα της χώρας τους,

                      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_in ... ompetitors

                      Αλλά εντάξει, αν δεν πεις καμία δεκαριά εξυπνάδες κάθε μέρα, δεν μπορείς, αρχίζεις και αισθάνεσαι άσχημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        η αληθεια ειναι οτι δε μπορω..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sign-b last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                          γενικα τη παλευεις με το gtr? θελω να πω το πας γρηγορα ή σε τρομαζει ακομα και το μαθαινεις?

                          φανταζομαι οτι θα ειναι πιο φιλικο απο αλλες τετοιες κατασκευες , αλλα δεν παυει να ειναι τερας δυναμης

                          ..

                          Το γρηγορα ? ειναι σχετικο ....οπως ο τρομος! η ο φοβος? ειναι
                          διαφορετικα στο καθενα απο εμας...αλλος φοβαται το αεροπλανο για μιση ωρα πτηση...αλλος πεταει εκαντονταδες ωρες με μονοκινητηριο...ολα σχετικα! ..γενικα ομως το προσπαθω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            @Qsis
                            Στα 8κ περιπου που ειχε το οδομετρο οταν μου εκανε την τιμη να με παει μια 'βιαστικη' σε ιδανικες συνθηκες ,
                            ηταν σε πολυ καλους ρυθμους (αγωνιστικους σχεδον για τους δρομους μας και για τις δυνατοτητες του θηριου) με απολυτη ομως ασφαλεια και αυτοσυγκρατηση, συνδυασμος πολυ δυσκολος, που επιτυγχανεται απο εμπειρους χειριστες...
                            Οσο βεβαια 'γραφει' το κοντερ χλμ η αυτοπεποιθηση λογικα θα ανεβαινει ακομα περισσοτερο, αλλα ειναι ηδη εξωφρενικες οι δυνατοτητες σε σχεση με το οδικο δικτυο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sign-b last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                              @Qsis
                              Στα 8κ περιπου που ειχε το οδομετρο οταν μου εκανε την τιμη να με παει μια 'βιαστικη' σε ιδανικες συνθηκες ,
                              ηταν σε πολυ καλους ρυθμους (αγωνιστικους σχεδον για τους δρομους μας και για τις δυνατοτητες του θηριου) με απολυτη ομως ασφαλεια και αυτοσυγκρατηση, συνδυασμος πολυ δυσκολος, που επιτυγχανεται απο εμπειρους χειριστες...
                              Οσο βεβαια 'γραφει' το κοντερ χλμ η αυτοπεποιθηση λογικα θα ανεβαινει ακομα περισσοτερο, αλλα ειναι ηδη εξωφρενικες οι δυνατοτητες σε σχεση με το οδικο δικτυο.

                              Γρηγορη να βαλω κανα 300ρια ωρες ακομη να παμε οχι βολτα αλλα εκδρομη!!! Γιατι περα απο τις δυνατοτητες του θηριου μετραει παρα πολυ και ο συνδυασμος Αυτοκινητου+οδηγου?+συνοδηγου!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gine last edited by

                                Ο χρήστης sign-b έγραψε:

                                @Qsis
                                Στα 8κ περιπου που ειχε το οδομετρο οταν μου εκανε την τιμη να με παει μια 'βιαστικη' σε ιδανικες συνθηκες ,
                                ηταν σε πολυ καλους ρυθμους (αγωνιστικους σχεδον για τους δρομους μας και για τις δυνατοτητες του θηριου) με απολυτη ομως ασφαλεια και αυτοσυγκρατηση, συνδυασμος πολυ δυσκολος, που επιτυγχανεται απο εμπειρους χειριστες...
                                Οσο βεβαια 'γραφει' το κοντερ χλμ η αυτοπεποιθηση λογικα θα ανεβαινει ακομα περισσοτερο, αλλα ειναι ηδη εξωφρενικες οι δυνατοτητες σε σχεση με το οδικο δικτυο.

                                Γρηγορη να βαλω κανα 300ρια ωρες ακομη να παμε οχι βολτα αλλα εκδρομη!!! Γιατι περα απο τις δυνατοτητες του θηριου μετραει παρα πολυ και ο συνδυασμος Αυτοκινητου+οδηγου?+συνοδηγου!!

                                293 βλεπω στην φωτο. Αντε και 317, μετα δεν ανεβαζει.... Ταβανι το 317. Λιγα ειναι παντως για τα 500 αλογα του. Το GT3 του 2000 με 360 αλογα εφτανε 326......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gine last edited by

                                  Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                                  Λάμπρο νομίζω ότι η αεροδυναμική καθορίζει την τελική ταχύτητα.....και το GT-R είναι τέρας με τεράστια μετωπική επιφάνεια.Και η 430 κοντεράτα περίπου 330 άρα πραγματικά γύρω στα 315 με μικρότερη μετωπική επιφάνεια.Αρα πολύ καλά είναι....

                                  Και περισοτερες απωλειες λογω 4κινησης? Παντως αεροδυναμικη εχει καλυτερη απο το GT3.
                                  Εννοω CX

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sign-b last edited by

                                    Ο χρήστης GINE έγραψε:

                                    @Qsis
                                    Στα 8κ περιπου που ειχε το οδομετρο οταν μου εκανε την τιμη να με παει μια 'βιαστικη' σε ιδανικες συνθηκες ,
                                    ηταν σε πολυ καλους ρυθμους (αγωνιστικους σχεδον για τους δρομους μας και για τις δυνατοτητες του θηριου) με απολυτη ομως ασφαλεια και αυτοσυγκρατηση, συνδυασμος πολυ δυσκολος, που επιτυγχανεται απο εμπειρους χειριστες...
                                    Οσο βεβαια 'γραφει' το κοντερ χλμ η αυτοπεποιθηση λογικα θα ανεβαινει ακομα περισσοτερο, αλλα ειναι ηδη εξωφρενικες οι δυνατοτητες σε σχεση με το οδικο δικτυο.

                                    Γρηγορη να βαλω κανα 300ρια ωρες ακομη να παμε οχι βολτα αλλα εκδρομη!!! Γιατι περα απο τις δυνατοτητες του θηριου μετραει παρα πολυ και ο συνδυασμος Αυτοκινητου+οδηγου?+συνοδηγου!!

                                    293 βλεπω στην φωτο. Αντε και 317, μετα δεν ανεβαζει.... Ταβανι το 317. Λιγα ειναι παντως για τα 500 αλογα του. Το GT3 του 2000 με 360 αλογα εφτανε 326......

                                    ...κιλα ανα ιππο Λαμπρο ... μεχρι 298 εχω δει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gine last edited by

                                      Ο χρήστης sign-b έγραψε:

                                      @Qsis
                                      Στα 8κ περιπου που ειχε το οδομετρο οταν μου εκανε την τιμη να με παει μια 'βιαστικη' σε ιδανικες συνθηκες ,
                                      ηταν σε πολυ καλους ρυθμους (αγωνιστικους σχεδον για τους δρομους μας και για τις δυνατοτητες του θηριου) με απολυτη ομως ασφαλεια και αυτοσυγκρατηση, συνδυασμος πολυ δυσκολος, που επιτυγχανεται απο εμπειρους χειριστες...
                                      Οσο βεβαια 'γραφει' το κοντερ χλμ η αυτοπεποιθηση λογικα θα ανεβαινει ακομα περισσοτερο, αλλα ειναι ηδη εξωφρενικες οι δυνατοτητες σε σχεση με το οδικο δικτυο.

                                      Γρηγορη να βαλω κανα 300ρια ωρες ακομη να παμε οχι βολτα αλλα εκδρομη!!! Γιατι περα απο τις δυνατοτητες του θηριου μετραει παρα πολυ και ο συνδυασμος Αυτοκινητου+οδηγου?+συνοδηγου!!

                                      293 βλεπω στην φωτο. Αντε και 317, μετα δεν ανεβαζει.... Ταβανι το 317. Λιγα ειναι παντως για τα 500 αλογα του. Το GT3 του 2000 με 360 αλογα εφτανε 326......

                                      ...κιλα ανα ιππο Λαμπρο ... μεχρι 298 εχω δει

                                      Δεν νομιζω οτι παιζουν ρολο τα κιλα/ιππο στην τελικη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης GINE έγραψε:

                                        @Qsis
                                        Στα 8κ περιπου που ειχε το οδομετρο οταν μου εκανε την τιμη να με παει μια 'βιαστικη' σε ιδανικες συνθηκες ,
                                        ηταν σε πολυ καλους ρυθμους (αγωνιστικους σχεδον για τους δρομους μας και για τις δυνατοτητες του θηριου) με απολυτη ομως ασφαλεια και αυτοσυγκρατηση, συνδυασμος πολυ δυσκολος, που επιτυγχανεται απο εμπειρους χειριστες...
                                        Οσο βεβαια 'γραφει' το κοντερ χλμ η αυτοπεποιθηση λογικα θα ανεβαινει ακομα περισσοτερο, αλλα ειναι ηδη εξωφρενικες οι δυνατοτητες σε σχεση με το οδικο δικτυο.

                                        Γρηγορη να βαλω κανα 300ρια ωρες ακομη να παμε οχι βολτα αλλα εκδρομη!!! Γιατι περα απο τις δυνατοτητες του θηριου μετραει παρα πολυ και ο συνδυασμος Αυτοκινητου+οδηγου?+συνοδηγου!!

                                        293 βλεπω στην φωτο. Αντε και 317, μετα δεν ανεβαζει.... Ταβανι το 317. Λιγα ειναι παντως για τα 500 αλογα του. Το GT3 του 2000 με 360 αλογα εφτανε 326......

                                        Λαμπρο, το ενα εχει 115κ το αλλο ειχε +170κ. Βαλε και -300κιλα τουλαχιστον για να εισαι
                                        μεσα. Οσο καλη αεροδυναμικη να εχει το GT-R , τα 300κιλα ειναι χοντρικα 4ατομα
                                        σε ενα αυτοκινητο, δεν ειναι και λιγα...
                                        Επιπλεον δεν ησουν λιγο με την ταυτοτητα στα δοντια σε παρομοια τελικη με την GT3 σε σχεση με το Godzila τωρα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          Ο χρήστης sign-b έγραψε:

                                          @Qsis
                                          Στα 8κ περιπου που ειχε το οδομετρο οταν μου εκανε την τιμη να με παει μια 'βιαστικη' σε ιδανικες συνθηκες ,
                                          ηταν σε πολυ καλους ρυθμους (αγωνιστικους σχεδον για τους δρομους μας και για τις δυνατοτητες του θηριου) με απολυτη ομως ασφαλεια και αυτοσυγκρατηση, συνδυασμος πολυ δυσκολος, που επιτυγχανεται απο εμπειρους χειριστες...
                                          Οσο βεβαια 'γραφει' το κοντερ χλμ η αυτοπεποιθηση λογικα θα ανεβαινει ακομα περισσοτερο, αλλα ειναι ηδη εξωφρενικες οι δυνατοτητες σε σχεση με το οδικο δικτυο.

                                          Γρηγορη να βαλω κανα 300ρια ωρες ακομη να παμε οχι βολτα αλλα εκδρομη!!! Γιατι περα απο τις δυνατοτητες του θηριου μετραει παρα πολυ και ο συνδυασμος Αυτοκινητου+οδηγου?+συνοδηγου!!

                                          Εσω ετοιμος!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sign-b last edited by

                                            Ο χρήστης GINE έγραψε:

                                            @Qsis
                                            Στα 8κ περιπου που ειχε το οδομετρο οταν μου εκανε την τιμη να με παει μια 'βιαστικη' σε ιδανικες συνθηκες ,
                                            ηταν σε πολυ καλους ρυθμους (αγωνιστικους σχεδον για τους δρομους μας και για τις δυνατοτητες του θηριου) με απολυτη ομως ασφαλεια και αυτοσυγκρατηση, συνδυασμος πολυ δυσκολος, που επιτυγχανεται απο εμπειρους χειριστες...
                                            Οσο βεβαια 'γραφει' το κοντερ χλμ η αυτοπεποιθηση λογικα θα ανεβαινει ακομα περισσοτερο, αλλα ειναι ηδη εξωφρενικες οι δυνατοτητες σε σχεση με το οδικο δικτυο.

                                            Γρηγορη να βαλω κανα 300ρια ωρες ακομη να παμε οχι βολτα αλλα εκδρομη!!! Γιατι περα απο τις δυνατοτητες του θηριου μετραει παρα πολυ και ο συνδυασμος Αυτοκινητου+οδηγου?+συνοδηγου!!

                                            293 βλεπω στην φωτο. Αντε και 317, μετα δεν ανεβαζει.... Ταβανι το 317. Λιγα ειναι παντως για τα 500 αλογα του. Το GT3 του 2000 με 360 αλογα εφτανε 326......

                                            ...κιλα ανα ιππο Λαμπρο ... μεχρι 298 εχω δει

                                            Δεν νομιζω οτι παιζουν ρολο τα κιλα/ιππο στην τελικη

                                            Σιγουρα δεν ειναι η μονη παραμετρος ..ο sv2 το εβαλε πιο σωστα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 108 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr