Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 68
    • 69
    • 42 / 69
    Περί αυτοκίνησης
    257
    1369
    4066
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      papadopoulos-nikos last edited by

      ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ.ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΙΣΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΑΛΕΙ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hellenic-tifosi last edited by

        Ο χρήστης Neos έγραψε:
        Επειδή δεν πρόκειται να βγει ποτέ κάτι σύνθετο στη χώρα αυτή, το πιο απλό πράγμα που μπορεί να γίνει είναι να βγει ένα σύστημα για τέλη που να έχει τους εξής παράγοντες:

        -30% μετράει το Segment αυτοκινήτου (όποιος πει να υπολογίζουμε εμβαδό ή όγκο, ζητάει πολλά για Ελλάδα)
        -30% μετράει η εργοστασιακή ιπποδύναμη (πολύ πιο ενδεικτική τιμή από τα κυβικά, συνήθως πάει και αναλογικά με την κατανάλωση)
        -40% μετράνε οι εργοστασιακοί ρύποι για τα καινούρια, και βγάζεις μια fix τιμή για τα παλιά με καρμπιρατέρ
        -Αν είναι υβριδικό να πληρώνει το 1/3 του τέλους που πληρώνει το αντίστοιχο κανονικό αμάξι

        Πολλαπλασιάζεις το καθένα από αυτά με βάση κάποιες fix τιμές, και έχεις ένα πολύ δίκαιο σύστημα. Μια μέρα δουλειά θέλει για να βγουν οι τιμές που χρειάζονται, ακόμα κι εγώ όταν ήμουν σε ηλικία γυμνασίου θα μπορούσα να βγάλω κάτι λογικό βασισμένο στα παραπάνω χαρακτηριστικά.

        Έλεος πια με τα βόδια.

        Ααααακριβώς!

        Θα ήθελα το αποτέλεσμα της πράξης αυτης να προκύπτει ότι π.χ ένα Golf IV θα πληρώνει λίγο λιγότερα από τώρα + αύξηση του φόρου στη βενζίνη ώστε να προκύπτει χοντρικά το ετήσιο ποσο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos1000 last edited by

          Καλά το πασοκ είναι άκρως απαράδεκτο με αυτό που έκανε..Το μόνο που μπορώ να πω είναι οτι μας έχουν βρει πολύ μλκες που άλλα υπόσχονται και μόλις βγουν στην εξουσία άλλα κάνουν...Τουλάχιστον ρε φίλε αν πιστεύεις και θέτεις αυτά τα επιχειρημα για να σταματήσεις την απόσυρση,πες το και προεκλογικά!Να δούμε,θα πάρεις τα ποσοστα που πήρες???Δε νομίζω...Κρίμα γατί είναι πολύ κακό να κλωνίζεται η αξιοπιστία ενός κόμματος από τόσο νωρίς!Αυτό πάει και για κατι που ειπώθηκε για εισροή του χρήματος στην Ελληνική αγορά και όχι στο εξωτερικό καθώς και για το πόυ θα βρει τα χρήματα το κράτος και τέτοια συναφεί μηνύματα...Μην προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα!!!Έλεος!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nevrodion last edited by

            Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
            Ασφαλώς!

            Γι' αυτό κατά τη γνώμη μου θα πρέπει:

            • Να υπάρχει σύστημα με ρεαλιστικά τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με κυβισμό, αμάξωμα και κατηγορία ρύπων (δηλαδή πρακτικά να πληρώνεις και για το ΧΩΡΟ που καταλαμβάνεις στην πόλη), με συνολικά χαμηλότερα τέλη απ' τα σημερινά.
            • Ταυτόχρονα, αύξηση του φόρου στη βενζίνη ώστε να πληρώνεις ανάλογα με τη χρήση (και την περιβαλλοντική επιβάρυνση), δίνοντας κίνητρο για μικρά, οικονομικά, υβριδικά.
            • Να υπάρχει μπόνους για απόσυρση-σκραπ των πραγματικά παλιών αυτοκινήτων, κάτι που θα έδινε και δουλειά στις εταιρίες ανακύκλωσης.

            Άνα γειά σου. Και σένα και και τον Neos. Λίγη περισσότερη φαιά ουσία και ορθολογική σκέψη χρειάζεται. Και να συμπληρώσω πως άμα πας για σκραπ υβριδικό να πληρώσεις και κατιτίς γιατί οι συσσωρευτές σου μολύνουν. Και άμα λάχει, μιας και οι δρόμοι των πόλεων είναι πρακτικά αμετάβλητοι, να βγει ένα φιξ ποσό, αναπροσαρμοζόμενο αν θες, και να το μοιράζονται αντιστρόφως ανάλογα όλες οι άδειες ανά κατηγορία.
            Πολλά μπορούμε να πούμε σαν ιδέες. Σίγουρα οι γνώστες πολλά περισσότερα και προφανώς σωστότερα. Το θέμα μου είναι: Η πρώην κυβέρνηση κάνει κάτι ψηφοθηρικό ΒΙΑΣΤΙΚΑ. Η νυν, προ των εκλογών κάνει το πτηνό και κατόπιν εορτής μας αιφνιδιάζει ΒΙΑΣΤΙΚΑ. Βγάζουν ένα συμπέρασμα με το αλάθητο του πάπα, μας το επιβάλλουν για σωστό ενώ ΟΛΟΙ βλέπουμε πως δεν είναι αντί να κάνουν το προφανές, να δηλώσουν π.χ. 'Δεν συμφωνούμε με το μέτρο της απόσυρσης και με τα τέλη Σουφλιά, το βάζουμε σε δημόσια διαβούλευση μέσω διαδικτύου, ανακοινώνουμε τα συμπεράσματα, αναθέτουμε σε μια επιτροπή εμπειρογνωμώνων να βγάλει ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΑ μια φόρμουλα υπολογισμού για τα τέλη για το 2010, αν δεν προλάβουνε, για τα τέλη του 2011 και μόλις έχουμε αποτελέσματα και προτάσεις τις φέρνουμε στη Βουλή για ψήφιση'. Απλά όμορφα κι ωραία. Όχι σπασμωδικά. Όχι πανικόβλητα. Τα λεφτά εμείς ακόμη δεν τα πήραμε από την απόσυρση. Τα λεφτά από τα ΕΤΤ, το ΦΠΑ αυτοί τα έχουν εισπράξει ήδη. Μη μας κοροϊδεύουν. Γιατί έτσι ξαφνικά δεν μειώνουν στο μισό τις επιχορηγήσεις στις ΜΚΟ; Γιατί δεν μειώνουν στους μισούς τους γραμματείς των αντιδημάρχων; Λύσεις υπάρχουν. Αλλά η πιο απλή είναι ο πολίτης. Γιατί είναι θύμα. Γιατί πίνει. Γιατί καπνίζει. Γιατί οδηγάει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimline last edited by

              Τα Νέα

              Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009:

              Επιπλέον επιδότηση.
              Πάντως, τις τελευταίες ημέρες στην αγορά αυτοκινήτου κυκλοφορούν σενάρια σε σχέση με το τι τελικά θα κάνει το ΠΑΣΟΚ για την απόσυρση. Σύμφωνα με ορισμένες πηγές της αγοράς που διατείνονται ότι έχουν προσβάσεις στο ΠΑΣΟΚ, οι αλλαγές που φέρεται ότι θα προωθήσει το Κίνημα σε περίπτωση ανάληψης της εξουσίας θα περιλαμβάνουν επιπλέον επιδότηση για αγορά αυτοκινήτων που εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα έως 140 γρ./χλμ., η οποία θα διαμορφώνεται σε περίπου 2.500- 3.000 ευρώ! Επίσης, η επιπλέον επιδότηση για αυτοκίνητα που εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα 141- 180 γρ. /χλμ. θα κυμαίνεται από 1.000 έως 2.000 ευρώ. Εάν τελικά επιβεβαιωθούν αυτές οι πληροφορίες, τότε σίγουρα θα ευνοηθούν τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού.

              http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&a ... 38141&ct=1

              Τα Νέα

              Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009:
              «Απόσυρση τέλος. Δεν είχε περιβαλλοντικό όφελος και είχε υψηλό κόστος. Σε μια τόσο δύσκολη, δημοσιονομικά, εποχή, αυτά τα χρήματα θα προτιμούσαμε να τα δώσουμε για την Παιδεία» δήλωσε χαρακτηριστικά.

              http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1070696

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                isnogood last edited by

                και όχι μόνο αυτό, όλα τα μέσα ενημέρωσης κάνουν αυτή τη στιγμή την πάπια (ω ναι πόσο δίκιο έχετε) αντί να εξετάσουν ορθολογιστικά την αιφνίδια και ακραία αυτή απόφαση

                έλεος...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xiotis last edited by

                  1. Εξαπάτησαν τον κόσμο
                  2. Αύξησαν τα τέλη πάνω από 70% σε πολλές περιπτώσεις (πχ 1600 κυβικά του 1995, από 212 σε 352Ε).

                  Απλά είναι τα πράγματα. Όσο για τις δικαιολογίες περί μη παραγωγής αυτοκινήτων στην Ελλάδα, η απόσυρση ίσχυε ή ισχύει σε τουλάχιστον 16 χώρες της Ευρώπης όπως Κύπρος, Αυστρία και Πορτογαλία. Ποια αυτοκκίνητα παράγουν αυτές;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xiotis last edited by

                    Ο χρήστης dimline έγραψε:
                    Τα Νέα

                    Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009:

                    Επιπλέον επιδότηση.
                    Πάντως, τις τελευταίες ημέρες στην αγορά αυτοκινήτου κυκλοφορούν σενάρια σε σχέση με το τι τελικά θα κάνει το ΠΑΣΟΚ για την απόσυρση. Σύμφωνα με ορισμένες πηγές της αγοράς που διατείνονται ότι έχουν προσβάσεις στο ΠΑΣΟΚ, οι αλλαγές που φέρεται ότι θα προωθήσει το Κίνημα σε περίπτωση ανάληψης της εξουσίας θα περιλαμβάνουν επιπλέον επιδότηση για αγορά αυτοκινήτων που εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα έως 140 γρ./χλμ., η οποία θα διαμορφώνεται σε περίπου 2.500- 3.000 ευρώ! Επίσης, η επιπλέον επιδότηση για αυτοκίνητα που εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα 141- 180 γρ. /χλμ. θα κυμαίνεται από 1.000 έως 2.000 ευρώ. Εάν τελικά επιβεβαιωθούν αυτές οι πληροφορίες, τότε σίγουρα θα ευνοηθούν τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού.

                    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&a ... 38141&ct=1

                    Τα Νέα

                    Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009:
                    «Απόσυρση τέλος. Δεν είχε περιβαλλοντικό όφελος και είχε υψηλό κόστος. Σε μια τόσο δύσκολη, δημοσιονομικά, εποχή, αυτά τα χρήματα θα προτιμούσαμε να τα δώσουμε για την Παιδεία» δήλωσε χαρακτηριστικά.

                    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1070696

                    Πόσο δίκιο έχεις dimline... Θα μπορούσε κάποιος να μαζέψει έναν απίστευτο αριθμών τέτοιων αναφορών από τα ΜΜΕ και να φανεί η συμπαιγνία σε βάρος του απλού πολίτη-καταναλωτή. Πάντως την πρώτη φορά που επεσήμανα το ρόλο των ΜΜΕ στην υπόθεση της απόσυρσης σε αυτό το thread εισέπραξα ειρωνείες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      224-v last edited by

                      Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                      :lol:
                      Τα δικά μου ρούχα και λοιπά αξεσουάρ είναι όλα ξένα. Όχι ότι δεν θα προτιμούσα ελληνικά αλλά δεν βρίσκω και ιδίως δεν βρίσκω να μου αρέσουν. Μεταχείρω δε ούτε κουβέντα

                      Νομιζω οτι η κουβεντα γινοτανε για οχηματα.... για τα αξεσουαρ εξοπλισμους σπιτιου και τα ρουχα και τα τροφιμα αγοραζει ο καθενας οτι τον ευχαριστει..... προσωπικα δε με κοστος που δεν θα με κανει να εξαρτωμαι απο τραπεζα...... αλλα ακομα και σε αυτα τα τελευταια υπαρχουν μερικα που εχουν Ελληνικη προστιθεμενη αξια..... Αυτο θελω να τονισω στο τελος τελος οτι πρεπει να αγοραζουμε πραγματα που εχουν και κατι Ελληνικο μεσα τους...... Τωρα μη μου πειτε οτι και Ελληνικα προιοντα κατασκευαζονται και απο εργατες τριτοκοσμικους!!!!! σιγουρα ναι οπως και μερικα γερμανικα προιοντα ισως απο Ελληνικης καταγωγης χερια......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        costaslio last edited by

                        Ο χρήστης eleos έγραψε:
                        Αυτοι που υποστηριζουν οτι καλως καταργηθηκε η αποσυρση ........ θα επρεπε να ντρεπονται

                        Παιδιά αυτή η απόφαση έσωσε πολύ κόσμο!!!!
                        Στους οικονομικά δύσκολους καιρούς που διανύουμε αυτό που δεν χρειαζόμαστε είναι η αγορά καινούριου αυτοκινήτου , παρόλαταύτα οι περισσότερα θα τρέχαμε να αγοράσουμε καινούριο αμάξι, θα χρεωνόμασταν και ένα μεγάλο ποσοστό των καινούριων αυτοκινήτων (όπως γίνετε συνήθως) θα μας το ξανάπαιρνε η τράπεζα!!!!!
                        Η κυβέρνηση μας έσωσε καταργώντας την απόσυρση, και τι θα γλυτώναμε;;; στην ουσία τίποτα διότι όταν πας στην αντιπροσωπεία (όπως πήγα και γω) το αμάξι που θες έχει π.χ 19000€ με την απόσυρση πάει στις 17000€ αλλά θα το πάρεις βαμμένο με λάστιχα με ζάντες και με το σύστημα όταν βρέχει να δουλεύουν οιυαλοκαθαριστήρες μόνοι του και όταν νυχτώνει τα φώτα ανάβουν μόνα τους επίσης αισθητήρες παρκαρίσματος με φωνή που όταν πας τα παρκάρεις σου λέει: Σταμάτα μ@@@@@κα θα τρακάρεις!!! με όλα αυτά το κόστος φτάνει 20999€ και παίρνεις δώρο το μπρελόκ!!!!!
                        Παιδιά γλυτώσαμε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gauguin last edited by

                          Ο χρήστης costaslio έγραψε:

                          θα μας το ξανάπαιρνε η τράπεζα!!!!!

                          Ξανά; Πόσες φορές σου έχει συμβεί;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            costaslio last edited by

                            Ο χρήστης gauguin έγραψε:

                            θα μας το ξανάπαιρνε η τράπεζα!!!!!

                            Ξανά; Πόσες φορές σου έχει συμβεί;

                            Εμένα;;; καμιά!!! Γράφω ΄΄μας΄΄ όχι ΄΄μου΄΄ !!!!Αλλά δε διαβάζεις πόσες κατασχέσεις έχουμε κάθε χρόνο;;;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gauguin last edited by

                              Διαβάζω διάφορα για τις κατασχέσεις. Δεν γνωρίζω ποια είναι τα πραγματικά νούμερα, ούτε πιστεύω ότι μπορεί κάποιος να τα παραθέσει υπεύθυνα. Με την απόσυρση θα είχαμε μάλλον περισσότερες πωλήσεις αυτοκινήτων. Νομίζεις ότι θα είχαμε και μεγαλύτερο ποσοστό κατασχέσεων;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                costaslio last edited by

                                Ο χρήστης gauguin έγραψε:
                                Διαβάζω διάφορα για τις κατασχέσεις. Δεν γνωρίζω ποια είναι τα πραγματικά νούμερα, ούτε πιστεύω ότι μπορεί κάποιος να τα παραθέσει υπεύθυνα. Με την απόσυρση θα είχαμε μάλλον περισσότερες πωλήσεις αυτοκινήτων. Νομίζεις ότι θα είχαμε και μεγαλύτερο ποσοστό κατασχέσεων;

                                Εννοείται!!!! Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι παλαιότερα περνάγαμε με τον μισθό άνετα τον μήνα και τώρα βλέπω και τον εαυτό μου αλλά και συναδέλφους να περνάνε με τον μισθό τους καμιά 10αριά ημέρες και μετά ... πείνα!!! Ομως αρκετοί ΄΄ψήνονται΄΄ για αμάξι, όταν τους λέω: ρε δε σας φτάνουν να περάσατε τον μήνα σκέφτεστε για αμάξι;;; και μου λένε : με δάνειο!
                                Ακόμα μερικοί έχουν την εντύπωση ότι το δάνειο θα τους διευκολύνει!!!!
                                Πρόχειρα ανακάλυψα αυτό:
                                ΄΄Εφθασαν τις 12.000 οι κατασχέσεις αυτοκινήτων σε 1 μήνα!
                                Δευ, 02/09/2009 - 19:00476 εμφανίσεις
                                Πηγή: http://www.bobit.gr/articles/show/12681?bobs=1
                                Τον Ιανουάριο βγήκαν στο σφυρί περισσότερα από 12.000 αυτοκίνητα σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς αυτοκινήτου που επιβεβαιώνεται και απο τα ρεπορτάζ τηλεοπτικών δελτίων΄΄

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  screwdriver last edited by

                                  εγω πάλι, την επιδότηση θα την δεχόμουν μόνο για αυτοκίνητα ως €15000 και αυτό υπό το σκεπτικό ότι αποσύρεις ένα όχημα χωρίς abs + airbags και παίρνεις ένα σύγχρονο, πιο ασφαλές και καλοτάξιδο αμάξι.
                                  Δηλαδή, πέραν του οικολογικού του θέματος, προτιμώ την πτυχή της μείωσης των θυμάτων και των ατυχημάτων.
                                  εξάλλου, τα περισσότερα σούπερ μίνι σήμερα,είναι πιό μεγάλα από πολλά μικρομεσαία του παρελθόντος και τα παιδιά τους,μεγάλωσαν τώρα πια και μάλλον οδηγούν τα δικά τους τώρα...
                                  δεν βλέπω κανένα λόγο,να πληρώσει η γιαγιά μου με την σύνταξη του ΟΓΑ ή ο καθένας φορολογούμενος, την επιθυμία μου για τούρμπο, πανοραμικές οροφές και 48 ηχεία.
                                  σε αυτούς, δόθηκε η ευκαιρία με την μείωση του τέλους (εγώ την έχασα,είχα ψωνίσει πριν)
                                  αν θες να κάνεις κάτι για οικολογικούς λόγους, ας έβαζαν όρια στην εκπομπή ρύπων.να διάλεγες από μία λίστα δηλαδή και μέχρι κάποια χρήματα.

                                  το ότι το κράτος δεν πρέπει να βγάζει ψηφοθηρικά μέτρα και δεν πρέπει να λειτουργεί ως Όσιος Προφτάσιος είναι αυτονόητο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    costaslio last edited by

                                    Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
                                    .....προτιμώ την πτυχή της μείωσης των θυμάτων και των ατυχημάτων..

                                    Τα ατυχήματα κατά 99% γίνονται από την μ@@@@ία μας: τρέχουμε... πίνουμε και οδηγούμε.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • U
                                      uniquegr last edited by

                                      Ο χρήστης costaslio έγραψε:

                                      .....προτιμώ την πτυχή της μείωσης των θυμάτων και των ατυχημάτων..

                                      Τα ατυχήματα κατά 99% γίνονται από την μ@@@@ία μας: τρέχουμε... πίνουμε και οδηγούμε.....

                                      Μπορεί. Αλλά ακόμα και αν εμείς οδηγούμε καλά, οι άλλοι μπορεί να κάνουν μ@@@@ίες. Οπότε, γιατί να μην έχω τους αερόσακους και στη δύσκολη, να γίνει το αμάξι μίκυ μάους κι εγώ να σωθω? Και οκ, αν στουκάρεις με 100χ.α.ω. δεν σε σώζει τίποτα λόγω της αδράνειας, αλλά πόσες ελπίδες έχω να ζήσω σε ένα αυτοκίνητο του 92 χωρίς ίχνος παθητικής ασφάλειας και πόσες στο i20 που έλεγα να πάρω?

                                      Εdit: Χωρίς να στέκομαι μόνο στη παρουσία των αερόσακων, καθώς δεν είναι το μοναδικό στοιχείο παθητικής ασφάλειας σε ένα αυτοκίνητο. Τα αυτοκίνητα έχουν εξελιχθεί πολύ σε αυτό το τομέα και ακόμα και αν ήμασταν όλοι άγιοι στους δρόμους, ποιος σου λέει ότι πηγαίνοντας με 80 δεν θα σου σκάσει ένα λάστιχο και δεν θα καταλήξεις στη μπαριέρα ή σε μια κολώνα...?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xiotis last edited by

                                        Αίσθηση έκανε η παρέμβαση του ίδιου του προέδρου της Βουλής Φ. Πετσάλνικου, που πήγε ως απλός βουλευτής στη συνεδρίαση προκειμένου να μιλήσει. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Πετσάλνικος πήρε τον λόγο και είπε μεταξύ άλλων πως ένας άνθρωπος που έχει ένα αυτοκίνητο 15 χρόνια σημαίνει ότι δεν έχει χρήματα να πάρει άλλο. Με την αύξηση των τελών κυκλοφορίας που είναι αναγκασμένος να πληρώσει «δεν τον βοηθάτε, είναι σαν να τον τιμωρείτε. Ξανασκεφτείτε το...». Είπε ακόμα ότι το δικαιότερο θα είναι να αυξηθούν τα τέλη στα αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού. Αλλοι βουλευτές επισήμαναν ότι «αφήσατε το χαράτσι και πήρατε πίσω την απόσυρση...»

                                        Αυτά που λέμε εμείς εδώ τα λένε και μερικοί στο πασοκ. Άντε γιατί μερικοί είναι βασιλικότεροι του βασιλέως.
                                        Όλο το άρθρο εδώ http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=98201

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tiger last edited by

                                          Ο χρήστης xiotis έγραψε:
                                          Αίσθηση έκανε η παρέμβαση του ίδιου του προέδρου της Βουλής Φ. Πετσάλνικου, που πήγε ως απλός βουλευτής στη συνεδρίαση προκειμένου να μιλήσει. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Πετσάλνικος πήρε τον λόγο και είπε μεταξύ άλλων πως ένας άνθρωπος που έχει ένα αυτοκίνητο 15 χρόνια σημαίνει ότι δεν έχει χρήματα να πάρει άλλο. Με την αύξηση των τελών κυκλοφορίας που είναι αναγκασμένος να πληρώσει «δεν τον βοηθάτε, είναι σαν να τον τιμωρείτε. Ξανασκεφτείτε το...». Είπε ακόμα ότι το δικαιότερο θα είναι να αυξηθούν τα τέλη στα αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού. Αλλοι βουλευτές επισήμαναν ότι «αφήσατε το χαράτσι και πήρατε πίσω την απόσυρση...»

                                          Συνηγορος του διαβολου mode on
                                          Η χρηση του αυτοκινητου πλεον θα τιμωρειται,ειναι (και) θεμα πρασινης πολιτικης.
                                          Δεν εχεις λεφτα;Παρε ΚΤΕΛ/λεωφορειο, πληρωσε ετσι λιγοτερα για την μετακινηση σου και μηδενισε και τους ρυπους σου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Παιδια λετε να παιξουν προσφορες ,τωρα που καταργηθηκε η αποσυρση?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 42 / 69
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr